Als je jouw huis wil slopen om te herbouwen zorg je ook eerst dat je elders onderdak hebt anders ben je een dwaas.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:45 schreef drexciya het volgende:
[..]
De EU zal uit elkaar moeten spatten om voor iets beters plaats te maken. Met onderhandelen, zoals Rutte, ga je niets voor elkaar krijgen. Tenzij je probeert, à la de Britten, te dreigen met een exit. Al hebben wij een minder goede onderhandelingspositie dan de Britten.
Nee jij neemt Wilders niet serieus door je eigen insinuaties en bevindingen als waarheden aan te nemen. Het probleem is dan ook dat de politiek en de media Wilders en zijn kiezers niet serieus neemt. De politiek en de media speelt dus met vuur. (Net zoals jij)quote:Op zondag 20 maart 2016 16:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij noemde de uitspraken van Hiddema ook goed terwijl hij aantoonbaar fout zat. De opmerking van Wilders was duidelijk niet even een kreet maar staat in het partijprogramma. Hiddema geeft aan dat Wilders het niet serieus meent en jij was het daarmee eens, wat betekent dat Wilders zijn partij programma niet serieus neemt. Uiteindelijk kan er dan maar één antwoord zijn: Wilders is niet serieus. Als jij zegt dat je weet welke kant de PVV op wil geef je dus gewoon uiting aan jouw wens Wilders te geloven, je legt het blijkbaar uit zoals jij graag wilt. Dat vind ik tamelijk naïef en dom, iemand die zijn eigen programma niet serieus neemt geloven is jezelf bedriegen.
Wat wil je nu met dit topic, eigenlijk? Want ik begin me dit wel af te vragen.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee jij neemt Wilders niet serieus door je eigen insinuaties en bevindingen als waarheden aan te nemen. Het probleem is dan ook dat de politiek en de media Wilders en zijn kiezers niet serieus neemt. De politiek en de media speelt dus met vuur. (Net zoals jij)
Man, dit is juist een schoolvoorbeeld politiek-correcte goedpraterij van de bovenste plank!quote:Op zondag 20 maart 2016 15:41 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een verademing dat een eloquente heer zoals mr. Hiddema zijn visie geeft over de actualiteiten zonder alleen maar politiek correcte te zijn. Dit gebeurt veel te weinig!
Ja wat ik interessant vind is de reden waarom de PVV altijd een beetje in het verdom hoekje zit en wat de motivatie van de kiezers is van PvdA/D66 in deze kwestie. Ik heb namelijk een vermoeden dat door de negatieve berichtgeving in de media veel mensen al jaren gelden zijn afgehaakt en niet geen oog hebben voor PVV-taal die nog zo gek niet is. Aan de andere kant heb je natuurlijk ook zure PVV-kiezers die niet naar PvdA-wethouders willen luisteren als die wat te vertellen hebben. Dit wederzijds wantrouwen dat gepaard gaat met misschien ook wel gepaard gaat met botte desinteresse is iets wat ik toch best zorgelijk vind.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:43 schreef skrn het volgende:
[..]
Wat wil je nu met dit topic, eigenlijk? Want ik begin me dit wel af te vragen.
Alles wat je doet, is in de verdediging schieten. Maar jij hebt dit topic geopend! Wil je nu serieus en oprecht weten waarom mensen bedenkingen hebben tegen de PVV?
Zo ja, ga er dan wel inhoudelijk in.
Dus waarom staat er in het verkiezingsprogramma van de PVV een verbod op de Koran en waarom mogen wij - tegenstanders van de PVV - de PVV niet aanspreken op dit verbod
Hier ben ik het mee eens. Het is interpreteren van de ideeen achter uitspraken, en dat als waarheid zien. Daar betrap ik mezelf ook vaak op.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:53 schreef skrn het volgende:
[..]
Man, dit is juist een schoolvoorbeeld politiek-correcte goedpraterij van de bovenste plank!
