quote:AANMELDEN VOOR LOTING
Behoor je niet tot de groep uitkaarthouders met voorrang en wil je als seizoenkaarthouder in aanmerking komen voor het kopen van een kaart voor de finale van de KNVB beker 2015/’16? Meld je dan uiterlijk donderdagavond 17 maart 2016 om 23:59 uur aan (houd je seizoenkaart bij de hand).
Op vrijdag 18 maart 2016 vindt, onder toeziend oog van een notaris via een gecertificeerd systeem, een trekking plaats die zorgt voor een eerlijke verdeling van finalekaarten onder seizoenkaarthouders. De trekkingsuitslag wordt op vrijdag 18 maart 2016 aan het einde van de dag (vóór 18:00 uur) bekendgemaakt.
Let op:
Als je Diamond- of Goldcardhouder bent (of een Silvercardhouder met 73 punten of meer), kun je je niet aanmelden omdat je al voorrang hebt op de aankoop van een finalekaart.
Mindervaliden dienen zich ook aan te melden. Hun toe- of afwijzing verloopt via een aparte trekking wanneer er meer vraag is dan aanbod voor het mindervalidenvak, waarbij ook direct (automatisch) een begeleiderskaart is inbegrepen.
Bedrijven dienen zich per seizoenkaart aan te melden, net als Aandeelhouders O (kaartverkoop voor Aandeelhouders V verloopt via Stadion Feijenoord).
In aanloop naar de loting wordt op www.feyenoord.nl/bekerfinale het door de notaris opgestelde trekkingsprotocol gepubliceerd, net als de trekkingsuitslag op vrijdag 18 maart 2016 aan het einde van de dag (vóór 18:00 uur).
Wel tof van je dat je die kaart aan mij door verkoopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:42 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor je aanmelding om in aanmerking te komen voor het kopen van een kaart voor de finale van de KNVB beker 2015/’16
Ben jij wel een klant dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel tof van je dat je die kaart aan mij door verkoopt.
Ik kom die site niet eens meer op. Verwacht sowieso wel het gebruikelijke gekut vanwege mijn Belgische postcode.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Scheelt in ieder geval stressen op een overbelaste kut site.
Aan de andere kant, Feyenoord kan zo wel gaan kiezen wie ze wel en niet in het stadion willen hebben; denk niet dat je veel kans maakt als je normaal gesproken op de parterre of S staat.
Mij zou het inderdaad niet verbazenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Scheelt in ieder geval stressen op een overbelaste kut site.
Aan de andere kant, Feyenoord kan zo wel gaan kiezen wie ze wel en niet in het stadion willen hebben; denk niet dat je veel kans maakt als je normaal gesproken op de parterre of S staat.
Al ben ik als W4 klant ook doomed waarschijnlijk...quote:AANMELDEN BEKERFINALE KNVB
Bedankt voor je aanmelding om in aanmerking te komen voor het kopen van een kaart voor de finale van de KNVB beker 2015/’16
Yep. W1 hier. De mensen met WANBELEID-bordjes worden er nu natuurlijk systematisch uitgefilterd door Feyenoord.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef DonRaja het volgende:
Yay!
[..]
Al ben ik als W4 klant ook doomed waarschijnlijk...
Ben na 5 jaar goldcard voor het eerst een jaar zonder, leuk man zo'n graf lotingquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
17.900 klanten bij de bekerfinale bestaande uit business seat menschen en Goldcard bejaarden.
twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 11-03-2016 om 17:45:26Seizoenkaarthouders van de Vakken S,R,T,X,W en Z hoeven zo in elk geval niet bang te zijn dat ze een kaart hebben #vervelendeklanten reageer retweet
Bij de kaartverkoop van de bekerfinale tegen Roda ging er een maatje van me naar z'n familie in Friesland. Kaart aan hem meegegeven en daar stond natuurlijk geen kip --> Hop kaart.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:12 schreef Scrummie het volgende:
Waar zijn de tijden dat je je SCC inleverde bij de sigarenboer en 's ochtends om 9:15 je kaart kon ophalen?!
Nee joh, gewoon in de rij bij het stadionquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:12 schreef Scrummie het volgende:
Waar zijn de tijden dat je je SCC inleverde bij de sigarenboer en 's ochtends om 9:15 je kaart kon ophalen?!
Dus dat word de rest van je vakantie balen dat je geen kaart hebt, lekker danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bij de kaartverkoop van de bekerfinale tegen Roda ging er een maatje van me naar z'n familie in Friesland. Kaart aan hem meegegeven en daar stond natuurlijk geen kip --> Hop kaart.
Ben verdomme nu al zenuwachtig voor de uitkomst van de loting terwijl ik ook nog eens op vakantie ben, godveredomme.
Als dat nu zou gebeuren zouden er doden vallenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon in de rij bij het stadion
Of gewoon snachts in Veldhoven wacht om kaartjes te kopen en 2 dagen later hoort dat je voor niets bent geweestquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:12 schreef Scrummie het volgende:
Haha ja, ik heb echt altijd pech met dit soort dingen (ook nooit eens een prijs gewonnen of wat dan ook), had ik maar 1 wedstrijd meer moeten bezoeken vorig jaar, had ik m'n goldcard nog gehadquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus dat word de rest van je vakantie balen dat je geen kaart hebt, lekker dan
Maar wel silver nu? Want dan heb je toch sowieso kaartje?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb echt altijd pech met dit soort dingen (ook nooit eens een prijs gewonnen of wat dan ook), had ik maar 1 wedstrijd meer moeten bezoeken vorig jaar, had ik m'n goldcard nog gehad.
Tsjah waar wil je de grens trekken, ook genoeg SCC die hem de helft van de wedstrijden op Viagogo zetten...eigenlijk zijn finales altijd kut wat dat betreftquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Toch wel belachelijk dat een gewone seizoenkaarthouder net zoveel kans heeft als een silvercardhouder met niet genoeg punten.
Hoeveel wedstrijden zijn 73 punten ongeveer?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Toch wel belachelijk dat een gewone seizoenkaarthouder net zoveel kans heeft als een silvercardhouder met niet genoeg punten.
Ze hadden ook wel selectie mogen maken qua bezochte thuis en/ of bekerwedstrijdenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Nee, ben de afgelopen 2 jaar niet veel gegaan, had al mijn punten in jaar 3 bij de bepaling van de uitkaart van dit jaar. Eigen schuld, dikke bult. Goldcard behouden is makkelijker dan behalen, had gewoon meer moeten gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar wel silver nu? Want dan heb je toch sowieso kaartje?
Achja, en een grote groep silvercardhouders komt überhaupt nooit aan punten omdat het uitvak structureel al is uitverkocht voordat de silvercards aan de beurt zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dacht dat Rome en PSV uit wel genoeg waren, maar dat zijn maar 29 punten in totaalquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden zijn 73 punten ongeveer?
Gaan we ipv postkantoor een hele dag bij 538 voor de deur zittenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jup dan zijn we blij of moeten we via alternatieve wegen op zoek naar een ticket.
Dat ligt aan welke wedstrijd je bezoekt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden zijn 73 punten ongeveer?
Die 73 punten zijn over 3 jaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ligt aan welke wedstrijd je bezoekt.
Rome uit, levert je bijvoorbeeld meer op dan Ado Willem 2 NEC uit bij elkaar.
Dat help ik je hopenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop dat iedere Feyenoorder op Fok! een kaartje krijgt.
Zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop dat iedere Feyenoorder op Fok! een kaartje krijgt.
Omdat er rechtsboven 2 (eigenlijk 3) getallen staan. Je relatienummer startend met 02 en rechts daarvan 01 (geen idee of dat nog wat anders kan zijn). Rechts daarvan staat nog een 1 of 2 of (<insert willekeurig getal>). Dus je relatienummer vul je helemaal in (8 getallen) in dat linkervakje, in het rechtervakje vul je 01 (of wat daar bij jou staat) in.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:17 schreef H.FR het volgende:
Ik snap niet hoe dat aanmelden werktwaarom zijn het 2 regels voor dat korte relatienr?
Dank! Ik deed het op mn mobiel, daar zijn de vakken even groot en staan ze onder elkaar. Bovendien past het allemaal ook in dat ene vak. Vandaar de verwarring. Ik die het later wel even op de pcquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat er rechtsboven 2 (eigenlijk 3) getallen staan. Je relatienummer startend met 02 en rechts daarvan 01 (geen idee of dat nog wat anders kan zijn). Rechts daarvan staat nog een 1 of 2 of (<insert willekeurig getal>). Dus je relatienummer vul je helemaal in (8 getallen) in dat linkervakje, in het rechtervakje vul je 01 (of wat daar bij jou staat) in.
Je moet van Feyenoord natuurlijk geen responsive website verwachten, dat snap je zelf ook welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dank! Ik deed het op mn mobiel, daar zijn de vakken even groot en staan ze onder elkaar. Bovendien past het allemaal ook in dat ene vak. Vandaar de verwarring. Ik die het later wel even op de pc
?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:33 schreef Keyos het volgende:
Hoop als studerend fiscalist dat PwC een actie gaat houden met studenten als ik niet aan een regulier ticket kom 😂.
PwC is één van de hoofdsponsoren van de KNVB dus die zullen misschien, net als bij het Nederlands Elftal, een event houden met accountancy en fiscale studenten. Mocht ik niet aan een ticket komen via de loting maar hopen dat ze dat gaan doen.quote:
Voor medewerkers zijn er al bijna geen kaarten ivm belangstelling. Dus zal niet zo zijn waarschijnlijk. Maar je weet nooitquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
PwC is één van de hoofdsponsoren van de KNVB dus die zullen misschien, net als bij het Nederlands Elftal, een event houden met accountancy en fiscale studenten. Mocht ik niet aan een ticket komen via de loting maar hopen dat ze dat gaan doen.
quote:Football Leaks bracht al een aantal geheime documenten en zaken uit de voetbalwereld naar buiten. In gesprek met De Volkskrant spreken de mannen achter de site over FC Twente en de samenwerking met Doyen Group. Op dat punt komt tevens de naam van Feyenoord voor in het gesprek.
"We herinneren u er graag aan dat Nelio Lucas al eerder betrokken was bij een schandaal in Nederland. In 2005 werkte hij voor Soccer Investments and Representations (SIR), toen hij betrokken was bij het valse-contractenverhaal van Salomon Kalou en Dirk Kuyt", zo valt te lezen in de krant.
Volgens het Algemeen Dagblad waren de rechten van Kuyt en Kalou voor 50 procent gekocht door SIR. De clubleiding ontkende destijds de berichtgeving. Of Football Leaks daadwerkelijk aanwijzingen heeft voor de samenwerking tussen SIR en Feyenoord is niet bekend.
Ik weet niet wat ik mooier vind, dat of de opmerking van Rijnmond dat we allemaal wel eens wat willenquote:
Oh dat is nieuwe voor me, vaak wel met oranje, maar volgens m ij niet met de bekerfinale.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
PwC is één van de hoofdsponsoren van de KNVB dus die zullen misschien, net als bij het Nederlands Elftal, een event houden met accountancy en fiscale studenten. Mocht ik niet aan een ticket komen via de loting maar hopen dat ze dat gaan doen.
Elia komt inderdaad behoorlijk zwakzinnig over.quote:
Het zal sommige waarschijnlijk niet verbazen maar ik zat echt zoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Elia komt inderdaad behoorlijk zwakzinnig over.
3 en een halve meier plus het risico dat je alsnog het stadion niet binnenkomt.quote:
Een beetje bij de selectie zitten, hoe werkt dat? Dekentjes en hesjes aangeven aan de reservespelers?quote:Op zondag 13 maart 2016 13:00 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
Hoop dat Gustafson, Vejinovic, Tapia weer een beetje bij de selectie zitten vandaag.
quote:Op zondag 13 maart 2016 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een beetje bij de selectie zitten, hoe werkt dat? Dekentjes en hesjes aangeven aan de reservespelers?
1e helft tribune, 2e helft bankquote:Op zondag 13 maart 2016 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een beetje bij de selectie zitten, hoe werkt dat? Dekentjes en hesjes aangeven aan de reservespelers?
Met Been en de Boer zeker.quote:
Buiten zitten, biertje erbij en laptop aan, prima toch? Mijn verwachtingen zijn wel nogal laag, dus heb er wel voor gezorgd dat er genoeg bier koud staatquote:
Herkenbaar gevoel. Sterker nog, eigenlijk boeit het me niet zo veel wat het wordt, maar heb ik alleen nog maar zien in die finale.quote:
Ik kan helaas niet buiten zitten, en nog niet aan het bier.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Buiten zitten, biertje erbij en laptop aan, prima toch? Mijn verwachtingen zijn wel nogal laag, dus heb er wel voor gezorgd dat er genoeg bier koud staat
In dat geval, heel veel sterktequote:Op zondag 13 maart 2016 14:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet buiten zitten, en nog niet aan het bier.
Eliaquote:Op zondag 13 maart 2016 14:47 schreef Bombvis het volgende:
Begin is beter dan ik verwacht had, moet ik eerlijk zeggen
Kijk nou uit, straks komt hij je slaan.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Elia komt al maanden geen lantaarnpaal voorbij.
Ik vond de 1e 20 min nog wel gaan, wel wat te laag tempo, maar op zich niet slecht. Ze zakken nu wel wat te ver weg jaquote:Op zondag 13 maart 2016 15:07 schreef hhh38 het volgende:
Het is dat Vitesse er ook geen zak van kan, want het is weer bar slecht..
Bewust zodat die De Graafschap mistquote:
Zoals Achahbar. Dat je weet dat je er voor haram varkensreet met bonen bij mag zitten en om je goede wil te tonen bidons uit mag delen.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een prima spits in Kramer. Alleen jammer dat ie de regels omtrent buitenspel niet helemaal lijkt te weten.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:19 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Zoals Achahbar. Dat je weet dat je er voor haram varkensreet met bonen bij mag zitten en om je goede wil te tonen bidons uit mag delen.
Zou Gio zijn wissels door advocaat doorgebeld krijgen?quote:
Mwah, weinig andere keus denk hè, Vd Heijden wil je ook niet (op linksback)quote:Op zondag 13 maart 2016 15:46 schreef eight het volgende:
[..]
Zou Gio zijn wissels door advocaat doorgebeld krijgen?
Hij heeft toch weleens geëxperimenteerd met Vilhena op linksback?quote:Op zondag 13 maart 2016 15:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, weinig andere keus denk hè, Vd Heijden wil je ook niet (op linksback)
Hm, denk dat ik toch liever Nelom heb dan Vilhena op linksback. Nelom weet iig (als het goed is) hoe die moet staan als linksback e.d., tegenover de aanvallers van Vitesse heb ik dat toch liever. Die bakken er nu weliswaar niks van, maar voor het geval datquote:Op zondag 13 maart 2016 15:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij heeft toch weleens geëxperimenteerd met Vilhena op linksback?
Misschien een optie en dan Gustafson inbrengen op het middenveld.
en Dick zijn beltegoed nu op isquote:Op zondag 13 maart 2016 15:46 schreef eight het volgende:
[..]
Zou Gio zijn wissels door advocaat doorgebeld krijgen?
Met al deze middenvelders is dat vrijwel onmogelijk ja, want die zijn echt goed.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:53 schreef Typisch het volgende:
Ik hoop eigenlijk dit seizoen Schuurman nog eens te zien, maar dat gaat niet gebeuren denk ik met al die middenvelders.
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
#bestuurtegendemuur
#maasgebouwbestormen
De verkoop begon vanochtend al van de directietwitter:Feyenoord_SLO twitterde op zondag 13-03-2016 om 09:08:01Let op: vanwege een rommelmarkt in De Kuip maakt opstapplaats RDAM gebruik van toegangspoorten 1-2 (naast de Fanshop) #vitFEY reageer retweet
Kloptquote:Op zondag 13 maart 2016 15:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eerste minuten dit seizoen die Dirk niet vol maakt volgens mij.
Mwah, als we gaan kijken naar de grote kansen hebben we nog wel wat te klagen hoor. Niet door goede aanvallen hoor, daar was dit één van de weinige van, maar zijn best wat kansen geweestquote:Op zondag 13 maart 2016 16:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Over effectiviteit hebben we vandaag niet te klagen in ieder geval. 1 fatsoenlijke aanval en 1 doelpunt.
Bassie speelt vaker goed als invaller. Maar ik ben niet objectief, ik mag Bassie wel (als één van de weinigen)quote:
Ik ook. Wordt onterecht door sommigen hier al afgeschreven imoquote:Op zondag 13 maart 2016 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bassie speelt vaker goed als invaller. Maar ik ben niet objectief, ik mag Bassie wel (als één van de weinigen)
Hoewel het vaak ondermaats was gaat het idd steeds beter. Dit was zeer goedquote:Op zondag 13 maart 2016 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bassie speelt vaker goed als invaller. Maar ik ben niet objectief, ik mag Bassie wel (al
Is één van de weinigen)
Tijdens finale bankenquote:
Kuip angst?quote:Op zondag 13 maart 2016 16:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Onvoorstelbaar hoe Vitesse het voor elkaar kreeg om nog slechter te zijn dan wij.
Nee, Gelredome-angstquote:
Hopen dat hij dit door kan zettenquote:Op zondag 13 maart 2016 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bassie speelt vaker goed als invaller. Maar ik ben niet objectief, ik mag Bassie wel (als één van de weinigen)
Zespuntenwedstrijd jongens.twitter:Feyenoord twitterde op zondag 13-03-2016 om 16:29:16Kramer: 'Dit was een zespuntenwedstrijd. Dit is een belangrijkste stap in de strijd om de derde plaats.' #vitfey reageer retweet
Hij kan er geen kut van en het wordt ook helemaal niks.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook. Wordt onterecht door sommigen hier al afgeschreven imo
En was het elftal het daar niet over eens met Gio.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Kramer was het afgesproken om de hele wedstrijd in te zakken en veel mensen op eigen helft te houden.
Dat heb ik hem niet horen zeggen.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:41 schreef nostra het volgende:
[..]
En was het elftal het daar niet over eens met Gio.
Oftewel: we hadden afgesproken dat we slecht deden voetballen zodat we daarna gemakkelijker kunnen toeslaan.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Kramer was het afgesproken om de hele wedstrijd in te zakken en veel mensen op eigen helft te houden.
Mede een oorzaak waarom je tot zo weinig aanvallen komt. Aan de andere kant geef je ook weinig weg. Maar het is niet om aan te zien en het had ook zomaar 0-0 kunnen worden.
Hm, ik dacht hem iets te horen zeggen als "dat deden we liever niet, maar het pakte nu goed uit", maar ik lette niet heel goed op.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat heb ik hem niet horen zeggen.
Het is nog steeds heel matig ja, maar met 4x winst op rij, tegen niet de minste tegenstanders, mag je best redelijk tevreden zijn.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:29 schreef MPC60 het volgende:
Zijn jullie nou echt zo positief? Zeer geflatteerd resultaat. Ik heb echt 90 minuten naar slaapverwekkend voetbal zitten kijken. Mensen die blijkbaar op geen enkele manier zichzelf vrij willen spelen, iedereen staat maar statisch op z'n positie.
Serieus jammer al deze winstpartijen, zal allemaal aangegrepen worden om te beweren dat het lek boven is, dit, dat. Flikker op ik kijk naar het slechtste Feyenoord in jaren waar voor het eerst in jaren in geïnvesteerd is.
#bestuurtegendemuur
Goede post, maar de laatste 30 minuten waren toch wel redelijk goed.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:29 schreef MPC60 het volgende:
Zijn jullie nou echt zo positief? Zeer geflatteerd resultaat. Ik heb echt 90 minuten naar slaapverwekkend voetbal zitten kijken. Mensen die blijkbaar op geen enkele manier zichzelf vrij willen spelen, iedereen staat maar statisch op z'n positie.
Serieus jammer al deze winstpartijen, zal allemaal aangegrepen worden om te beweren dat het lek boven is, dit, dat. Flikker op ik kijk naar het slechtste Feyenoord in jaren waar voor het eerst in jaren in geïnvesteerd is.
#bestuurtegendemuur
Vind ik niet zo'n gekke tactiek. Verdedigend laat je al 3 maanden veel steken vallen, en Vitesse heeft gewoon voldoende voetballende en aanvallende kwaliteiten om daarin toe te slaan. Doe je dat niet, dan kun je met zo'n matig draaiend team ook gewoon 3-0 er af gaan. Uiteindelijk blijkt het vertrouwen in de eigen (individuele) kwaliteiten terecht. Speelt PSV zo dan heet het "volwassen".quote:Op zondag 13 maart 2016 16:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Mede een oorzaak waarom je tot zo weinig aanvallen komt. Aan de andere kant geef je ook weinig weg. Maar het is niet om aan te zien en het had ook zomaar 0-0 kunnen worden.
Deze overwinningen zijn in die zin een kleine ramp. Dit betekent dat Gudde wéér blijft zitten en dat we een nieuw of herbouwd stadion voorlopig wel kunnen vergeten.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:29 schreef MPC60 het volgende:
#bestuurtegendemuur
Te achterlijk voor woorden dat de prestaties op het veld eerst slecht moeten zijn alvorens een groot deel van de supporters zich bereid stelt tegen Gudde op te treden. Die vent had 5 jaar geleden al opgerot moeten zijn.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:02 schreef eight het volgende:
[..]
Deze overwinningen zijn in die zin een kleine ramp. Dit betekent dat Gudde wéér blijft zitten en dat we een nieuw of herbouwd stadion voorlopig wel kunnen vergeten.
Goddomme het enige waar die knul zo lang geleden voor is aangenomen.
Al had je tot aan het eind van het seizoen geen punt meer gepakt, dan nog is de kans dat dat inteeltclubje er 1 van de holmaatjes er uit bonjourt minimaal. Delen ze liever nog 800 stadionverboden uit om het pluche te beschermen.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:02 schreef eight het volgende:
[..]
Deze overwinningen zijn in die zin een kleine ramp. Dit betekent dat Gudde wéér blijft zitten
Ja. Dat hij niet klaarspeelt waarvoor hij is aangenomen is een feit. Dat hij hierbij grove fouten heeft gemaakt is ook bekend. Wat doet die gast er dan nog? Het is misselijkmakendquote:Op zondag 13 maart 2016 17:09 schreef Boma het volgende:
[..]
Te achterlijk voor woorden dat de prestaties op het veld eerst slecht moeten zijn alvorens een groot deel van de supporters zich bereid stelt tegen Gudde op te treden. Die vent had 5 jaar geleden al opgerot moeten zijn.
Zorgen dat de Vrienden een mooi plekje hebben en warme bitterballen krijgen.quote:
Helemaal mee eens, we zijn 8 jaar verder, ondertussen heb ik in het buitenland gewoond en ben weer terug geëmigreerd...... Bij Feyenoord ligt er nog niet eens een plan van aanpak op tafel.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:02 schreef eight het volgende:
[..]
Deze overwinningen zijn in die zin een kleine ramp. Dit betekent dat Gudde wéér blijft zitten en dat we een nieuw of herbouwd stadion voorlopig wel kunnen vergeten.
Goddomme het enige waar die knul zo lang geleden voor is aangenomen.
AZ wint ook gewoon hoorquote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Winnaars van het weekend! Gefeliciteerd
Dat eerste dikgedrukte kan ik me voorstellen, vrij in zijn hoofd zijn. Verder dan wat vogeltjes die rond dwarrelen komt ie niet.quote:Eljero Elia was blij vanmiddag gewoon weer op het veld te staan bij Feyenoord. De buitenspeler werd in verband met een vechtpartij in het centrum van Rotterdam een nacht in een politiecel gehouden en gestraft door de Stadionclub. Tegen Vitesse speelde Elia geen goede wedstrijd, maar in een interview met Telegraaf journalist Marcel van der Kraan zegt de 29-jarige speler tijdens de wedstrijd geen last te hebben gehad van de gebeurtenis: 'Ik speelde helemaal vrij in mijn hoofd. Maar voetballen verleer je niet. Ik had er geen last van'.
Openheid over incident
Elia legt vervolgens aan de verslaggever uit wat er in de avond/nacht na de bekeroverwinning op AZ precies is gebeurd: 'Naar de spelers, naar de trainer en naar de club toe ben ik fout geweest. Ik had daar niet moeten zijn op dat moment. Maar het was heel onschuldig. We hadden met Feyenoord een avondwedstrijd gehad, ik dacht van, oke, in de avond kan ik sowieso nooit slapen'.
De buitenspeler zegt kort ruzie te hebben gehad, maar zelf niet meer te hebben gedaan dan een 'duw'. Elia: 'Ik was tien minuten binnen en ik kwam een jongen tegen die bij mij iets heeft gedaan in het verleden. Hij wilde tegen mij praten en ik duwde hem opzij. Ik ging weg. Er waren, nadat ik weg ben gegaan, nog andere jongens binnen die ook weten wat er is gebeurd tussen hem en mij. Iemand gaf hem een tik en ik weet verder niet wat er heeft plaatsgevallen. De politie liet mij de beelden niet zien. Alleen de beelden dat ik naar buiten ga en hem wegduw. Wat daarna is gebeurd, laten ze mij niet zien'.
Gemiste selectie Oranje
De ex-speler van onder meer Werder Bremen en Juventus denkt dat hij alleen 's nachts in de cel heeft moeten blijven omdat hij een bekende Nederlander is. Een en ander is sportief gezien ook niet goed voor Elia, hij denkt door het incident een selectieplaats bij Oranje te zijn misgelopen: 'Ik denk het wel. Er is geen contact geweest, maar het gebeurde in de periode dat de voorselectie bekend moest worden gemaakt'.
Elia neemt de rol van 'de selectie zwakzinnige' met verve over van Kazimquote:Op zondag 13 maart 2016 19:41 schreef Scrummie het volgende:
Elia doet een boekje open (bij, hoe kan het anders, onze eigen Marcel van der Kraan! Boezemnicht van onze Eric #Guddeweg):
[..]
Dat eerste dikgedrukte kan ik me voorstellen, vrij in zijn hoofd zijn. Verder dan wat vogeltjes die rond dwarrelen komt ie niet.
Dat tweede en laatste dikgedrukte moet ie gewoon niet doen, denken.
Wat een kansloos figuur is die Elia
Echt hequote:Op zondag 13 maart 2016 19:46 schreef eight het volgende:
[..]
Elia neemt de rol van 'de selectie zwakzinnige' met verve over van Kazim
Toch maar mooi 2 punten ingelopen inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk ook onbegrijpelijk dat het mocht starten vandaag, raakte ook weer geen serieuze bal goed.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:41 schreef Scrummie het volgende:
Elia doet een boekje open (bij, hoe kan het anders, onze eigen Marcel van der Kraan! Boezemnicht van onze Eric #Guddeweg):
[..]
Dat eerste dikgedrukte kan ik me voorstellen, vrij in zijn hoofd zijn. Verder dan wat vogeltjes die rond dwarrelen komt ie niet.
Dat tweede en laatste dikgedrukte moet ie gewoon niet doen, denken.
Wat een kansloos figuur is die Elia
Ik ben wel benieuwd wat ie er zelf van vond.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eigenlijk ook onbegrijpelijk dat het mocht starten vandaag, raakte ook weer geen serieuze bal goed.
Kampioenschap is nog altijd mogelijkquote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke gwailowquote:Op zondag 13 maart 2016 22:36 schreef GwaiLow het volgende:
Hoppaaaa wat een dag vandaag! Feyenoord gewoon beter dan Ajax. Uit winnen bij Vitesse of thuis verliezen van Nec. Wereld van verschil! Eindelijk mag Fey weer serieus zeggen dat ze de beste zijn.
watquote:Op zondag 13 maart 2016 22:36 schreef GwaiLow het volgende:
Hoppaaaa wat een dag vandaag! Feyenoord gewoon beter dan Ajax. Uit winnen bij Vitesse of thuis verliezen van Nec. Wereld van verschil! Eindelijk mag Fey weer serieus zeggen dat ze de beste zijn.
Je zit verkeerd gr grquote:Op maandag 14 maart 2016 09:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Grrr..Wat een sukkels, kan je gewoon op 1 komen...
Om te kotsen.quote:Feyenoord heeft de beschikking over 17.900 kaartjes voor de bekerfinale tegen FC Utrecht van 24 april. De Rotterdammers hebben echter 2.500 kaarten gereserveerd voor relaties, sponsors en personeel.
Het restant van de kaarten is beschikbaar voor de supporters. Diamondcard-, Goldcard- en Silvercardhouders met minimaal 73 punten zijn sowieso verzekerd van een plaatsbewijs in De Kuip. Die groep van iets meer dan 1.750 supporters konden vanaf gisteren met voorrang kaarten kopen.
De overige tickets worden verloot onder de andere seizoenkaarthouders van Feyenoord. Zij moeten zich voor donderdagavond 17 maart 2016 om 23:59 uur aanmelden voor deze loting. Eén dag later volgt de uitslag.
Die gast heeft gewoon bij Juve mogen spelenquote:Op zondag 13 maart 2016 22:22 schreef Adelante het volgende:
Wat was Elia om te janken vandaag weer, kwam de zijlijn nog niet voorbij
ik vind het enigzins wel logisch, ze betalen een hoop geld aan de club.quote:
En een WK-finalequote:Op maandag 14 maart 2016 10:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gast heeft gewoon bij Juve mogen spelen
Ik onlogisch, vandaar mijn nick. Hueueuequote:Op maandag 14 maart 2016 10:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik vind het enigzins wel logisch, ze betalen een hoop geld aan de club.
aan de andere kant verminderdt dit wel de kans op een kaartje voor ons/ mij.
2500 stuks is wel veel
zonde inderdaad, het is te hopen dat Depay niet hetzelfde lot wachtquote:Op maandag 14 maart 2016 10:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gast heeft gewoon bij Juve mogen spelen
? Sponsoren e.d. van Feyenoord en Utrecht zijn toch niet de verantwoordelijkheid van de knvb?quote:Op maandag 14 maart 2016 10:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Eens. De KNVB moet daar gewoon rekening mee houden bij toewijzing van kaarten.
Het zou Feyenoord en de KNVB sieren als ze deze kaarten verstrekken voor de lange zijde waar "neutraal publiek" haar opwachting maakt.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
? Sponsoren e.d. van Feyenoord en Utrecht zijn toch niet de verantwoordelijkheid van de knvb?
Watquote:
De club koopt voor die sponsoren e.d. maar lekker kaarten bij de KNVB. Die hebben nog 10.000 ( TIENDUIZEND!!) kaarten.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik vind het enigzins wel logisch, ze betalen een hoop geld aan de club.
aan de andere kant verminderd dit wel de kans op een kaartje voor ons/ mij.
2500 stuks is wel veel
Dat lijkt me dus ook.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat
Allebei de clubs 18k kaarten, dan heb je toch nog dik 10k kaarten over wat je aan dit soort mensen kan geven. Dat is toch het hele punt waarom je niet 23k kaarten per club krijgt of redeneer ik nou stom?
KNVB moet meer kaarten voor beide clubs reserveren. Niet dit summiere aantal, waarbij de club nog eens een paar duizend kaarten inhoudt voor derden.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
? Sponsoren e.d. van Feyenoord en Utrecht zijn toch niet de verantwoordelijkheid van de knvb?
Precies wat de KNVB voor ogen heeft, en aangezien hun organiseren..quote:Op maandag 14 maart 2016 11:08 schreef Droopie het volgende:
er zitten straks minimaal 6000 scheidsrechters, vrijwilligers, prijswinnaars en andere mensen die nooit naar een stadion gaan.
RIP KingKongquote:Terence Kongolo is vier tot zes weken uitgeschakeld met een hamstringblessure, meldt zijn club Feyenoord op de site. De 22-jarige verdediger liep de kwetsuur op in het uitduel met Vitesse (0-2) van zondag. Of Kongolo op tijd hersteld is voor de bekerfinale van 24 april tegen FC Utrecht is nog niet duidelijk.
Kongolo liep de kwetsuur in de 55ste minuut van de wedstrijd op, toen hij een schot van Vitesse-aanvaller Renato Ibarra wilde blokken. Hij liet zich per brancard afvoeren; Miquel Nelom was zijn vervanger.
Kongolo mist niet alleen een aantal competitiewedstrijden van Feyenoord. Hij was ook opgenomen in de voorselectie van Jong Oranje voor de komende oefeninterlands tegen Noorwegen en Servië.
Zij het.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies wat de KNVB voor ogen heeft, en aangezien hun organiseren..
Dat kan nog wel eens een gezellige boel gaan worden jaquote:Op maandag 14 maart 2016 12:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Zij het.
En je kunt er de donder op zeggen dat er aanzienlijk veel supporters van zowel Utrecht als Feyenoord op de lange zijdes komen te zitten.
Dat ligt eraan hoe onafhankelijk de onafhankelijke notaris is die de loting verricht.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Ben overigens wel benieuwd of er überhaupt mensen van X/S/T/Q/R/Z & W aan kaarten zullen komen
Het zal mij niks verbazen dat Feyenoord nu even de beelden terugkijkt van Feyenoord - Cambuur en de Wanbeleid-jongens eruit filtert alvorens de grote pot wordt opgemaakt waaruit geloot gaat worden.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe onafhankelijk de onafhankelijke notaris is die de loting verricht.
Ik ga er vanuit dat Feyenoord niet speciaal naar een oplichter op zoek is en dat die notaris zijn beroep niet op het spel zet. Dus, dat iedereen even weinig kans heeft op een kaartje.
We hebben afgsproken dat degene die een kaartje krijgen lekker naar de wedstrijd gaan, en de rest gaat naar de Schuimspaan. Als we maar winnen.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Ben overigens wel benieuwd of er überhaupt mensen van X/S/T/Q/R/Z & W aan kaarten zullen komen
Wat een rare afspraak.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:48 schreef exile79 het volgende:
[..]
We hebben afgsproken dat degene die een kaartje krijgen lekker naar de wedstrijd gaan
Nee hoor, hoeft niemand zich schuldig te voelen tov degene die niet heen kunnen.quote:
Ja, dat die al geblokkeerd worden voordat ze überhaupt aan de loting meedoen bedoel je?quote:Op maandag 14 maart 2016 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen dat Feyenoord nu even de beelden terugkijkt van Feyenoord - Cambuur en de Wanbeleid-jongens eruit filtert alvorens de grote pot wordt opgemaakt waaruit geloot gaat worden.
Yepquote:Op maandag 14 maart 2016 12:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dat die al geblokkeerd worden voordat ze überhaupt aan de loting meedoen bedoel je?
Ik zie Gudde al stiekem in een achterkamertje het Excel bestandje met alle gegevens doorfietsen, op papier een lijst met 'verboden' codes ernaast houden en al die dingen 1 voor 1 langslopenquote:
Feyenoord MI6quote:Op maandag 14 maart 2016 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen dat Feyenoord nu even de beelden terugkijkt van Feyenoord - Cambuur en de Wanbeleid-jongens eruit filtert alvorens de grote pot wordt opgemaakt waaruit geloot gaat worden.
Ik zie hem er nog voor aan ook.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zie Gudde al stiekem in een achterkamertje het Excel bestandje met alle gegevens doorfietsen, op papier een lijst met 'verboden' codes ernaast houden en al die dingen 1 voor 1 langslopen
quote:Op maandag 14 maart 2016 12:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Zij het.
En je kunt er de donder op zeggen dat er aanzienlijk veel supporters van zowel Utrecht als Feyenoord op de lange zijdes komen te zitten.
Nee, joh. Lekker de stad in en de boel slopen.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:40 schreef MPC60 het volgende:
Ach ja, dan maar thuis er een feestje van maken.![]()
Dat bewaar ik voor het kampioenschap in 2045.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, joh. Lekker de stad in en de boel slopen.
Ik teken ervoor. Kampioen tussen 2040-45.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:07 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat bewaar ik voor het kampioenschap in 2045.
Doet 'ie tenminste nog iets.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zie Gudde al stiekem in een achterkamertje het Excel bestandje met alle gegevens doorfietsen, op papier een lijst met 'verboden' codes ernaast houden en al die dingen 1 voor 1 langslopen
Dat is inderdaad een beetje gek gedacht. De KNVB geeft Feyenoord 18k kaarten, dat Feyenoord dan er voor kietst een x aantal aan sponsoren toe te kennen is toch weinig geks aan?quote:Op maandag 14 maart 2016 10:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat
Allebei de clubs 18k kaarten, dan heb je toch nog dik 10k kaarten over wat je aan dit soort mensen kan geven. Dat is toch het hele punt waarom je niet 23k kaarten per club krijgt of redeneer ik nou stom?
quote:Boskamp spaart de opgepakte Eljero Elia niet: ''Tja, hij moet ergens slapen hè. Maar dat getuigt wel van een schrijnend gebrek aan zelfreflectie. Het is überhaupt natuurlijk niet slim om na zo’n wedstrijd, Feyenoord tegen AZ, te gaan stappen op een paar honderd meter van De Kuip. Maar Blind heeft hem echt niet laten vallen door dat incident, Elia speelde gewoon een tijdje bedroevend slecht en eigenlijk vind ik hem nog steeds niet al te best. Het is toch logisch dat ze bij Oranje een paar Feyenoorders hebben laten vallen, na zo’n periode? Eljero komt wel vaker negatief in het nieuws, maar nooit ligt dat aan hemzelf, misschien moet hij eens in de spiegel kijken.''
De KNVB is nog genereus.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beetje gek gedacht. De KNVB geeft Feyenoord 18k kaarten, dat Feyenoord dan er voor kietst een x aantal aan sponsoren toe te kennen is toch weinig geks aan?
De kaarten die de KNVB houdt zijn voor de sponsoren en aanverwanten van de KNVB, niet die van Utrecht of Feyenoord.
UEFAquote:Op maandag 14 maart 2016 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De KNVB is nog genereus.
De verdeling voor de CL finale in San Siro (cap. 71.500) is 20k voor elk van de finalisten, 6k voor neutrale fans en 25k voor bobo's en sponsoren van de UEFA
http://www.skysports.com/(...)-share-40000-tickets
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Eindnotering Relatienummer 1 02123456 01 2 02123457 02 3 02123458 03 4 02123459 04 5 02123460 05 6 02123461 06 7 02123462 07 8 02123463 08 9 02123464 09 10 02123465 10 |
1 2 3 4 5 6 | Verkoopperiode Aankooprecht Kaart week 1Toegewezen uitkaarthouders Gegarandeerd week 2Toegewezen uitkaarthouders + eindnotering 1 t/m 5.000 Gegarandeerd week 3Toegewezen uitkaarthouders + eindnotering 1 t/m 10.000 Gegarandeerd week 4Toegewezen uitkaarthouders + eindnotering 1 t/m 15.000 Gegarandeerd week5 Alleen eerstvolgenden op 'wachtlijst' (w.o. eindnotering 15.001)Geen garantie |
Moet je een klap voor je harses of zo?quote:Op maandag 14 maart 2016 14:42 schreef Caland het volgende:
Goed verhaal
Lekker kort
Doen we helemaal niks mee
Stiekem vind ik het wel fijn ja. Niet een hele nacht voor een Primera hoeven liggen of op een site proberen die sowieso overbelast gaat raken is wel chill eigenlijk.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:54 schreef H.FR het volgende:
Even zonder gekheid. Gezien de omstandigheden (dat er te weinig kaarten zijn) toch prima om e.e.a. zo te regelen? Ik weet alleen niet of het nou wel zo veilig/handig is om een hele lijst seizoenkaartnummers te publiceren. In het kader van privacy e.d. Kan niet overzien of dat kwaad kan.
quote:Op maandag 14 maart 2016 10:40 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaat de lange zijde eigenlijk in de verkoop? Via de site van de KNVB of zo?
quote:Kaarten
Het bijzondere aan de bekerfinale is dat supporters van beide finalisten evenveel kans krijgen bij de wedstrijd aanwezig te zijn. De clubs krijgen 17.900 kaarten. Dat is 77 procent van het beschikbare aantal. De verdeling van die kaarten verloopt vervolgens via de clubs. De overige kaarten van de bekerfinale zijn gereserveerd voor onder meer maatschappelijke acties van de KNVB, Stadion Feyenoord en overige partners. Net zoals dat gebeurt bij de thuiswedstrijden van clubs.
Overige kaartverkoop
Sponsoracties 10%
Sponsoren van de KNVB beker, waaronder Amstel en TOTO, stellen via publieksacties kaartjes voor de bekerfinale beschikbaar. Voor de neutrale toeschouwers is dit een mogelijkheid om een kaartje te bemachtigen.
KNVB 7%
Voor de organisatie van de KNVB bekerfinale wordt ook een gelimiteerd aantal kaarten gereserveerd. Deze kaarten zijn onder meer voor journalisten, leveranciers, relaties van de KNVB en andere partijen die op de finaledag aanwezig zijn in De Kuip. Ook krijgt elke medewerker van de KNVB de mogelijkheid naar de bekerfinale te gaan. Een groot deel van die medewerkers is op die dag ook aan het werk om de bekerfinale in goede banen te leiden.
Vrijwilligersacties 3%
De KNVB bekerfinale is traditioneel een wedstrijd om vrijwilligers, die het hele seizoen het voetbal voor meer dan 1,2 miljoen leden van de KNVB mogelijk maken, in het zonnetje te zetten. Zo is een beperkt deel van de kaartjes beschikbaar gesteld voor scheidsrechters uit het amateurvoetbal.
Stadion Feyenoord 3%
Stadion Feyenoord is als gastheer ook betrokken bij de organisatie van de KNVB bekerfinale. Voor relaties en aandeelhouders is een aantal kaarten gereserveerd.
http://www.knvb.nl/nieuws(...)finale-tickets-final
Kunnen we geen fok team inschrijven? Dan ben ik wel derde reserve.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:37 schreef Scrummie het volgende:
Geloof dat er hier ook altijd wat meedoen: http://www.defeijenoorder(...)16-inschrijven-maar/
jij bent snel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:06 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Leuker kunnen we het niet maken...
Ik wilde er hier net boos over gaan doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:06 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Koekoek.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:06 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk eerder dat ze elk vak maar voor 90% verkopen ofzo. Zodat er niemand op de trappen staat (quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Koekoek.
Dat worden een paar lege vakken volgend jaar tijdens Europa
Wij doen ieder jaar mee iddquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:37 schreef Scrummie het volgende:
Geloof dat er hier ook altijd wat meedoen: http://www.defeijenoorder(...)16-inschrijven-maar/
Klein deel aandeelhouders en zakenrelaties.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:50 schreef onlogisch het volgende:
De pers zit achter vak L volgens de stadion plattegrond. Naast de skyboxes van Gudde & co.
Maar wie zitten er dan altijd op vak A aan de overkant onder de NOS camera's? Je kan er nooit een kaart voor kopen.
Slecht nieuws voor je ouwe reus. HMF wil verhuizen van W. Het ziet er naar uit dat we jou komen vervelen op X.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Klein deel aandeelhouders en zakenrelaties.
Dan ga ik toch naar W.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor je ouwe reus. HMF wil verhuizen van W. Het ziet er naar uit dat we jou komen vervelen op X.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor je ouwe reus. HMF wil verhuizen van W. Het ziet er naar uit dat we jou komen vervelen op X.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |