Wat voor auto heb jequote:Op donderdag 10 maart 2016 21:59 schreef Crack_ het volgende:
Dinsdag wordt 'm auto gefixt, jeeeeeeeeeeeeuh
Thanks, heb 'm pas half zeven in de avond.quote:
Sparkiequote:
Kuttijdquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks, heb 'm pas half zeven in de avond.
Bezoek al weg bij je?
[..]
Sparkie
Ohhh, maar beter!quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kuttijd
Ja, uiteindelijk kwamen alleen ouders. Precies terwijl mijn eten opstond natuurlijk.
Hetzelfde als vorige keer, met de ui en paprika enzo.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
NOU MOOI, wat had je gegeten?Linzen ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn?
Groot gelijkquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hetzelfde als vorige keer, met de ui en paprika enzo.
Had van alles nog de helft liggen (1 paprika, halve chorizo) dus heb het maar zo opgemaakt.
hartfalenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben trouwens ontzettend kortademig vanavond. Geen idee hoe dat komt.
Chevrolet op gas?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]En op gas
![]()
Jij auto?
[..]
Citroen-appel
Ja, een chevrolet op gas.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Chevrolet op gas?
Ja heb ook een auto.
Kia cee'd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, een chevrolet op gas.
Wat voor auto dan aapske
In Nederland is 130 vaak wel voldoende.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
Als dat bij 140 km/h pas is, valt het allemaal reuze mee. Auto waarin ik laatst deed trok de 130 al amper.
Prima ding.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kia cee'd.
Mijn vriendin had tot 2 jaar terug een chevrolet matiz.
Das wel kutquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
Als dat bij 140 km/h pas is, valt het allemaal reuze mee. Auto waarin ik laatst deed trok de 130 al amper.
Ja, veel plekken waar je 130 mag heb ik nog nooit 130 kunnen rijdenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Nederland is 130 vaak wel voldoende.
Ik vind 100 eigenlijk ook al voldoende, kan ik lekker achter de vrachtwagens aanrijden. :$quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Nederland is 130 vaak wel voldoende.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima ding.
Matiz heb ik ook nog naar gekeken, maar vond dat te spannend omdat die zo vaak naar de garage moeten. Want dan had ik een matiz met gas genomen, die zijn er een paar.. Maar die lopen niet lekker.
[..]
Das wel kut.
[..]
Ja, veel plekken waar je 130 mag heb ik nog nooit 130 kunnen rijden![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind 100 eigenlijk ook al voldoende, kan ik lekker achter de vrachtwagens aanrijden. :$
Ik vind het tyfus eng dat iedereen daar andere snelheden rijdt. Dát vind ik pas eng..quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:31 schreef Etsu het volgende:
Ik vind in Duitsland rijden eng, met hun 180 km/u.
Ik vind het daar heerlijk. Maar inderdaad. Rijd je daar 180 dan word je alsnog ingehaald met 230 km.u ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:31 schreef Etsu het volgende:
Ik vind in Duitsland rijden eng, met hun 180 km/u.
Dat lijkt me ook verschrikkelijk eng.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het tyfus eng dat iedereen daar andere snelheden rijdt. Dát vind ik pas eng..
Eens, maar nooit weer.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het daar heerlijk. Maar inderdaad. Rijd je daar 180 dan word je alsnog ingehaald met 230 km.u ofzo
Het zou jou verboden moeten worden een mening over autos te hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:32 schreef MrBradge het volgende:
Matiz
Wilde ik ook als eerste autootje, maar 3cyl 800cc + Blokjes die vaak al na 150-200k aan hun eind zijn. No thanks.
Zijn wel leuk uitziende eigenzinnige wagentjes.
Mijn vriendin gebruikte die auto destijds alleen voor in de stad. Dan is het een prima wagen. Ze durfde de snelweg niet op. Eigenlijk nooit problemen er mee gehad.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:32 schreef MrBradge het volgende:
Matiz
Wilde ik ook als eerste autootje, maar 3cyl 800cc + Blokjes die vaak al na 150-200k aan hun eind zijn. No thanks.
Ik heb echt geen idee waar dit over gaatquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:32 schreef MrBradge het volgende:
Matiz
Ja, what the fuckquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook verschrikkelijk eng.
De een rijd daar 110, word er naar je geseind, ga je aan de kant, is't een porsche die je met 260+ voorbij komt. brrrrr
Jammer dat ik dat niet heb he.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zou jou verboden moeten worden een mening over autos te hebben.
Ja herken het wel hoor. Je moet er van houden en het kan ook niet overal. Hardste wat ik daar gehaald heb was 210/u overigens.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eens, maar nooit weer.Ben het totaal niet gewend en ik ben dan zo bang dat ik de bocht uitvlieg ofzo.
Als je ze gebruikt voor in de stad is het prima, zijn ze voor bedoeld. Maar op de snelweg moeten ze constant werken op vol vermogen (Ze lopen 135-145 max meen ik dus veel is er niet over) En dat is funest.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin gebruikte die auto destijds alleen voor in de stad. Dan is het een prima wagen. Ze durfde de snelweg niet op. Eigenlijk nooit problemen er mee gehad.
Was ook mijn bedoeling om toen ik net m`n rijbewijs had echt heel veel te gaan rijden in 't buitenland. Het vele rijden is wel gebeurd, maar niet in't buitenlandquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Maar heb 't sowieso niet op rijden in het buitenland. En ik ben nog enkel in Antwerpen geweest. Wel stoer van mij eignelijk, maar toen had ik mn rijbewijs denk ik echt 'n maandje oid en wilde ik gewoon veel rijden
Klopt wel wat je zegt ja. Ik ging er toen nog best vaak mee de snelweg op trouwens maar bij 130 was de limiet wel bereikt inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je ze gebruikt voor in de stad is het prima, zijn ze voor bedoeld. Maar op de snelweg moeten ze constant werken op vol vermogen (Ze lopen 135-145 max meen ik dus veel is er niet over) En dat is funest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |