Maart heeft er ondertussen welhaast meer dan de winterquote:Op maandag 14 maart 2016 07:55 schreef aloa het volgende:
Een weer een vorstdag erbij...
[ afbeelding ]
Nog 12 erbij en dan hebben we er meer.quote:Op maandag 14 maart 2016 08:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Maart heeft er ondertussen welhaast meer dan de winter
Dat is nog meer dan ik had verwacht. Dat wordt waarschijnlijk iets te veel van het goedequote:
Het leven van lente-liefhebbers gaat niet altijd over rozenquote:Op maandag 14 maart 2016 09:17 schreef dick_laurent het volgende:
Hier gaat maart kouder verlopen dan januari én februari.... het zonnige weer raken we kwijt en dan blijven er kille grauwe dagen met een graad of 7 a 8 overdag over
"lente"
En precies tegen die tijd, klapt ie om naar NW, want NW wind brengt nooit warmtequote:Op maandag 14 maart 2016 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Donderstraal op met je klote oostenwind
Verder lekker weertje hoor, uiteindelijk brengt de oostenwind warmte, gewoon even geduld.
Kwakkelquote:Op maandag 14 maart 2016 12:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En precies tegen die tijd, klapt ie om naar NW, want NW wind brengt nooit warmte
April begint pas over 2.5 weken...quote:Op maandag 14 maart 2016 13:02 schreef dick_laurent het volgende:
Hebben we ooit een April maand gehad zonder een enkele 20er @ de Bilt?
Ik heb zo'n onderbuik voorgevoel dat we dat dit jaar misschien wel eens zouden kunnen gaan meemaken....
Edit, yup: 1997 > https://weerstatistieken.nl/de-bilt/1997/april
Dat is wel heel negatief.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:02 schreef dick_laurent het volgende:
Hebben we ooit een April maand gehad zonder een enkele 20er @ de Bilt?
Ik heb zo'n onderbuik voorgevoel dat we dat dit jaar misschien wel eens zouden kunnen gaan meemaken....
Edit, yup: 1997 > https://weerstatistieken.nl/de-bilt/1997/april
Je bent wel een beetje een zeurpiet. In de winter was het nooit goed omdat het grijs en grauw weer was. En dan is het een keer heerlijk zonnig weer, zit je weer te zeuren over dat het te koud is.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:09 schreef dick_laurent het volgende:
True, ik zei ook 'onderbuikgevoel' dus ik baseer het niet op feiten ofzo
Maar ook omdat ik aan veel kanten lees dat zo'n noord/oost stromings patroon wat we nu hebben gemakkelijk heel lang (maanden) kan aanhouden. Dan zou het heus uiteindelijk wel een keer warmer worden ja, maar waarschijnlijk pas halverwege mei ofzo
Koud? Net heerlijk in de zon gezetenquote:Op maandag 14 maart 2016 13:14 schreef dick_laurent het volgende:
Who cares. Het is ook koud. En ik heb gister enorm genoten van de zon. Dus zeur zelf niet.
Het is 11 graden. Uit de wind nog wat warmer. Prima te doen (met je jas aanquote:Op maandag 14 maart 2016 13:14 schreef dick_laurent het volgende:
Who cares. Het is ook koud. En ik heb gister enorm genoten van de zon. Dus zeur zelf niet.
Vorig jaar had juli nog nachtvorst.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:13 schreef Elan het volgende:
Vorig jaar had mei nog nachtvorst.
Denk dat het ook nog wel een poos flink koel zal blijven
Dat mag ook wel een keer na al die bakken water die we gehad hebben. Hier staan de plassen nog op de velden.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 17:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Je moet die handjevol profeten niet geloven. Ik zie ook wel posts met daarin dat dit soort patronen het lang vol kunnen houden en dat het wel eens tot mei kil kan zijn. Dat is gewoon wens is vader van de gedachte denken.. zeker op die termijn.
Nee doel meer op de andere gangbare meteorologie foraquote:
Ik kan iets kuts niet met prachtig vergelijken. Behalve als het mvr. Dven betreftquote:Op maandag 14 maart 2016 17:18 schreef Straatcommando. het volgende:
En laten we eerlijk zijn.. De wind is kut ja, maar het is prachtig weer.
Ja de noordpool deed dit jaar goed mee. Of niet, hoe je het wil zien. Lijkt me geen goede ontwikkeling.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:25 schreef Basekid_NZ het volgende:
http://www.slate.com/blog(...)n_february_2016.html
En ook februari was weer goed warm... De noordpool zelfs 16 graden boven gemiddeld!
Waarom vraag je dat hier?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Waarom zitten alle andere fora vol met mensen die alleen maar op zoek zijn naar sneeuw of koude oplossingen, serieus? Is het de verboden vrucht? Is het het misgunnen van ''het andere kamp''? Snap er echt geen pepernoot van. Zeker ook omdat het al dagen mooi weer is en dat ook nog wel even blijft. Fris zelfs, in de wind.
Gewoon, mag dat niet? Hier heb je toch ook mensen die dat doen? Of moet ik hier mensen ook al naar de mond lullen omdat je anders doodgenegeerd word. Heel jammer, maar dat doe ik nietquote:
Oh?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:57 schreef Fred0w het volgende:
Morgenvroeg een keer geen ruiten krabben.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:29 schreef dick_laurent het volgende:
Yep.....and there it is: https://weerstatistieken.nl/
Maart zoals het er nu naar uitziet, kouder dan januari
Miserie miserie miserie. Overal in Europa. WAAR BLIJFT DE LENTEquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:49 schreef aloa het volgende:
En er komen nog meer vorstdagen bij![]()
[ afbeelding ]
Die hoort hier voor een warm voorjaar te zorgen.quote:
Hier moet het voor één grote storm-aanvoer zorgen, gebeurt ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Die hoort hier voor een warm voorjaar te zorgen.
El Nino 2016
Gast.... aanstaande vrijdag is het gewoon weer keihard lente bij jou met 15 graden en volle zon:quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:53 schreef Dven het volgende:
Eerste vorstdag ook gehad sinds begin februari. Was -0,5 vanmorgen![]()
![]()
Jij hebt trouwens al warm weer gehad.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Die hoort hier voor een warm voorjaar te zorgen.
El Nino 2016
Mag ook wel een keer hoor, heb al een week de zon amper gezienquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gast.... aanstaande vrijdag is het gewoon weer keihard lente bij jou met 15 graden en volle zon:
http://www.wetteronline.de/wetter/veliko-tarnovo
Nogmaals, het echt jankweer zit voorlopig toch écht hier hoor....
Februari was wel genot inderdaad, dat zal ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens al warm weer gehad.
Dit dus. Laatst was het op zich wel lekker, maar dan verpest die wind het weer.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Ben dr wel klaar mee eigenlijk. Kut kou.
Leuk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:58 schreef aloa het volgende:
De astronomische winter is nog niet voorbij![]()
Officieel nog een dag of vijf![]()
[ afbeelding ]
Het zou vannacht ,volgens meerdere meteorologen, enkel in Limburg vriezen.quote:
Hier schijnt de zon met een strakblauwe luchtquote:Op woensdag 16 maart 2016 07:51 schreef Dven het volgende:
Hoera weer een kille grijze dag. Bij dezen verklaar ik Bulgarije tot Nederlands grondgebied
Geniet er nog maar van zolang het kanquote:Op woensdag 16 maart 2016 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon met een strakblauwe lucht
Zonquote:Op woensdag 16 maart 2016 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon met een strakblauwe lucht
Yep, vandaag en morgen is nog fijn....daarna gaan we een hele lange grijze koude soepkippen-weer periode tegemoetquote:Op woensdag 16 maart 2016 07:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van zolang het kanIk weet niet wat er overmorgen opeens gebeurt maar het wordt uit het niet opeens goed bewolkt
[ afbeelding ]
In Leiden ook gewoon, maar morgen en de 4 weken daarna niet meer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
ehh nee? Hier op Schiphol-Rijk is het zonnig
ohquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Leiden ook gewoon, maar morgen en de 4 weken daarna niet meer.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Hoax, die rechtertram heeft een ander nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |