abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160585878
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
Ladies, ik weet het advies eigenlijk al, maar ga het toch even aan jullie voorleggen:

Ik heb sinds gisterenavond enorme pijn in mijn buik. Niet constant, maar bij beweging van mij (dus opstaan oid). In bed omdraaien was een ramp (gelukkig toch wel redelijk geslapen), maar helaas was het vanmorgen niet over. Ik voel de baby minimaal, maar als ik het wakker maak, krijg ik wel een schop. Een kleintje, maar toch enigszins beweging. Mn baarmoeder voelt als een harde bal en het voelt echt niet prettig in mijn buik. Wat zeggen jullie, bellen of niet?

Ik heb morgen met moeder en zus een pretecho staan, maar stel dat het niet goed is, dan wil ik niet daarop wachten... Of nou ja, dan wil ik het nieuws niet op die manier horen, zeg maar....
Buikpijn = bellen. Meteen.
pi_160585952
Dat is super nieuws sprotje ^O^ fijn dat het is afgenomen en dat de echo er goed uitzag. Hopelijk volgend jaar weer z'n goede uitslag en dan minder vaak het ziekenhuis in en uit.

Goed zo Chanty. De eerste stap is gezet.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 10:49:27 #153
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160586175
Goed zo chanty! Succes met het gesprek :*

Nouk al gebeld?
pi_160587501
Nouk, hoe gaat het?

Ik kom net terug uit het ziekenhuis voor de 41 wk controle en madam heeft het nog prima naar d'r zin. Ik was zelfs niet te strippen. Nu om de dag hartfilmpje en uiteindelijk volgende week actie ondernemen als ze er nog niet is.
pi_160587923
Nouk altijd bij twijfel bellen! Hoe gaat t nu??

Ben benieuwd Dot!!

Zo even naar de kapper geweest, zelfs mijn haar is nu beval klaar :')
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160587931
Stuiter hier bijna het huis door...Ik kan elk moment gebeld worden over de uitslag van het bloed van de nekplooi meting.
Deze zouden we maandag krijgen maar toen hadden ze de uitslag niet of was zoek geen idee...
Ik hoop dat de gynaecoloog snel belt want ik wil het nu weten waar we aan toe zijn....bah wat duurt wachten dan lang :r

Uitslag is binnen en deze is goed!!! Pfoeh wat een enorme opluchting!! Nu genieten

[ Bericht 9% gewijzigd door Ereshkigal op 11-03-2016 13:12:37 (Uitslag binnen ) ]
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_160588012
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nouk; BELLEN! Al is het alleen maar voor je eigen gemoed.

Ooooh jongens ik ben moooooeeeehooooeeee, lag er gister om 22.00 in, tot vanmorgen 7.30 en nog voel ik mij totaal uitgeput. Dit herken ik helemaal niet van de 1e zwangerschap, toen was ik ook wel moe maar niet zo moe!
Echt zo herkenbaar van toen ik zwanger was van Djenna. Moest toen wel iedere dag rond 5.30 uur opstaan voor het werk. En 's middags om 16 uur zoooo moe dat ik mijn ogen niet meer open kon houden. Toen had ik gelukkig nog geen kleintje rond lopen en kon ik daar aan toegeven.
Nu met een kleintje om je heen wordt dat een stuk lastiger. Is het mogelijk dat je eerder naar bed gaat? In het ergste geval tegelijk met Saar? Klinkt even rigoreus en hopelijk trekt het over een week of wat weer bij. Maar nu eraan toe geven lijkt me wel het beste!
pi_160588576
Inderdaad GM. Lekker aan toegeven en op tijd naar bed! Hier gaan we al 15 weken om half negen naar boven. Dan krijgt T. Zijn laatste fles, kijken vriend en in nog wat tv en kan ik me gewoon omdraaien als ik moe ben!
pi_160589332
Vivi wat fijn *O*
Madivi ik hoop dat ze nog even binnenblijven
Chanty :* :* moeilijk he? Ik sluit me aan bij de rest
Eresh wat ontzettend fijn O+

Ik had net praktijkcursus ehbo voor kinderen. Moesten we zo'n babypop reanimeren... phoe dat kwam even binnen zeg ;( ik ben wel weer blij dat ik het gedaan heb
pi_160589567
Ik ga tussen de middag met saar vaak even liggen, maar soms lukt dat gewoon ff niet, zoals gisteren, en vandaag ook niet. Idd vanavond maar lekker vroeg naar bed, tablet mee met netflix en :Z
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:02:43 #161
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_160589829
Ik heb eindelijk gebeld, pijn is minder, buik voelt nog steeds als een harde basketbal.. Word zometeen teruggebeld door de verloskundige...

Ik mag zometeen langskomen. :)

[ Bericht 32% gewijzigd door Nouk84 op 11-03-2016 14:18:40 ]
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_160590992
Joepie Eresh!! Wat een opluchting.

Nouk fijn dat de vk even naar je gaat kijken
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:06:00 #163
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160591316
Nouk fijn dat je even langs kunt komen.

Dot benieuwd wanneer je uk er klaar voor is. Gelukkig vindt ze het nog fijn in je buik.

Eresh een goede uitslag *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160591469
Pff heb gewoon een bh in 80F moeten kopen ;(

Ik hoop dat ze eindelijk uitgegroeid zijn en het ooit weer goedkomt.
Ik heb niet voor niks mijn borsten laten verkleinen jaren terug. Bah.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:14:18 #165
426379 elamanilo
elämänilo
pi_160591528
Hoe zou het inmiddels met Madivi zijn? En met Ono?!
pi_160591996
Eresh ik wil graag geloven dat dit een hlee opluchting is voor jullie! Nu genieten! *O* *O*
pi_160592120
Eresh wat fijn!
En nouk fijn dat je even langs mocht komen. Hopelijk is er niks aan de hand.

Van die dingen die niemand je vertelt als je zwanger wordt: hoe naar een lage bloeddruk is en dat het erbij hoort. Pff werd mij straks toch ff een potje naar.. Hoofdpijn, idioot moe 3 uur nadat ik al opgestaan was, mijn ogen namen het licht heel raar waar, elke keer donker/licht/donker/licht. Op de bank gaan liggen, tv uit want geluid was irritant, ff geslapen en toen ik wakker werd m'n bloeddruk maar eens gemeten (we hebben zo'n ding thuis). Lag rond de 100/50, laatste keer bij vk was 112/68. Toen bedacht wat voor zouts ik in huis had om de druk op te krikken. Op dat moment kwam ik niet verder dan chips :+ maar net nadat ik de zak had opengetrokken ging ik Googlen en Google wist wat beters: cup-a-soup. Heeft redelijk geholpen maar de hoofdpijn is nog niet weg. Heb ook al een liter water op vandaag dus dat kan het niet zijn.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:50:45 #168
220609 Nouk84
pi_160592474
Ben langsgeweest, hartje geluisterd dus wat dat betreft is alles goed. Moet ff laten checken op blaasontsteking en vooral ff rust houden dit weekend..
pi_160592521
Hoi allemaal, bedankt voor het meeleven.

Het is nog steeds erg spannend hier. Ik ben heel ziek van de medicatie, maargoed het is nodig...

De hartslag van beide babies is stabiel, ik krijg aantal keer per dag nu ctg. Indien er plek is word ik weer terug gebracht naar het andere ziekenhuis (zodat straks de babies ook dichtbij m'n huis in de couveuse liggen).

Vanavond weer een prik in m'n been en een lading pillen...

Helaas heeft mijn partner besloten er niet voor mij te willen zijn, dat maakt deze situatie nog enger (wil ivm herkenbaarheid liever niet in detail op in gaan). ;(
pi_160592574
Och Madivi toch. Heb je wel familie of goede vrienden in de buurt?
pi_160592581
Wat een kutsituatie zit je in madivi ;( :{ hopelijk blijven ze zo lang mogelijk nog binnen zitten :*
pi_160592629
Ooh Madivi wat onzettend k*t :'(
Heel veel sterkte voor jou en je babietjes :* :*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_160592714
Madivi :* heel veel sterkte, wat een rotsituatie!
pi_160592861
Oh madivi, dat vind ik hartverscheurend ;(

Sterkte! Ik hoop dat je fijne vrienden en familie om je heen hebt
pi_160592978
Madivi ;( wat een rot situatie :*

Nouk fijn dat alles er goed uitzag. Rustig aan doen nu hoor.
Ik heb dinsdag ook mijn urine laten testen, geen blaasontsteking. Nou moet ik op streptokokken B laten testen. Schijnt standaard te zijn voor zwangere als je klachten hebt maar geen blaasontsteking.
Maandag even een kweekje naar het ziekenhuis brengen.
(Weet iemand hier de kosten van? Ik kan t nergens vinden en schijnt nogal prijzig te zijn?)

Nazil wat vervelend dat je je zo naar voelt van je bloeddruk. Cup a soup is idd een zout bom, fijn dat dat een beetje hielp. Heb je er geen migraine bij omdat je z'n hoofdpijn hebt en geen licht kan verdragen?

Eresh *O* voor de goede uitslag
pi_160593034
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 16:13 schreef ikke_84 het volgende:
Madivi ;( wat een rot situatie :*

Nouk fijn dat alles er goed uitzag. Rustig aan doen nu hoor.
Ik heb dinsdag ook mijn urine laten testen, geen blaasontsteking. Nou moet ik op streptokokken B laten testen. Schijnt standaard te zijn voor zwangere als je klachten hebt maar geen blaasontsteking.
Maandag even een kweekte naar het ziekenhuis brengen.
(Weet iemand hier de kosten van? Ik kan t nergens vinden en schijnt nogal prijzig te zijn?)

Nazil wat vervelend dat je je zo naar voelt van je bloeddruk. Cup a soup is idd een zout bom, fijn dat dat een beetje hielp. Heb je er geen migraine bij omdat je z'n hoofdpijn hebt en geen licht kan verdragen?

Eresh *O* voor de goede uitslag
Zat ik ook al over te twijfelen maar dat heb ik maar 1x eerder gehad maar internet zegt dat je juist minder last hebt van migraine tijdens de zwangerschap. En de vorige keer (5 jaar geleden ofzo) was onder invloed van stress. En het kan zijn dat de stress er nu uit komt van de afgelopen weken, maar ik ben net weer stressvrij voor mijn gevoel :+
  vrijdag 11 maart 2016 @ 16:26:28 #177
52229 Chanty
pi_160593271
Madivi wat naar en bizar om te lezen dat laatste :{ heel veel sterkte :*
  vrijdag 11 maart 2016 @ 16:28:36 #178
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160593317
He bah Madivi wat ontzettend naar.. Heel veel sterkte en hopelijk blijven je baby's nog zo lang mogelijk bij je..
  vrijdag 11 maart 2016 @ 16:29:01 #179
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160593329
Dot, je bent weer goedgekeurd en de dame heeft het naar haar zin. Klinkt allemaal gewoon heel erg goed :)

Nouk, goed dat je hebt gebeld! En alles ziet er zo op het eerste oog goed uit gelukkig. Blaasontsteking is geen gek idee. Het kunnen ook je darmen niet zijn?

Lamb, ik vraag me af hoe bevalklaar haar eruitziet.

Eresh, opluchting! Top.

Nazil, wat ellendig, die lage bloeddruk :N Veel drinken, zoute dingen en dropjes is volgens mij het enige dat je nu kunt doen. En je koest houden. Die van mij lijkt wel weer OK gelukkig. Hoop dat het minder wordt de komende dagen.

Madivi, ik schrik van je post! Ik zou bijna naar je toe willen komen om je een knuffel te geven. Hang in there :* Je redt je wel!

Net de Zwangerbox opgehaald bij de Etos (mams heeft me voor van alles ingeschreven). Viel me 100% mee, want er zit een heel erg leuk rompertje in. Die had ik zelf ook kunnen kopen. Daarover gesproken: ik heb een broekje en mutsje gekocht! Eerste echte aankopen! Ik heb ze ingepakt voor mijn vriend. Ik vind ze zelf adorable :s)
pi_160593654
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 16:26 schreef Chanty het volgende:
Madivi wat naar en bizar om te lezen dat laatste :{ heel veel sterkte :*
+1!
Wat een ontzettende klote situatie zeg! Hoop dat je een paar goede vrienden of familie hebt die je kunnen steunen :*
pi_160593680
Madivi ;( Heel veel kracht en sterkte toegewenst O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_160593716
Och Madivi wat ontzettend rot! Hang in there Je houd je zo sterk voor de tweeling. En een dikke virtuele knuffel voor jou.
S. 2014
J. 2016
pi_160593739
Oh madivi wat klinkt dat naar zeg.

Heb je fam. of goede vrienden in de buurt?

Hoeveel weken ben je nu 32wk?
pi_160593847
Chanty, wat een rot situatie op je werk! Hopelijk kom je er samen uit.

Madivi, wat naar om te lezen, hopelijk kun je de tweeling nog ff veilig binnenhouden en heb je voldoende steun in deze moeilijke tijd. :*

Nazil, je kunt je behoorlijk naar voelen van een lage bloeddruk. Slim om aan de cup a soup te gaan, bij mij lokt de chips of zoute drop toch meestal :@

Eresh, fijn dat de uitslag goed was!

Vivi goede echo!

Nouk, fijn dat alles goed was!

Quoi en... Ik kan jullie een Tula draagzak echt aanraden. Man en ik dragen onze peuter daar nog steeds heel prettig in (en leuke designs O+)

Zo ik ben hopelijk weer bij, lees meestal wel steeds bij, maar loop vaak zoveel achter dat reageren geen zin meer heeft :@
pi_160593941
Madivi wat een rot situatie! Heel veel sterkte! Heb je wel fijne mensen/familie om je heen?

Eresh wat een opluchting!

Nouk goed dat je gebeld hebt! Beetje gerust gesteld?

Nazil echt naar idd die lage bloeddruk.. Gelukkig wordt hij vaak halverwege hoger.

Leuk quoi! Foto?
Haha in mijn geval weer stukje korter en highlights. Ipv met te lang alleen elastiekjes haar valt het los ook fijn nu. Handig als ik er straks niets aan wil doen :p
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160594117
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:21 schreef Ereshkigal het volgende:
Stuiter hier bijna het huis door...Ik kan elk moment gebeld worden over de uitslag van het bloed van de nekplooi meting.
Deze zouden we maandag krijgen maar toen hadden ze de uitslag niet of was zoek geen idee...
Ik hoop dat de gynaecoloog snel belt want ik wil het nu weten waar we aan toe zijn....bah wat duurt wachten dan lang :r

Uitslag is binnen en deze is goed!!! Pfoeh wat een enorme opluchting!! Nu genieten
*O* O+
pi_160594464
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 16:29 schreef Quoi het volgende:

Net de Zwangerbox opgehaald bij de Etos (mams heeft me voor van alles ingeschreven). Viel me 100% mee, want er zit een heel erg leuk rompertje in. Die had ik zelf ook kunnen kopen. Daarover gesproken: ik heb een broekje en mutsje gekocht! Eerste echte aankopen! Ik heb ze ingepakt voor mijn vriend. Ik vind ze zelf adorable :s)
wanneer heb jij die mail er van gekregen? Er stond rond de 14 weken dat je de ophaalmail kreeg maar maandag ben ik al 16 weken :+ Hier zit geen etos in de buurt maar maandag in de plaats waar de pretecho is wel, dus dat wilde ik combineren. Maar ja, moet die mail wel komen.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 17:20:20 #188
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160594506
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:19 schreef Nazil het volgende:

[..]

wanneer heb jij die mail er van gekregen? Er stond rond de 14 weken dat je de ophaalmail kreeg maar maandag ben ik al 16 weken :+ Hier zit geen etos in de buurt maar maandag in de plaats waar de pretecho is wel, dus dat wilde ik combineren. Maar ja, moet die mail wel komen.
Even teruggezocht: 1 maart.
pi_160594579
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:20 schreef Quoi het volgende:

[..]

Even teruggezocht: 1 maart.
Ik krijg de nieuwsbrieven wel dus dat is heel apart. Nou ja we wachten het af.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 17:50:59 #190
426379 elamanilo
elämänilo
pi_160595351
He Madivi :* Het is fijn om te horen dat je babietjes het goed maken.. Maar wat ontzettend verdrietig hoe het nu verder allemaal loopt... Ik hoop ook dat je lieve familie en vrienden om je heen hebt die je steunen. En als er iets is dat ik kan betekenen, zoals Quoi schrijft, ik zou je zo een knuffel willen komen geven! :*

Ereshkigal, wat een prachtig nieuws! :*
  vrijdag 11 maart 2016 @ 18:28:12 #191
220609 Nouk84
pi_160596214
Jeetje Madivi, krijg kippenvel van die laatste zin... Heel veel sterkte!
  vrijdag 11 maart 2016 @ 18:30:08 #192
220609 Nouk84
pi_160596254
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 16:53 schreef Sull het volgende:

Nouk, fijn dat alles goed was!

Quoi en... Ik kan jullie een Tula draagzak echt aanraden. Man en ik dragen onze peuter daar nog steeds heel prettig in (en leuke designs O+)

Ja zit ook aan die te denken, als ik het goed begrijp hoef je die niet te knopen, maar zit deze gewoon met clips enz vast?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 18:35:07 #193
52229 Chanty
pi_160596342
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:30 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ja zit ook aan die te denken, als ik het goed begrijp hoef je die niet te knopen, maar zit deze gewoon met clips enz vast?
Klik systeem inderdaad. Ben dol op mijn doeken maar mijn tula is ook heel erg fijn O+
pi_160596417
Madivi wat rot! Heel veel sterkte :*
♥ J & S
  vrijdag 11 maart 2016 @ 18:40:22 #195
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_160596429
Ik zou toch gaan voor een doek ipv van een drager net iets zachter, makkelijker mee te zitten.
En niet moeilijker ofzo, het is maar net wat je vaker doet. ^O^
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_160596469
Ik vind de emeibaby draagzakken mooi O+

Misschien ga ik die wel aan mijn ouders vragen. Mijn schoonouders kopen al de kinderwagen en mijn ouders wilden ook wat doen.
Ik vind die roze/paarse met die boom zo mooi, maar ik denk niet dat mijn man daarmee gaat lopen.

Vandaag was de bouwkundige keuring van ons nieuwe huis. Gelukkig kwamen daar niet ook nog eens lijken uit de kast.
Het voelde heel fijn om daar te zijn. Een fijne plek voor een kind om op te groeien en het voelde al als ons huis.
pi_160598211
Madivi.... Ook ik moest je laatste stukje 2 x lezen om het door te laten dringen... Wat rot voor je...juist nu... Heel veel sterkte

Wat dragen betreft, ik heb een geweven doek en de meitai van bykay liggen.... Kan niet wachten tot ik ze echt kan gebruiken... Flint was anderhalf toen hij niet meer wilde.... :*
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_160599226
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:42 schreef Arja het volgende:
Ik vind de emeibaby draagzakken mooi O+

Misschien ga ik die wel aan mijn ouders vragen. Mijn schoonouders kopen al de kinderwagen en mijn ouders wilden ook wat doen.
Ik vind die roze/paarse met die boom zo mooi, maar ik denk niet dat mijn man daarmee gaat lopen.

Vandaag was de bouwkundige keuring van ons nieuwe huis. Gelukkig kwamen daar niet ook nog eens lijken uit de kast.
Het voelde heel fijn om daar te zijn. Een fijne plek voor een kind om op te groeien en het voelde al als ons huis.
De emeibaby is ook heel fijn, die heeft mijn zus.

Tula is inderdaad een kliksysteem zonder knopen. Nadeel is dat het in eerste instantie (tot maat 62/68 geloof ik) alleen met een losse insert kan.

Over de lage bloeddruk, ik heb vanaf het begin een lage bloeddruk (110/65), maar bij de vorige controle (22 weken) was hij fijn nog even verder gedaald (105/56). Niet erg volgens de gyn, maar wel irritant hoor...
pi_160599636
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
Even tussendoor: de echo was goed! *O*

Baby zit in de baarmoeder, met dooierzak en vruchtwater en kloppend hartje en meet nu 1,3 cm. O+ Qua termijn zitten we voorlopig op 7w+4d met 23 oktober als uitgerekende datum.
Super!
  Manager PR/Moderator vrijdag 11 maart 2016 @ 20:52:30 #200
269689 crew  Viv
pi_160599826
Chanty goed dat je gemaild hebt! :*

Eresh een goede combinatietest. *O*

Madivi wat ontzettend rot, gewoon schandalig eigenlijk. :( Heel veel sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')