Updated. Er is weer plekquote:
Net even samenvatting Dortmund-Spurs gekeken, wonder dat het bij 3-0 bleef.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Updated. Er is weer plek![]()
post nummer #25 is de nieuwe TT.
Dit kan nog overruled worden door Stijn.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Updated. Er is weer plek![]()
post nummer #25 is de nieuwe TT.
Dit kan door Stijn nog overruled worden.
quote:
Wat een welkomquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Waar zie jij dit dan?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je youtube-link tussen img-tags zetten
Wát een dom varken ben je dan zeg.
Stiekem heeft hij al modrechten en kan hij je editgeschiedenis zienquote:
Niet gezienquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
Wat vonden jullie hier van de nieuwe Civil War trailer jongens?
Nog niet gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
niet gezienquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
Goeie trailer, zin gekregen in de film, Spider-man moeten ze nog aan werken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
Ja, iedereen vond spinder-man geweldig, maar ik vond hem lichtelijk gay.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Goeie trailer, zin gekregen in de film, Spider-man moeten ze nog aan werken.
Superheldenfilms zijn per definitie gay.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, iedereen vond spinder-man geweldig, maar ik vond hem lichtelijk gay.
Zoals SS Doomtroopers.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kijk liever zoetsappige feelgood films
Geanimeerde ogen is gewaagd, voor Deadpool werkte het in ieder geval prima.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze manquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Superheldenfilms zijn per definitie gay.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vind ik eigenlijk ook, maar dit was wel een apart concept.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Superheldenfilms zijn per definitie gay.
Bedankt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geweldige review van je op de website van moviemeter
Nee, na 5 afleveringen gestopt. Wat een aids.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie The Mentalist ook zo'n goede serie?
quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, na 5 afleveringen gestopt. Wat een aids.
Ze hebben daar meteen kennis met je gemaakt. De hap-reacties vonden Pax en ik erg hilarisch.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Iemand probeerde e film daarna af te kraken, nou die heb ik er even flink van lanks gegeven.
http://www.moviemeter.nl/film/52636quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Iemand probeerde e film daarna af te kraken, nou die heb ik er even flink van lanks gegeven.
Pax kijkt Utopiaquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
SBS6 zond het uit, dus moet wel ruk zijn
quote:5,0
GGMM
geplaatst op 21 juli 2013, 2:44 uur, permalink
Wat een fantastische film is dit zeg. Een meesterwerk. Ik begrijp echt niet dat er mensen zijnd ie dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.
Alles aan deze film klopt.
Die discussie met ggmmquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/52636
Godver![]()
Ja dat is jammer, maar toch is het fenomenaal.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
SBS6 zond het uit, dus moet wel ruk zijn
Uhm sorry hoor maar je kan de film leuk vinden maar een 5 zie ik als bewust hoog stemmen voor het gemiddelde !!quote:
Je valt door de mand nu jongemanquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zou je dit aub niet willen openbaren
Een fusie tussen Schweinsteiger en Bellerin.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Schneiderlin moet het spel verdelen
Bijnaquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een fusie tussen Schweinsteiger en Bellerin.
Sneijder toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een fusie tussen Schweinsteiger en Bellerin.
Voor 30 miljoen ook.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:22 schreef leolinedance het volgende:
DepayMaar goed dat we die verpatst hebben
Veel liever Locadia op linksbuiten inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:22 schreef leolinedance het volgende:
DepayMaar goed dat we die verpatst hebben
Lestienne.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Veel liever Locadia op linksbuiten inderdaad
Of Brugge.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:23 schreef Caland het volgende:
Depay is niet zo best wanneer hij niet tegenover een back van Midrfyhdsland staat.
onzinquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:24 schreef Scrummie het volgende:
Dankzij Depay gaat er nooit weer een club meer dan 20 miljoen voor een Nederlandse speler betalen.
*Te wijten aanquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:24 schreef Scrummie het volgende:
Dankzij Depay gaat er nooit weer een club meer dan 20 miljoen voor een Nederlandse speler betalen.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:24 schreef Scrummie het volgende:
Napoli bood al 25 miljoen afgelopen zomer.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die speelt nog gewoon bij Ajax. Maar je zal wel gelijk hebben.
Ja, jij zegt toch ook niet dat er sinds Depay niemand meer verkocht is voor 20 miljoen maar dat het niet meer gaat gebeuren? Dus ik geef aan dat ik denk dat Bazoer wel voor meer weg gaat.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die speelt nog gewoon bij Ajax. Maar je zal wel gelijk hebben.
Ja, maar hij is niet weg nogquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Napoli bood al 25 miljoen afgelopen zomer.
Immersquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:24 schreef Scrummie het volgende:
Klaassen mag je je handjes mee dichtknijpen voor tussen de 15 en 20 miljoen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, jij zegt toch ook niet dat er sinds Depay niemand meer verkocht is voor 20 miljoen maar dat het niet meer gaat gebeuren? Dus ik geef aan dat ik denk dat Bazoer wel voor meer weg gaat.
Klaassen zelfs.
Je punt is toch juist dat niemand in de toekomst gaat voor dat bedrag?quote:
Henk Veermanquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, jij zegt toch ook niet dat er sinds Depay niemand meer verkocht is voor 20 miljoen maar dat het niet meer gaat gebeuren? Dus ik geef aan dat ik denk dat Bazoer wel voor meer weg gaat.
Klaassen zelfs.
We gaan het zien. Zoals ik al zei, je zal gelijk hebben. Ik had even niet aan Bazoer gedacht.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klaassen zelfs.
Scrummie is geen helder lichtquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je punt is toch juist dat niemand in de toekomst gaat voor dat bedrag?
Gewoon 50 vragenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen mag je je handjes mee dichtknijpen voor tussen de 15 en 20 miljoen.
En natuurlijk onze Jari.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We gaan het zien. Zoals ik al zei, je zal gelijk hebben. Ik had even niet aan Bazoer gedacht.
Sorry mod.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
Jezus Scrummie, had jij niet aan Bazoer gedacht ofzo?
Markedquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:27 schreef KingRoland het volgende:
Daarnaast krijgen we nog een talentje van Feyenoord in de toekomst als Onze Lieve Heer tijd heeft. Mark my words
Je vergeet nog dat Bergwijn_het_supertalent voor 56 miljoen pond wordt verkocht door PSV.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:29 schreef Scrummie het volgende:
Chong gaat later ook voor 300 miljoen, daar had ik ook nog niet aan gedacht.
hij moet echt effe goed worden en dat kapsel houdenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:29 schreef Scrummie het volgende:
Nog nooit zien spelen geloof ik. Kan het me niet herinneren. Is die echt zo goed? (serieuze vraag, niet over dat geld)quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je vergeet nog dat Bergwijn_het_supertalent voor 56 miljoen pond wordt verkocht door PSV.
Ok gemarkedquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:27 schreef KingRoland het volgende:
Daarnaast krijgen we nog een talentje van Feyenoord in de toekomst als Onze Lieve Heer tijd heeft. Mark my words
Vooral dat laatste, zo briljantquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij moet echt effe goed worden en dat kapsel houden
Hij werd de nieuwe Memphis genoemd en dat vond ik wat overdreven, maar nu ik Memphis zo zie bij United klopt het wel aardig.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog nooit zien spelen geloof ik. Kan het me niet herinneren. Is die echt zo goed? (serieuze vraag, niet over dat geld)
Hey, Ronaldo verdedigt ook wel ooit mee. Of wacht...quote:
Ik zag vandaag een heel leuk filmpje over Memphis.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij werd de nieuwe Memphis genoemd en dat vond ik wat overdreven, maar nu ik Memphis zo zie bij United klopt het wel aardig.
Bij Van Gaal thuis wel ja.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hier wordt nog jaren over nagepraat
Chongejonge, wat is die goed (letterlijk).quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:29 schreef Scrummie het volgende:
Yea put 20 more defenders and switch to some fecking shit formations you utter dutch cnut.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:36 schreef Bolasie het volgende:
http://www.redcafe.net/ma(...)6/discussion?page=55
Genieten
quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Yea put 20 more defenders and switch to some fecking shit formations you utter dutch cnut.
Of Monacoquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:37 schreef franske19 het volgende:
Drama niveau dat Engels voetbal. Enige club die internationaal nog leuk meespeelt is Arsenal maar die worden elk jaar al vroeg door de CL winnaar uitgeschakeld.
waarom typen ze allemaal fuck verkeerd? haha domme engelsenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:36 schreef Bolasie het volgende:
http://www.redcafe.net/ma(...)6/discussion?page=55
Genieten
Dit vind ik geen leuke grapquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nog leger dan de portemonnee van Fc Twente.
En de competitie niet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:36 schreef Rabieluh het volgende:
Man Utd neemt de Europa leage totaal niet serieus.
Goeie wissel ook Carrickquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:39 schreef Keyos het volgende:
Gelukkig koos United voor Depay ipv Di Maria 😂.
Depay deed het anders erg leuk tegen Brugge en Midtyi...midtla..midder...mitj...dat ploegje uit Denemarken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:39 schreef Keyos het volgende:
Gelukkig koos United voor Depay ipv Di Maria 😂.
Doom Trooper scenarioquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:39 schreef Joezi het volgende:
Thuis 3-0 winnen en je bent door, theoretisch dan he
Balotelli niet.quote:
origineel manquote:
Hou op joh, dat Arsenal faalt ook elk jaar hopeloos.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:37 schreef franske19 het volgende:
Drama niveau dat Engels voetbal. Enige club die internationaal nog leuk meespeelt is Arsenal maar die worden elk jaar al vroeg door de CL winnaar uitgeschakeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |