quote:RALEIGH, NC—In what many political observers are calling a new low in an election season that has already seen its share of negative campaigning, a scathing anti–Ted Cruz attack ad airing this week reportedly shows nothing more than a still photograph of the Texas senator’s face for 30 seconds, unaccompanied by any text, voiceover, or music.
The pointed TV spot—which continues on in complete silence and does not pan across or zoom in on the candidate’s face, but merely holds steady on the image for half a minute before fading to black—is said to be running in several states with upcoming primaries and is paid for by a super PAC opposed to Cruz’s presidential bid.
“This is an extremely vicious jab at Ted Cruz, and one that succeeds in painting the candidate in a most unfavorable light,” said Douglas Reisenthaler, a senior analyst with Public Policy Polling, who described the ad as by far the most unrelenting and hostile attack to air since the 2016 election cycle began. “Inevitably, some voters will be turned off by the maliciousness of showing an unretouched headshot of Ted Cruz on television screens across America, but it has nonetheless proved very effective in turning public opinion against his candidacy.”
He added, “Everywhere this ad has aired, Cruz’s numbers have gone into complete free-fall.”
The Cruz campaign has been vocal in its criticism of what it describes as an underhanded smear tactic, with spokeswoman Alice Stewart saying the televised photo not only crosses the line, but is also difficult to watch. While admitting some amount of mudslinging is to be expected in a competitive race at the national level, she called airing a static image of Cruz’s bare countenance without interruption for the full duration of an ad “sick” and “truly repulsive.”
A representative from the organization responsible for the commercial, Believe in Liberty PAC, defended its actions, noting that while attack ads often digitally alter photographs to make a candidate appear more unflattering or even menacing, the picture it used of the 45-year-old presidential hopeful was completely undoctored and thus did not misrepresent or mislead in any way. Regardless, many viewers told reporters they found the anti-Cruz commercial inexcusable.
“It’s absolutely revolting, and I can’t believe they would run something like that on television,” said Dorothy Chalmers, a Dillsboro, NC mother who saw the ad with her three small children. “I immediately turned it off, of course, but I had to talk with my kids about what we had just seen. It was so nasty and unpleasant, my youngest one started to cry. Is this the kind of low-blow campaigning we can expect to endure through November?”
“After watching the ad, though, I definitely won’t be voting for Ted Cruz,” she continued. “How could you after seeing that?”
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:13 schreef Eufonie het volgende:
Goede nieuwe promotievideo van Trump ook :v
[ afbeelding ]
Linkje in het bericht is naar het filmpje.twitter:DanScavino twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 13:32:57LET'S MAKE SOME HISTORY! WATCH & JOIN the #TrumpTrain! GET OUT & VOTE! #SuperTuesday #Trump2016 #VoteTrump🇺🇸https://t.co/O8lftaNlMv reageer retweet
The Onion inderdaad. Feitelijk ook waar de Speld haar concept schaamteloos heeft gejat.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:30 schreef fixatoman het volgende:
[..]Is dat van de Amerikaanse De Speld?
Ik denk dat Trump vandaag alles wint behalve Ohio.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:53 schreef L3gend het volgende:
Net gestemd met mijn vriendin, was minder druk dan verwacht. Er waren paar jongeren voor ons die vergaten te registreren en boos wegliepen.
Op de weg terug, hoorde ik op de radio dat in Ohio in democratische strongholds, de opkomst bij de republikeinen erg hoog is en dat er democraten op Kasich stemmen om Trump tegen te houden
Dat gerucht / vermoeden lees je al tijden. De vraag is vooral ten koste van welke democratische kandidaat dat gaat. Voor Michigan was eenzelfde vermoeden, waar men lijkt te denken dat dit men name Clintonstemmers waren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:53 schreef L3gend het volgende:
Net gestemd met mijn vriendin, was minder druk dan verwacht. Er waren paar jongeren voor ons die vergaten te registreren en boos wegliepen.
Op de weg terug, hoorde ik op de radio dat in Ohio in democratische strongholds, de opkomst bij de republikeinen erg hoog is en dat er democraten op Kasich stemmen om Trump tegen te houden
Dat vermoeden heb ik ook ja. Die lopen ook minder risico natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat gerucht / vermoeden lees je al tijden. De vraag is vooral ten koste van welke democratische kandidaat dat gaat. Voor Michigan was eenzelfde vermoeden, waar men lijkt te denken dat dit men name Clintonstemmers waren.
Sanders moet het ook heel erg van independents hebben. Als het die-hard Democraten zijn die overstappen, dan is dat in het nadeel van Clinton.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:00 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook ja. Die lopen ook minder risico natuurlijk.
Het zijn met name moderates die Trump meer vrezen dan Sanders die op Kasich stemmen. Ik denk dat er weinig mensen zijn die twijfelen tussen Kasich en Sanders, wel tussen Trump en Sanders.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sanders moet het ook heel erg van independents hebben. Als het die-hard Democraten zijn die overstappen, dan is dat in het nadeel van Clinton.
Ik zie de odds bij Predictwise wel licht dalen voor Clinton. Kan een voorteken zijn dat de resultaten gunstig uit gaan pakken voor Sanders. Of gewoon het gevolg van de vele 'kan Sanders weer verrassen?' artikelen natuurlijk.
Nog steeds te laat. Ik moet morgen gewoon weer werken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:04 schreef L3gend het volgende:
Zomertijd is afgelopen weekend ingegaan, dus uitslagen komen voor jullie eerder aan dan normaal.
7.30pm ET North Carolina, Ohio
8pm ET Florida (7pm muv Panhandle), Missouri en Illinois
Stemmen in Florida en Ohio in een notendop.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:53 schreef L3gend het volgende:
Denk je? De felste weerstand tegen Trump lijkt toch wel uit de hoek van de Sandersaangangers te komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:08 schreef L3gend het volgende:
[..]
Het zijn met name moderates die Trump meer vrezen dan Sanders die op Kasich stemmen. Ik denk dat er weinig mensen zijn die twijfelen tussen Kasich en Sanders, wel tussen Trump en Sanders.
Gelukkig is Florida een closed primary waar kiezers niet strategisch crossover stemmen
Florida is een closed primary het is in Ohio waar er geruchten zijn dat ze strategisch stemmenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:09 schreef Montov het volgende:
[..]
Stemmen in Florida en Ohio in een notendop.
Ik vind het vreemd dat Democraten Trump proberen tegen te houden in de voorverkiezingen, want doorgaans wordt Trump gezien als zwak in de GE.
Sanders heeft ook een een fanatiekere aanhang dan Clinton. Ik zie die bejaarden niet gaan rellen. Ik denk dat er twee type mensen zijn die op Sanders stemmen, progressieven die een linksere beleid willen en anti-establishment stemmers die Clinton erg haten en liever op Trump stemmen dan Clinton.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Denk je? De felste weerstand tegen Trump lijkt toch wel uit de hoek van de Sandersaangangers te komen.
Wellicht dat in Michigan nog werd gedacht door de achterban van Clinton dat de democratische race wel klaar was. Ik kan me ook wel voorstellen dat dat enigszins een wake up call was voor haar achterban.
Geen enkele kandidaat is nou eenmaal volstrekt kansloos, al ziet het er niet heel rooskleurig uit voor de Republikeinen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:13 schreef L3gend het volgende:
[..]
Florida is een closed primary het is in Ohio waar er geruchten zijn dat ze strategisch stemmen
Mensen stemmen tegen Trump, omdat ze Trump oprecht erg haten en denken nog niet strategisch. Trump is een wildcard, hij kan hard floppen in GE, maar kan ook goed doen. Als ze strategisch willen stemmen, moeten ze op Cruz stemmen, die is vrij kansloos in de GE.
Ze kunnen verbazingwekkend snel na het sluiten de uitslag voorspellen. Ik denk wel na 10 minuten na het sluiten. Dat betekent 0:40 uur voor North Carolina en Ohio, 01:10 uur voor Florida, Missouri en Illinios.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog steeds te laat. Ik moet morgen gewoon weer werken.
Misschien dat ik nog net wat early results kan meepakken.
Anti-establishment is in mijn ogen een kwalificatie die niet zo eenduidig is. Er zal ongetwijfeld enige overlap zijn tussen Trump en Sanders qua ontevreden kiezers, maar de achterban bij de Democraten is vrij eensgezind en heeft echt in overgrote mate een pesthekel aan Trump.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:15 schreef L3gend het volgende:
[..]
Sanders heeft ook een een fanatiekere aanhang dan Clinton. Ik zie die bejaarden niet gaan rellen. Ik denk dat er twee type mensen zijn die op Sanders stemmen, progressieven die een linksere beleid willen en anti-establishment stemmers die Clinton erg haten en liever op Trump stemmen dan Clinton.
http://www.cleveland.com/(...)_party_affiliat.htmlquote:Among Cuyahoga County voters who requested absentee ballots by mail or voted early in person this year:
15.6 percent of affiliated Democrats have requested Republican ballots.
About 1.3 percent of affiliated Republicans have requested Democrat ballots.
Nearly 24,700 unaffiliated voters requested a party ballot.
Of those, 14,700 voters chose Democrat ballots and 10,000 chose Republican ballots.
Maar ja, je kan het ook gewoon morgenochtend zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:18 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ze kunnen verbazingwekkend snel na het sluiten de uitslag voorspellen. Ik denk wel na 10 minuten na het sluiten. Dat betekent 0:40 uur voor North Carolina en Ohio, 01:10 uur voor Florida, Missouri en Illinios.
Ik bedoelde dat ook het boos weglopen in Florida omdat een paar jongeren vergeten waren te registreren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:13 schreef L3gend het volgende:
[..]
Florida is een closed primary het is in Ohio waar er geruchten zijn dat ze strategisch stemmen
Mensen stemmen tegen Trump, omdat ze Trump oprecht erg haten en denken nog niet strategisch. Trump is een wildcard, hij kan hard floppen in GE, maar kan ook goed doen. Als ze strategisch willen stemmen, moeten ze op Cruz stemmen, die is vrij kansloos in de GE.
Dank! Wist niet zo goed hoe ik de video op Facebook hier naartoe kon linkenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:29 schreef Tweek het volgende:
[..]Linkje in het bericht is naar het filmpje.twitter:DanScavino twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 13:32:57LET'S MAKE SOME HISTORY! WATCH & JOIN the #TrumpTrain! GET OUT & VOTE! #SuperTuesday #Trump2016 #VoteTrump🇺🇸https://t.co/O8lftaNlMv reageer retweet
Rubio gaat na vandaag door, zelfs als die vanavond verliestquote:Rubio vows to stay in even if he loses Florida
Even if he loses in his home state of Florida on Tuesday, Sen. Marco Rubio said he would continue on the campaign trail.
“Tomorrow our plan is to be in Utah campaigning irrespective of tonight," Rubio told Orlando sports talk station WDBO on Tuesday. "It would be a lot better to go to Utah being the winner of the Florida primary. It would give us a tremendous amount of momentum. It would give us 99 delegates, and that’s the way we want to do it tonight.”
Rubio criticized polls showing him down by double digits to Donald Trump as "crazy," "out of control" and "way out of whack."
"I can't guarantee a win today. I'm telling you I expect to win tonight, but we are not 20 points behind. I mean, that's absurd," he said. "And I think we're going to prove that here in the next few hours."
Rubio's campaign announced his schedule for this week on Saturday, which includes campaign stops in Utah and finance events in California.
http://www.politico.com/b(...)after-florida-220787
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |