abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160638473
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:23 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Idioot :') Branden zul je :)
Ik kom eigenlijk ook liever in de hel terecht met de mensen die nog een beetje leuk kunnen nadenken dan dat ik in de hemel terecht kom tussen al die vrome kneuzen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 13 maart 2016 @ 16:27:39 #127
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160638507
Wacht er zijn nog steeds mensen die denken dat onze cultuur op het christendom gebaseerd is :D?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160638542
quote:
2s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik kom eigenlijk ook liever in de hel terecht met de mensen die nog een beetje leuk kunnen nadenken dan dat ik in de hemel terecht kom tussen al die vrome kneuzen.
Sowieso, alles wijst erop dat de hel en Satan eigenlijk veel fijner zijn. Als je door de "god is goed" propaganda van de bijbel heen kijkt.
Conscience do cost.
pi_160638616
quote:
2s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het moet ook vrij kut zijn. Zit je vroom en zedelijk te doen tot in de eeuwigheid terwijl je weet dat er allerlei geliefden eeuwig branden.
pi_160638682
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 14:43 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Meer bij de NOS en nog veel meer bij Trouw.

Goed nieuws! Wie tien jaar geleden dacht dat het wel zo'n beetje klaar was met de ontkerkelijking had het bij het verkeerde eind. Het christendom is nóg verder gemarginaliseerd.

Ook de veronderstelde vervanger daarvan (spiritueel ietsisme) is aan een krimp begonnen. Als deze trend zich doorzet, dan wordt Nederland toch ooit nog een écht goddeloze staat. Mij kan het in ieder geval niet snel genoeg gaan.
Tja, de religieuze vervangers met haatbaard en jurk staan al klaar om die terug stand op te vangen. Ik zie juist een verergering van religieus fanatisme binnen onze samenleving. Op dat vlak zijn we weer decennia terug geworpen.
  zondag 13 maart 2016 @ 16:34:29 #131
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_160638738
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 15:23 schreef IPA35 het volgende:
De dwazen die dit toejuichen.

Lekker ontkennen dat onze cultuur gevormd is door het Christendom :') (en andere Romeinse invloeden).
Wie zegt dat mensen die het toejuichen dat ontkennen?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_160638745
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:33 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tja, de religieuze vervangers met haatbaard en jurk staan al klaar om die terug stand op te vangen. Ik zie juist een verergering van religieus fanatisme binnen onze samenleving. Op dat vlak zijn we weer decennia terug geworpen.
Zolang we dat wettelijk kunnen ondervangen is er niets aan de hand.
  zondag 13 maart 2016 @ 16:38:25 #133
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_160638871
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De wet werkt alleen achteraf. De wet van de straat kan je niet ondervangen.
pi_160638957
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:38 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De wet werkt alleen achteraf. De wet van de straat kan je niet ondervangen.
Heb je het nou over straatcriminaliteit of over religie?
pi_160639010
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hou jezelf niet voor de gek. Zij bepalen straks wat er gaat gebeuren. We zien de ver islamisering toenemen inclusief het radicale gedachtegoed. Zij hebben volkomen schijt aan de woorden en de meningen van ons ongelovigen. Onze Grondwet wordt niet erkent, slechts de wetten uit de Koran en de regels die door de Shariawetgeving worden gedicteerd. Onze laffe politieke leiders kijken erna maar doen niets. Alleen degene vervolgen die wel de moed heeft het probleem met man en paard te benoemen.
  zondag 13 maart 2016 @ 16:44:24 #136
365082 IPA35
Patriarch
pi_160639055
Het Christendom is het kwaad omdat het van onszelf is. Dat van andere is leuk en exotisch en niks aan het handje.

Zie hier het wereldbeeld van de gemiddelde liberaal.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_160639058
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:43 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hou jezelf niet voor de gek. Zij bepalen straks wat er gaat gebeuren. We zien de ver islamisering toenemen inclusief het radicale gedachtegoed. Zij hebben volkomen schijt aan de woorden en de meningen van ons ongelovigen. Onze Grondwet wordt niet erkent, slechts de wetten uit de Koran en de regels die door de Shariawetgeving worden gedicteerd. Onze laffe politieke leiders kijken erna maar doen niets. Alleen degene vervolgen die wel de moed heeft het probleem met man en paard te benoemen.
Nou ja, als je dat wil geloven, dan moet je dat doen. Ik denk alleen dat het niets met de realiteit te maken heeft en dat je voornamelijk jezelf doodsbang aan het maken bent.
  zondag 13 maart 2016 @ 16:45:20 #138
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_160639082
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:41 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Heb je het nou over straatcriminaliteit of over religie?
Beide. De problemen veroorzaakt door de criminaliteit en de haat van de haatbaarden tegen van alles en nog wat voorkom je niet door de (huidige) wetten.
  zondag 13 maart 2016 @ 16:47:02 #139
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_160639125
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:43 schreef Elzies het volgende:

[..]

Welke aangifte is er niet door het OM in behandeling genomen?
pi_160639148
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:45 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Beide. De problemen veroorzaakt door de criminaliteit en de haat van de haatbaarden tegen van alles en nog wat voorkom je niet door de (huidige) wetten.
Die straatcriminaliteit wordt niet gepleegd door haatbaarden. Sterker nog: straattuig is doorgaans niet bepaald religieus.
  zondag 13 maart 2016 @ 16:50:35 #141
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_160639219
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:47 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die straatcriminaliteit wordt niet gepleegd door haatbaarden. Sterker nog: straattuig is doorgaans niet bepaald religieus.
Zei ik ook niet.
pi_160639326
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:50 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Zei ik ook niet.
Gezien het onderwerp: religie kun je zeker verder inperken. Schaf bijvoorbeeld de vrijheid van religie af. Religieuze groepering hoeven geen extra bescherming ten opzichte van andere groepen, dus de vrijheden van meningsuiting en vergadering zijn voldoende.

Ten tweede: verbied besnijdenis om niet-medische redenen bij mensen onder de 18.

Ten derde: schaf bijzonder onderwijs af.

Ten vierde: richt openbaar onderwijs volledig atheïstisch in.
  zondag 13 maart 2016 @ 16:55:30 #143
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160639359
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:44 schreef IPA35 het volgende:
Het Christendom is het kwaad omdat het van onszelf is.
Wie zegt dat? Het christendom heeft niets met de Nederlandse cultuur te maken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160639535
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ja, als je dat wil geloven, dan moet je dat doen. Ik denk alleen dat het niets met de realiteit te maken heeft en dat je voornamelijk jezelf doodsbang aan het maken bent.
Ik ben niet bang maar gewoon realistisch. Het is naïef de ontkerkelijking toe te juichen terwijl een veel ergere religie (of beter vertaald totalitaire ideologie) in datzelfde gat springt en volkomen maling heeft aan onze open vrije samenleving. Het is veelzeggend dat hier geboren en getogen moslims van een veel latere generatie zo radicaliseert en aanslagen niet schuwt om daarmee de haat naar onze vrije wijze van leven duidelijk te maken. Dat is gewoon de realiteit, leuk of niet. De ene god is gewoon voor een andere god ingeruild.
pi_160639595
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:47 schreef malleable het volgende:

[..]

Welke aangifte is er niet door het OM in behandeling genomen?
De uitspraken van Oudkerk, Spekman en Samson over Marokkanen die inhoudelijk veel denigrerender zijn dan Wilders minder-uitspraak.
pi_160639604
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 17:02 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik ben niet bang maar gewoon realistisch. Het is naïef de ontkerkelijking toe te juichen terwijl een veel ergere religie (of beter vertaald totalitaire ideologie) in datzelfde gat springt
Wacht even. Je gelooft echt dat Nederlanders nu massaal islamitisch zullen worden omdat het christendom verdwijnt?
pi_160639614
quote:

[..]

Ik ben niet bang maar gewoon realistisch. Het is naïef de ontkerkelijking toe te juichen terwijl een veel ergere religie (of beter vertaald totalitaire ideologie) in datzelfde gat springt en volkomen maling heeft aan onze open vrije samenleving. Het is veelzeggend dat hier geboren en getogen moslims van een veel latere generatie zo radicaliseert en aanslagen niet schuwt om daarmee de haat naar onze vrije wijze van leven duidelijk te maken. Dat is gewoon de realiteit, leuk of niet. De ene god is gewoon voor een andere god ingeruild.
pi_160639617
quote:

[..]

Ik ben niet bang maar gewoon realistisch. Het is naïef de ontkerkelijking toe te juichen terwijl een veel ergere religie (of beter vertaald totalitaire ideologie) in datzelfde gat springt en volkomen maling heeft aan onze open vrije samenleving.
Je kan toch prima ontkerkelijking toejuichen en net zo min dol zijn op een 'nieuwe' ideologie? Ik zie niet zo goed in waarom je islam zou willen bestrijden met het christendom.
Conscience do cost.
  zondag 13 maart 2016 @ 17:06:26 #149
323401 Kijkertje
met filter
pi_160639706
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 16:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Gezien het onderwerp: religie kun je zeker verder inperken. Schaf bijvoorbeeld de vrijheid van religie af. Religieuze groepering hoeven geen extra bescherming ten opzichte van andere groepen, dus de vrijheden van meningsuiting en vergadering zijn voldoende.

Ten tweede: verbied besnijdenis om niet-medische redenen bij mensen onder de 18.

Ten derde: schaf bijzonder onderwijs af.

Ten vierde: richt openbaar onderwijs volledig atheïstisch in.
Ten vijfde: verplicht vak op alle scholen: de wetenschappelijke benadering van het ontstaan van alle religies.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_160639766
Mooi, nu nog die islam indammen en we zijn van al het gezeik af
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')