Gefeli!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:01 schreef Mr.B. het volgende:
Yes, 3e met HAAG in het verenigingsklassement op de NK cross en dus een fraaie bronzen medaille. Zelf redelijk gelopen, voelde de CPC nog wel. Later meer, wellicht.
Knappe tijd toch! Had je van tevoren een doel qua tijd?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vanochtend niet verwacht. Voelde me niet echt in topstaat. Kan er altijd bij 25 km uitstappen. Vanaf km 15 begon het allemaal wat beter te gaan. Uiteindelijk op een 5:09 uitgekomen.
Mwha, wel af en toe gevoeld onder het lopen, maar na een km of 40 ga je alles voelen...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:31 schreef steffelonio het volgende:
Gefeliciteerd Guard! Geen last van je knie?
Nee niet echt wist totaal niet wat voor terrein ik kon verwachten.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Knappe tijd toch! Had je van tevoren een doel qua tijd?
Ja dat maakt het lastig inderdaad, en was het makkelijk lopen? Ik vind het een hele knappe prestatie in ieder geval!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nee niet echt wist totaal niet wat voor terrein ik kon verwachten.
Ik heb ook respect gekregen voor alle trailers van vandaag.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat maakt het lastig inderdaad, en was het makkelijk lopen? Ik vind het een hele knappe prestatie in ieder geval!
Mja die is ook al de hele week wat hoger. Daarom even luisteren naar het lichaam, wil ik komende zondag weer optimaal fit zijn!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:16 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Als je hartslag bij opstaan goed is zal er niets aan de hand zijn
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:33 schreef YUR het volgende:
Ja hoi! Ik had ff 55 kilometer nodig om op gang te komen
Verslag volgt!
Slimquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja die is ook al de hele week wat hoger. Daarom even luisteren naar het lichaam, wil ik komende zondag weer optimaal fit zijn!
Haha!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:33 schreef YUR het volgende:
Ja hoi! Ik had ff 55 kilometer nodig om op gang te komen
Verslag volgt!
Top dat je er was, en tot volgend jaar danquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:10 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Ik heb ook respect gekregen voor alle trailers van vandaag.
En sommigen zagen er nog uit alsof het weinig moeite kostte ook. Guard een paar 100mtr voor de finish nog zeer fris op de foto gezet, maar ook Jero na VIJF-EN-ZEVENTIG kilometer in meer dan 12km/u.
Ik denk maar zo dat ik er volgens jaar weer bij ben, maar dan niet als toeschouwer.
Misschien moeten we voor dit soort gelegenheden maar eens een soort Fok! Loperslogo ontwikkelen. TheWhiteCowboy heb ik bijvoorbeeld ook niet zien lopen, alleen achteraf even gesproken...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:29 schreef Devv het volgende:
Wat was het heerlijk weer om een stukje te trailen. Ik heb helaas iedereen gemist. Ik heb nog een tijd bij de finish gestaan maar geen bekende gezichten gezien.
Was zeker gezelligquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:36 schreef GotC het volgende:
Zelfs ik ben kapot. Heb niet eens gelopen
Súpertrots op Yur en eigenlijk alle SallandlopersVond het gezellig! Wel jammer dat de finish tussen de verschillende afstanden zo ver uit elkaar ligt wb tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |