Ah geen idee hoe duur het is, maar wel matig dan idd als het alleen je smaak aantastquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook wel ja. Wel fucking duur voor wat je er voor krijgt
He kwaii
Alles goed?
Krijg je daar een high van?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie weleens Miracle Berries op?
En als je het regelmatig neemt tast het je smaak weer negatief aan natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ah geen idee hoe duur het is, maar wel matig dan idd als het alleen je smaak aantast
Hee Fokkie, gaat wel prima hoor. Vies drukke periode wel dit
Met jou?
Neequote:
Dat is het dan weer niet waard neequote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je het regelmatig neemt tast het je smaak weer negatief aan natuurlijk
Mooi mooi, alles nog goed met de studeersels?
Ja ik hopelijk ook over 2 weken, heb werk gekregen dus
HEY JIJ DAARquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat is het dan weer niet waard nee
Ja ik heb nu toetsweek en het gaat wel oké allemaal. Twee weken geleden toelatingstoetsje gedaan, over een maand krijg ik de uitslag dus dat is wel spannond
Ah echtWat voor werk? Lekker hoor
Waar heb je toelatingstest voor gedaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat is het dan weer niet waard nee
Ja ik heb nu toetsweek en het gaat wel oké allemaal. Twee weken geleden toelatingstoetsje gedaan, over een maand krijg ik de uitslag dus dat is wel spannond
Ah echtWat voor werk? Lekker hoor
slaaplekker xxxquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ben fysiek kapot.
zo maar in bed liggen
Voor geneeskunde in Utrecht, ben wel benieuwd hoe hoog mn rangnummer is. Waren echt veel aanmeldingen en ze willen weinig mensen. Wordt nog interessantquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar heb je toelatingstest voor gedaan?
Ja, gewoon simpel magazijnwerk verderMaar wel chill dat ik weer wat te doen heb inderdaad
Hey Fylaxquote:
Hallo Crackquote:
kom je t niet laten te stoppenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Voor geneeskunde in Utrecht, ben wel benieuwd hoe hoog mn rangnummer is. Waren echt veel aanmeldingen en ze willen weinig mensen. Wordt nog interessant
En anders volgend jaar weer
Ah niks mis mee toch, je kan tenminste bezig zijn met iets. En wat bijverdienen is nooit verkeerd
[..]
Hey Fylax
Is het geen numerus fixus meer?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Voor geneeskunde in Utrecht, ben wel benieuwd hoe hoog mn rangnummer is. Waren echt veel aanmeldingen en ze willen weinig mensen. Wordt nog interessant
En anders volgend jaar weer
Ah niks mis mee toch, je kan tenminste bezig zijn met iets. En wat bijverdienen is nooit verkeerd
[..]
Hey Fylax
Nee het is nu allemaal decentrale selectie, vermoeiend welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het geen numerus fixus meer?
Ja inderdaad, en met een goed doel dus dat is altijd goed
Hm, nou ja. Je hebt in ieder geval het idee dat je er meer voor kan doen lijkt me.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee het is nu allemaal decentrale selectie, vermoeiend wel
Maar opzich ook wel oké want met mijn cijfers zou ik ook niet heel veel kans maken.
Ja preciesGoed bezig hoor
Ja dat is waar, ik zie wel hoe het loopt dit jaar. Ik heb niet echt een back-up, zat eerst te denken aan farmacie maar dat vind ik toch niet helemaal mijn ding.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, nou ja. Je hebt in ieder geval het idee dat je er meer voor kan doen lijkt me.
Wat is je back-up plan?
Jezelf ontdekkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:42 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ik zie wel hoe het loopt dit jaar. Ik heb niet echt een back-up, zat eerst te denken aan farmacie maar dat vind ik toch niet helemaal mijn ding.
Tussenjaartje klinkt wel aantrekkelijk
Doe je dat toch. Niks mis mee hoor. Wat zozu je dan willen doen? Werken of reizen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 00:46 schreef Kauai het volgende:
[..]Heb dat eigenlijk wel even nodig, een jaartje wat anders
Die van mij duurt al zes jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |