abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160643239
Heel raar. :Y
Als je dan toch over een jaar pas een M wilt lopen is het verstandig om nu eerst helemaal van je scheenklachten af te komen. Anders blijf je steeds tegen hetzelfde probleem aanlopen en kun je nooit eens goed trainen.
  Redactie Sport zondag 13 maart 2016 @ 19:11:33 #277
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160643373
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 18:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Denk gewoon volgend jaar pas. Mijn eerste moet in Rotterdam zijn. :P Of is dat raar?
Nee hoor, ik neig ook een beetje naar Rotterdam voor mijn eerste.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport zondag 13 maart 2016 @ 19:24:35 #278
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160643664
  Moderator zondag 13 maart 2016 @ 19:28:50 #279
155227 crew  Guppy
dus
pi_160643766
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:24 schreef DeLuna het volgende:
Over Rotterdam gesproken... ;(

http://nos.nl/artikel/209(...)athon-rotterdam.html
Er lijkt wel een vloek op te rusten... ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 13 maart 2016 @ 19:33:31 #280
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_160643867
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 17:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mooi man! ^O^

Ik ben gewoon te laat begonnen aan de voorbereiding. 10 weken van te voren is best krapjes gebleken als je tot dan toe niet meer dan 23km hebt gelopen en maandelijks gemiddeld niet meer dan 80km.
Dat lijkt op mijn voorbereiding. 24 km was het maximum, maar dat hoeft nog niet het probleem te zijn. De wekelijkse afstand en de diversiteit van de trainingen is minstens zo belangrijk.

Sterkte/succes met je herstel. Ik weet het zelf ook allemaal nog niet, ben wel weer toe aan een mooie prestatie...
pi_160644011
quote:

[..]

Denk gewoon volgend jaar pas. Mijn eerste moet in Rotterdam zijn. :P Of is dat raar?
Ik ben volgens mij één van de weinigen die helemaal niets met de marathon van Rotterdam heeft, dus je vraagt het aan de verkeerde persoon. Ik zou de marathon van Rotterdam wel een keer willen lopen, maar alleen als die niet in Rotterdam is :D .
pi_160644051
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:06 schreef wyccie het volgende:
Heel raar. :Y
Als je dan toch over een jaar pas een M wilt lopen is het verstandig om nu eerst helemaal van je scheenklachten af te komen. Anders blijf je steeds tegen hetzelfde probleem aanlopen en kun je nooit eens goed trainen.
Dat is wel de bedoeling ja. Hoop dan ook dat de zooltjes en de oefeningen de oplossing zullen zijn, maar dat moet ik dus nog uit gaan vinden.

quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:33 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Dat lijkt op mijn voorbereiding. 24 km was het maximum, maar dat hoeft nog niet het probleem te zijn. De wekelijkse afstand en de diversiteit van de trainingen is minstens zo belangrijk.

Sterkte/succes met je herstel.
Ja, maar als je dus in die 10 weken belangrijke trainingen over moet slaan doordat een oude blessure verhevigt, dan is het wel snel klaar natuurlijk.

Dankjewel :)

quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:38 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik ben volgens mij één van de weinigen die helemaal niets met de marathon van Rotterdam heeft, dus je vraagt het aan de verkeerde persoon. Ik zou de marathon van Rotterdam wel een keer willen lopen, maar alleen als die niet in Rotterdam is :D .
Ah, een Rotterdam hatert.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2016 19:41:07 ]
pi_160644118
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:38 schreef Devv het volgende:

[..]

Je bent niet de enige hoor ;)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_160644160
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

Niks hebben met is zeker niet gelijk aan haten. Haten is een emotie, Rotterdam roept geen enkele emotie bij mij op...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_160644253
Ik heb vorig jaar door een zweepslag enkele weken voorbereiding gemist voor de marathon van Maastricht gemist. In plaats daarvan ben ik wel veel meer gaan fietsen: minstens drie dagen per week op de fiets naar mijn werk, enkele reis 32km. Ik heb toen nog als uiterste test drie weken vantevoren mijn laatste 30+ LDL wel gedaan. Twee weken van tevoren ben ik nog over de kop gegaan met mountainbiken met een forse schouderblessure tot gevolg. Ik heb 'm uiteindelijk wel gelopen, niet erg snel, maar toch. Het kan dus wel, maar ik kan dit soort voorbereiding niet aanraden. Als je een M wil lopen dan zou ik er dus lekker eentje in het najaar uitzoeken. Bijkomend voordeel is dat de kans op te warm weer in het najaar minder groot is.
  zondag 13 maart 2016 @ 19:49:07 #286
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_160644274
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is wel de bedoeling ja. Hoop dan ook dat de zooltjes en de oefeningen de oplossing zullen zijn, maar dat moet ik dus nog uit gaan vinden.

[..]

Ja, maar als je dus in die 10 weken belangrijke trainingen over moet slaan doordat een oude blessure verhevigt, dan is het wel snel klaar natuurlijk.

Dankjewel :)

[..]

Klopt! Blessures kunnen verhevigen als je toch probeert de training voort te zetten.
Ik lees dat je de CPC ook met veel spierpijn in de kuiten heb gelopen. Eigenlijk precies hetzelfde als ik. Heb je nog gedacht: als dit maar niet tot een spierscheur leidt?

Van de week (woensdag) net als jij een 5 km en dat ging totaal niet. Morgen (eindelijk) naar de fysio, eigenlijk was vrijdag beloofd.
pi_160644354
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:44 schreef Guard het volgende:

[..]

Niks hebben met is zeker niet gelijk aan haten. Haten is een emotie, Rotterdam roept geen enkele emotie bij mij op...
Niks hebben met is zeker geen reden om alleen de Rotterdam marathon te willen lopen als ie niet in Rotterdam is. Gewoon een hatert dus. Geeft niet hoor. Komt ie toch lekker niet. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2016 19:53:50 ]
pi_160644445
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:49 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Klopt! Blessures kunnen verhevigen als je toch probeert de training voort te zetten.
Ik lees dat je de CPC ook met veel spierpijn in de kuiten heb gelopen. Eigenlijk precies hetzelfde als ik. Heb je nog gedacht: als dit maar niet tot een spierscheur leidt?

Van de week (woensdag) net als jij een 5 km en dat ging totaal niet. Morgen (eindelijk) naar de fysio, eigenlijk was vrijdag beloofd.
Tijdens de CPC had ik nergens last van. Heerlijk gelopen. De dagen er na echter kuiten zo strak als een snaar en last van een knie.

Woensdag was wellicht wat vroeg? Succes bij de fysio morgen!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2016 19:58:12 ]
pi_160644713
quote:

[..]

Helemaal niet. Ik vond ook dat mijn eerste marathon in Rotterdam moest zijn!
pi_160644765
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 17:21 schreef wyccie het volgende:
Leuk dat Gogo, Mossel, Guppy en McTwente even langs kwamen!
Supermooie dag om een stukje te rennen.
McTwente liep na gisteren 35k getraind te hebben nu nog eventjes de halve. Net voor 18k heeft hij me nog ingehaald ook. Zoef, daar ging hij.

Zelf wilde ik graag eindelijk eens onder 2 uur lopen en dat is gelukt. Ik zei al, mijn doel behaald, nu kan ik stoppen met lopen.
Het was flink hard werken want enerzijds waaide het flink en anderzijds was het ook best warm met dat zonnetje. Vorig jaar liep ik stuk op de laatste paar kilometers, daar was ik nu ook bang voor. Maar ik heb gestapeld. :P En mijn clubgenoten hebben me aangemoedigd. O+
De Voerweg was best kut en de neiging te wandelen was niet heel ver weg. Gelukkig is het parcours veranderd en kon je bovenaan de Voerweg gewoon rechtdoor knallen richting de finish. En dat heb ik gedaan. Ergens hoorde ik nog mijn naam (Guppy) maar ik zag niks meer tijdens mijn sprintje. Daarna een beetje misselijk en heel blij. :)

De rest heeft ook heel goed gelopen!
Knap! Zeker aangezien het nog minder dan een week na je dubbelstart op de CPC is!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160644827
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:24 schreef DeLuna het volgende:
Over Rotterdam gesproken... ;(

http://nos.nl/artikel/209(...)athon-rotterdam.html
Oh shit zeg! :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160644844
Prachtige prestaties hier dit weekend hoor! ^O^

Deze week het lopen weer oppakken na een weekje wintersporten, al voel ik nog wel m'n stuitje van een mooie valpartij. :') Maar even zien hoe dat zich houdt met trainen de komende dagen...
Jack does it in real time...
pi_160644896
Ik ga mij ook weer steeds meer hardloper voelen. :P
Na weken/maanden van drukte en stress eindelijk weer eens de 50+km in een week aangetikt! Wat voelt dat lekker.
pi_160644999
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 20:09 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Knap! Zeker aangezien het nog minder dan een week na je dubbelstart op de CPC is!
Ja! En van de CPC heb ik helemaal geen last gehad. Geeft me wel het vertrouwen dat mijn conditie top is.
Volgend weekend nog de langste duurloop van 35. Ik zag dat Utrecht eigenlijk wel een mooie mogelijkheid is voor een Devvje. Maar alles bij elkaar best prijzig voor een duurloop.
pi_160645026
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 20:20 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ja! En van de CPC heb ik helemaal geen last gehad. Geeft me wel het vertrouwen dat mijn conditie top is.
Volgend weekend nog de langste duurloop van 35. Ik zag dat Utrecht eigenlijk wel een mooie mogelijkheid is voor een Devvje. Maar alles bij elkaar best prijzig voor een duurloop.
Misschien kun je de organisatie mailen, als je je inschrijft voor de HM of je dan de andere 2 gratis mee mag lopen of zo? Wie weet vinden ze het een mooie stunt. Niet geschoten is altijd mis ;)
pi_160645039
Ik ga overigens de Alkmaar City Run 10km lopen, in een bedrijfsteam, waar ik voor gevraagd was door AlohaDanny :P Hopelijk hoef ik niet in hawaiirokje!
pi_160645134
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 20:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga overigens de Alkmaar City Run 10km lopen, in een bedrijfsteam, waar ik voor gevraagd was door AlohaDanny :P Hopelijk hoef ik niet in hawaiirokje!
Ja, nee, zo gaat dat niet. Aloha is aloha. Topless met een rieten rokje dus!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Sport zondag 13 maart 2016 @ 20:25:38 #298
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160645147
Ik deed vandaag trouwens weer een van A naar B'tje. Ik heb in januari die route ook eens gelopen en ik was toevallig precies even snel (6:40 min/km)... alleen hartslag was een verschil. Nu 155 en toen 164 gemiddeld.

Vooruitgang *O*
pi_160645170
Nou, en anders met halve kokosnoten.
pi_160645264
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2016 20:26 schreef wyccie het volgende:
Nou, en anders met halve kokosnoten.
Misschien nog best goede ondersteuning!

*let niet op mij*.. ik heb 2.5 wijn op en ik weet niet wanneer ik dat voor het laatst had, voel hem echt keihard..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')