abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160583998
Sterkte madivi! Ik hoop dat ze nog een paar daagjes binnen kunnen blijven.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 07:45:50 #127
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160584025
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 07:19 schreef ikke_84 het volgende:
Madivi sterkte :* hopelijk blijven ze nog even zitten zodat de medicatie zijn werk kan doen.

Chanty ik sluit me aan bij de rest. Alleen komt al het advies niet echt binnen geloof ik. Het is ook moeilijk om z'n stap te zetten maar wel heel belangrijk. Als je het niet voor jezelf wil/kan doen doe het dan voor je kindjes :*
Mijn schoonzus had ook heel veel stress van het werk en is met 27 weken bevallen, vast niet alleen daardoor maar al die stress speelde wel mee.
Werk is maar werk. Dat kindje in jou buik is veel belangrijker dan dat.

Vivi *O* een knipper!
Jawel jullie advies komt wel binnen en ik besef me ook dat het belachelijk is me zo in de stress te werken voor een baan waar ik nog maar zo kort zit en me zo weinig plezier oplevert tot nu toe. Dus ik ga zeker het gesprek aan maar mijn LG is pas dinsdag op kantoor en dan is er ook maar 1 uur waarin ze geen afspraken heeft staan. Rest van de week is ze er niet.

En wat Arja zegt, ik moet idd wat scenario's in mijn hoofd hebben. Ik verwacht namelijk geen positieve reactie maar een reactie die aangeeft dat de stress bij het wel hoort een als ik dat niet aankan dan is het voor mij niet de juiste baan. Daarom twijfel ik ook zo om het aan te geven of dat ik me aanstel.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160584061
Madivi, sterkte, ik hoop dat de baby's nog even binnen willen blijven, ik wens je toch alvast een mooie ontmoeting toe en heel veel succes voor de komende tijd.

Chanty, voor jou een dikke :*
Ik heb niet zoveel mooie woorden als iedereen boven mij, mijn hoofd loopt ook over, maar er zijn wijze dingen gezegd, ik hoop dat je jezelf wat rust gunt. En geloof me, ik weet hoe moeilijk het is ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_160584104
Sterkte Mavidi, ik duim voor binnenbuiksebaby's! En zo niet, dat het dan gewoon goed gaat en jullie fijn kennis kunnen maken met ze :* .

Chanty een hele dikke knuffel :* . Ik heb niks toe te voegen aan alle adviezen. Jij en baby en L en je gezin en je gezondheid zijn stuk voor stuk belangrijker dan een baan. Hopelijk komt er gauw een oplossing.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2016 08:06:32 ]
pi_160584124
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 07:45 schreef Chanty het volgende:

[..]

Jawel jullie advies komt wel binnen en ik besef me ook dat het belachelijk is me zo in de stress te werken voor een baan waar ik nog maar zo kort zit en me zo weinig plezier oplevert tot nu toe. Dus ik ga zeker het gesprek aan maar mijn LG is pas dinsdag op kantoor en dan is er ook maar 1 uur waarin ze geen afspraken heeft staan. Rest van de week is ze er niet.

En wat Arja zegt, ik moet idd wat scenario's in mijn hoofd hebben. Ik verwacht namelijk geen positieve reactie maar een reactie die aangeeft dat de stress bij het wel hoort een als ik dat niet aankan dan is het voor mij niet de juiste baan. Daarom twijfel ik ook zo om het aan te geven of dat ik me aanstel.
Misschien past de baan dan op dit moment inderdaad niet bij je, maar dat is pas een volgende stap/uitdaging. Nu gaat het alleen om wat er nu gebeurt, en dat is dat het gewoon niet (goed) gaat. Ik hoop dat je voor jezelf een weg vindt waarop je kunt handelen naar wat je denkt en naar wat er nu nodig is, maar die ook goed voelt. Succes :*
  vrijdag 11 maart 2016 @ 08:15:29 #131
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_160584219
Sterkte chanty!
Als dat de reactie is die je verwacht en als je die ook krijgt, dan is dat heel onbegripvol en kortzichtig van hun.
Als je zwanger bent, dus met 1 lijf voor minstens 2 personen zorgt functioneert je nu eenmaal anders.
Ik sluit me helemaal aan bij de reacties hierboven.

Madivi,
Wow schrikken! Ook nog s je eigen zkh vol.
Je bent wel in goede handen en ik duim voor je dat alles goed gaat, wat er ook gebeurd.

Ook nog even jompelen voor alle knippers en mooie echo's!
Ennnn ook voor de nieuwe dubbele streepjes!

Vandaag krijg ik mijn bd meter!
Kan ik zelf in de gaten houden of mijn bd ook hoger is als ik mij niet lekker voel.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 08:20:32 #132
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_160584265
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 05:28 schreef Madivi het volgende:
Vannacht om 2 uur toen ik opstond om te plassen zijn de vliezen van baby A gebroken. Sindsdien onregelmatige weeën.

Mijn eigen ziekenhuis was vol, dus ben overgebracht naar ander ziekenhuis met neonatologie. Heb nu weeënremmers en longrijpings prikken gehad... Hopelijk blijven ze nog een paar daagjes binnen tot deze medicijnen ingewerkt zijn. ;(
Sterkte! :* Hopelijk kun je ze nog even binnenhouden. Mijn pm staat open mocht je nog vragen heb oid.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 08:22:57 #133
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_160584293
Sterkte Chanty! Ik denk dat alles wel gezegd is.

Even heel hard: door het (blijven) negeren van de signalen van je lichaam (harde buiken enzo) en gewoon door blijven bikkelen heeft je werkgever dus een hogere prioriteit dan je buikbaby. Is dat wat je wil?

:*
pi_160584346
Madivi, wat een schrik. Hopenlijk blijven ze nog lekker even binnen zitten.

Chanty, alles is al wel gezegd, Kyara verwoordt eigenlijk wat mijn vraag ook was, waar ligt je prioriteit?
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 11 maart 2016 @ 08:57:01 #135
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160584609
In een nacht waarin ik ein-de-lijk eens heeeeeerlijk slaap dient baby A zich ineens aan Madivi :{ Dat is schrikken voor je! Hoop dat je kerels nog even blijven zitten. Houd je haaks!

Ook deed mijn buikje een groei :P Nog steeds geen gram eraan. Kan het zijn dat onze appel nog een beetje 'ten koste van mij' groeit - gezien al het voedsel dat ik naar binnen stouw? Het zal vast wel snel gaan veranderen.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 09:05:49 #136
426379 elamanilo
elämänilo
pi_160584711
:* madivi, veel succes, ik duim mee dat alles goed afloopt!
pi_160584738
j
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
Even tussendoor: de echo was goed! *O*

Baby zit in de baarmoeder, met dooierzak en vruchtwater en kloppend hartje en meet nu 1,3 cm. O+ Qua termijn zitten we voorlopig op 7w+4d met 23 oktober als uitgerekende datum.
Jaaaaa!!!! Je kan daar wel zo casual over doen maar: jaaaaa! Gefeliciteerd! Wat fijn!

En lieve Madivi, wat jammer dat waar je voor vreesde toch gebeurde. Maar you can do this! Zet hem op <3
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_160584835
Chanty, ga het gesprek aan! Doe het voor je meisje...
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 11 maart 2016 @ 09:30:25 #139
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_160585079
Ladies, ik weet het advies eigenlijk al, maar ga het toch even aan jullie voorleggen:

Ik heb sinds gisterenavond enorme pijn in mijn buik. Niet constant, maar bij beweging van mij (dus opstaan oid). In bed omdraaien was een ramp (gelukkig toch wel redelijk geslapen), maar helaas was het vanmorgen niet over. Ik voel de baby minimaal, maar als ik het wakker maak, krijg ik wel een schop. Een kleintje, maar toch enigszins beweging. Mn baarmoeder voelt als een harde bal en het voelt echt niet prettig in mijn buik. Wat zeggen jullie, bellen of niet?

Ik heb morgen met moeder en zus een pretecho staan, maar stel dat het niet goed is, dan wil ik niet daarop wachten... Of nou ja, dan wil ik het nieuws niet op die manier horen, zeg maar....
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 09:32:41 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_160585114
Nouk, áltijd bellen bij twijfel! Dat hoef / moet je niet hier vragen, dat moet je echt gewoon doen, daar zijn de verloskundigen voor! :*
disclaimer
  Manager PR/Moderator vrijdag 11 maart 2016 @ 09:35:25 #141
269689 crew  Viv
pi_160585149
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 08:22 schreef Kyara het volgende:
Even heel hard: door het (blijven) negeren van de signalen van je lichaam (harde buiken enzo) en gewoon door blijven bikkelen heeft je werkgever dus een hogere prioriteit dan je buikbaby.
En zo is het ook letterlijk: bij stress wordt je bloedsomloop geoptimaliseerd om voor een boze leeuw weg te rennen, en niet om een baby te laten groeien.
pi_160585251
Nouk; BELLEN! Al is het alleen maar voor je eigen gemoed.

Ooooh jongens ik ben moooooeeeehooooeeee, lag er gister om 22.00 in, tot vanmorgen 7.30 en nog voel ik mij totaal uitgeput. Dit herken ik helemaal niet van de 1e zwangerschap, toen was ik ook wel moe maar niet zo moe!
S. 2014
J. 2016
pi_160585329
@chanty, je hebt al zoveel goede adviezen gekregen hier dat ik je alleen veel sterkte wil wensen!!

@maldavi, duimduimduimduimerdeduim dat je tweeling nog even in je buik blijven! Jij ook veel sterkte gewenst!!

@Nouk, altijd bellen!! Dat is het advies wat elke keer te horen kreeg, liever een keer teveel bellen dan heel veel stress!!

@gewoonmezelf, oh dat herken ik helemaal... hier zou ik ook zo mn bed weer in kunnen duiken.

Zo hier vandaag dagje bloedsuiker prikken... de eerste 2 waardes waren prima in orde :Y
pi_160585589
Oh madivi, wat spannend!
Veel succes en sterkte
pi_160585609
GM heel herkenbaar. Ik was nu tot een week of 16 zoooo moe. Herkende dat ook helemaal niet van de eerste zwangerschap. Nu gaat het gelukkig wat beter.

Sprotjes fijn dat de eerste waardes al goed zijn. Had jou dochter laatst niet een ritme onderzoek? Was de uitslag goed? (Of haal ik je in de war met iemand anders :@ )

Nouk, gewoon bellen hoor!!

Chanty je stelt je echt niet aan :* maar dat is juist wat iedereen ook zegt.

Veruca volgens mij heb ik jou nog helemaal niet gefeliciteerd met je knipper :@
Gefeliciteerd *O* *O*
  vrijdag 11 maart 2016 @ 10:18:02 #146
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160585663
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 08:22 schreef Kyara het volgende:
Sterkte Chanty! Ik denk dat alles wel gezegd is.

Even heel hard: door het (blijven) negeren van de signalen van je lichaam (harde buiken enzo) en gewoon door blijven bikkelen heeft je werkgever dus een hogere prioriteit dan je buikbaby. Is dat wat je wil?

:*
Absoluut mijn baby! Ik heb LG net gemaild dat ik iets wil bespreken en of ze maandag een paar minuten tijd heeft (ze is er wel maar haar hele agenda staat ramvol). Nu kan ik ook niet meer terug.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 11 maart 2016 @ 10:24:42 #147
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160585762
Chanty ^O^
  vrijdag 11 maart 2016 @ 10:30:58 #148
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_160585857
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:18 schreef Chanty het volgende:

[..]

Absoluut mijn baby! Ik heb LG net gemaild dat ik iets wil bespreken en of ze maandag een paar minuten tijd heeft (ze is er wel maar haar hele agenda staat ramvol). Nu kan ik ook niet meer terug.
Goed van je. Weet ook dat het geen makkelijke beslissing is. Maar wel de beste. :*
  vrijdag 11 maart 2016 @ 10:31:20 #149
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160585862
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:18 schreef Chanty het volgende:

[..]

Goedzo :*.
KuikenGuppy
pi_160585868
Goedzo Chanty!! Eerste moeilijke stap is gezet ^O^

@ikke84, goed geheugen heb jij! Klopt helemaal, ben t waarschijnlijk vergeten te melden hier. Maar we hebben een supergoede uitslag gekregen, t werd elk jaar eigenlijk erger, maar wonderbaarlijk kregen we nu te horen dat het aantal extra systolen terug gezakt is naar 4% van het totale aantal slagen op een dag. Dus supergoed nieuws, en de echo van haar hart was prima. Dus over een jaar weer zo'n test om te kijken hoe het dan gaat. en wellicht in de toekomst een lagere frequentie van terug komen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')