'Hij meent er niks van'.
Ach god, die arme Geert Wilders. Hij zegt het, hij schrijft het op, maar hij heeft hij het niet gemeend. Nu krijgt hij van ons een snoepje, want dit was toch echt niet de bedoeling. Domme idioten die we zijn.
Ik heb ooit wel gewoon het partijprogramma gelezen, maar hoe dat vertegenwoordigd wordt kon ik mij niet in vinden.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:58 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja wat ik interessant vind is de reden waarom de PVV altijd een beetje in het verdom hoekje zit en wat de motivatie van de kiezers is van PvdA/D66 in deze kwestie. Ik heb namelijk een vermoeden dat door de negatieve berichtgeving in de media veel mensen al jaren gelden zijn afgehaakt en niet geen oog hebben voor PVV-taal die nog zo gek niet is. Aan de andere kant heb je natuurlijk ook zure PVV-kiezers die niet naar PvdA-wethouders willen luisteren als die wat te vertellen hebben. Dit wederzijds wantrouwen dat gepaard gaat met misschien ook wel gepaard gaat met botte desinteresse is iets wat ik toch best zorgelijk vind.
Je komt zelf met het filmpje van Hiddema aanzetten als goede uitleg. Hiddema geeft aan dat verbied de koran nooit uitgevoerd kan worden en dat Geert Wilders dat weet. Dan is er maar één conclusie mogelijk Geert Wilders liegt zijn eigen aanhang voor door die onzin in het verkiezingsprogramma te zetten en dat maakt het hele programma onbetrouwbaar. Hoe kan iemand nog weten wat Wilders echt wil als hij zijn programma vult met standpunten waarvan hij weet dat het onzin is?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee jij neemt Wilders niet serieus door je eigen insinuaties en bevindingen als waarheden aan te nemen. Het probleem is dan ook dat de politiek en de media Wilders en zijn kiezers niet serieus neemt. De politiek en de media speelt dus met vuur. (Net zoals jij)
Volgens mij hebben juist de PVV aanhangers oogkleppen op.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:58 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja wat ik interessant vind is de reden waarom de PVV altijd een beetje in het verdom hoekje zit en wat de motivatie van de kiezers is van PvdA/D66 in deze kwestie. Ik heb namelijk een vermoeden dat door de negatieve berichtgeving in de media veel mensen al jaren gelden zijn afgehaakt en niet geen oog hebben voor PVV-taal die nog zo gek niet is. Aan de andere kant heb je natuurlijk ook zure PVV-kiezers die niet naar PvdA-wethouders willen luisteren als die wat te vertellen hebben. Dit wederzijds wantrouwen dat gepaard gaat met misschien ook wel gepaard gaat met botte desinteresse is iets wat ik toch best zorgelijk vind.
En daarom ben jij tegen de PVV?quote:Op maandag 21 maart 2016 11:46 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Er is geen alternatief voor de pvv. Je laat je of verkrachten door vluchtelingen of je wordt uit gemaakt voor racist.
Dat komt hier vandaan, van die links radicale terreur geholpen door links gematigdenquote:Op zondag 13 maart 2016 01:26 schreef wenfer2 het volgende:
Wat ik mij nou afvraag is waarbij voor menigeen de grootste afkeer voor de PVV en Wilders nou vandaan komt?
http://xandernieuws.punt.(...)-anarchie-te-stortenquote:Linkse partijen in Duitsland willen grenzen volledig openzetten en tientallen miljoenen moslims toelaten, en hen genoeg geld geven om hun eigen steden na te bouwen – ‘Wereldregering pas mogelijk als Amerika en Europa zijn ingestort’
Het grootste gevaar voor onze vrijheid en toekomst, en zelfs onze levens, komt (weer) van links. Afbeelding rechts: Deze linkse dame wil liever verkracht worden door migranten, dan in het gezelschap verkeren van Duitse ‘racisten’.
Diverse extreemlinkse bewegingen en groepen dreigen zowel Amerika als Europa in totale chaos en anarchie te storten met hun gewelddadige demonstraties. Zo proberen ze de vrijheid van meningsuiting te vernietigen, zodat de geïntimideerde burgers niet langer op partijen en politici durven stemmen die hun landen en volken willen beschermen tegen het migranten-massavernietigingswapen, waardoor de Westerse cultuur volledig overlopen dreigt te worden door hordes gelukszoekers en criminelen. De ultralinkse Duitse Antifa groep –heimelijk gefinancierd door de sociaaldemocraten- propageert sinds vorig jaar zelfs letterlijk de ‘Volkstod’ van de Duitsers en Europeanen door het toelaten van tientallen miljoenen moslims te eisen.
Je gelooft zelf toch niet dat dat de oorspronkelijke tekst op dat bord is?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:04 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Dat komt hier vandaan, van die links radicale terreur geholpen door links gematigden
kijk even op indymedia en afa krantje dan zie je waar het vandaan komt (al jaren lang)
zo blind extreem zijn ze geworden dat ze zelfs dit soort bordjes gaan uithangen
[ afbeelding ]
[..]
http://xandernieuws.punt.(...)-anarchie-te-storten
Xandernieuws.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:04 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Dat komt hier vandaan, van die links radicale terreur geholpen door links gematigden
kijk even op indymedia en afa krantje dan zie je waar het vandaan komt (al jaren lang)
zo blind extreem zijn ze geworden dat ze zelfs dit soort bordjes gaan uithangen
[ afbeelding ]
[..]
http://xandernieuws.punt.(...)-anarchie-te-storten
Oh, met die opdruk lijkt me weinig mis. Ik heb ook liever 10 asielzoekers dan 1 racist.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Je gelooft zelf toch niet dat dat de oorspronkelijke tekst op dat bord is?
En Xandernieuws? Wat een bron.
Maar dat staat er niet. Er staat 'wil racisten ruilen voor verkrachters'. Jij hebt het over de oorspronkelijke tekst.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh, met die opdruk lijkt me weinig mis. Ik heb ook liever 10 asielzoekers dan 1 racist.
Iedere asielzoeker is ook een verkrachter volgens dat soort figuren.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat staat er niet. Er staat 'wil racisten ruilen voor verkrachters'. Jij hebt het over de oorspronkelijke tekst.
Zo bekeken heb je gelijk.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Iedere asielzoeker is ook een verkrachter volgens dat soort figuren.
Ik vind je topic erg leuk, waarvoor dank. Maar nergens ga jij in op daadwerkelijke argumenten van ons waarom we de PVV niks vinden. Nee, het ligt blijkbaar aan de media - zonder onderbouwing - en we moeten blijkbaar hebben voor de PVV-taal want die is zo gek nog niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:58 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Policor, gutmensch en kansenparels zijn alhoewel het best geestige vindingen zijn behoorlijk over geconsumeerd op het web waardoor de lading inderdaad verkroepoekt. Dit is denk ik een beetje te wijten aan het feit dat veel rechtse stemmers lichtelijk verzuurd zijn geraakt door het huidige politieke klimaat. Aan de andere kant zijn er ook een heleboel verzuurde linkse kiezers en ik meen dat de afstand alleen maar groter wordt tussen die twee, wat natuurlijk ernstig is.quote:
Wat valt er precies af te dingen aan die uitspraak?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:45 schreef wenfer2 het volgende:
Echter, in het politieke debat wordt de focus gelegd op enkele excessen, enkele extreme uitspraken van Wilders en de PVV. Neem nou dat 'minder, minder, minder'-fragment. Veel lieden hebben daar een mening over maar slechts weinigen hebben de hele toespraak gezien en geven commentaar op de uitspraken in de brede context van het betoog. Door Wilders weg te zetten als een fascist of neo-nazi maak je tegelijkertijd een einde aan het debat door je te onthouden van enig verder serieus commentaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |