Ik gooi er een H inquote:
Waarschijnlijk de naam van mijn volgende nichtjequote:
Dimmerquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:11 schreef chufi het volgende:
Kortsluiting voorkomen hier, maar wat blijft die geur van doorgebrande diode/condesator of wat dan ook hangen ...
Dimmer begon opeens te stinken als een gek...
Ja dat snap ik Maar waaromquote:
Ja geen idee... Ik draaide het licht aan en daarna begon het te stinken.. zal wel de 100.001 e keer zijn geweest.. Was een Ikea schakelaarquote:
Ik ben zo fucking bang voor stroom en elke dag er weer tegen aanlopenquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... Ik draaide het licht aan en daarna begon het te stinken.. zal wel de 100.001 e keer zijn geweest.. Was een Ikea schakelaar
Ik ben er ook geen held in, maar toch maar de groep uitgeschakeld om dat ding te ontmantelen....quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zo fucking bang voor stroom en elke dag er weer tegen aanlopen
Verstandigquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen held in, maar toch maar de groep uitgeschakeld om dat ding te ontmantelen....
Ik ook niet maar ik kom soms wel tegen dat er stroom op de muren staat. Dat is fucking kut en gevaarlijkquote:
Zeker als je gaat stomen ....quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik kom soms wel tegen dat er stroom op de muren staat. Dat is fucking kut en gevaarlijk
We sproeien ook héél veel waterquote:
Zijn die draden dan niet afgeschermd?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
We sproeien ook héél veel water
Je verwacht bouwstroom omdat alle stopcontacten weg zijn er er draden uit de muur steken. Krijg je een knal
Het is een vergadering puntje
Nee dus. Meestal staat de stroom eraf en heb je bouwstroom uit de meterkast. En dan ga je er vanuit. Dat is dus niet altijd het geval en slordigquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn die draden dan niet afgeschermd?
In het vervolg even vantevoren checkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dus. Meestal staat de stroom eraf en heb je bouwstroom uit de meterkast. En dan ga je er vanuit. Dat is dus niet altijd het geval en slordig
Met je mes in de kabels hangen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
In het vervolg even vantevoren checken
Met een multimetertje dan of zo... Met zn hoevelen zijn jullie meestal op zo'n klus?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Met je mes in de kabels hangen?
Meterkast is uit dan he?
Daar heb ik geen verstand van maar we zijn met 3 tot 8 man aanwezigquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een multimetertje dan of zo... Met zn hoevelen zijn jullie meestal op zo'n klus?
Dan vraag je toch aan een van de mannen of ze ff checken of er nog stroom opde kabels staatquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van maar we zijn met 3 tot 8 man aanwezig
Maar het zal allemaal wel maar het is niet mijn zorg, wel mijn probleem die kut gasten die bouwstroom aanleggen moeten het goed doenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een multimetertje dan of zo... Met zn hoevelen zijn jullie meestal op zo'n klus?
Dat kunnen ze ook niet, weten het ook niet. Soms staat een muur onder stroom. We hebben geen elektriciens in het team. We zijn slopers en afhankelijkquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan vraag je toch aan een van de mannen of ze ff checken of er nog stroom opde kabels staat
Even schroevendraaier tegen de 2 draden houden, dan is de stroom er wel af.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Met je mes in de kabels hangen?
Meterkast is uit dan he?
En knallen. Ik heb een mes dat werkt ook primaquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Even schroevendraaier tegen de 2 draden houden, dan is de stroom er wel af.
Mes kan ook, met schroevendraaier geeft meer spektakel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
En knallen. Ik heb een mes dat werkt ook prima
Ik zal het niet onthoudenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mes kan ook, met schroevendraaier geeft meer spektakel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:36 schreef chufi het volgende:
Ik heb zoiets liggen
[ afbeelding ]Wat moet en kan je ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
En terecht, stelen is nu eenmaal stelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
In Heerlen word je aangehouden voor het stelen van een Post-it blokje, terwijl ze daar een gevonden portemonnee kwijt raken.....
Je zou ze op een eiland moeten zetten met een groot hek er omheenquote:
dat zal ik eens voorstellen aan de goegemeentequote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou ze op een eiland moeten zetten met een groot hek er omheen
Kun je toch aan soury geven/verkopen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Erfenisje van een van mn jobs... stroom, spanning en weerstand meten .. Bijna nooit gebruikt
Afgelopen nacht van 4 tot 8 u. geslapen, en kwam er (gelukkig nog op tijd) achter dat Anne Clark niet morgen maar vanavond al is......quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:23 schreef MadMaster het volgende:
De geriatrische 40+ inrichting komt weer langzaam tot leven...
sorryquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:23 schreef MadMaster het volgende:
De geriatrische 40+ inrichting komt weer langzaam tot leven...
Dank je.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest weer even Googlen , maar nu weet ik het weer.. Veel plezier
Funnyquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Sas voor jou....![]()
http://www.dailymotion.co(...)vid-bowie_shortfilms
Nee...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:31 schreef chufi het volgende:
Fijn weekend Mad.. Ingelogd blijven nu, anders kom je er straks niet meer in.
Inside informatie is altijd leuk.quote:
welke winterquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk alvast voor de winterkortingscode van 20 euro mocht niet verlopen
Nou ja, ooit wordt het wel weer koudquote:
quote:
Ah je hebt ze al binnenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
maar omdat ik ze al heb in slofvorm weet ik dat ze héél lekker lopen, maar deze zijn steviger, ik heb er vanmiddag al op gelopen
Alvast?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk alvast voor de winterkortingscode van 20 euro mocht niet verlopen
En er komt vast nóóit meer een andere winter? Of koude dagen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Alvast?
Net op tijd bedoel je, over 10 dagen is die alweer voorbij
Doekje er langs en niemand die het zietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik heb er al buiten op gelopen, daarom ....
Maar ik wil ze juist houdenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Doekje er langs en niemand die het ziet
Jaja weet ik welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik wil ze juist houdenze zitten hartstikke lekker, geen last van mijn knobbels ook
Ik had ze toch al zei ikquote:
Het is nu nog aardig koud hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
En er komt vast nóóit meer een andere winter? Of koude dagen?
Ze zaten voor vandaag ook lekker warm
Ik heb koude voeten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja best fris buiten, maar hier binnen geen last van
Doorgestookte flat heb jij toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit met blote voeten en heb nergens last van
Handigquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zit tussen 2 grote families in..
Doe je wel voorzichtig, las laatst dat je wat last van je been had.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Morgen met 2 hengsten rennen.
[ afbeelding ]
Heb het vaker gedaan en het zijn steeds maar een paar rondjes met pauzes.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig, las laatst dat je wat last van je been had.
OK en wat levert het op?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het vaker gedaan en het zijn steeds maar een paar rondjes met pauzes.
Verdient leuk, totaal hangt af van aantal rondes dat de 2 hengsten moeten lopen.quote:
Waarvoor moeten ze goedgekeurd worden?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verdient leuk, totaal hangt af van aantal rondes dat de 2 hengsten moeten lopen.
En bij goedkeuring gratis zuipen.
Om te mogen dekken, een goedgekeurde hengst is aardig geld waard.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarvoor moeten ze goedgekeurd worden?
JaJa dat snap ik...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om te mogen dekken, een goedgekeurde hengst is aardig geld waard.
Omdat ze toch ook voor iets anders gekeurd zouden kunnen worden? Springpaard of zo, renpaard of een mooiloop paardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:52 schreef FANN het volgende:
TRV / Ik ga bijna naar Thailand en ik vind het eng!
SPOILER: Bonus: alleen voor FANNDe originele zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lief van Liesje
Jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
De originele zo te zien![]()
Lief van Liesje
Hangt ie dan in een Museum ?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaen ik denk niet dat het de originele is hoor
Ik denk het... of hij moet verkocht zijn, er wordt ook nog wel eens iets verkocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet je er geen naam bij dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah jah, ik maak alleen maar na natuurlijk
Jawel op de meeste schilderijen staat gewoon mijn naam, maar als ik het storend vind zoals bij deze, dan zet ik mijn naam op de zijkant of de achterkant...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en latere schilderijen hebben alleen mijn initialen
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel op de meeste schilderijen staat gewoon mijn naam, maar als ik het storend vind zoals bij deze, dan zet ik mijn naam op de zijkant of de achterkant...
maar hier staat mijn naam gewoon op de voorkant...Hoeveel van die dingen heb je gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en latere schilderijen hebben alleen mijn initialen
oiquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen heb je gemaakt?
Nooit zelf originelen gemaakt?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
oiontelbaar, ik heb geen idee, ook andere hoor niet alleen Lichtenstein, voordat ik Lichtenstein ontdekte heb ik allemaal andere gemaakt, ieder plaatje wat in een tijdschrift stond en ik leuk vond, scheurde ik uit en maakte ik na zelf toen ik dus nog geen internet had
Jammer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh.. wel geprobeerd, maar ik vond het niksLichtenstein en anderen kunnen het beter
Geen idee!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Was het nou sacha die ook reproduktietekenen op de Grafische School had gedaan?
Geen idee, wel dat jullie niet in hetzelfde jaar zaten,quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer.
Ik heb ook wel geschilderd (plakkaatverf op papier), maar nooit nageschilderd.
Heb nog een map vol met werk, doe er niks mee. Schilder/teken ook nog nauwelijks...
Was het nou sacha die ook reproduktietekenen op de Grafische School had gedaan?
Daarmee geef je toch een impliciet antwoord op mijn vraag...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, wel dat jullie niet in hetzelfde jaar zaten,
mogen we een Pica?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef just me het volgende:
* just me heeft een originele MadMaster op haar kamer hangen
staat in mijn foboquote:
Heb jij geen foto's van je kunststukjes trouwens?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarmee geef je toch een impliciet antwoord op mijn vraag...
ben er ook heel trots opquote:
Ja daar vraag je me wat.. Ik denk vrouwelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
het kunststukjeik weet niet of dat vrouwelijk of mannelijk is
Ik denk onzijdig ...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar vraag je me wat.. Ik denk vrouwelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ik produceer allesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij wel, we hebben het er een tijd terug wel over gehad.
Sascha, kom er maar in!
neen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee gewoon ... al is het er maar ééntjetwee mag ook
Geen idee, ik heb A en Bquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou Nick zijn zwemdiploma dan wel hebben?
Ik geen één, ik was als kind doodsbang in het zwembadquote:
wel zwemles gehad dan? of heb je het jezelf geleerd?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geen één, ik was als kind doodsbang in het zwembad![]()
Maar nu kan ik heel goed zwemmen
Als kind heb ik wel schoolzwemles gehad, dus ik kon wel zwemmen, maar ik vond het doodeng, dat had misschien ook wel te maken met het zwembad, dat was in de kelder van een oud schoolgebouw met een zwemjuf met zo´n nare haak.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
wel zwemles gehad dan? of heb je het jezelf geleerd?
Je kan ook autorijden?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als kind heb ik wel schoolzwemles gehad, dus ik kon wel zwemmen, maar ik vond het doodeng, dat had misschien ook wel te maken met het zwembad, dat was in de kelder van een oud schoolgebouw met een zwemjuf met zo´n nare haak.
Op woensdag werd ik al ellendig omdat ik op vrijdag moest zwemmen, dus het is nooit van een diploma gekomen, maar zwemmen kan ik wel, schoolslag, rugslag, borstcrawl, alleen geen papiertje.
Zo'n haak als in de ontbijtkoek reclame?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als kind heb ik wel schoolzwemles gehad, dus ik kon wel zwemmen, maar ik vond het doodeng, dat had misschien ook wel te maken met het zwembad, dat was in de kelder van een oud schoolgebouw met een zwemjuf met zo´n nare haak.
Op woensdag werd ik al ellendig omdat ik op vrijdag moest zwemmen, dus het is nooit van een diploma gekomen, maar zwemmen kan ik wel, schoolslag, rugslag, borstcrawl, alleen geen papiertje.
Ja dat wel, geen les gehad, maar wel een papiertje.quote:
Ja, maar dan zonder ontbijtkoek.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo'n haak als in de ontbijtkoek reclame?
Jezus dat ziet er niet gezellig uitquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder ontbijtkoek.
[ afbeelding ]
Reddingshaak noemde ze dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder ontbijtkoek.
[ afbeelding ]
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus dat ziet er niet gezellig uitwij hadden gekleurde plankjes die bleven drijven
Dat wist ik toen niet, toen zag het er vooral eng uit.quote:
Ik zwom altijd snel weg uit de buurt van dat ding.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wist ik toen niet, toen zag het er vooral eng uit.
Klinkt alsof er nog een verrassing komtquote:
http://nos.nl/artikel/209(...)almer-overleden.htmlquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt alsof er nog een verrassing komt
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/209(...)almer-overleden.html
Oh op die manier... Daar is toch een apart MUZ topic voor?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij post nooit muziekjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh op die manier... Daar is toch een apart MUZ topic voor?
sjoehoef...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh op die manier... Daar is toch een apart MUZ topic voor?
Die andere 2 leven nog toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Duh...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veel, ik gok meestal een beetje wat Sacha wil zeggen en toen zag ik dat artikel
Ik probeerde te gokken wat MM wilde zeggen, dacht eerst dat hij zat te Pacmannenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veel, ik gok meestal een beetje wat Sacha wil zeggen en toen zag ik dat artikel
Daar noem je ook iets...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ga ik effe googelen soms![]()
werkt bij Hut ook zo
Ja je mot wat somsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeerde te gokken wat MM wilde zeggen, dacht eerst dat hij zat te Pacmannen
Donkey Kong!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeerde te gokken wat MM wilde zeggen, dacht eerst dat hij zat te Pacmannen
Ik dacht als intro voor 1 van dr werken die ze zou gaan showen... Maar helaasquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan was ik wel warmquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Donkey Kong!
Jij begrijpt mij ook nooit...
Nu begrijp ik je welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geniet daar ook elke keer van...
Dacht ik door de woorden 'discodel' en 'hit' in een zin dat het hier om muziek gingquote:Op zaterdag 12 maart 2016 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit kan nog weleens een parel worden. NWS / 'Discodel' groeit uit tot hit in Nijmeegs cafetaria
Ja flop dus. Ik zag hm een gisteravond al op TV langskomen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht ik door de woorden 'discodel' en 'hit' in een zin dat het hier om muziek ging![]()
Flop
Zag het net pas in dat topic voorbijkomen. Bedacht zojuist dat de volgende 'hit' dan wel zou kunnen worden, om het geheel in een blender te gooien en als warme 'shmooty' te verkopenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja flop dus. Ik zag hm een gisteravond al op TV langskomen.
GM Muisquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zag het net pas in dat topic voorbijkomen. Bedacht zojuist dat de volgende 'hit' dan wel zou kunnen worden, om het geheel in een blender te gooien en als warme 'shmooty' te verkopen![]()
Mogguh Sjoef
Het is behoorlijk koud buiten, maar door het zonnetje toch best lekker.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben nog niet buiten geweest. Lijkt me nog wel frisjes.
Ben je buiten op je balkon wezen roken of zo vroeg?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is behoorlijk koud buiten, maar door het zonnetje toch best lekker.
Met dit weer op het balkon rokenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je buiten op je balkon wezen roken of zo vroeg?
Zijn die bootjes dan al wel zo vroeg wakker?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met dit weer op het balkon roken
Was vroeg wakker en de zon kwam op, dus even bootjes wezen kijken.
Een rijnaak (of hoe zo'n ding ook mag heten) wel ja. De rest lag nog te snurken aan de wal.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn die bootjes dan al wel zo vroeg wakker?
En ik rook al bijna 3 jaar niet meer en deed dat thuis ook gewoon binnen ipv van alleen op het balkon. Dat balkon roken gaan ze toch ook verbieden hoorde ik een tijdje terug
Was ergens dat buren mensen hadden aangeklaagd omdat ze er last van hadden.. Details weet ik niet meer. Maar of het verder serieus is, geen idee met die anti lobby van tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een rijnaak (of hoe zo'n ding ook mag heten) wel ja. De rest lag nog te snurken aan de wal.
Willen ze, serieus, roken op een eigen balkon proberen te verbieden
Lekkere buren dan, aanklagen ipv even met de rokende persoon in overleg gaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ergens dat buren mensen hadden aangeklaagd omdat ze er last van hadden.. Details weet ik niet meer. Maar of het verder serieus is, geen idee met die anti lobby van tegenwoordig
<zucht> roken is (bijna) misdadig.quote:
Maar als het beter voor je gezondheid is moet vooral nu niet stoppenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
<zucht> roken is (bijna) misdadig.
Ze doen maar, ik heb er toch schijt aan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn die bootjes dan al wel zo vroeg wakker?
En ik rook al bijna 3 jaar niet meer en deed dat thuis ook gewoon binnen ipv van alleen op het balkon. Dat balkon roken gaan ze toch ook verbieden hoorde ik een tijdje terug
Jij rookt toch gewoon binnen... Maar stel je eens voor dat de woningbouwverenigingen binnenshuis roken gaan verbiedenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze doen maar, ik heb er toch schijt aan.
Dat gaat niet gebeuren omdat mensen grenzen hebben mbt betutteling.....quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij rookt toch gewoon binnen... Maar stel je eens voor dat de woningbouwverenigingen binnenshuis roken gaan verbieden
Ja dat zou wel heel ver gaan idd...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren omdat mensen grenzen hebben mbt betutteling.....
quote:'Rage Yoga', of 'woedeyoga' druist in tegen zo ongeveer alles waar normale yoga voor staat: je wordt verwacht te roepen, tieren, vloeken én te zuipen.
Alleen de kabel?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:07 schreef chufi het volgende:
Gvd de powerkabel van mn Laptop heeft het begeven......Grgrgrggr![]()
Vaak zijn het wel weer specifieke aansluitingen.. Ik heb ook al even door mn voorraad poweradapters + kabels gekeken, maar nog niets gevonden.. Ik ga even zoeken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen de kabel?
Ik heb nog tig van die kabels liggen (kosten een drol)....zelfs nog een compleet nieuwe reserve voeding.
De stroomkabel is ook vaak een losse, die heeft geen invloed op de aansluiting op je laptop.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak zijn het wel weer specifieke aansluitingen.. Ik heb ook al even door mn voorraad poweradapters + kabels gekeken, maar nog niets gevonden.. Ik ga even zoeken.
Ondertussen maar verder op mn W10 ipv linux laptop
Ja maar toevallig is dit een 2 in 1 aansluitingquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De stroomkabel is ook vaak een losse, die heeft geen invloed op de aansluiting op je laptop.
Mocht je een nieuwe willen kopen, let dan maar een beetje op, de prijzen variëren nogal, de originele is sowieso veel te duur, en vaak niet eens nodig, want elke voeding met de juiste specificaties zal functioneren.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar toevallig is dit een 2 in 1 aansluiting
Ja ik ga even rond zoekenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mocht je een nieuwe willen kopen, let dan maar een beetje op, de prijzen variëren nogal, de originele is sowieso veel te duur, en vaak niet eens nodig, want elke voeding met de juiste specificaties zal functioneren.
Ik weet nog dat ik ergens rond 2005 eentje gekocht heb met verschillende (losse) aansluitingen, dat ding kostte toen 70 euro, die zou ik er nu nooit meer voor geven.quote:
Internet zoekpoging gestaakt ivm succesvolle vondst tussen de kabelspaghetti thuisquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik ergens rond 2005 eentje gekocht heb met verschillende (losse) aansluitingen, dat ding kostte toen 70 euro, die zou ik er nu nooit meer voor geven.
Als je net zoveel kabelspaghetti als ik in huis hebt was de kans groot dat je het zou vinden, ik koop soms iets nieuw en maanden later vind ik dan het ding dat ik dacht nog te hebben maar niet meteen kon vinden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Internet zoekpoging gestaakt ivm succesvolle vondst tussen de kabelspaghetti thuis
Zulke dingen kan je ook beter online kopen, dat is discreter.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:21 schreef chufi het volgende:
Mijn vandaag verwachte pakje is ook binnen... Ik had een belletje verwacht van de koerier, maar het lag dus gewoon in de brievenbusWeer een speeltje erbij
In een onzijdige bruine kartonnen doosquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke dingen kan je ook beter online kopen, dat is discreter.
Mijn laatste kabeltje is er nog niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:27 schreef chufi het volgende:
[..]
In een onzijdige bruine kartonnen doos
Mijn speeltje heeft wel een kabeltje maar geen adapter.. En na wat geklooi doet ie het prima als AB voor mn NAS.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn laatste kabeltje is er nog niet.
Dat bestaat natuurlijk allang, dus uitvinden is niet meer nodigquote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Draadloze stroom, dat zou nog eens een uitvinding zijn.
Waarom heb ik het dan niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bestaat natuurlijk allang, dus uitvinden is niet meer nodig
Jawel, maar dat is geen draadloze stroom.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen elektrische tandenborstel?
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:38 schreef chufi het volgende:
Artikel van alweer 2 jaar geleden .....
http://www.popw.nl/popwet/draadloze-stroom-wordt-realiteit/
En dan te bedenken dat mensen vroeger niet eens een kraan hadden.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Heb me gedragen op de afterparty.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En op tijd weer thuis ...
Veel gerend dus
Maar wat moet een hengst doen om kampioen te worden... 10 merries in 10 minuten bespringen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb me gedragen op de afterparty.
Heeerlijk buiten gespeeld weer.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben nog niet buiten geweest. Lijkt me nog wel frisjes.
Nou je het zegt: vergeten.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je je wel ingesmeerd met zonneprotectie creme?
En netjes weer binnen als de lantaarnpalen aan gaan.quote:
Ik ben niet bangquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En netjes weer binnen als de lantaarnpalen aan gaan.
Dat komt daarna.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat moet een hengst doen om kampioen te worden... 10 merries in 10 minuten bespringen?
Daar zal wel heel wat 'gefluister' aan vooraf zijn gegaan.quote:
Ik ken toevallig de meeste juryleden wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zal wel heel wat 'gefluister' aan vooraf zijn gegaan.
En het paard uiteraard.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken toevallig de meeste juryleden wel.
Dus gewoon een hengst daar waar jou paarden ook staanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ik ga niet lopen met knol waar ik van denk dat het niks wordt.
Het was op de plek waar mijn knollen staan, ben daar kind aan huis, eigenaars van hengsten kennen me en vragen dan of ik hun peerd wil voorbrengen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus gewoon een hengst daar waar jou paarden ook staan
Das toch daar van een Nederlandse bekende ruiter en zo ...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was op de plek waar mijn knollen staan, ben daar kind aan huis, eigenaars van hengsten kennen me en vragen dan of ik hun peerd wil voorbrengen.
Dan kies ik degene uit waarvan ik denk dat ze kans hebben.
Ga niet met bagger rondrennen.
Diederik is familie en gaat naar OSquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch daar van een Nederlandse bekende ruiter en zo ...
Van jullie ?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Diederik is familie en gaat naar OS
Leeftijd van je dochter denk ik dan maarquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee we kennen 'm al vanaf geboorte zowat.
Iets jonger nog en zijn hengst ken ik ook al vanaf veulen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Leeftijd van je dochter denk ik dan maar
Dat ze goud mogen halen ... Maar ze moeten daar wel goed op de paarden letten want daar in Rio stelen ze alles onder je neus vandaan...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iets jonger nog en zijn hengst ken ik ook al vanaf veulen.
Is wel mooi dat die combinatie straks op de OS voor medailles gaat meedoen.
Nog niet individueel maar wel in het team.
Jij ziet ook werkelijk overal problemen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ze goud mogen halen ... Maar ze moeten daar wel goed op de paarden letten want daar in Rio stelen ze alles onder je neus vandaan...
Ik ben daar geweest en ook al zeggen ze dat het onder controle is ... Niet te vertrouwen.. Ze jatten daar Motot GP bikes tijdens een GP weekend..quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij ziet ook werkelijk overal problemen.
Maar loop je vaak langs het strand te jutten?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:09 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik vond vandaag de drie liter fles, das alles
alleen op zaterdagquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar loop je vaak langs het strand te jutten?
ik ga mijn eigen vrienden toch niet uit de lucht schietenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet nog leuke sport voor daar: Kitesurfers uit de lucht schieten.
Met paintbalkogels die geen schade aanbrengen en dan puntnen tellen hoeveel er geraakt zijn...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet nog leuke sport voor daar: Kitesurfers uit de lucht schieten.
hé, doe es liefquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Met paintbalkogels die geen schade aanbrengen en dan puntnen tellen hoeveel er geraakt zijn...
heet jouw neger geen boeddha?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof die neger aan de kastdeur boeddha heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |