DIt!quote:Op zondag 13 maart 2016 14:32 schreef Gogo83 het volgende:
Super AngelA!
Oh, vooraf trouwens nog gemeet bij wyccie thuis, was gezellig! Fijn thee gedronken en even gekletst, op een steenworp van de start. Thanks nog!!
Volgend jaar! Tijd zat om trainen. Nu hopen dat die verrotte shin splints klachten eindelijk eens wegblijven.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
En jammer JOkkebrok! Maar die hele komt nog wel een keer!
Als ik nou volgend jaar weer rond deze tijd in NL ben doe ik hem alsnog met je meequote:Op zondag 13 maart 2016 14:29 schreef Angel-A het volgende:
Dit was een heerlijk loopje, die Louis Vinkloop. Het zonnetje scheen fel maar de wind was heel ijzig. Ik was van plan om in korte mouwen en 3/4 tight te lopen maar voor de zekerheid had ik losse mouwtjes meegenomen en die had ik ook wel nodig. Het eerste stuk liepen we nog tussen de huizen en langs het water maar toen we onder de A10 door waren voelde je de koude wind best hard over de weilanden gaan. Mooi stukje door landelijk Noord gelopen, wat dijkjes op en af en wat pittoreske bruggetjes over, daarna weer terug naar de bewoonde wereld en naar de atletiekvereniging Atos. Gefinished in 1:03:17 waar ik best mee kan leven, redelijk vlak gelopen, geen pijntjes, niet kapot over de finish. Helaas geen medaille (die hangen gezellig naast elkaar aan een douchestang in de wc) maar wel een tas gekregen.
Kunnen we hier uit op maken dat je behandeling tegen de klachten niet het gewenste effect heeft gehad (dat was jij toch)?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgend jaar! Tijd zat om trainen. Nu hopen dat die verrotte shin splints klachten eindelijk eens wegblijven.
Ja dat was ik en nee, dat kunnen we niet. Er staat toch "wegblijven". Ik heb er zeer veel baat bij gehad en heb zelfs na de 3de behandeling mijn PR op de CPC halve marathon dik verbroken. Zou niet gekund hebben met die pijn die ik had.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:03 schreef Devv het volgende:
[..]
Kunnen we hier uit op maken dat je behandeling tegen de klachten niet het gewenste effect heeft gehad (dat was jij toch)?
Mooie tijd!quote:Op zondag 13 maart 2016 16:10 schreef Voccar het volgende:
Poeh dat was erg zwaar. Vooral eerste deel met wind tegen en wat klimwerk flink afgezien. Ondanks dat het veel kracht had gekost kon ik tempo weer oppakken en laatste klimmetje was het weer afzien.
Gefinisht in 1.43.53 en dus doel gehaald en pr met 8 minuten verbeterd
Ik probeer gewoon te begrijpen waarom je de marathon op hebt gegeven. Als de behandeling heeft geholpen, lijkt mij dat in ieder geval niet de reden dat je er geen vertrouwen in hebt. Je behandelaar had toch gezegd dat die marathon zeker haalbaar was?quote:Op zondag 13 maart 2016 16:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja dat was ik en nee, dat kunnen we niet. Er staat toch "wegblijven". Ik heb er zeer veel baat bij gehad en heb zelfs na de 3de behandeling mijn PR op de CPC halve marathon dik verbroken. Zou niet gekund hebben met die pijn die ik had.
Klopt. Dat heeft ie ook gezegd, maar dat was voor de behandelingen aanvingen. Ik heb ook zooltjes aangemeten gekregen en die vergen gewenning. Eerste keer dat ik er mee ging lopen was ik eigenwijs en liep ik gelijk 18km met die dingen. Resultaat: Een open blaar ter grootte van een half ei onder mijn rechter voet en dus even weer niet kunnen hardlopen. Maar iig geen last van de schenenquote:Op zondag 13 maart 2016 16:34 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon te begrijpen waarom je de marathon op hebt gegeven. Als de behandeling heeft geholpen, lijkt mij dat in ieder geval niet de reden dat je er geen vertrouwen in hebt. Je behandelaar had toch gezegd dat die marathon zeker haalbaar was?
Sub 2quote:Op zondag 13 maart 2016 17:21 schreef wyccie het volgende:
Leuk dat Gogo, Mossel, Guppy en McTwente even langs kwamen!
Supermooie dag om een stukje te rennen.
McTwente liep na gisteren 35k getraind te hebben nu nog eventjes de halve. Net voor 18k heeft hij me nog ingehaald ook. Zoef, daar ging hij.
Zelf wilde ik graag eindelijk eens onder 2 uur lopen en dat is gelukt. Ik zei al, mijn doel behaald, nu kan ik stoppen met lopen.
Het was flink hard werken want enerzijds waaide het flink en anderzijds was het ook best warm met dat zonnetje. Vorig jaar liep ik stuk op de laatste paar kilometers, daar was ik nu ook bang voor. Maar ik heb gestapeld.En mijn clubgenoten hebben me aangemoedigd.
De Voerweg was best kut en de neiging te wandelen was niet heel ver weg. Gelukkig is het parcours veranderd en kon je bovenaan de Voerweg gewoon rechtdoor knallen richting de finish. En dat heb ik gedaan. Ergens hoorde ik nog mijn naam (Guppy) maar ik zag niks meer tijdens mijn sprintje. Daarna een beetje misselijk en heel blij.![]()
De rest heeft ook heel goed gelopen!
Hahaha Nice!!quote:Op zondag 13 maart 2016 17:22 schreef Mr.B. het volgende:
Mooie tijden weer, het was volgens mij ook topweer om goed te lopen vandaag En Voccar gefeliciteerd met een mooie PR-verbetering! Goed voor het vertrouwen richting je marathon![]()
@ J0kkebr0k, balen, maar met een voorbereiding die zo verlopen is, is het gewoon verstandig om die marathon te laten schieten. Dat zou mogelijk anders een martelgang kunnen worden en kans op blessures. Juiste beslissing dus, die marathon komt nog wel en dan als je pijnvrij aan de voorbereiding kunt beginnen
Ik heb vanmorgen heerlijk rondjes uitgelopen in het Zuiderpark bij een 10km wedstrijdje. Gewoon op hersteltempo meegelopen en mijn trainer gehaasd naar een sub 50. Na afloop nog een fugly beker en een loopjack/jurk,maat XLgekregen vanwege winst in het klassement. Omdat HAAG ook nog eens het verenigingsklassement won, heb ik nu dus in één weekend drie keer op het podium gestaan.
Lekker weekendje was dit dus
Mooi man!quote:Op zondag 13 maart 2016 17:22 schreef Mr.B. het volgende:
Mooie tijden weer, het was volgens mij ook topweer om goed te lopen vandaag En Voccar gefeliciteerd met een mooie PR-verbetering! Goed voor het vertrouwen richting je marathon![]()
@ J0kkebr0k, balen, maar met een voorbereiding die zo verlopen is, is het gewoon verstandig om die marathon te laten schieten. Dat zou mogelijk anders een martelgang kunnen worden en kans op blessures. Juiste beslissing dus, die marathon komt nog wel en dan als je pijnvrij aan de voorbereiding kunt beginnen
Ik heb vanmorgen heerlijk rondjes uitgelopen in het Zuiderpark bij een 10km wedstrijdje. Gewoon op hersteltempo meegelopen en mijn trainer gehaasd naar een sub 50. Na afloop nog een fugly beker en een loopjack/jurk,maat XLgekregen vanwege winst in het klassement. Omdat HAAG ook nog eens het verenigingsklassement won, heb ik nu dus in één weekend drie keer op het podium gestaan.
Lekker weekendje was dit dus
Wat is jouw PR op de HM dan?quote:Op zondag 13 maart 2016 17:51 schreef mosselmossel het volgende:
Al die mensen de laatste tijd die onder de 2 uur lopen. Ik word jaloers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
Inderdaad, dat kun je makkelijk. Je zou eigenlijk 1:45 kunnen lopen.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:04 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Op basis van je andere resultaten zou je dik onder de 2 uur moeten kunnen lopen. Alleen moet je dan wel die afstand ook een keer lopen, in plaats van alleen 5km of meteen een hele m...
2.01. En ja. Volgend jaar misschien weer. Dit jaar lekker alleen 5 en 10quote:Op zondag 13 maart 2016 18:04 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Wat is jouw PR op de HM dan?
Op basis van je andere resultaten zou je dik onder de 2 uur moeten kunnen lopen. Alleen moet je dan wel die afstand ook een keer lopen, in plaats van alleen 5km of meteen een hele m...
Als je nog nooit echt lange afstanden hebt gelopen, dan is dat inderdaad relatief kort. Je kunt altijd nog voor een najaarsmarathon gaan. En anders volgend jaar of het jaar erna.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mooi man!![]()
Ik ben gewoon te laat begonnen aan de voorbereiding. 10 weken van te voren is best krapjes gebleken als je tot dan toe niet meer dan 23km hebt gelopen en maandelijks gemiddeld niet meer dan 80km.
Denk gewoon volgend jaar pas. Mijn eerste moet in Rotterdam zijn.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:43 schreef Devv het volgende:
[..]
Als je nog nooit echt lange afstanden hebt gelopen, dan is dat inderdaad relatief kort. Je kunt altijd nog voor een najaarsmarathon gaan. En anders volgend jaar of het jaar erna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |