Zat ik ook al over te twijfelen maar dat heb ik maar 1x eerder gehad maar internet zegt dat je juist minder last hebt van migraine tijdens de zwangerschap. En de vorige keer (5 jaar geleden ofzo) was onder invloed van stress. En het kan zijn dat de stress er nu uit komt van de afgelopen weken, maar ik ben net weer stressvrij voor mijn gevoelquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:13 schreef ikke_84 het volgende:
Madiviwat een rot situatie
![]()
Nouk fijn dat alles er goed uitzag. Rustig aan doen nu hoor.
Ik heb dinsdag ook mijn urine laten testen, geen blaasontsteking. Nou moet ik op streptokokken B laten testen. Schijnt standaard te zijn voor zwangere als je klachten hebt maar geen blaasontsteking.
Maandag even een kweekte naar het ziekenhuis brengen.
(Weet iemand hier de kosten van? Ik kan t nergens vinden en schijnt nogal prijzig te zijn?)
Nazil wat vervelend dat je je zo naar voelt van je bloeddruk. Cup a soup is idd een zout bom, fijn dat dat een beetje hielp. Heb je er geen migraine bij omdat je z'n hoofdpijn hebt en geen licht kan verdragen?
Ereshvoor de goede uitslag
+1!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:26 schreef Chanty het volgende:
Madivi wat naar en bizar om te lezen dat laatsteheel veel sterkte
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:21 schreef Ereshkigal het volgende:
Stuiter hier bijna het huis door...Ik kan elk moment gebeld worden over de uitslag van het bloed van de nekplooi meting.
Deze zouden we maandag krijgen maar toen hadden ze de uitslag niet of was zoek geen idee...
Ik hoop dat de gynaecoloog snel belt want ik wil het nu weten waar we aan toe zijn....bah wat duurt wachten dan lang
Uitslag is binnen en deze is goed!!! Pfoeh wat een enorme opluchting!! Nu genieten
wanneer heb jij die mail er van gekregen? Er stond rond de 14 weken dat je de ophaalmail kreeg maar maandag ben ik al 16 wekenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:29 schreef Quoi het volgende:
Net de Zwangerbox opgehaald bij de Etos (mams heeft me voor van alles ingeschreven). Viel me 100% mee, want er zit een heel erg leuk rompertje in. Die had ik zelf ook kunnen kopen. Daarover gesproken: ik heb een broekje en mutsje gekocht! Eerste echte aankopen! Ik heb ze ingepakt voor mijn vriend. Ik vind ze zelf adorable
Even teruggezocht: 1 maart.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:19 schreef Nazil het volgende:
[..]
wanneer heb jij die mail er van gekregen? Er stond rond de 14 weken dat je de ophaalmail kreeg maar maandag ben ik al 16 wekenHier zit geen etos in de buurt maar maandag in de plaats waar de pretecho is wel, dus dat wilde ik combineren. Maar ja, moet die mail wel komen.
Ja zit ook aan die te denken, als ik het goed begrijp hoef je die niet te knopen, maar zit deze gewoon met clips enz vast?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:53 schreef Sull het volgende:
Nouk, fijn dat alles goed was!
Quoi en... Ik kan jullie een Tula draagzak echt aanraden. Man en ik dragen onze peuter daar nog steeds heel prettig in (en leuke designs)
Klik systeem inderdaad. Ben dol op mijn doeken maar mijn tula is ook heel erg fijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zit ook aan die te denken, als ik het goed begrijp hoef je die niet te knopen, maar zit deze gewoon met clips enz vast?
De emeibaby is ook heel fijn, die heeft mijn zus.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:42 schreef Arja het volgende:
Ik vind de emeibaby draagzakken mooi![]()
Misschien ga ik die wel aan mijn ouders vragen. Mijn schoonouders kopen al de kinderwagen en mijn ouders wilden ook wat doen.
Ik vind die roze/paarse met die boom zo mooi, maar ik denk niet dat mijn man daarmee gaat lopen.
Vandaag was de bouwkundige keuring van ons nieuwe huis. Gelukkig kwamen daar niet ook nog eens lijken uit de kast.
Het voelde heel fijn om daar te zijn. Een fijne plek voor een kind om op te groeien en het voelde al als ons huis.
Super!quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
Even tussendoor: de echo was goed!
Baby zit in de baarmoeder, met dooierzak en vruchtwater en kloppend hartje en meet nu 1,3 cm.Qua termijn zitten we voorlopig op 7w+4d met 23 oktober als uitgerekende datum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |