SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
"Ik vouw je was wel even op"
Maar toen keek ik en zag ik iets wat verdacht veel op een fapdoekje lijkt!
Maar scheelt dat het klein is, hoef ik het niet echt aan te raken. Gooi het wel bovenop. Ach het zal ook wel iets anders zijn maar dat was het eerste wat in mij op kwamquote:
Ruik je dat niet dan?quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar scheelt dat het klein is, hoef ik het niet echt aan te raken. Gooi het wel bovenop. Ach het zal ook wel iets anders zijn maar dat was het eerste wat in mij op kwam
Het ruikt gewoon naar schone wasgoedquote:
Same, vind t gewoon ontspannenquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik dat wel chillste huishoudelijke taak vind.. De was doen
Strijken vind ik echt aids. Dat doe ik dus ook nooit meer sinds ik uit huis ben hahaquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same, vind t gewoon ontspannen
En strijken vind ik ook mega chill, maar heb nooit iets om te strijken. En om nou te gaan strijken omdat het kan, nee zo leuk nou ook weer niet. En ik doe er meeega lang over.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Strijken vind ik echt aids. Dat doe ik dus ook nooit meer sinds ik uit huis ben haha
Maar de was doen is zo relaxt.. vooral als het mooi weer is en het buiten hangt te drogenquote:
Ja, ik moet nog lijntje spannen op het balkon. Dat is lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar de was doen is zo relaxt.. vooral als het mooi weer is en het buiten hangt te drogenBinnen 2 uur de was droog
Vertel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:08 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij krijg ik binnenkort weer een huisgenoot.
Gewoon allesquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog lijntje spannen op het balkon. Dat is lekkervooral met beddengoed
en handdoeken
Wattanquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:08 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij krijg ik binnenkort weer een huisgenoot.
Ik ken iemand die per 1 mei uit haar kamer wordt gezet want het huis is verkocht, en ze was helemaal in paniek want ze wilde dit jaar aankijken ivm studie enzo, en die paar maanden tja. Toen zei ik zo van: "Zullen we huisgenoten worden of haat je katten?" en toen was ik lief en vroeg ze of ze er 2 maanden mocht wonen ter overbrugging, en ik zei jahoor. En toen niks.quote:
Oh leukquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken iemand die per 1 mei uit haar kamer wordt gezet want het huis is verkocht, en ze was helemaal in paniek want ze wilde dit jaar aankijken ivm studie enzo, en die paar maanden tja. Toen zei ik zo van: "Zullen we huisgenoten worden of haat je katten?" en toen was ik lief en vroeg ze of ze er 2 maanden mocht wonen ter overbrugging, en ik zei jahoor. En toen niks.
Geen idee of het echt doorgaat.
Altijd goedquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet binnenkort echt een keer een hier waak ik bordje kopen met een kat erop.
Leuk, de markt. Wil ik binnenkort ook weer heenquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Over 2 weken maar even op de markt kijken
Ga er meestal met mooi weer heen om iets te eten. Vis ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk, de markt. Wil ik binnenkort ook weer heen.
Damnquote:Een bewoonster van zorgcentrum De Bolder in Lelystad heeft twee dagen dood in haar kamer gelegen, voordat ze werd gevonden. Dat bevestigt een woordvoerder van eigenaar Woonzorg Flevoland.
De Bolder is een beschermde woonvorm voor mensen met zowel psychische als lichamelijke problemen. De dode vrouw werd eind februari gevonden. Het is niet bekend hoe het kan dat de vrouw pas na twee dagen werd ontdekt.
Woonzorg Flevoland noemt het een ernstige calamiteit en heeft de zaak gemeld bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg. Die doet onderzoek naar de gebeurtenis.
How come?quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrinden.
Ik ben enigszins gepikeerd. Sorry als ik daarvan iets op jullie afreageer.
Er komt straks familie langs (die ik 12 jaar niet heb gezien of gesproken) met mijn vader, en er is mij niet verteld wanneer.quote:
Ohja klinkt leuk, maak er wat leuks vanquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er komt straks familie langs (die ik 12 jaar niet heb gezien of gesproken) met mijn vader, en er is mij niet verteld wanneer.
Daarnaast is het op werk een chaos omdat de sectieleiders enorm hard falen, waardoor er last minute veel werk op mijn bordje komt dat morgen af moet zijn.
Is goedquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ga stoppen met me opleiding denk ik kenissen!
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja klinkt leuk, maak er wat leuks van
Wat voor auto heb jequote:Op donderdag 10 maart 2016 21:59 schreef Crack_ het volgende:
Dinsdag wordt 'm auto gefixt, jeeeeeeeeeeeeuh
Thanks, heb 'm pas half zeven in de avond.quote:
Sparkiequote:
Kuttijdquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks, heb 'm pas half zeven in de avond.
Bezoek al weg bij je?
[..]
Sparkie
Ohhh, maar beter!quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kuttijd
Ja, uiteindelijk kwamen alleen ouders. Precies terwijl mijn eten opstond natuurlijk.
Hetzelfde als vorige keer, met de ui en paprika enzo.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
NOU MOOI, wat had je gegeten?Linzen ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn?
Groot gelijkquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hetzelfde als vorige keer, met de ui en paprika enzo.
Had van alles nog de helft liggen (1 paprika, halve chorizo) dus heb het maar zo opgemaakt.
hartfalenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben trouwens ontzettend kortademig vanavond. Geen idee hoe dat komt.
Chevrolet op gas?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]En op gas
![]()
Jij auto?
[..]
Citroen-appel
Ja, een chevrolet op gas.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Chevrolet op gas?
Ja heb ook een auto.
Kia cee'd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, een chevrolet op gas.
Wat voor auto dan aapske
In Nederland is 130 vaak wel voldoende.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
Als dat bij 140 km/h pas is, valt het allemaal reuze mee. Auto waarin ik laatst deed trok de 130 al amper.
Prima ding.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kia cee'd.
Mijn vriendin had tot 2 jaar terug een chevrolet matiz.
Das wel kutquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
Als dat bij 140 km/h pas is, valt het allemaal reuze mee. Auto waarin ik laatst deed trok de 130 al amper.
Ja, veel plekken waar je 130 mag heb ik nog nooit 130 kunnen rijdenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Nederland is 130 vaak wel voldoende.
Ik vind 100 eigenlijk ook al voldoende, kan ik lekker achter de vrachtwagens aanrijden. :$quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Nederland is 130 vaak wel voldoende.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima ding.
Matiz heb ik ook nog naar gekeken, maar vond dat te spannend omdat die zo vaak naar de garage moeten. Want dan had ik een matiz met gas genomen, die zijn er een paar.. Maar die lopen niet lekker.
[..]
Das wel kut.
[..]
Ja, veel plekken waar je 130 mag heb ik nog nooit 130 kunnen rijden![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind 100 eigenlijk ook al voldoende, kan ik lekker achter de vrachtwagens aanrijden. :$
Ik vind het tyfus eng dat iedereen daar andere snelheden rijdt. Dát vind ik pas eng..quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:31 schreef Etsu het volgende:
Ik vind in Duitsland rijden eng, met hun 180 km/u.
Ik vind het daar heerlijk. Maar inderdaad. Rijd je daar 180 dan word je alsnog ingehaald met 230 km.u ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:31 schreef Etsu het volgende:
Ik vind in Duitsland rijden eng, met hun 180 km/u.
Dat lijkt me ook verschrikkelijk eng.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het tyfus eng dat iedereen daar andere snelheden rijdt. Dát vind ik pas eng..
Eens, maar nooit weer.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het daar heerlijk. Maar inderdaad. Rijd je daar 180 dan word je alsnog ingehaald met 230 km.u ofzo
Het zou jou verboden moeten worden een mening over autos te hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:32 schreef MrBradge het volgende:
Matiz
Wilde ik ook als eerste autootje, maar 3cyl 800cc + Blokjes die vaak al na 150-200k aan hun eind zijn. No thanks.
Zijn wel leuk uitziende eigenzinnige wagentjes.
Mijn vriendin gebruikte die auto destijds alleen voor in de stad. Dan is het een prima wagen. Ze durfde de snelweg niet op. Eigenlijk nooit problemen er mee gehad.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:32 schreef MrBradge het volgende:
Matiz
Wilde ik ook als eerste autootje, maar 3cyl 800cc + Blokjes die vaak al na 150-200k aan hun eind zijn. No thanks.
Ik heb echt geen idee waar dit over gaatquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:32 schreef MrBradge het volgende:
Matiz
Ja, what the fuckquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook verschrikkelijk eng.
De een rijd daar 110, word er naar je geseind, ga je aan de kant, is't een porsche die je met 260+ voorbij komt. brrrrr
Jammer dat ik dat niet heb he.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zou jou verboden moeten worden een mening over autos te hebben.
Ja herken het wel hoor. Je moet er van houden en het kan ook niet overal. Hardste wat ik daar gehaald heb was 210/u overigens.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eens, maar nooit weer.Ben het totaal niet gewend en ik ben dan zo bang dat ik de bocht uitvlieg ofzo.
Als je ze gebruikt voor in de stad is het prima, zijn ze voor bedoeld. Maar op de snelweg moeten ze constant werken op vol vermogen (Ze lopen 135-145 max meen ik dus veel is er niet over) En dat is funest.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin gebruikte die auto destijds alleen voor in de stad. Dan is het een prima wagen. Ze durfde de snelweg niet op. Eigenlijk nooit problemen er mee gehad.
Was ook mijn bedoeling om toen ik net m`n rijbewijs had echt heel veel te gaan rijden in 't buitenland. Het vele rijden is wel gebeurd, maar niet in't buitenlandquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Maar heb 't sowieso niet op rijden in het buitenland. En ik ben nog enkel in Antwerpen geweest. Wel stoer van mij eignelijk, maar toen had ik mn rijbewijs denk ik echt 'n maandje oid en wilde ik gewoon veel rijden
Klopt wel wat je zegt ja. Ik ging er toen nog best vaak mee de snelweg op trouwens maar bij 130 was de limiet wel bereikt inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je ze gebruikt voor in de stad is het prima, zijn ze voor bedoeld. Maar op de snelweg moeten ze constant werken op vol vermogen (Ze lopen 135-145 max meen ik dus veel is er niet over) En dat is funest.
Gebeurd vaak zat op de snelweg inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:36 schreef Crack_ het volgende:
Zie zo vaak tering snelle waggies dan echt met 70 km/h invoegen. RIJ GODVERDOMME DOOR FUCKING IDIOOT![]()
![]()
![]()
Ja, had ik ook.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Was ook mijn bedoeling om toen ik net m`n rijbewijs had echt heel veel te gaan rijden in 't buitenland. Het vele rijden is wel gebeurd, maar niet in't buitenland
Precies.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt ja. Ik ging er toen nog best vaak mee de snelweg op trouwens maar bij 130 was de limiet wel bereikt inderdaad.
Ja, vind ik soms in Nederland al kut.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:37 schreef Etsu het volgende:
Ik hou ook niet van in het buitenland rijden.. Ben met de auto op vakantie geweest naar Tsjechie. Duitse snelwegen, Oostenrijkse bergen en Tsjechienische snelwegen zonder duidelijke strepen, paaltjes of maar één lampje.Pikkedonker joh, daarzo.
Ben ook met de auto naar Denemarken geweest, maar ben er niet in gereden, want dat durfde ik ook niet.
Daar let ik eigenlijk niet op.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies.
Zijn zeker geen slechte auto's verder, zolang je ze maar gebruikt in de stad voornamelijk. Moet je ook maar eens opletten voor de grap hoevaak je een Matiz op de snelweg ziet
Precies. Met de auto ben je een stuk goedkoper uit dan met de trein of het vliegtuig in veel gevallen. Ga je met 4 man naar spanje bijvoorbeeld dan is dat 2x tanken. dus 80 euro, deel dat door 4e, betaal je 20 euro per man heen en 20 terugquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, had ik ook.
Ik zou in zomer nog altijd wel weg willen met auto. Gewoon makkelijk en goedkoop en alles. Maarja, maarja. Niet persé rondreizen maar gewoon ernges heen.
Ok, dat hoeft niet met auto. Wil gewoon weg
En ik rij op gas dus, yolo, 50 ct de litahhhhhhquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies. Met de auto ben je een stuk goedkoper uit dan met de trein of het vliegtuig in veel gevallen. Ga je met 4 man naar spanje bijvoorbeeld dan is dat 2x tanken. dus 80 euro, deel dat door 4e, betaal je 20 euro per man heen en 20 terug
Wil dat eigenlijk volgende maand ff doen. Gewoon de auto pakken en dan met een vriend een dag richting duitsland of frankrijk toeren.
ken iemand met alcoholslot, die ging op volle snelheid door de polder met groot lichtquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vind ik soms in Nederland al kut.
Als t regent en in het donker oid, zie niks verdikkie. Geen strepen op de weg niks, dan zit ik al echt van "KAKAKAKAKAKA"
Niksquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Hoeveel waren jullie kwijt bij kleine beurt?
Nadeel van Frankrijk vind ik die kut Péage.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies. Met de auto ben je een stuk goedkoper uit dan met de trein of het vliegtuig in veel gevallen. Ga je met 4 man naar spanje bijvoorbeeld dan is dat 2x tanken. dus 80 euro, deel dat door 4e, betaal je 20 euro per man heen en 20 terug
Wil dat eigenlijk volgende maand ff doen. Gewoon de auto pakken en dan met een vriend een dag richting duitsland of frankrijk toeren.
Zo zit ik ook soms.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vind ik soms in Nederland al kut.
Als t regent en in het donker oid, zie niks verdikkie. Geen strepen op de weg niks, dan zit ik al echt van "KAKAKAKAKAKA"
Onderhoud bedoel je? Ik moet binnenkort weer, zal wsl weer 250 kosten ofz.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Hoeveel waren jullie kwijt bij kleine beurt?
Oh ja, de tol daar inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nadeel van Frankrijk vind ik die kut Péage.Dat brengt tegelijkertijd ook weer een voordeel mee want eenmaal op zo'n weg kun je doen en laten wat je wilt.
Benzine is ook vrij goedkoopquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ik rij op gas dus, yolo, 50 ct de litahhhhhh![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Over 2 maanden zit ik op 9 schadevrijemaandenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
Over 2 maanden zit ik alweer op 5 schadevrijejaren
Hey Braadsleequote:Op donderdag 10 maart 2016 22:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Over 2 maanden zit ik op 9 schadevrijemaanden
Ik kan dat zien als ik inlog op de website bij mn autoverzekeraarquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen idee, hoe weet je dat. Schadevrijejaren
Oh, mijne heeft geen loginquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan dat zien als ik inlog op de website bij mn autoverzekeraar
Ja, had 't wel maar weet niet waar ik nu sta. Heb die aanrijding met die Duitser waarvan ik nog steeds niet weet wat dat gaat worden, waarschijnlijk 50/50 schuld.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Krijg je nooit post van ze? Daar zal t vast wel in staan.
Sinds wanneer had je een auto? Tel vanaf daar en dan wsl min een door die aanrijding, dan is dat wat je nu hebt. Denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, had 't wel maar weet niet waar ik nu sta. Heb die aanrijding met die Duitser waarvan ik nog steeds niet weet wat dat gaat worden, waarschijnlijk 50/50 schuld.![]()
Nee daar ga ik denk ik ff niet meer heen man, teveel gedoe altijd in die scquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk die SC in KLB man, krijg er ebola van
je hoeft alleen maar te kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee daar ga ik denk ik ff niet meer heen man, teveel gedoe altijd in die sc
ander verzekeringswerk krijgt voorrang waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:02 schreef Crack_ het volgende:
En echt twee maanden geleden mail gekregen met nog 'n vraag voor wat extra duidelijkheid. Dus ze zijn er wel mee bezig maar waaaarom duurt dat dan zo tyfus lang
Ja, hoezoquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
ander verzekeringswerk krijgt voorrang waarschijnlijk
grquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:26 schreef LittleBrownie het volgende:
6666, moet hier gepost hebben gr
Stuk beter voor je dan echt snoep iig!quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik eet kauwgom achter elkaar alsof t snoepjes zijn
Hmmquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:39 schreef wietparkiet het volgende:
mijn collega had de bak met witte chocomouse aan mij gegeven
die was heel snel op
Vertel hier eens meer overquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Stuk beter voor je dan echt snoep iig!
Zou niet weten wat ik er over zou moeten vertellen.quote:
Oh,quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik er over zou moeten vertellen.
Maar volgens mij kan je beter 10 kauwgumpjes op eten dan 10 snickers
Gevaarlijke uitspraak danquote:
definieer lekkerquote:
Ja, maar dat is niet het lekker wat ze bedoelt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
je had net nog aangegeten taart in de koelkast
walnoten zijn goed voor je thoughquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
Eet echt teveel op het werk
halve kip met patat en appelmoes, walnoten, stokbrood met soep/chocosaus/pest en chocomouse
quote:
Dat snap ik ouwe reusquote:
Jaaaa, maar nu zin in iets andersquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
je had net nog aangegeten taart in de koelkast
Neequote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie weleens Miracle Berries op?
zijn die dingen net zo iets als Magic Mushrooms?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Nee, als je die eet kan je tot een bepaalde tijdsduur hele zure dingen bijvoorbeeld eten die dan zoet smakenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn die dingen net zo iets als Magic Mushrooms?
Taart smaakt al zoet.quote:
Een vriend van mij wel, die vond het wel grappig opzichquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Ja, lijkt mij ook wel ja. Wel fucking duur voor wat je er voor krijgtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:18 schreef Kauai het volgende:
[..]
Een vriend van mij wel, die vond het wel grappig opzich
Goedenavond trouwens
jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Taart smaakt al zoet.
Of heb je er citroentjes in zitten?
Ah geen idee hoe duur het is, maar wel matig dan idd als het alleen je smaak aantastquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook wel ja. Wel fucking duur voor wat je er voor krijgt
He kwaii
Alles goed?
Krijg je daar een high van?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
En als je het regelmatig neemt tast het je smaak weer negatief aan natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ah geen idee hoe duur het is, maar wel matig dan idd als het alleen je smaak aantast
Hee Fokkie, gaat wel prima hoor. Vies drukke periode wel dit
Met jou?
Neequote:
Dat is het dan weer niet waard neequote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je het regelmatig neemt tast het je smaak weer negatief aan natuurlijk
Mooi mooi, alles nog goed met de studeersels?
Ja ik hopelijk ook over 2 weken, heb werk gekregen dus
HEY JIJ DAARquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat is het dan weer niet waard nee
Ja ik heb nu toetsweek en het gaat wel oké allemaal. Twee weken geleden toelatingstoetsje gedaan, over een maand krijg ik de uitslag dus dat is wel spannond
Ah echtWat voor werk? Lekker hoor
Waar heb je toelatingstest voor gedaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat is het dan weer niet waard nee
Ja ik heb nu toetsweek en het gaat wel oké allemaal. Twee weken geleden toelatingstoetsje gedaan, over een maand krijg ik de uitslag dus dat is wel spannond
Ah echtWat voor werk? Lekker hoor
slaaplekker xxxquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ben fysiek kapot.
zo maar in bed liggen
Voor geneeskunde in Utrecht, ben wel benieuwd hoe hoog mn rangnummer is. Waren echt veel aanmeldingen en ze willen weinig mensen. Wordt nog interessantquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar heb je toelatingstest voor gedaan?
Ja, gewoon simpel magazijnwerk verderMaar wel chill dat ik weer wat te doen heb inderdaad
Hey Fylaxquote:
Hallo Crackquote:
kom je t niet laten te stoppenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Voor geneeskunde in Utrecht, ben wel benieuwd hoe hoog mn rangnummer is. Waren echt veel aanmeldingen en ze willen weinig mensen. Wordt nog interessant
En anders volgend jaar weer
Ah niks mis mee toch, je kan tenminste bezig zijn met iets. En wat bijverdienen is nooit verkeerd
[..]
Hey Fylax
Is het geen numerus fixus meer?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Voor geneeskunde in Utrecht, ben wel benieuwd hoe hoog mn rangnummer is. Waren echt veel aanmeldingen en ze willen weinig mensen. Wordt nog interessant
En anders volgend jaar weer
Ah niks mis mee toch, je kan tenminste bezig zijn met iets. En wat bijverdienen is nooit verkeerd
[..]
Hey Fylax
Nee het is nu allemaal decentrale selectie, vermoeiend welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het geen numerus fixus meer?
Ja inderdaad, en met een goed doel dus dat is altijd goed
Hm, nou ja. Je hebt in ieder geval het idee dat je er meer voor kan doen lijkt me.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee het is nu allemaal decentrale selectie, vermoeiend wel
Maar opzich ook wel oké want met mijn cijfers zou ik ook niet heel veel kans maken.
Ja preciesGoed bezig hoor
Ja dat is waar, ik zie wel hoe het loopt dit jaar. Ik heb niet echt een back-up, zat eerst te denken aan farmacie maar dat vind ik toch niet helemaal mijn ding.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, nou ja. Je hebt in ieder geval het idee dat je er meer voor kan doen lijkt me.
Wat is je back-up plan?
Jezelf ontdekkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:42 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ik zie wel hoe het loopt dit jaar. Ik heb niet echt een back-up, zat eerst te denken aan farmacie maar dat vind ik toch niet helemaal mijn ding.
Tussenjaartje klinkt wel aantrekkelijk
Doe je dat toch. Niks mis mee hoor. Wat zozu je dan willen doen? Werken of reizen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:46 schreef Kauai het volgende:
[..]Heb dat eigenlijk wel even nodig, een jaartje wat anders
Die van mij duurt al zes jaar.quote:
Ik zou dan gaan werken denk ik. Maar heb het allemaal nog niet zo uitgedachtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je dat toch. Niks mis mee hoor. Wat zozu je dan willen doen? Werken of reizen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik zou dan gaan werken denk ik. Maar heb het allemaal nog niet zo uitgedacht
Ik dacht ook nog aan psychologie als studie. Veel keuze man man
Eerst slagen
Ja kloptquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]Psychologie heeft ook veel aanmeldingen altijd hoor. Kom je ook niet makkelijk binnen volgens mij
Ligt er heel erg aan welke universiteitquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]Psychologie heeft ook veel aanmeldingen altijd hoor. Kom je ook niet makkelijk binnen volgens mij
Ha nicequote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ligt er heel erg aan welke universiteit
Volgensmij valt het bij Utrecht wel mee qua aanmeldingen. En ze hebben geen selectie
https://duo.nl/particulie(...)ies-wo-2016-2017.pdf
Oh, niet zo nicequote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:58 schreef Kauai het volgende:
Maar psychologie zie ik mezelf ook niet studeren eigenlijk
Denk dat de universitaire variant wel een stuk uitdagender is dan de HBO-studie.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:58 schreef Kauai het volgende:
Maar psychologie zie ik mezelf ook niet studeren eigenlijk
Ja nouja vooral minder praktisch maar meer theoretisch/wetenschappelijk gericht, zoals al die opleidingenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat de universitaire variant wel een stuk uitdagender is dan de HBO-studie.
En als je het wel trekt en je wordt ingeloot bij Geneeskunde kan je je altijd nog specialiseren in de psychiatrie
Jij kan toch helemaal geen studie doen momenteel?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Als ik universiteit had gekund had ik sowieso deze studie gedaan
http://www.studereninleid(...)chap/je-eerste-jaar/
Baanaanbod was waarschijnlijk kankislecht geweest maar oke
Zo`n toffe studie lijkt me dat
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij kan toch helemaal geen studie doen momenteel?
Klinkt wel tof jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Als ik universiteit had gekund had ik sowieso deze studie gedaan
http://www.studereninleid(...)chap/je-eerste-jaar/
Baanaanbod was waarschijnlijk kankislecht geweest maar oke
Zo`n toffe studie lijkt me dat
Oh dat lijkt me ook echt tof jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:08 schreef Kauai het volgende:
[..]
Klinkt wel tof ja
Een vriendin van me is hiervoor toegelaten. http://www.universiteitle(...)ty-college-the-hague best nice en fancy ook, maar niks voor mij
Een andere vriendin gaat econometrie doenDie gaat wel lekker verdienen later
Mentaal ben je ongeschikt toch.quote:
Okquote:
Niet voor heel je leven maar momenteel toch?quote:
Ik weet niet waar je dit nou weer vandaan haalt hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet voor heel je leven maar momenteel toch?
Vanwege zijn depressies bedoel ik.quote:
Hoeveel studenten lopen er wel niet bij psycholoog denk jequote:
Maar die reden het ook vaak niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel studenten lopen er wel niet bij psycholoog denk je
Geen toets morgenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhm hallo wrom ben je nog wakker ;$
En hoi rest.
Snap de link nogsteeds nietquote:
Oh jawel hoor, geloof dat je dat opzich best gescheiden kan houden van je studie als je gewoon kundig genoeg bent. Maar ik heb het leervermogen van een goudvis dus een universitaire studie zou er sowieso nooit inzitten. Hoe leuk ik die studie ook vindquote:
Nice.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geen toets morgenJij dan
[..]
Snap de link nogsteeds niet
Gaat best primaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nice.hoe ging het.
Ja ik val zo in slaap moet over 7,5 uur weer opdoeii
Niks mis met twijfelen/switchen verder. De een heeft er meer moeite mee meteen te vinden wat bij diegene past, dan de anderquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
SES / Hoeveel studies heb jij (al) geprobeerd?
Grappig oud topic dit welIk ben niet de enige dus
Nou ja. Voor mij is het sowieso opgehouden welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Niks mis met twijfelen/switchen verder. De een heeft er meer moeite mee meteen te vinden wat bij diegene past, dan de ander
Hm ja oke snap ik wel dat je dat zat wordt na zo vaak en dat het telkens mis gaatquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Voor mij is het sowieso opgehouden welIn ieder geval voor nu
Misschien (als ik later groot ben) dat ik dan nog wat oppak, duaal ofzo. Maar voor nu ben ik er klaar mee
te lang geswitched zonder resultaat
Dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hm ja oke snap ik wel dat je dat zat wordt na zo vaak en dat het telkens mis gaat
Maar komt goed fokkieKan altijd later nog inderdaad.
Ik ga slapen, trusten!
suc6quote:Op vrijdag 11 maart 2016 04:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
nog steeds niet
dit wordt een lange dag.
Shit man, kwam de reclassering weer langs?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:02 schreef wietparkiet het volgende:
"ja je moet echt wakker zijn voor 9 uur hoor want er komt iemand"
*is wakker om 7 uur*
*verwacht rond 9 iemand*
"ja is volgende week pas sorry"
lekker gedaan mam
vertel!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
lol heb echt iets doms gedaan manmanman
pff had laatste weekend van maart weekendje weg geboektquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff had laatste weekend van maart weekendje weg geboekt
kom net achter dat dan pasen is pff
Dan ben ik jarig, leuk hequote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff had laatste weekend van maart weekendje weg geboekt
kom net achter dat dan pasen is pff
ja, maarja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
goed bezig. familieverplichtingen met pasen dan?
Taartdagquote:
Ik doe eigenlijk ook niet zo veel met m'n verjaardag hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Taartdag
Mn ouders komen dan, geen idee wat we gaan doen. Saai leven heb ik ook. Weet ook niet of ik feestje ga geven, afgelopen drie keer was ik na drie uur al kapotje.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind wel leuk, maar weet niet eer zo goed wie mn vrienden zijn. Ja, van een paar weet ik niet meerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk ook niet zo veel met m'n verjaardag hoor.
Ook niet zo bijzonder veel behoefte aan.
Goed bezig mattiequote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb denk ik mn benodigde studiepunten gehaald om niet te moeten stoppen![]()
nog niet officieel maar keek net even de antwoorden van tentamen van vanochtend. Maar zal wel voldoende zijn, al kan het altijd tegenvallen.quote:
ai ai ai, wat is censuur bij jullie?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nog niet officieel maar keek net even de antwoorden van tentamen van vanochtend. Maar zal wel voldoende zijn, al kan het altijd tegenvallen.
heb nog nauwelijks meerkeuzevragen tentamens gehad eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ai ai ai, wat is censuur bij jullie?
Ik heb zo toets met 40 meerkeuzevragen, hoeveel moet ik goed?
Ja, denk ik ooooooooooooooook.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb nog nauwelijks meerkeuzevragen tentamens gehad eigenlijk.
Maar als het 4 antwoorden zijn zou ik zeggen 27, maar is gokje hoor
Thanks Insootjequote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik ga er weer vandoor.
Succes met je tentamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |