Jawel jullie advies komt wel binnen en ik besef me ook dat het belachelijk is me zo in de stress te werken voor een baan waar ik nog maar zo kort zit en me zo weinig plezier oplevert tot nu toe. Dus ik ga zeker het gesprek aan maar mijn LG is pas dinsdag op kantoor en dan is er ook maar 1 uur waarin ze geen afspraken heeft staan. Rest van de week is ze er niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:19 schreef ikke_84 het volgende:
Madivi sterktehopelijk blijven ze nog even zitten zodat de medicatie zijn werk kan doen.
Chanty ik sluit me aan bij de rest. Alleen komt al het advies niet echt binnen geloof ik. Het is ook moeilijk om z'n stap te zetten maar wel heel belangrijk. Als je het niet voor jezelf wil/kan doen doe het dan voor je kindjes![]()
Mijn schoonzus had ook heel veel stress van het werk en is met 27 weken bevallen, vast niet alleen daardoor maar al die stress speelde wel mee.
Werk is maar werk. Dat kindje in jou buik is veel belangrijker dan dat.
Vivieen knipper!
Misschien past de baan dan op dit moment inderdaad niet bij je, maar dat is pas een volgende stap/uitdaging. Nu gaat het alleen om wat er nu gebeurt, en dat is dat het gewoon niet (goed) gaat. Ik hoop dat je voor jezelf een weg vindt waarop je kunt handelen naar wat je denkt en naar wat er nu nodig is, maar die ook goed voelt. Succesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jawel jullie advies komt wel binnen en ik besef me ook dat het belachelijk is me zo in de stress te werken voor een baan waar ik nog maar zo kort zit en me zo weinig plezier oplevert tot nu toe. Dus ik ga zeker het gesprek aan maar mijn LG is pas dinsdag op kantoor en dan is er ook maar 1 uur waarin ze geen afspraken heeft staan. Rest van de week is ze er niet.
En wat Arja zegt, ik moet idd wat scenario's in mijn hoofd hebben. Ik verwacht namelijk geen positieve reactie maar een reactie die aangeeft dat de stress bij het wel hoort een als ik dat niet aankan dan is het voor mij niet de juiste baan. Daarom twijfel ik ook zo om het aan te geven of dat ik me aanstel.
Sterkte!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 05:28 schreef Madivi het volgende:
Vannacht om 2 uur toen ik opstond om te plassen zijn de vliezen van baby A gebroken. Sindsdien onregelmatige weeën.
Mijn eigen ziekenhuis was vol, dus ben overgebracht naar ander ziekenhuis met neonatologie. Heb nu weeënremmers en longrijpings prikken gehad... Hopelijk blijven ze nog een paar daagjes binnen tot deze medicijnen ingewerkt zijn.![]()
Jaaaaa!!!! Je kan daar wel zo casual over doen maar: jaaaaa! Gefeliciteerd! Wat fijn!quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
Even tussendoor: de echo was goed!
Baby zit in de baarmoeder, met dooierzak en vruchtwater en kloppend hartje en meet nu 1,3 cm.Qua termijn zitten we voorlopig op 7w+4d met 23 oktober als uitgerekende datum.
En zo is het ook letterlijk: bij stress wordt je bloedsomloop geoptimaliseerd om voor een boze leeuw weg te rennen, en niet om een baby te laten groeien.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:22 schreef Kyara het volgende:
Even heel hard: door het (blijven) negeren van de signalen van je lichaam (harde buiken enzo) en gewoon door blijven bikkelen heeft je werkgever dus een hogere prioriteit dan je buikbaby.
Absoluut mijn baby! Ik heb LG net gemaild dat ik iets wil bespreken en of ze maandag een paar minuten tijd heeft (ze is er wel maar haar hele agenda staat ramvol). Nu kan ik ook niet meer terug.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:22 schreef Kyara het volgende:
Sterkte Chanty! Ik denk dat alles wel gezegd is.
Even heel hard: door het (blijven) negeren van de signalen van je lichaam (harde buiken enzo) en gewoon door blijven bikkelen heeft je werkgever dus een hogere prioriteit dan je buikbaby. Is dat wat je wil?
Goed van je. Weet ook dat het geen makkelijke beslissing is. Maar wel de beste.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
Absoluut mijn baby! Ik heb LG net gemaild dat ik iets wil bespreken en of ze maandag een paar minuten tijd heeft (ze is er wel maar haar hele agenda staat ramvol). Nu kan ik ook niet meer terug.
Goedzoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
Absoluut mijn baby! Ik heb LG net gemaild dat ik iets wil bespreken en of ze maandag een paar minuten tijd heeft (ze is er wel maar haar hele agenda staat ramvol). Nu kan ik ook niet meer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |