quote:AANMELDEN VOOR LOTING
Behoor je niet tot de groep uitkaarthouders met voorrang en wil je als seizoenkaarthouder in aanmerking komen voor het kopen van een kaart voor de finale van de KNVB beker 2015/’16? Meld je dan uiterlijk donderdagavond 17 maart 2016 om 23:59 uur aan (houd je seizoenkaart bij de hand).
Op vrijdag 18 maart 2016 vindt, onder toeziend oog van een notaris via een gecertificeerd systeem, een trekking plaats die zorgt voor een eerlijke verdeling van finalekaarten onder seizoenkaarthouders. De trekkingsuitslag wordt op vrijdag 18 maart 2016 aan het einde van de dag (vóór 18:00 uur) bekendgemaakt.
Let op:
Als je Diamond- of Goldcardhouder bent (of een Silvercardhouder met 73 punten of meer), kun je je niet aanmelden omdat je al voorrang hebt op de aankoop van een finalekaart.
Mindervaliden dienen zich ook aan te melden. Hun toe- of afwijzing verloopt via een aparte trekking wanneer er meer vraag is dan aanbod voor het mindervalidenvak, waarbij ook direct (automatisch) een begeleiderskaart is inbegrepen.
Bedrijven dienen zich per seizoenkaart aan te melden, net als Aandeelhouders O (kaartverkoop voor Aandeelhouders V verloopt via Stadion Feijenoord).
In aanloop naar de loting wordt op www.feyenoord.nl/bekerfinale het door de notaris opgestelde trekkingsprotocol gepubliceerd, net als de trekkingsuitslag op vrijdag 18 maart 2016 aan het einde van de dag (vóór 18:00 uur).
Wel tof van je dat je die kaart aan mij door verkoopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:42 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor je aanmelding om in aanmerking te komen voor het kopen van een kaart voor de finale van de KNVB beker 2015/’16
Ben jij wel een klant dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel tof van je dat je die kaart aan mij door verkoopt.
Ik kom die site niet eens meer op. Verwacht sowieso wel het gebruikelijke gekut vanwege mijn Belgische postcode.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Scheelt in ieder geval stressen op een overbelaste kut site.
Aan de andere kant, Feyenoord kan zo wel gaan kiezen wie ze wel en niet in het stadion willen hebben; denk niet dat je veel kans maakt als je normaal gesproken op de parterre of S staat.
Mij zou het inderdaad niet verbazenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Scheelt in ieder geval stressen op een overbelaste kut site.
Aan de andere kant, Feyenoord kan zo wel gaan kiezen wie ze wel en niet in het stadion willen hebben; denk niet dat je veel kans maakt als je normaal gesproken op de parterre of S staat.
Al ben ik als W4 klant ook doomed waarschijnlijk...quote:AANMELDEN BEKERFINALE KNVB
Bedankt voor je aanmelding om in aanmerking te komen voor het kopen van een kaart voor de finale van de KNVB beker 2015/’16
Yep. W1 hier. De mensen met WANBELEID-bordjes worden er nu natuurlijk systematisch uitgefilterd door Feyenoord.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:55 schreef DonRaja het volgende:
Yay!
[..]
Al ben ik als W4 klant ook doomed waarschijnlijk...
Ben na 5 jaar goldcard voor het eerst een jaar zonder, leuk man zo'n graf lotingquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
17.900 klanten bij de bekerfinale bestaande uit business seat menschen en Goldcard bejaarden.
twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 11-03-2016 om 17:45:26Seizoenkaarthouders van de Vakken S,R,T,X,W en Z hoeven zo in elk geval niet bang te zijn dat ze een kaart hebben #vervelendeklanten reageer retweet
Bij de kaartverkoop van de bekerfinale tegen Roda ging er een maatje van me naar z'n familie in Friesland. Kaart aan hem meegegeven en daar stond natuurlijk geen kip --> Hop kaart.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:12 schreef Scrummie het volgende:
Waar zijn de tijden dat je je SCC inleverde bij de sigarenboer en 's ochtends om 9:15 je kaart kon ophalen?!
Nee joh, gewoon in de rij bij het stadionquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:12 schreef Scrummie het volgende:
Waar zijn de tijden dat je je SCC inleverde bij de sigarenboer en 's ochtends om 9:15 je kaart kon ophalen?!
Dus dat word de rest van je vakantie balen dat je geen kaart hebt, lekker danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bij de kaartverkoop van de bekerfinale tegen Roda ging er een maatje van me naar z'n familie in Friesland. Kaart aan hem meegegeven en daar stond natuurlijk geen kip --> Hop kaart.
Ben verdomme nu al zenuwachtig voor de uitkomst van de loting terwijl ik ook nog eens op vakantie ben, godveredomme.
Als dat nu zou gebeuren zouden er doden vallenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon in de rij bij het stadion
Of gewoon snachts in Veldhoven wacht om kaartjes te kopen en 2 dagen later hoort dat je voor niets bent geweestquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:12 schreef Scrummie het volgende:
Haha ja, ik heb echt altijd pech met dit soort dingen (ook nooit eens een prijs gewonnen of wat dan ook), had ik maar 1 wedstrijd meer moeten bezoeken vorig jaar, had ik m'n goldcard nog gehadquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus dat word de rest van je vakantie balen dat je geen kaart hebt, lekker dan
Maar wel silver nu? Want dan heb je toch sowieso kaartje?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb echt altijd pech met dit soort dingen (ook nooit eens een prijs gewonnen of wat dan ook), had ik maar 1 wedstrijd meer moeten bezoeken vorig jaar, had ik m'n goldcard nog gehad.
Tsjah waar wil je de grens trekken, ook genoeg SCC die hem de helft van de wedstrijden op Viagogo zetten...eigenlijk zijn finales altijd kut wat dat betreftquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Toch wel belachelijk dat een gewone seizoenkaarthouder net zoveel kans heeft als een silvercardhouder met niet genoeg punten.
Hoeveel wedstrijden zijn 73 punten ongeveer?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Toch wel belachelijk dat een gewone seizoenkaarthouder net zoveel kans heeft als een silvercardhouder met niet genoeg punten.
Ze hadden ook wel selectie mogen maken qua bezochte thuis en/ of bekerwedstrijdenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Nee, ben de afgelopen 2 jaar niet veel gegaan, had al mijn punten in jaar 3 bij de bepaling van de uitkaart van dit jaar. Eigen schuld, dikke bult. Goldcard behouden is makkelijker dan behalen, had gewoon meer moeten gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar wel silver nu? Want dan heb je toch sowieso kaartje?
Achja, en een grote groep silvercardhouders komt überhaupt nooit aan punten omdat het uitvak structureel al is uitverkocht voordat de silvercards aan de beurt zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dacht dat Rome en PSV uit wel genoeg waren, maar dat zijn maar 29 punten in totaalquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden zijn 73 punten ongeveer?
Gaan we ipv postkantoor een hele dag bij 538 voor de deur zittenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jup dan zijn we blij of moeten we via alternatieve wegen op zoek naar een ticket.
Dat ligt aan welke wedstrijd je bezoekt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden zijn 73 punten ongeveer?
Die 73 punten zijn over 3 jaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ligt aan welke wedstrijd je bezoekt.
Rome uit, levert je bijvoorbeeld meer op dan Ado Willem 2 NEC uit bij elkaar.
Dat help ik je hopenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop dat iedere Feyenoorder op Fok! een kaartje krijgt.
Zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop dat iedere Feyenoorder op Fok! een kaartje krijgt.
Omdat er rechtsboven 2 (eigenlijk 3) getallen staan. Je relatienummer startend met 02 en rechts daarvan 01 (geen idee of dat nog wat anders kan zijn). Rechts daarvan staat nog een 1 of 2 of (<insert willekeurig getal>). Dus je relatienummer vul je helemaal in (8 getallen) in dat linkervakje, in het rechtervakje vul je 01 (of wat daar bij jou staat) in.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:17 schreef H.FR het volgende:
Ik snap niet hoe dat aanmelden werktwaarom zijn het 2 regels voor dat korte relatienr?
Dank! Ik deed het op mn mobiel, daar zijn de vakken even groot en staan ze onder elkaar. Bovendien past het allemaal ook in dat ene vak. Vandaar de verwarring. Ik die het later wel even op de pcquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat er rechtsboven 2 (eigenlijk 3) getallen staan. Je relatienummer startend met 02 en rechts daarvan 01 (geen idee of dat nog wat anders kan zijn). Rechts daarvan staat nog een 1 of 2 of (<insert willekeurig getal>). Dus je relatienummer vul je helemaal in (8 getallen) in dat linkervakje, in het rechtervakje vul je 01 (of wat daar bij jou staat) in.
Je moet van Feyenoord natuurlijk geen responsive website verwachten, dat snap je zelf ook welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dank! Ik deed het op mn mobiel, daar zijn de vakken even groot en staan ze onder elkaar. Bovendien past het allemaal ook in dat ene vak. Vandaar de verwarring. Ik die het later wel even op de pc
?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:33 schreef Keyos het volgende:
Hoop als studerend fiscalist dat PwC een actie gaat houden met studenten als ik niet aan een regulier ticket kom 😂.
PwC is één van de hoofdsponsoren van de KNVB dus die zullen misschien, net als bij het Nederlands Elftal, een event houden met accountancy en fiscale studenten. Mocht ik niet aan een ticket komen via de loting maar hopen dat ze dat gaan doen.quote:
Voor medewerkers zijn er al bijna geen kaarten ivm belangstelling. Dus zal niet zo zijn waarschijnlijk. Maar je weet nooitquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
PwC is één van de hoofdsponsoren van de KNVB dus die zullen misschien, net als bij het Nederlands Elftal, een event houden met accountancy en fiscale studenten. Mocht ik niet aan een ticket komen via de loting maar hopen dat ze dat gaan doen.
quote:Football Leaks bracht al een aantal geheime documenten en zaken uit de voetbalwereld naar buiten. In gesprek met De Volkskrant spreken de mannen achter de site over FC Twente en de samenwerking met Doyen Group. Op dat punt komt tevens de naam van Feyenoord voor in het gesprek.
"We herinneren u er graag aan dat Nelio Lucas al eerder betrokken was bij een schandaal in Nederland. In 2005 werkte hij voor Soccer Investments and Representations (SIR), toen hij betrokken was bij het valse-contractenverhaal van Salomon Kalou en Dirk Kuyt", zo valt te lezen in de krant.
Volgens het Algemeen Dagblad waren de rechten van Kuyt en Kalou voor 50 procent gekocht door SIR. De clubleiding ontkende destijds de berichtgeving. Of Football Leaks daadwerkelijk aanwijzingen heeft voor de samenwerking tussen SIR en Feyenoord is niet bekend.
Ik weet niet wat ik mooier vind, dat of de opmerking van Rijnmond dat we allemaal wel eens wat willenquote:
Oh dat is nieuwe voor me, vaak wel met oranje, maar volgens m ij niet met de bekerfinale.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
PwC is één van de hoofdsponsoren van de KNVB dus die zullen misschien, net als bij het Nederlands Elftal, een event houden met accountancy en fiscale studenten. Mocht ik niet aan een ticket komen via de loting maar hopen dat ze dat gaan doen.
Elia komt inderdaad behoorlijk zwakzinnig over.quote:
Het zal sommige waarschijnlijk niet verbazen maar ik zat echt zoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Elia komt inderdaad behoorlijk zwakzinnig over.
3 en een halve meier plus het risico dat je alsnog het stadion niet binnenkomt.quote:
Een beetje bij de selectie zitten, hoe werkt dat? Dekentjes en hesjes aangeven aan de reservespelers?quote:Op zondag 13 maart 2016 13:00 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
Hoop dat Gustafson, Vejinovic, Tapia weer een beetje bij de selectie zitten vandaag.
quote:Op zondag 13 maart 2016 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een beetje bij de selectie zitten, hoe werkt dat? Dekentjes en hesjes aangeven aan de reservespelers?
1e helft tribune, 2e helft bankquote:Op zondag 13 maart 2016 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een beetje bij de selectie zitten, hoe werkt dat? Dekentjes en hesjes aangeven aan de reservespelers?
Met Been en de Boer zeker.quote:
Buiten zitten, biertje erbij en laptop aan, prima toch? Mijn verwachtingen zijn wel nogal laag, dus heb er wel voor gezorgd dat er genoeg bier koud staatquote:
Herkenbaar gevoel. Sterker nog, eigenlijk boeit het me niet zo veel wat het wordt, maar heb ik alleen nog maar zien in die finale.quote:
Ik kan helaas niet buiten zitten, en nog niet aan het bier.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Buiten zitten, biertje erbij en laptop aan, prima toch? Mijn verwachtingen zijn wel nogal laag, dus heb er wel voor gezorgd dat er genoeg bier koud staat
In dat geval, heel veel sterktequote:Op zondag 13 maart 2016 14:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet buiten zitten, en nog niet aan het bier.
Eliaquote:Op zondag 13 maart 2016 14:47 schreef Bombvis het volgende:
Begin is beter dan ik verwacht had, moet ik eerlijk zeggen
Kijk nou uit, straks komt hij je slaan.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Elia komt al maanden geen lantaarnpaal voorbij.
Ik vond de 1e 20 min nog wel gaan, wel wat te laag tempo, maar op zich niet slecht. Ze zakken nu wel wat te ver weg jaquote:Op zondag 13 maart 2016 15:07 schreef hhh38 het volgende:
Het is dat Vitesse er ook geen zak van kan, want het is weer bar slecht..
Bewust zodat die De Graafschap mistquote:
Zoals Achahbar. Dat je weet dat je er voor haram varkensreet met bonen bij mag zitten en om je goede wil te tonen bidons uit mag delen.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een prima spits in Kramer. Alleen jammer dat ie de regels omtrent buitenspel niet helemaal lijkt te weten.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:19 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Zoals Achahbar. Dat je weet dat je er voor haram varkensreet met bonen bij mag zitten en om je goede wil te tonen bidons uit mag delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |