Ja, ik fiets voor mijn gewone ritjes ook vaak met muziek in en dat kan ook zo 20-22km/u gaan dus ik neem je niks kwalijk hoor. Ik ben zelf ook een beetje doof dus ik moet de muziek best hard zetten wil ik wat horen, op de racefiets helemaal door het gesuis wat je dan hoort. Voor mij was het iig geen goed idee bij die snelheiden van rond de 30km/uquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Niet op een racefiets, meer type vakantiefiets, wat niet wil zeggen dat het niet hard gaat. Afhankelijk van de weg heb ik vaak maar een oortje in of niet als ik meer op moet letten en het volume ook niet te hoog. Uiteraard neem ik hiermee evengoed een risico, maar ik doe verder ook geen rare dingen die ik die racefietsers wel eens uit zie halen.
20 of 30km/u maakt voor mijn gevoel niet zoveel uit qua muziek en volume. Ik heb niet zo'n last van het gesuis. Ook niet van doofheid trouwensquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, ik fiets voor mijn gewone ritjes ook vaak met muziek in en dat kan ook zo 20-22km/u gaan dus ik neem je niks kwalijk hoor. Ik ben zelf ook een beetje doof dus ik moet de muziek best hard zetten wil ik wat horen, op de racefiets helemaal door het gesuis wat je dan hoort. Voor mij was het iig geen goed idee bij die snelheiden van rond de 30km/u
Oh, voor mij wel heel veel, en vooral ook voor de reactiesnelheid die je nodig hebt en de snelheid waarmee jij op ander verkeer afkomt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:38 schreef Vork het volgende:
[..]
20 of 30km/u maakt voor mijn gevoel niet zoveel uit qua muziek en volume. Ik heb niet zo'n last van het gesuis. Ook niet van doofheid trouwens
Ja dat is een ander punt, maar qua suisgeluid heeft het voor mij weinig invloed.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh, voor mij wel heel veel, en vooral ook voor de reactiesnelheid die je nodig hebt en de snelheid waarmee jij op ander verkeer afkomt.
Nog geen idee. Ik ga morgen een duurloop doen, dus het zal niet snel worden. Een training zonder echt tijdsdoel. En jij?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:55 schreef Voccar het volgende:
Sallandtrailers veel succes morgen!
Ik loop wel vaak met muziek. Zeker als het een langere afstand is vind ik dat wel erg fijn. McTwente, wat voor tijd ga jij zondag proberen te lopen?
Leuke wandelingen maken in Singapore, telt ookquote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
Succes aan alle trailers vandaag, prachtig weer om te lopen volgens mij!!! Ik ga m'n vliegveld wandel kms wel maken vandaag. Even een weekje in Singapore werken, helaas blijven de hardloopschoenen thuis...
Wil mijn pr (1.51.59 gelopen in Amersfoort) aanscherpen en proberen richting de 1.45 te lopen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:45 schreef McTwente het volgende:
[..]
Nog geen idee. Ik ga morgen een duurloop doen, dus het zal niet snel worden. Een training zonder echt tijdsdoel. En jij?
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:57 schreef Mr.B. het volgende:
Veel succes vandaag Sallandtrailerts bij jullie loopje van tussen de 25 en 75 km!
Ik wil je niet ontmoedigen, maar mijn ervaring is dat het DRUK is aan de start van de 10,5km... Zelfs in de achterhoede is het druk. Ik denk ook niet dat je die 10,5km moet lopen voor een toptijd, maar gewoon om te genieten.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:05 schreef foetre het volgende:
Veel succes iedereen vandaag.Het is er goed weer voor.
Training voor 10 k Rotterdam is ook weer begonnen.Hoop dat het nu wel onder de 50 minuten lukt.
Is het bij de start ook zo'n drama qua drukte als bij de CPC?
Beiden kan toch ook😀quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar mijn ervaring is dat het DRUK is aan de start van de 10,5km... Zelfs in de achterhoede is het druk. Ik denk ook niet dat je die 10,5km moet lopen voor een toptijd, maar gewoon om te genieten.
In dat geval, go for itquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:31 schreef foetre het volgende:
[..]
Beiden kan toch ook😀
Tijdens de CPC kon ik ook 3 minuten van mn pr af snoepen.
En alle andere lopers ookquote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:57 schreef Mr.B. het volgende:
Veel succes vandaag Sallandtrailerts bij jullie loopje van tussen de 25 en 75 km!
Leuk! Volgens mij hoeven kinderen daar niet echt voor te trainen toch? Maar wel leuke vader-dochter quality time om lekker samen te sportenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:20 schreef MaleDuck het volgende:
Ik ga trainen met m'n dochter van 7 ze wil dit jaar met het plaatselijke hardloopevenement meedoen. Moet ze 600m lopen
Dat met name! Tof dat je dat doetquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leuk! Volgens mij hoeven kinderen daar niet echt voor te trainen toch? Maar wel leuke vader-dochter quality time om lekker samen te sporten
Ik ben ook aan het schoonmaken, morgen pas lopenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:01 schreef wyccie het volgende:
Heerlijk loopweer. Jammer dat ik aan het schoonmaken ben.![]()
Veel loopplezier trailers en andere joggers!
Ik kan wel meedoen aan de Ekiden EHV, als er nog plek is.
Klopt, maar doe het meer om te laten merken dat ze het kan en ze ziet mij ook trainen dus wil ze dat ook. Ze deed 4,5 minuut over die 600m dus helemaal niet slecht. Daarna sprong zij op de fiets en heb ik ook nog een kort rondje van 3 km gelopen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leuk! Volgens mij hoeven kinderen daar niet echt voor te trainen toch? Maar wel leuke vader-dochter quality time om lekker samen te sporten
Ik doe het voor jou en McTwente! Anders had je hier morgen tussen de rotzooi moeten zitten.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het schoonmaken, morgen pas lopeneerst het zuur, dan het zoet
Ik doe het voor de mannen die hier straks een vaatwasser komen bezorgenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doe het voor jou en McTwente! Anders had je hier morgen tussen de rotzooi moeten zitten.
Huh?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:04 schreef wyccie het volgende:
Gisteravond realiseerde ik me opeens dat DeLuna een vriendin is van Indepoeier, en dat ze ruim een jaar geleden Indepoeier heeft aangemoedigd bij een HM en daarna hier voorzichtig is gaan posten. Zij liep toen nog op de loopband omdat ze niet naar buiten durfde. En wij probeerden haar te overtuigen hoe geweldig buiten lopen is.
Grappig om die ontwikkeling te zien.
2 jaar geleden stond ik 50 meter voor de finish opeens stil en moesten we wandelend door de finishquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:05 schreef foetre het volgende:
Veel succes iedereen vandaag.Het is er goed weer voor.
Training voor 10 k Rotterdam is ook weer begonnen.Hoop dat het nu wel onder de 50 minuten lukt.
Is het bij de start ook zo'n drama qua drukte als bij de CPC?
Oh! Hehehe.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Huh?volgensmij haal je mij in de war met iemand anders...
Ik heb nooit op de loopband gelopen. Ik kwam hier in januari vorig jaar als net gestopte zwemmer die graag wilde hardlopen.quote:
2% met consumenten gps, redelijk normaal toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vanochtend een vergelijkend horloge-onderzoek gedaan. Mijn horloge gaf 200m meer aan dan de FR620 van TWCDat is best wel een verschil op 12km!
Verder ging het helemaal ruk, al mijn spieren doen pijn en mijn hele lichaam zit op slot. Misschien toch van de nieuwe krachttraining gisteren, of gewoon van de hele week, ik voelde me elke keer net niet hersteld van de vorige training. Even kijken hoe ik morgen opsta, misschien is het beter te gaan racefietsen ipv een duurloop.
ZIjn er al updates uit het Sallandse?
Sta al een poosje iets voor het 50km punt, maar Guard nog niet gezien. Yur denk ik ook niet, maar die ken ik niet. Vraag me af of Guard al niet gewoon binnen is. Nu 4:45 onderweg....quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:37 schreef La_Tramposa het volgende:
ZIjn er al updates uit het Sallandse?
Dat gaat hem zeker niet worden voor mij. Ik ben morgen al heel blij als ik in de buurt kom van de 2 uur.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:56 schreef Voccar het volgende:
[..]
Wil mijn pr (1.51.59 gelopen in Amersfoort) aanscherpen en proberen richting de 1.45 te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |