11 juni.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:46 schreef Murmeli het volgende:
Nooit met muziek.
Wanneer is Ekiden ehv?
valt altijd te regelenquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik liep laatst met de radio, maar toen vertelden ze iets heel grappigs en kreeg ik de slappe lachwas geen succes
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik liep laatst met de radio, maar toen vertelden ze iets heel grappigs en kreeg ik de slappe lachwas geen succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Fietsen als in racefietsen? Dat heb ik één keer geprobeerd met muziek, maar ik vond het echt levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:41 schreef Vork het volgende:
Ik loop ook niet zo vaak met muziek, wel met radio, meestal radio 1 (en ja daar draaien ze af en toe wel eens wat, daar ontkom je niet aan) en anders gewoon niets. Fietsen gaat wel vaker met eigen muziek op. Tijdens een wedstrijd moet ik er niet aan denken. Ik wil ook de wedstrijd meemaken en met oortjes in heb ik toch het idee dat ik me voor dat aspect teveel afzonder.
Dat doe ik in de auto wel eens. En dan kapot gaan van t lachen voor t stoplicht.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:59 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]![]()
ik heb met fietsen ook wel eens Herman Finkers opgezet, dan fiets je soms ook met een smile rond
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Het was ook echt een belachelijk verhaal
Die was mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je rijdt door Almelo?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:27 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Dat doe ik in de auto wel eens. En dan kapot gaan van t lachen voor t stoplicht.
Altijd wat te doenquote:
Wij hebben nog steeds plek voor één loper in ons team...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Ekiden Zwolle @EkidenZwolle 1h1 hour ago View translation
De inschrijving is gesloten. Maar liefst 136 teams gaan 3 april a.s. de strijd met elkaar aan! #Ekiden #Zwolle #hardlopen
Daarvoor zijn we in ieder geval te laat!
Finish is ook doorkomst voor de 50 en 75quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:54 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Wij hebben nog steeds plek voor één loper in ons team...
En de 11e kan ik ook niet, dan loop ik met DeLuna in Zwolle.
Wordt morgen nog wel even zoeken naar een handige plek om te gaan kijken langs het parcours. Alleen bij de finish is ook niet alles.
Niet op een racefiets, meer type vakantiefiets, wat niet wil zeggen dat het niet hard gaat. Afhankelijk van de weg heb ik vaak maar een oortje in of niet als ik meer op moet letten en het volume ook niet te hoog. Uiteraard neem ik hiermee evengoed een risico, maar ik doe verder ook geen rare dingen die ik die racefietsers wel eens uit zie halen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Fietsen als in racefietsen? Dat heb ik één keer geprobeerd met muziek, maar ik vond het echt levensgevaarlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |