Oh jawel hoor, geloof dat je dat opzich best gescheiden kan houden van je studie als je gewoon kundig genoeg bent. Maar ik heb het leervermogen van een goudvis dus een universitaire studie zou er sowieso nooit inzitten. Hoe leuk ik die studie ook vindquote:
Nice.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geen toets morgenJij dan
[..]
Snap de link nogsteeds niet
Gaat best primaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nice.hoe ging het.
Ja ik val zo in slaap moet over 7,5 uur weer opdoeii
Niks mis met twijfelen/switchen verder. De een heeft er meer moeite mee meteen te vinden wat bij diegene past, dan de anderquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
SES / Hoeveel studies heb jij (al) geprobeerd?
Grappig oud topic dit welIk ben niet de enige dus
Nou ja. Voor mij is het sowieso opgehouden welquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Niks mis met twijfelen/switchen verder. De een heeft er meer moeite mee meteen te vinden wat bij diegene past, dan de ander
Hm ja oke snap ik wel dat je dat zat wordt na zo vaak en dat het telkens mis gaatquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Voor mij is het sowieso opgehouden welIn ieder geval voor nu
Misschien (als ik later groot ben) dat ik dan nog wat oppak, duaal ofzo. Maar voor nu ben ik er klaar mee
te lang geswitched zonder resultaat
Dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hm ja oke snap ik wel dat je dat zat wordt na zo vaak en dat het telkens mis gaat
Maar komt goed fokkieKan altijd later nog inderdaad.
Ik ga slapen, trusten!
suc6quote:Op vrijdag 11 maart 2016 04:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
nog steeds niet
dit wordt een lange dag.
Shit man, kwam de reclassering weer langs?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:02 schreef wietparkiet het volgende:
"ja je moet echt wakker zijn voor 9 uur hoor want er komt iemand"
*is wakker om 7 uur*
*verwacht rond 9 iemand*
"ja is volgende week pas sorry"
lekker gedaan mam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |