Maart heeft er ondertussen welhaast meer dan de winterquote:Op maandag 14 maart 2016 07:55 schreef aloa het volgende:
Een weer een vorstdag erbij...
[ afbeelding ]
Nog 12 erbij en dan hebben we er meer.quote:Op maandag 14 maart 2016 08:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Maart heeft er ondertussen welhaast meer dan de winter
Dat is nog meer dan ik had verwacht. Dat wordt waarschijnlijk iets te veel van het goedequote:
Het leven van lente-liefhebbers gaat niet altijd over rozenquote:Op maandag 14 maart 2016 09:17 schreef dick_laurent het volgende:
Hier gaat maart kouder verlopen dan januari én februari.... het zonnige weer raken we kwijt en dan blijven er kille grauwe dagen met een graad of 7 a 8 overdag over
"lente"
En precies tegen die tijd, klapt ie om naar NW, want NW wind brengt nooit warmtequote:Op maandag 14 maart 2016 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Donderstraal op met je klote oostenwind
Verder lekker weertje hoor, uiteindelijk brengt de oostenwind warmte, gewoon even geduld.
Kwakkelquote:Op maandag 14 maart 2016 12:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En precies tegen die tijd, klapt ie om naar NW, want NW wind brengt nooit warmte
April begint pas over 2.5 weken...quote:Op maandag 14 maart 2016 13:02 schreef dick_laurent het volgende:
Hebben we ooit een April maand gehad zonder een enkele 20er @ de Bilt?
Ik heb zo'n onderbuik voorgevoel dat we dat dit jaar misschien wel eens zouden kunnen gaan meemaken....
Edit, yup: 1997 > https://weerstatistieken.nl/de-bilt/1997/april
Dat is wel heel negatief.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:02 schreef dick_laurent het volgende:
Hebben we ooit een April maand gehad zonder een enkele 20er @ de Bilt?
Ik heb zo'n onderbuik voorgevoel dat we dat dit jaar misschien wel eens zouden kunnen gaan meemaken....
Edit, yup: 1997 > https://weerstatistieken.nl/de-bilt/1997/april
Je bent wel een beetje een zeurpiet. In de winter was het nooit goed omdat het grijs en grauw weer was. En dan is het een keer heerlijk zonnig weer, zit je weer te zeuren over dat het te koud is.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:09 schreef dick_laurent het volgende:
True, ik zei ook 'onderbuikgevoel' dus ik baseer het niet op feiten ofzo
Maar ook omdat ik aan veel kanten lees dat zo'n noord/oost stromings patroon wat we nu hebben gemakkelijk heel lang (maanden) kan aanhouden. Dan zou het heus uiteindelijk wel een keer warmer worden ja, maar waarschijnlijk pas halverwege mei ofzo
Koud? Net heerlijk in de zon gezetenquote:Op maandag 14 maart 2016 13:14 schreef dick_laurent het volgende:
Who cares. Het is ook koud. En ik heb gister enorm genoten van de zon. Dus zeur zelf niet.
Het is 11 graden. Uit de wind nog wat warmer. Prima te doen (met je jas aanquote:Op maandag 14 maart 2016 13:14 schreef dick_laurent het volgende:
Who cares. Het is ook koud. En ik heb gister enorm genoten van de zon. Dus zeur zelf niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |