Wat is daar grappig aan? ik ga gewoon geen implantaten in mijn arm doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik lach me kapot om jullie mannen sorry hoor
goed Mopquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:55 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? ik ga gewoon geen implantaten in mijn arm doen.
Ehm...ik heb een implantaat in mijn arm (net als duizenden andere vrouwen)...en ben nu 3 jaar beschermd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:49 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Laten we implantaten gaan nemen voor dit soort ongein
Dat moet je dan ook zelf weten, net als dat je mensen hebt die hier niks mee willen. Ik neem zelf ook geen piercings, tatoeages enzovoorts, hetgeen evengoed een keuze is.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm...ik heb een implantaat in mijn arm...en ben nu 3 jaar beschermd.
Dit dus.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:59 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook zelf weten, net als dat je mensen hebt die hier niks mee willen. Ik neem zelf ook geen piercings, tatoeages enzovoorts, hetgeen evengoed een keuze is.
Dat is niet helemaal eerlijk...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:59 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook zelf weten, net als dat je mensen hebt die hier niks mee willen. Ik neem zelf ook geen piercings, tatoeages enzovoorts, hetgeen evengoed een keuze is.
Ik sta alleen te kijken van de verbazing, dat is alles.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:59 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Je moet niks, een vrouw moet ook niks, het enige verschil is dat zij wel zwanger kan raken en jij niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:00 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Geef eens argumenten waarom ik dat wel zou moeten doen dan?
Dus?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet niks, een vrouw moet ook niks, het enige verschil is dat zij wel zwanger kan raken en jij niet.
Dus als jij geen voorzorgsmaatregelen wil treffen zal je vriendin of vrouw dat moeten doen, of je moet net als Bram 25 jaar lang met een condoom gaan willen hannesen.quote:
Niet per se, genoeg vrouwen die ik ken met een implantaat en voldoende welke er weinig tot niks mee hebben. Dat ik er niks mee heb betekent niet dat er ook kunde over ontbreekt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik sta alleen te kijken van de verbazing, dat is alles.
Blijkt wel hoe weinig veel mannen hier weten over zwangerschapspreventie voor vrouwen.
Jij bent van mening dat vrouwen dat niet moeten doen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:06 schreef snakelady het volgende:
Maar wel altijd nog van mening zijn dat het voorkomen van een zwangerschap iets is waar vrouwen zich bezig moeten houden.
Er is geen andere optie, dus we ''moeten'' wel. Maar mocht er een optie zijn voor mannen om zwangerschap te voorkomen wat minder bijwerkingen heeft dan zou ik dat erg waarderen ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat vrouwen dat niet moeten doen?
Als vrouw moet je de pil slikken. Zoals altijd, al.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus als jij geen voorzorgsmaatregelen wil treffen zal je vriendin of vrouw dat moeten doen, of je moet net als Bram 25 jaar lang met een condoom gaan willen hannesen.
We moeten helemaal niksquote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:16 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Als vrouw moet je de pil slikken. Zoals altijd, al.
Je kan je als man ook nog laten steriliseren.
Ik snap het probleem niet helemaal. Heb nog nooit gehoord dat een vrouw het een probleem vindt dat ze bijvoorbeeld de pil moet slikken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
We moeten helemaal niksmaar we doen het wel, anders zit je straks met tig kinderen.
Ja je kan je als man ook nog laten steriliseren, maar niet als je héél jong bent en nog geen kinderen hebt, ga maar eens informeren bij je huisarts,daar zitten ook de nodige voorwaarden aan verbonden.
Je zou trouwens wel heel dom zijn om dat te doen als je heel jong bent en je hebt (nog) geen kinderen, lijkt me niet zo slim... Als je 10 jaar later er anders over denkt heb je spijt, vaak kan
het ook wel weer teruggedraaid worden geloof ik, maar of dat altijd lukt weet ik niet hoor, geen ervaring mee....
Kan je nagaan wat een bikkels wij zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:26 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet helemaal. Heb nog nooit gehoord dat een vrouw het een probleem vindt dat ze bijvoorbeeld de pil moet slikken.
Ik ben er hartstikke voor dat dat op de markt komt, ik ga het alleen zelf niet gebruiken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een bikkels wij zijn![]()
Maar even serieus, het ging er natuurlijk om dat de reeks is begonnen omdat er werd gedacht dat de man géhéél en alleen van de vrouw afhankelijk is als het om het voorkomen van een zwangerschap gaat.
Nu dat niet zo blijkt te zijn en de mannen zichzelf ook kunnen beschermen tegen
onverwachte/ongewilde en/of ongeplande zwangerschappen blijken mannen dat
niet eens te willen, of te durven.
Je bent vóór maar je gaat het niet gebruiken?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:32 schreef hardewerker3 het volgende:
[quote]Ik ben er hartstikke voor dat dat op de markt komt, ik ga het alleen zelf niet gebruiken.
De oneerlijkheid is dat je je vrouwelijke sekspartners dan ten eerste geen enkele keuze geeft,quote:Mijn vrouwelijke sekspartners weten dat dan ook van te voren, uiteraard. Waar zit de oneerlijkheid in deze?
Ze heeft toch de keuze mij de deur te wijzen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent vóór maar je gaat het niet gebruiken?
[..]
De oneerlijkheid is dat je je vrouwelijke sekspartners dan ten eerste geen enkele keuze geeft,
want ze zal zelf dan de pil moeten slikken en/of een spiraaltje moeten laten inbrengen, want
op een condoom kan je ook niet helemaal vertrouwen.
Keer het maar eens om.....
Je vriendin/vrouw zegt, ja leuk dat de pil er is en dat spiraaltje, maar IK ga het niet gebruiken!
Dan zal jij ervoor moeten zorgen dat ze niet zwanger wordt.
Zo simpel is het eigenlijk ....
Dat gebeurt nu ook al. "Had je maar een condoom moeten gebruiken"quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent vóór maar je gaat het niet gebruiken?
[..]
De oneerlijkheid is dat je je vrouwelijke sekspartners dan ten eerste geen enkele keuze geeft,
want ze zal zelf dan de pil moeten slikken en/of een spiraaltje moeten laten inbrengen, want
op een condoom kan je ook niet helemaal vertrouwen.
Keer het maar eens om.....
Je vriendin/vrouw zegt, ja leuk dat de pil er is en dat spiraaltje, maar IK ga het niet gebruiken!
Dan zal jij ervoor moeten zorgen dat ze niet zwanger wordt.
Zo simpel is het eigenlijk ....
Je bent ook behoorlijk dom om geen condoom te gebruiken, zeker als het om bijvoorbeeld een one night stand gaatquote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:42 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu ook al. "Had je maar een condoom moeten gebruiken"
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:38 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ze heeft toch de keuze mij de deur te wijzen?
Ja dat moet je dan sowieso doen, tegen de SOA's natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:49 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Je bent ook behoorlijk dom om geen condoom te gebruiken, zeker als het om bijvoorbeeld een one night stand gaat
1: Nee, hoor. Waar het omgaat is dat ik de vrijheid heb om ook risicovoller in het leven te staan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen![]()
Maar je begrijpt toch wel dat het om het principe gaat?
Deze reeks begon omdat mannen zich overgeleverd voelde aan de grillen van vrouwen,
soms terecht, een vrouw kan zéggen dat ze aan de pil is óók als dat niet waar is.
Hoe bescherm je je daartegen als man?
Nou door gewoon zélf de pil te slikken of een implantaatje in je arm te laten zetten.
Dan heb je 100% zekerheid dat jij de Papa niet bent als er een meisje aan je deur staat
die zegt dan ze zwanger van je is.
Dat was toch de hele bedoeling van deze reeks, of kom je nu pas binnenvallen?
[..]
Ja dat moet je dan sowieso doen, tegen de SOA's natuurlijk.
Oké dus je neemt dan gewoon dat risico wat al die mannen in dit topic dus juist niet wilde?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:01 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
1: Nee, hoor. Waar het omgaat is dat ik de vrijheid heb om ook risicovoller in het leven te staan.
Ik ga geen implantaten in mijn arm zetten, klaar. Als er dan een meid zwanger van mij wordt, dan is dat nu eenmaal zo (de kans is erg klein).
2: Inderdaad.
Ik ben dan vader, dus ik zal er ook voor die kinderen zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké dus je neemt dan gewoon dat risico wat al die mannen in dit topic dus juist niet wilde?
Het risico dat je straks ongewild één of meerdere kinderen op de wereld zet.
Dat kan...
En ben je dan ook vóór een een papieren abortus, zodat je wel het risico van verwekken neemt, maar niet van onderhouden?
Of ga je ook al die kinderen te eten geven?
Ook daar ben je vóór maar ook daar ga je geen gebruik van maken?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:07 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ik ben dan vader, dus ik zal er ook voor die kinderen zijn.
Wel ben ik voor een papieren abortus, simpelweg omdat ik van mening ben dat mannen die vrijheid moeten hebben. Maar ik zal er naar alle waarschijnlijkheid geen gebruik van maken.
Want dat kan niet? er zijn zoveel zaken waarvan ik vind dat dat op de markt moet komen, maar waar ik geen gebruik van ga/wil maken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook daar ben je vóór maar ook daar ga je geen gebruik van maken?![]()
Tis goed met je
Nee hoor dat kan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:10 schreef hardewerker3 het volgende:
Mannen moeten de vrijheid hebben om gebruik te kunnen maken van een papieren abortus. Maar als ik doelbewust mijzelf niet wil beschermen tegen toekomstige koters, dan ben ik van mening dat ik dan ook met de consequenties moet dealen.
Hoe de fuck klinkt dit vreemd in de oren?
Die pil is juist om jullie te beschermen tegen vrouwen die jullie willen naaienquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:12 schreef TerryStone het volgende:
Eigenlijk best apart dat er niet over mannenrechten gesproken kan worden zonder dat vrouwen zich er mee moeten bemoeien en het zo gedraaid moet worden hoe deze rechten vrouwen beïnvloeden.
Waar schreeuw en scheld ik?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor dat kan.
Maar een heleboel mannen zouden daar niet voor kiezen en dat hoeven ze ook niet met die pil.
Dat was het hele verhaal eigenlijk.
En je hoeft niet te schelden en niet te schreeuwen hoor, ik zit hier ook relaxed met mijn bakkie koffie.
Ja hoor ik snap het, jij neemt gewoon wél het risico en als er dan een zwangerschap mochtquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:14 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Waar schreeuw en scheld ik?
Maar goed, begrijp je in ieder geval wat ik post? of?
Je begrijpt het punt niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Die pil is juist om jullie te beschermen tegen vrouwen die jullie willen naaien![]()
Maar dan neem je hem gewoon niet
Vanwaar dan de 'het is goed met je?".quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja hoor ik snap het, jij neemt gewoon wél het risico en als er dan een zwangerschap mocht
volgen dan neem je ook de verantwoordelijkheid.
Ik snap het
Ik bekeek het juist van jullie kantquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:16 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je begrijpt het punt niet.![]()
Wanneer er over vrouwenrechten wordt gesproken moet dat vanuit het vrouwelijk perspectief maar wanneer er over mannenrechten wordt gesproken moet dat ook vanuit het vrouwelijk perspectief blijkbaar.
mja, misschien was het onnodig maar ik geloofde je niet directquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:16 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Vanwaar dan de 'het is goed met je?".
Je ziet nu dus zelf ook dat dat een onnodige opmerking was.
Bekeek inderdaad totdat ook jij besloot dat we allemaal moesten nadenken hoe het de arme vrouwtjes zou beïnvloeden. Het is wel tekenend voor dit soort discussies.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik bekeek het juist van jullie kant![]()
Lijkt me doodeng dat er straks iemand voor de deur kan staan die zegt dan ze zwanger van je is,
maar ja blijkbaar valt het allemaal wel mee
Nou nee, dat was niet mijn uitgangspunt, dat is niet waarquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:18 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Bekeek inderdaad totdat ook jij besloot dat we allemaal moesten nadenken hoe het de arme vrouwtjes zou beïnvloeden. Het is wel tekenend voor dit soort discussies.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:49 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Laten we implantaten gaan nemen voor dit soort ongein
Echt, jullie hebben niet door dat heel veel vrouwen een implantaat dragen zodat de seks voor jullie natuurlijk kan zijn?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:51 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Implantaten in de arm?
Jezus, het technologisch maken van seks, decadentie ten top. Seks moet natuurlijk, lekker zijn. Doe toch normaal zeg.
Leg eerst maar eens uit over welke pillen je het hebt (naam pil en werkingsmechanisme), pas dan kan ik er een uitspraak over doen. Naar alle waarschijnlijkheid is er een trade-off.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn ook pillen in ontwikkeling die niet hormonaal zijn. Zou je die ook niet nemen?
De meeste vruchtbare vrouwen die anticonceptiemiddelen gebruiken gebruiken de anticonceptiepil, de spiraal is in opkomst en zo'n implantaat is een marginaal verschijnsel. Dat jij dat toevallig gebruikt...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:21 schreef erodome het volgende:
Echt, jullie hebben niet door dat heel veel vrouwen een implantaat dragen zodat de seks voor jullie natuurlijk kan zijn?
Wat? De vrouwen hebben "gestreden" voor dit soort technologie zodat ze de mannen een plezier konden doen met natuurlijke seks?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:21 schreef erodome het volgende:
[..]
[..]
Echt, jullie hebben niet door dat heel veel vrouwen een implantaat dragen zodat de seks voor jullie natuurlijk kan zijn?
Of een ding in hun baarmoederhals laten zetten, een pil bolvol van hormonen slikken die de hele hormoonhuishouding beinvloed, of een of andere hormoonring in zich dragen?
Seks is al heel wat jaartjes "technologisch", het is eerder decadentie dat jullie mannen daar niets mee willen doen, geen last willen dragen. Inc mede verantwoordelijkheid als er wat mis gaat met die "technologie" die jullie doodnormaal vinden bij jullie vrouwelijke (bed)partners.
Dan luister je niet goed. Het "moet" dus wordt het gedaan, maar er zijn heel veel vrouwen die bergen aan ellende hebben meegemaakt voordat ze een middel hadden dat te doen was, niet teveel nare bijwerkingen gaf.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:26 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet helemaal. Heb nog nooit gehoord dat een vrouw het een probleem vindt dat ze bijvoorbeeld de pil moet slikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |