Ja, dat is echt een vetpot meestal namelijk!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:56 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wel als je weet hoeveel geld je daarmee kan binnenharken. (Voor dat kind)
Ik heb altijd wel medelijden met jou gezien jouw google blijkbaar altijd kuren heeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:41 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Nou als die website het zegt, compleet zonder bronnen en zonder dat we zelfs weten wie het geschreven heeft dan moet het wel waar zijn.![]()
Als delano weer bijgekomen is van de schrik kan hij het zelf berekenenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een vetpot meestal namelijk!
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel medelijden met jou gezien jouw google blijkbaar altijd kuren heeft.
http://www.popcouncil.org(...)mal-implants-for-men
http://malecontraceptives.org/methods/hormonal.php
http://abcnews.go.com/Health/story?id=117334&page=1
En over mannen die het niet willen gebruiken.'
http://www.telegraph.co.u(...)h-men-dont-care.html
''New forms of male contraception are estimated to hit the market in a few years. But a new survey has found that just one in 10 men would be happy to take the Pill and see it as a 'woman's responsibility'.''
http://www.livescience.com/8332-male-birth-control-pill.html
''“People have been saying we're going to have a male contraceptive in five to 10 years, for the last 30 years,” Amory said. “I've had people say 'call me when you have something that's oral, once a day, 95% effective and has no side effects.’”''
WTFquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:00 schreef Physsic het volgende:
En als je die DNA-test weigert, kan de rechter zomaar beslissen dat je toch gewoon de vader bent.
http://uitspraken.rechtsp(...)I:NL:RBOVE:2015:5761
Waarom zou je hem weigeren?quote:
Ja precies. Dat is het lullige dus momenteel. Elke vrouw kan dus gewoon stoppen met de pil, niks zeggen, en vervolgens geld eisen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom zou je hem weigeren?![]()
Alleen als de kans erin zit dat je de vader bent toch?![]()
Dus werk je gewoon mee, en als je Papa blijkt te zijn ben je de lul
Preciesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja precies. Dat is het lullige dus momenteel. Elke vrouw kan dus gewoon stoppen met de pil, niks zeggen, en vervolgens geld eisen.
En daarom zou je dus helemaal happy moeten zijn met anticonceptie voor mannen!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja precies. Dat is het lullige dus momenteel. Elke vrouw kan dus gewoon stoppen met de pil, niks zeggen, en vervolgens geld eisen.
Maar ach, als hij een gehoor geeft aan de DNA-test en in de rechtbank ook niet komt opdagen, zou ik er niet vanuit gaan dat hij wel netjes maandelijks een bedrag overmaakt.quote:
MUHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja van die 200 euro per maand kan ze dan een dikke villa kopen!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel meevalt in de praktijk, maar daarom zou ik die pil dus willen slikken. Dan hoeft er niet operatief bij mij ingegrepen te worden en ben ik toch 100% in control zonder dat ik op condooms ben aangewezen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Een mannen pil zou ik direct nemen. Maar een naald in me zak, nee dankje.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
En daarom zou je dus helemaal happy moeten zijn met anticonceptie voor mannen!![]()
Ik neem aan dat ook jij staat te springen om het te gebruiken?
Je kan trouwens ook doen wat deze man heeft gedaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
quote:Zij stellen dat het voor rekening en risico van de man komt dat hij thans in de WSNP zit. De man wist op het moment dat hij opnieuw in het huwelijk trad, welke financiėle verantwoordelijkheden hij had ten aanzien van de kinderen. Willens en wetens is de man getrouwd in gemeenschap van goederen met zijn nieuwe partner. De nieuwe partner heeft een aanzienlijke schuldenlast, waardoor de man in de schuldsanering terecht is gekomen. Om dit te voorkomen had de man op huwelijkse voorwaarden kunnen trouwen.
Super!!quote:
behalve als het pijn doetquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Een mannen pil zou ik direct nemen. Maar een naald in me zak, nee dankje.
Gesproken als iemand die gezegend is met onwetendheid over wat het doet met je hormoonhuishouding en wat de gevolgen daarvan zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Een mannen pil zou ik direct nemen. Maar een naald in me zak, nee dankje.
Dat moet een van de vreemdere zaken zijn die je als rechter meemaakt: trouwen in gemeenschap van goederen zodat je van de alimentatie afkomt. Ze zullen zeker niet al te goed uit elkaar zijn gegaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je kan trouwens ook doen wat deze man heeft gedaan.
[Uitspraak van gisteren, kwam ik gisteren toevallig tegen]
http://uitspraken.rechtsp(...)LI:NL:GHARL:2016:143
Ex-vrouw, 19-jarige dochter en minderjarige dochter staan voor de rechtbank, omdat ze vinden dat de man gewoon zijn alimentatie moet betalen.
De man is echter 2 maanden na zijn scheiding hertrouwd met een vrouw die een aanzienlijke schuld had. Daarom zit de man (en nieuwe vrouw) nu in de schuldsanering en zegt hij de alimentatie niet meer te kunnen betalen.
De rechter stelt de alimentatie op nihil voor de duur van de schuldsanering.
[..]
Je blijft het over die hormonen hebben maar blijkbaar hebben mannen er met deze ''mannenpil'' veel minder last van dan de vrouwen die al decennia hormonen als anticonceptie gebruiken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Gesproken als iemand die gezegend is met onwetendheid over wat het doet met je hormoonhuishouding en wat de gevolgen daarvan zijn.![]()
1 keer een naald in je zak nadat het lokaal veroofd is en er 10 jaar vanaf zijn lijkt mij dan toch wat minder erg maar in ieder geval kan het minder kwaad. Voor mij echter geen van beide. De dames mogen verder dromen. Ook al zijn er tegenwoordig mannen die hun haar laten verwijderen, dit zie ik niet gebeuren in de komende decennia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |