`Toch wel ietwat jammer dat zijn persoonlijke omstandigheden zijn seizoen slopen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan heeft hij er ook nog eens twee gegeven in de strijd tegen Manchester United.
In weinig wedstrijden al een aardig goed moyenne.
dat vind jij.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Cavaliers snapt het verschil tussen een 'feit' en een 'mening' niet.
Als je nog dieper gaat dan zijn feiten eigenlijk ook meningen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Feit: iets waarvan zeker is dat het gebeurd is of dat het waar isquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Dit is inderdaad wel heel erg diep.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als je nog dieper gaat dan zijn feiten eigenlijk ook meningen.
Maar neger is Nederlands, dan is het seksquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Volgens Lange_Lans is het met een X.
Ja, bedankt hiervoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feit: iets waarvan zeker is dat het gebeurd is of dat het waar is
Mening: wat je vindt, je gedachten over iets
VUILE KLOOTZAKquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Stop met die diepte. Ik wil vanaf nu gewoon weer dom geschreeuw in dit topic.
IK PRAAT OVER DIEPE DINGEN ALS IK DAT WIL JA FLINKE MAFKLAPPERquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feit: iets waarvan zeker is dat het gebeurd is of dat het waar is
Mening: wat je vindt, je gedachten over iets
Als je diepte combineert met geschreeuw krijg je een echo.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Apart dat je een cynische dan wel sarcastische post zo serieus neemt, wil je dat ik in het vervolg een PI gebruik, of dat ik de gedachte achter de post uitleg?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Grote klasse.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
IK PRAAT OVER DIEPE DINGEN ALS IK DAT WIL JA FLINKE MAFKLAPPER
Doe rustig manquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja hoor, eerst iets doms zeggen en daarna zeggen dat je trollde. We hebben je wel door hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Apart dat je een cynische dan wel sarcastische post zo serieus neemt, wil je dat ik in het vervolg een PI gebruik, of dat ik de gedachte achter de post uitleg?
Bestaat dat ja?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort taal verkondig je maar in de NWS-SC.
Oh you mad.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort taal verkondig je maar in de NWS-SC.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:02 schreef GGMM het volgende:
Hoi, ik kom het over jullie moeders hebben.
Ja, maar je bent niet uitgenodigd.quote:
Ik wilde enkel lekker afgeven op Locadia en duidelijk maken dat hij niet kan voetballen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hoor, eerst iets doms zeggen en daarna zeggen dat je trollde. We hebben je wel door hoor.
DARTEN IS GEEN SPORT JALALALALAquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Maar dat is ook gewoon een feit.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wilde enkel lekker afgeven op Locadia en duidelijk maken dat hij niet kan voetballen.
Dat doet me aan een bepaalde user denken, hij is hier meester in.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hoor, eerst iets doms zeggen en daarna zeggen dat je trollde. We hebben je wel door hoor.
davy, het is tijd voor je pilletje.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb er nu gepost. WHAT YOU GONNA DO ABOUT IT WHITEBOY?
Nee grapje hoor je mag best langskomen. In die SC vertel ik sappige anekdotes over mijn dagelijks leven, zoals dat ik vanmiddag mijn benen op geschoren voordat ik weer voor het eerst op de racefiets stapte.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb er nu gepost. WHAT YOU GONNA DO ABOUT IT WHITEBOY?
En jij Stijn, en jij.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn jullie kansloos bezig zeg. De enigen die een goed niveau nastreven zijn Mani89 en Koffieplanter.
'Kansloos' is een woord dat je niet teveel moet gebruiken. Dat woord snapt Dj_Day-V niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn jullie kansloos bezig zeg. De enigen die een goed niveau nastreven zijn Mani89 en Koffieplanter.
Dat klinkt als een geweldig verhaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee grapje hoor je mag best langskomen. In die SC vertel ik sappige anekdotes over mijn dagelijks leven, zoals dat ik vanmiddag mijn benen op geschoren voordat ik weer voor het eerst op de racefiets stapte.
Dat is me ook al eerder opgevallen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
'Kansloos' is een woord dat je niet teveel moet gebruiken. Dat woord snapt Dj_Day-V niet.
Voor het eerst dat dit gifje toegevoegde waarde heeft.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we Lestienne nog in een PSV shirt zien ofwa?
Noman, Locadia is 10x beter.....quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we Lestienne nog in een PSV shirt zien ofwa?
Heeft mijn TR toch geholpenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:10 schreef GGMM het volgende:
Toen Caland het deed bleef het gewoon staan.
Subjectiviteit weer.
Spannend, hé.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:11 schreef Pascalus het volgende:
ER VERDWIJNEN POSTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:11 schreef Pascalus het volgende:
ER VERDWIJNEN POSTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry. Zelfs met pikcensuur.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk slecht gifje.
Die rode broek van Adams heb ik nog nachtmerries van.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk slecht gifje.
Donniequote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Maar Barney plaatjes mogen nog wel toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Maar Barney plaatjes mogen nog wel toch?
[ afbeelding ]
Hij mag een uurtje komen darten bij Van Barneveld ook al gaf hij wel te kennen niks van zijn teksten te begrijpen.quote:
Ado hield het ook ruim 70 minuten vol.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:12 schreef Tagliano het volgende:
Heerenveen houdt langer stand dan ik verwachtte
Maar ADO is dan ook een werelds ploegjequote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado hield het ook ruim 70 minuten vol.
Je zegt verstandige dingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar ADO is dan ook een werelds ploegje
Jij hebt voorspeld dat PSV ging winnen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toen ik net een realistische 2-0 voorspelde probeerde Stijn mij wijs te maken dat PSV wel even SCH ging oprollen.
Ja door Ziyech gaat het zo slecht.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
Als Twente punten laat liggen, mag Ziyech zich echt kapot schamen
Briljante voetballer hoor, maar door zijn ego doet het FC Twente twee doelpunten tekort.
Ik post louter verstandige dingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zegt verstandige dingen.
Dat kloptquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij hebt voorspeld dat PSV ging winnen?
Jij bent dan ook gewoon een geweldige voorspeller.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toen ik net een realistische 2-0 voorspelde probeerde Stijn mij wijs te maken dat PSV wel even SCH ging oprollen.
Wat maakt het nog uit, jullie gaan toch naar zondag 4e klasse oost.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
Briljante voetballer hoor, maar door zijn ego doet het FC Twente twee doelpunten tekort.
Je maakt een persoonlijke groei door. Ik zie dat graag.quote:
Als PSV haar niveau haalt moeten ze echt wel met vier doelpunten verschil winnen. Dit Heerenveen is al een tijdje dramatisch slechtquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goal en een assist alweer. Dan verdien je die vrijheid.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik post louter verstandige dingen.
Dat gaat NOOIT gebeuren.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat maakt het nog uit, jullie gaan toch naar zondag 4e klasse oost.
Mwah, niet met deze stand.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goal en een assist alweer. Dan verdien je die vrijheid.
Een echte schutting is een plankenschutting. En zo zit het.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik post louter verstandige dingen.
Zondagsrust? Zaterdag 4e klasse dan, ook goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zondagsrust? Zaterdag 4e klasse dan, ook goed.
Jullie zijn soulmates. Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zaterdag? Wist niet dat jullie zo gelovig waren.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:20 schreef TehRocks het volgende:
Ik zie veel liever Lestienne en Pereiro dan Narsingh en Locadia tegen dit Heerenveen
Dan zijn we nu al met ons 3-en.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn soulmates. Gefeliciteerd.
Waarop baseer je dat?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:20 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Michael van Gerwen is een achterlijke tokkie.
Aanname: Alle darters zijn tokkiesquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:20 schreef Kopsterk het volgende:
Als ze hun hersens bundelen is het al niet veel, maar als ze ook nog apart hun mening gaan ventileren komt er echt alleen nog maar poep uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:20 schreef Brammess het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=270793
Stelling: Ik vind jou een tokkie.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:20 schreef Kopsterk het volgende:
Ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat mist Heerenveen toch een goede middenvelder.
Het is de bedoeling dat je 'eens' of 'oneens' post gekkie.quote:
Zeneli heeft de bal wel aan een touwtjequote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat mist Heerenveen toch een goede middenvelder.
0-3.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:22 schreef Brammess het volgende:
Oh kut, wij moeten ook nog naar heerenveen
neeeeeeeeeee
Zeer goede aankoop inderdaad. Larsson lijkt het overzicht te missen in de rol waarin hij vandaag speelt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeneli heeft de bal wel aan een touwtje
Dan moet je niet bij PSV zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:23 schreef Rabieluh het volgende:
Ik had gehoopt op een wervelende voetbalshow.
Ik had gehoopt op een doodsaaie wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:23 schreef Rabieluh het volgende:
Ik had gehoopt op een wervelende voetbalshow.
Tegen Atletico vind ik dat prima.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een doodsaaie wedstrijd.
Wat ben je een walgelijke sadist.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
3-0 na een kwartier, over en sluiten. Had ik ook liever gehad ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jellyquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:26 schreef Brammess het volgende:
Guardado de ervaren routinier die een bal probeert aan te nemen op de rand van de 16 terwijl 3 Heerenveen spelers druk zetten.
Madquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:26 schreef Brammess het volgende:
Guardado de ervaren routinier die een bal probeert aan te nemen op de rand van de 16 terwijl 3 Heerenveen spelers druk zetten.
Het zit diep.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:26 schreef Brammess het volgende:
Ron Jans was zijn assistent ook vergeten in te lichten Van Polen te wisselen in de rust. Kutvent.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ja wat klaagt Ron Jans nou dan weer bij de scheidsrechter?
Boos.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:26 schreef Brammess het volgende:
Hehe ja klopt. Lullig momentje.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron Jans was zijn assistent ook vergeten in te lichten Van Polen te wisselen in de rust. Kutvent.
Wat zou er om gaan in het hoofd van Ron Jans?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron Jans was zijn assistent ook vergeten in te lichten Van Polen te wisselen in de rust. Kutvent.
Zijn dat dingen die jou 's nachts wakker houden?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou er om gaan in het hoofd van Ron Jans?
En NEC begint ook steeds minder te voetballen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heracles ook tweede seizoenshelft.
Maar die gaan dat tegen Ajax wel weer doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En NEC begint ook steeds minder te voetballen.
Voor Heracles is slecht nog zacht uitgedrukt. Benieuwd hoeveel ze morgen weer verliezenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heracles ook tweede seizoenshelft.
One-liners om zogenaamd gevat en ad rem op de persconferentie te bezigen en waarschijnlijk trek in fastfood voor zijn bolle buik.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou er om gaan in het hoofd van Ron Jans?
Nee. Dan denk ik over andere dingen na.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn dat dingen die jou 's nachts wakker houden?
Ik voorspel een moeizame 2-0.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar die gaan dat tegen Ajax wel weer doen.
Zijn gezelligheidsact begint wel steeds doorzichtiger te worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
One-liners om zogenaamd gevat en ad rem op de persconferentie te bezigen en waarschijnlijk trek in fastfood voor zijn bolle buik.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Dan denk ik over andere dingen na.
Ik vind deze post leuk.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
One-liners om zogenaamd gevat en ad rem op de persconferentie te bezigen en waarschijnlijk trek in fastfood voor zijn bolle buik.
I see what you did therequote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Niet moeizaam, denk dat ze niet volgas gaan vanwege gele kaarten
Ze missen een type Cziommerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voor Heracles is slecht nog zacht uitgedrukt. Benieuwd hoeveel ze morgen weer verliezen
Zo vlak voor het slapen gaan, doe ik dat niet. Leuk geprobeerd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Het is niet erg Stijn. Er zijn heel veel mannen die nog even masturberen voor het slapen gaan![]()
Kijk je op mij neer als ik stel het weleens te doen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo vlak voor het slapen gaan, doe ik dat niet. Leuk geprobeerd.
No stress, verlosser Sink is terug.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Niet moeizaam, denk dat ze niet volgas gaan vanwege gele kaarten
Vrouwen ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Het is niet erg Stijn. Er zijn heel veel mannen die nog even masturberen voor het slapen gaan![]()
Ik snap deze post niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk je op mij neer als ik stel het weleens te doen?
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker hoor. Elektrische dekentje aan en gaan.
Elektrische dekentjes zijn voor oma's.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker hoor. Elektrische dekentje aan en gaan.
Heeft jouw oma een elektrisch dekentje?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:34 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Elektrische dekentjes zijn voor oma's.
Als jij Jojoortje zo wil behandelen moet je dat lekker zelf weten maar je kunt het nu mooi vergeten dat ze vanavond voor het slapen gaan aan jou zal denken tijdens de daad.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:34 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Elektrische dekentjes zijn voor oma's.
Een elektrisch dekentje.quote:
Mijn internet is een beetje pauper dus veel last heb je niet van mequote:
Je hebt geluk ik ben er ook zo vandoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn internet is een beetje pauper dus veel last heb je niet van me
In tegendeel ze zal nu voor de rest van haar leven iedere keer aan die opmerking denken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij Jojoortje zo wil behandelen moet je dat lekker zelf weten maar je kunt het nu mooi vergeten dat ze vanavond voor het slapen gaan aan jou zal denken tijdens de daad.
Dat mogen ze vinden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:39 schreef GGMM het volgende:
Alle analisten vinden het een 100% strafschop.
Stijn.
Sinds Stijn mod is, is zijn voetbalintelligentie achteruit gegaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:39 schreef GGMM het volgende:
Alle analisten vinden het een 100% strafschop.
Stijn.
Hij riep ook al dat PSV met 5-0 ging winnen :S En mijn 2-0 werd uitgelachenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
JE KAN WEL ZO BIJDEHAND DOEN MANNETJE MAAR JE ZAT ER GEWOON NAAST!
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij Jojoortje zo wil behandelen moet je dat lekker zelf weten maar je kunt het nu mooi vergeten dat ze vanavond voor het slapen gaan aan jou zal denken tijdens de daad.
Wat ben jij toch zieligquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij riep ook al dat PSV met 5-0 ging winnen :S En mijn 2-0 werd uitgelachen
Misschien kun je met een spelregelboekje komen zodat je me helemaal kunt overhalen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
JE KAN WEL ZO BIJDEHAND DOEN MANNETJE MAAR JE ZAT ER GEWOON NAAST!
Het probleem is alleen dat bijna iedereen jou hier standaard uitlacht.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nah.. Ik heb zo mijn eigen fantasieen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
In tegendeel ze zal nu voor de rest van haar leven iedere keer aan die opmerking denken.
Daar waar we wachten op de 1-0quote:
Nog verder? Het was altijd al een beetje een engnekje.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Sinds Stijn mod is, is zijn voetbalintelligentie achteruit gegaan.
Als je die quote niet kent heb je geen jeugd gehad.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Quiver with fear?
WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP JOH
Jij hebt de matigheid van PSV goed voorspeldquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En op het einde ben ik dan altijd de lachende 3dequote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat bijna iedereen jou hier standaard uitlacht.
Niet iedereen kan zo perfect als jij zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nog verder? Het was altijd al een beetje een engnekje.
Daar moet jij dan boven staan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kwam tijdens de Eretribune in beeld.
Jij kijkt eretribunequote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kwam tijdens de Eretribune in beeld.
Al sla je me doodquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je die quote niet kent heb je geen jeugd gehad.
*dezenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:48 schreef Kopsterk het volgende:
Oh, het komt uit de Lion King.
Dat je daar nog steeds zo mee bezig kunt zijn joh
Juist wel. Als kind zie je enkel de Nederlandse versie. Enkel een volwassene die in zijn jeugd is blijven hangen kijkt op latere leeftijd de film nog een keer in de oorspronkelijke taal.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie je wel, 1-0.quote:
TRquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zie je wel, 1-0.
Wel voor Atleti, maar toch.
Ik weet daar helemaal niets meer van. Alleen dat zo'n leeuw na beneden valt en dood isquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:48 schreef Kopsterk het volgende:
Oh, het komt uit de Lion King.
Dat je daar nog steeds zo mee bezig kunt zijn joh
Nederlandse versies kijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist wel. Als kind zie je enkel de Nederlandse versie. Enkel een volwassene die in zijn jeugd is blijven hangen kijkt op latere leeftijd de film nog een keer in de oorspronkelijke taal.
Wat is dit nou weer voor quasi-filosofische bullshit?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Zodra je de kind in jezelf verliest ben je dood van binnen.
Oh mag andere wedstrijden spoilen nu wel?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet die act hier op te voeren.
Nederlandse dubsquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nederlandse versies kijkenDan faal je als kind.
Ik denk dat veel Amerikaanse kinderen niet de Nederlandse versie hebben gezien hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist wel. Als kind zie je enkel de Nederlandse versie.
Nee, je weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh mag andere wedstrijden spoilen nu wel?
Floplandquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nederlandse dubs
Nederlandse tv-shows en met name op RTL4
Met jou kan ik praten.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nederlandse dubs
RTL5*quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nederlandse dubs
Je komt soms wat onzeker over Kopsterk. Eerst al stellen dat mensen die Nutella aten kinderachtig zouden zijn, nu dit weer. Durft te leven!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor quasi-filosofische bullshit?
Gewoon een manier om dat kinderachtige gedrag van je voor jezelf goed te praten.
Beetje jammer dat je zo over Caland praat. Als je echt ballen had deed je dat via zijn dm.quote:
Oh ja wacht, jij was die figuur die zich al dood schaamt om bepaald broodbeleg wat je niet meer "mag" als volwassene.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor quasi-filosofische bullshit?
Gewoon een manier om dat kinderachtige gedrag van je voor jezelf goed te praten.
Caland is een simpele haven arbeiderquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je zo over Caland praat. Als je echt ballen had deed je dat via zijn dm.
Wat heb jij met het woord 'onzeker'quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je komt soms wat onzeker over Kopsterk. Eerst al stellen dat mensen die Nutella aten kinderachtig zouden zijn, nu dit weer. Durft te leven!
Hierbij dient vermeld te worden dat qua smaak er figuren zijn die nog minder serieus te nemen zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ja wacht, jij was die figuur die zich al dood schaamt om bepaald broodbeleg wat je niet meer "mag" als volwassene.
Dus jou neem ik niet serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |