Toch apart dat vrouwen dan tegelijk ook sterk en onafhankelijk zijn. Of is dat alleen wanneer het goed uitkomt.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zie je aanpassing nu pas.
Vrouwen zijn lichamelijk gezien over het algemeen zwakker, dat is gewoon een feit, dat is biologie.
Natuurlijk kan een Ronda Rousey best wel wat mannen aan, maar bijna geen een vrouw is als Ronda Rousey.
Dat ontkennen zou dom zijn, gezien het een feit is.
nogmaals, we moeten proberen het niet mannen vs vrouwen te maken, het is een maatschappelijk probleem die we samen moeten oplossen.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:25 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Mannen mogen best emoties laten zien maar doen dat nou eenmaal niet op dezelfde manier als vrouwen dat doen. Overigens zijn het vrouwen die mannen maar al te graag afbranden wanneer ze emotioneel zijn.
En een man in die functie zou zich daardoor niet moeten laten beinvloeden.quote:[..]
Dat is niet eerlijk inderdaad maar ja biologie he.
En dat is net zo ernstig, ik ben ook tegen positieve discriminatie, dat is immers helemaal niet positief.quote:[..]
Geloof ik niet in. Daarnaast zijn er quota's tegenwoordig die eerder de man discrimineren.
voor mij zou geslacht er niks mee te maken hoeven hebben, of je nu als man of vrouw meerdere contacten hebt gehad, kan mij het boeien.quote:[..]
Wederom biologie. Een vrouw kan makkelijk mannen scoren waar mannen veel moeite moeten doen. Overigens vinden de meeste mannen en vrouwen meerdere partners tegelijk en vreemdgaan immoreel.
Dank je.quote:Succes daarmee.
Omdat in deze sterk vaak geestelijk sterk wordt bedoeld, als in, een vrouw heeft een man niet meer nodig om iets van zichzelf te maken, ze is dus onafhankelijk van een man.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:28 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Toch apart dat vrouwen dan tegelijk ook sterk en onafhankelijk zijn. Of is dat alleen wanneer het goed uitkomt.
Eerst steeds hameren op de verschillen en dan als ik daar op inga stellen dat we niet naar de verschillen moeten kijken.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
nogmaals, we moeten proberen het niet mannen vs vrouwen te maken, het is een maatschappelijk probleem die we samen moeten oplossen.
Dus niet jongens aanleren dat wanneer ze huilen ''een pussy'' of ''net een wijf'' zijn.
Dat is hilarisch.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat in deze sterk vaak geestelijk sterk wordt bedoeld, als in, een vrouw heeft een man niet meer nodig om iets van zichzelf te maken, ze is dus onafhankelijk van een man.
Nee, ik wordt moe van jou omdat jij zo graag mij de slechte wil laten zijn dat je niet meer begrijpend kan lezen.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:33 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Eerst steeds hameren op de verschillen en dan als ik daar op inga stellen dat we niet naar de verschillen moeten kijken.
Word jij nou nooit moe van jezelf?
Dus wanneer je hulp nodig hebt van een anders kan je niet sterk of onafhankelijk zijn in het algemeen?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:33 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat is hilarisch.![]()
Een soort van sterk en onafhankelijk totdat er iets slechts gebeurt of er gevaar dreigt.
Of sterk en onafhankelijk maar ondertussen leven op centen van de gemeenschap waaraan de mannen het meeste bijdragen.
Of sterk en onafhankelijk maar een baantje doen die niet zou bestaan als de mannen deze maatschappij niet hadden gemaakt en onderhouden.
Ah ja niet hebben over de verschillen, dat mag alleen jij.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ik wordt moe van jou omdat jij zo graag mij de slechte wil laten zijn dat je niet meer begrijpend kan lezen.
Het eerste heeft immers niks met het tweede te maken,
Ja er zijn verschillen, en die verschillen worden door zowel mannen als vrouwen aangehouden, dus hameren op wie schuldig is heeft weinig nut gezien beide daar schuldig aan zijn, dat maakt het een maatschappelijk probleem die we dus beide, als mensen, op zouden moeten lossen.
Serieus?quote:
Wanneer je continu met de kleinste dingen hulp nodig hebt dan ben je niet sterk en onafhankelijk nee.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus wanneer je hulp nodig hebt van een anders kan je niet sterk of onafhankelijk zijn in het algemeen?
Jij hebt nooit hulp nodig gehad in je volwassen leven? Financieel of anders?
waar komt jouw angst voor hulp vragen en geven eigenlijk vandaan?
Jij mag het best over de verschillen hebben hoor, als jij dat graag wil.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:36 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ah ja niet hebben over de verschillen, dat mag alleen jij.
Hulp nodig hebben wanneer je lastig gevallen wordt op straat is in mijn mening niet de kleinste dingen.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:37 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Wanneer je continu met de kleinste dingen hulp nodig hebt dan ben je niet sterk en onafhankelijk nee.
Ik negeer verder je persoonlijke onzin.
Zoals altijd interpreteer je foutief inderdaad.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:35 schreef snakelady het volgende:
Ah, nu komt de aap uit de mouw, jijzelf zien mannen als meer volwaardig dan vrouwen, dus vrouwen verdienen het niet om onafhankelijk te zijn? Of interpreteer ik dat nu verkeerd?
Ik weet wat "lastig gevallen" wordt zoals jij het bedoelt dus nee dan ben je niet sterk en onafhankelijk en al helemaal niet als je dan zoals altijd naar de mannen kijkt voor hulp.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hulp nodig hebben wanneer je lastig gevallen wordt op straat is in mijn mening niet de kleinste dingen.
Leg eens uit dan wat je hiermee bedoeld?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:39 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zoals altijd interpreteer je foutief inderdaad.
Wat ik vind is dat je moet kiezen. Of je bent volwaardig met alle gevolgen van dien of je bent het niet. Zeg het maar...
Gezien je hier toch wel weer wederom erg de nadruk legt op dat mannen er voor zorgen dat vrouwen onafhankelijk kunnen leven en dat zelfs zonder mannen hun baan niet zou bestaan.quote:Of sterk en onafhankelijk maar ondertussen leven op centen van de gemeenschap waaraan de mannen het meeste bijdragen.
Of sterk en onafhankelijk maar een baantje doen die niet zou bestaan als de mannen deze maatschappij niet hadden gemaakt en onderhoude
Sorry, disclaimer vergeten, ik bedoel met lastig gevallen aangerand te worden of verkrachting.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:40 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ik weet wat "lastig gevallen" wordt zoals jij het bedoelt dus nee dan ben je niet sterk en onafhankelijk en al helemaal niet als je dan zoals altijd naar de mannen kijkt voor hulp.
Je kan niet en stellen dat vrouwen zwakker zijn en een andere (betere) behandeling verdienen omdat vagina en tegelijkertijd stellen dat je gelijkwaardig bent en net zo sterk als de mannen en een gelijke behandeling wilt. Dat is cognitief dissonant.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Leg eens uit dan wat je hiermee bedoeld?
Dat jouw fictieve onafhankelijkheid alleen bestaat bij de gratie van het harde werk en opoffering van mannen.quote:Gezien je hier toch wel weer wederom erg de nadruk legt op dat mannen er voor zorgen dat vrouwen onafhankelijk kunnen leven en dat zelfs zonder mannen hun baan niet zou bestaan.
Dus leg uit, wat bedoel je hier exact mee, welk punt wil je hiermee maken?
Ik heb ook nooit beweerd dat vrouwen net zo sterk zijn als mannen, ik heb het gehad over dat vrouwen ook sterk kunnen zijn, dat jij mannen als maatstaf gebruikt kan ik niks aan doen.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:45 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je kan niet en stellen dat vrouwen zwakker zijn en een andere (betere) behandeling verdienen omdat vagina en tegelijkertijd stellen dat je gelijkwaardig bent en net zo sterk als de mannen en een gelijke behandeling wilt. Dat is cognitief dissonant.
[..]
Ah, dus ik had toch gelijk, hahaha, leuk hoe de werkelijke Terry toch altijd weer tevoorschijn komt.quote:Dat jouw fictieve onafhankelijk alleen bestaat bij de gratie van het harde werk en opoffering van mannen.
De politie bellen qua gekke situaties doe ik niet geslachtsgebonden.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sorry, disclaimer vergeten, ik bedoel met lastig gevallen aangerand te worden of verkrachting.
En ik weet dat jij een vrouw in nood niet zou helpen, verkrachting is immers niet jouw probleem maar een vrouwenprobleem zoals je in een ander topic al duidelijk hebt gemaakt, maar ik heb het over algemeen.
Zou je overigens wel een man helpen die aangevallen wordt of hem ook niet?
Ach jouw woorden hebben weinig waarde.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ah, dus ik had toch gelijk, hahaha, leuk hoe de werkelijke Terry toch altijd weer tevoorschijn komt.
Nou dank je, weledele man, dat ik dankzij jou toch zo mag leven.
Overigens, wat doe jij eigenlijk voor de maatschappij, je zit iedere dag haast hele dagen op Fok! Toch niet in de baas zijn tijd hoop ik?
ik vind het grappig dat jij denkt dat omdat jij toevallig een penis hebt ook maar iets gemeen hebt met de mannen die in WO2 hebben gevochten en daardoor dus ook meer rechten zou moeten hebben dan vrouwen.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:48 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ach jouw woorden hebben weinig waarde.
Ik heb het niet over mezelf maar wel leuk dat je dat denkt.
(denk eens na welke groep Europa bevrijd heeft tijdens WO2 en misschien snap je dan een beetje wat ik bedoel)
Juist, inderdaad! Dat hoop ik ook.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:52 schreef probeer het volgende:
En verder ... Wanneer iemand hulp nodig heeft, mag ik toch hopen dat ik mijn mogelijk helpen niet baseer op het geslacht van die persoon.
Zoals verwacht snap je het niet.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik vind het grappig dat jij denkt dat omdat jij toevallig een penis hebt ook maar iets gemeen hebt met de mannen die in WO2 hebben gevochten en daardoor dus ook meer rechten zou moeten hebben dan vrouwen.
En de enige reden dat in WO2 vrouwen niet vochten was omdat dat niet mocht van de mannen toen der tijd,
En ondanks dat verbod zijn er meerdere vrouwen die toch wel heel erg belangrijke zaken hebben verricht in die tijd.
Zoals mijn grootoma die meerdere Joden heeft bevrijd, ze heeft helaas wel haar leven daarvoor moeten geven.
Maar nu voel ik mij niet verheven hoor, ik heb immers niks te maken met wat zij heeft gedaan.
Goed zo vrouwmensch. Fijne dag.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:57 schreef snakelady het volgende:
Ik ga overigens aan mijn vrouwelijke taken voldoen en de kinderen van school halen en boodschappen doen, het eten moet immers wel klaar zijn voor wanneer de man thuis komt.
Ik zal hem vanavond nog een extra bedanken voor het bevrijden van Europa in de WO2...en wanneer we dan klaar zijn met lachen gaan we weer lekker naar de werkelijke wereld en samen op de PS4
Het is vermakelijk om te lezen, maar ik snap echt niet dat je nog aandacht aan die gek besteed.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:57 schreef snakelady het volgende:
Ik ga overigens aan mijn vrouwelijke taken voldoen en de kinderen van school halen en boodschappen doen, het eten moet immers wel klaar zijn voor wanneer de man thuis komt.
Ik zal hem vanavond nog een extra bedanken voor het bevrijden van Europa in de WO2...en wanneer we dan klaar zijn met lachen gaan we weer lekker naar de werkelijke wereld en samen op de PS4
Nee hoor. Ik denk bij gelijke rechten aan gelijke rechten. Jij en veel feministen met jou denken juist bij gelijke rechten aan "gelijkheid van uitkomst". Wat natuurlijk nergens op slaat. Dat is een communistische wensdroom.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat komt omdat bij vrouwen gelijke rechten wordt bedoeld als in, ''Dezelfde rechten als een man'' Zoals bv het stemmen, het recht op een lening, seksuele vrijheid, gelijke beloning enz. enz. en in Nederland zijn wij gewoon al zover, in Nederland hebben vrouwen al die gelijke rechten gelukkig.
Maar jij (en sommige anderen) denken met gelijke rechten aan ''Exact gelijke behandeling als mannen''. en dat wordt er door de meeste niet mee bedoeld.
Nee. Jij wil extra rechten... jij wil een overheid die geld en wetten inzet om er voor te zorgen dat jij extra beschermd wordt op straat terwijl mannen in de stront mogen zakken. Zover waren we al.quote:Vandaar dat het ook heet ''gelijke rechten'' en niet ''gelijke behandeling''.
Ik wil namelijk helemaal geen gelijke behandeling als mannen krijgen, lijkt mij maar erg vervelend.
Haha, wel een terecht puntje tegen feministen hoor! Ze moeten echt beter onderscheid maken tussen maximale keuzevrijheid / gelijke rechten en "gelijkheid van uitkomst"quote:Op maandag 14 maart 2016 14:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk bij gelijke rechten aan gelijke rechten. Jij en veel feministen met jou denken juist bij gelijke rechten aan "gelijkheid van uitkomst". Wat natuurlijk nergens op slaat. Dat is een communistische wensdroom.
[..]
Nee. Jij wil extra rechten... jij wil een overheid die geld en wetten inzet om er voor te zorgen dat jij extra beschermd wordt op straat terwijl mannen in de stront mogen zakken. Zover waren we al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |