Kiezers van buiten Eindhoven moeten wel een kiezerspas hebben, anders kan dat niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ook de universiteit doet mee dus studenten die van buiten komen kunnen hier stemmen.
Mijn stempas ligt inmiddels bij het oud papier, waar hij thuishoort.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wie van jullie heeft al definitief besloten wat hij gaat stemmen?
Niet stemmen, natuurlijk. Ik ben de hond van Jan Roos niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wie van jullie heeft al definitief besloten wat hij gaat stemmen?
Dat moet jij weten, ik vind het dom om niet te stemmen maar ga je gang.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niet stemmen, natuurlijk. Ik ben de hond van Jan Roos niet.
Gelukkig kan je het nog van de stapel oud papier halen en je kan altijd een nieuwe stempas aanvragen als het oud papier al zou zijn opgehaald.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:13 schreef freako het volgende:
[..]
Mijn stempas ligt inmiddels bij het oud papier, waar hij thuishoort.
En dit onafhankelijk van of dat je voor- of tegen het AV bent. In het algemeen komt Freako over als een goed ontwikkelde burger, daarom verbaast het me des te meer dat hij er zo tegen aan kijkt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:22 schreef Igen het volgende:
Ik snap ook niet helemaal hoe je nou trots kan verkondigen dat er niet naar jou als burger geluisterd zou moeten worden.
Ben je dan niet gewoon een sletje van Poetin?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Parlementaire verkiezingen zijn iets anders dan zulke kermisreferenda.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat moet jij weten, ik vind het dom om niet te stemmen maar ga je gang.
Je maakt beter gebruik van die paar democratische rechten die je hebt, ze komen te voet en ze gaan te paard en mensen hebben hun leven gegeven zodat jij en ik nu kunnen stemmen.
Als je niet gaat deelnemen aan een raadgevend referendum?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben je dan niet gewoon een sletje van Poetin?
Er moet wel naar de burgers geluisterd worden maar dat is niet wat men gaat doen met dit gedrocht. En men doet ook vooral hard haar best om het daar niet op te laten lijken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:22 schreef Igen het volgende:
Ik snap ook niet helemaal hoe je nou trots kan verkondigen dat er niet naar jou als burger geluisterd zou moeten worden.
Nee meer dat je geen vriendje van Jan Roos hoeft te zijn om te gaan stemmen. Je mag ook gewoon Poetinsletje zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je niet gaat deelnemen aan een raadgevend referendum?
Ben jij hem dan wel van iemand, zo komt het namelijk bij mij over de reactie van jouw?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Daarom is het juist in dit geval ook goed om zijn argumenten tot je te nemen. Die heeft hij vaak genoeg weergegeven. Daar kan je nog wat van leren...quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En dit onafhankelijk van of dat je voor- of tegen het AV bent. In het algemeen komt Freako over als een goed ontwikkelde burger, daarom verbaast het me des te meer dat hij er zo tegen aan kijkt.
Dat lijkt me niet aan de orde. Het is een serieuze kerel met verstand van zaken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef john2406 het volgende:
En zou die het fout hebben gehad kan het nog altijd weg gelachen worden toch?
Wordt dat niet beweerd van meerdere personen? Of kerel of dame ze zullen allemaal kundig zijn op hun manier toch?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet aan de orde. Het is een serieuze kerel met verstand van zaken.
Het zal vast over meerderen beweerd worden maar hier op FOK komen er verdomde weinig ook maar in de buurt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wordt dat niet beweerd van meerdere personen? Of kerel of dame ze zullen allemaal kundig zijn op hun manier toch?
Dat mag jij vinden maar als jij niet stemt dan laat jij anderen bepalen wat er gebeurt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Parlementaire verkiezingen zijn iets anders dan zulke kermisreferenda.
Dat ben ik zeker met je eens!quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het zal vast over meerderen beweerd worden maar hier op FOK komen er verdomde weinig ook maar in de buurt.
Voor zo ver het instrument waardeloos is is dat enkel omdat de staat er laf voor koos om het referendum raadgevend te maken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er moet wel naar de burgers geluisterd worden maar dat is niet wat men gaat doen met dit gedrocht. En men doet ook vooral hard haar best om het daar niet op te laten lijken.
Ik snap niet dat je er trots op kan zijn dat je meewerkt aan het bij het eerste gebruik al weer waardeloos en niet serieus te nemen maken van het instrument..
Ik neem altijd alle argumenten tot me, ik maak mijn eigen afweging. Zowel inhoudelijk als om andere redenen neig ik zeer sterk naar een nee. Kort samengevat ben ik wel goede argumenten uit het nee-kamp tegengekomen maar nog weinig goede argumenten uit het voor-kamp tegengekomen, wel een hoop manipulatie.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:27 schreef 99.999 het volgende:
Daarom is het juist in dit geval ook goed om zijn argumenten tot je te nemen. Die heeft hij vaak genoeg weergegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |