`Toch wel ietwat jammer dat zijn persoonlijke omstandigheden zijn seizoen slopen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan heeft hij er ook nog eens twee gegeven in de strijd tegen Manchester United.
In weinig wedstrijden al een aardig goed moyenne.
dat vind jij.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Cavaliers snapt het verschil tussen een 'feit' en een 'mening' niet.
Als je nog dieper gaat dan zijn feiten eigenlijk ook meningen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Feit: iets waarvan zeker is dat het gebeurd is of dat het waar isquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Dit is inderdaad wel heel erg diep.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als je nog dieper gaat dan zijn feiten eigenlijk ook meningen.
Maar neger is Nederlands, dan is het seksquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Volgens Lange_Lans is het met een X.
Ja, bedankt hiervoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feit: iets waarvan zeker is dat het gebeurd is of dat het waar is
Mening: wat je vindt, je gedachten over iets
VUILE KLOOTZAKquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Stop met die diepte. Ik wil vanaf nu gewoon weer dom geschreeuw in dit topic.
IK PRAAT OVER DIEPE DINGEN ALS IK DAT WIL JA FLINKE MAFKLAPPERquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feit: iets waarvan zeker is dat het gebeurd is of dat het waar is
Mening: wat je vindt, je gedachten over iets
Als je diepte combineert met geschreeuw krijg je een echo.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Apart dat je een cynische dan wel sarcastische post zo serieus neemt, wil je dat ik in het vervolg een PI gebruik, of dat ik de gedachte achter de post uitleg?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Grote klasse.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
IK PRAAT OVER DIEPE DINGEN ALS IK DAT WIL JA FLINKE MAFKLAPPER
Doe rustig manquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja hoor, eerst iets doms zeggen en daarna zeggen dat je trollde. We hebben je wel door hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Apart dat je een cynische dan wel sarcastische post zo serieus neemt, wil je dat ik in het vervolg een PI gebruik, of dat ik de gedachte achter de post uitleg?
Bestaat dat ja?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort taal verkondig je maar in de NWS-SC.
Oh you mad.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort taal verkondig je maar in de NWS-SC.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:02 schreef GGMM het volgende:
Hoi, ik kom het over jullie moeders hebben.
Ja, maar je bent niet uitgenodigd.quote:
Ik wilde enkel lekker afgeven op Locadia en duidelijk maken dat hij niet kan voetballen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hoor, eerst iets doms zeggen en daarna zeggen dat je trollde. We hebben je wel door hoor.
DARTEN IS GEEN SPORT JALALALALAquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Maar dat is ook gewoon een feit.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wilde enkel lekker afgeven op Locadia en duidelijk maken dat hij niet kan voetballen.
Dat doet me aan een bepaalde user denken, hij is hier meester in.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hoor, eerst iets doms zeggen en daarna zeggen dat je trollde. We hebben je wel door hoor.
davy, het is tijd voor je pilletje.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb er nu gepost. WHAT YOU GONNA DO ABOUT IT WHITEBOY?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |