doe niet zo sneuquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daarom leven ze ook nog om te posten.
Op de dag dat je gericht wat doet aan bashes tegen bevolkingsgroepen. Let wel, onder bashes vallen ook ordinaire complottheorieën of gewoonweg het verkondigen van leugens over die bevolkingsgroepen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan jullie trouwen?
De popo had een emmer over het hoofd gezet, wantquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:51 schreef YazooW het volgende:
Las ik gisteren niet ergens dat dat hoofd in een emmer zou hebben gezeten? Is weinig van te zien op die beelden van Geenstijl.
Het Onthoofde Hoofd, de nieuwe Suske & Wiske?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Mag het weer over het onthoofde hoofd gaan?
Mee eens.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Mag het weer over het onthoofde hoofd gaan?
Toevallig ben ik een groot Suske & Wiske fan. Dit zou een mooie zijn inderdaad.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Het Onthoofde Hoofd, de nieuwe Suske & Wiske?
Win-win, ja...maar dit krijgt nog wel een staartje, er gaan meer pionnen vallenquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:31 schreef George_Zina het volgende:
Marokkanen die elkaar uitmoorden.Allah Akbarrrrrrrrrrr.
![]()
Ik houd mijn hart vast voor de repercussies
Ik dacht eerder aan Zuid-Amerikaanse cartel gasten, aangezien dit om drugs ging/zou gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:36 schreef Elfletterig het volgende:
Het zal wel weer not done zijn, maar de eerste associatie die ik bij dit barbaarse geweld heb, zijn de praktijken van IS.
Verder stel ik vast dat er in Nederland een Mocro Mafia bestaat, waarbij er ongetwijfeld ook een link is met de bende die in dit topic wordt genoemd.
Jarenlang hebben we in Nederland criminelen met fluwelen handschoen aangepakt. Nu plukken we de vruchten van dat wanbeleid.
Stukje behoud van cultuur ook hè. En zolang ze geen kogels gebruiken, zodat onschuldigen eventueel het slachtoffer kunnen worden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:36 schreef Elfletterig het volgende:
Het zal wel weer not done zijn, maar de eerste associatie die ik bij dit barbaarse geweld heb, zijn de praktijken van IS.
Verder stel ik vast dat er in Nederland een Mocro Mafia bestaat, waarbij er ongetwijfeld ook een link is met de bende die in dit topic wordt genoemd.
Jarenlang hebben we in Nederland criminelen met fluwelen handschoen aangepakt. Nu plukken we de vruchten van dat wanbeleid.
Ik begrijp die associatie met IS, maar een associatie met de Mexicaanse drugskartels ligt veel eerder voor de hand.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:36 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben ook een bekende van de politie....ik heb vorige week een aangifte gedaan van verlies van mijn huissleutels.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:45 schreef lDDQD het volgende:
Dus Nabil was een gewone jongen die stage liep bij een klusjesbedrijf en ergens is hij in de drugswereld terecht gekomen?
Ik las dat hij een bekende was van de politie, voor welke misdrijven?
Leuk!quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Mensen, zo gebeurt er tenminste nog eens wat in dit land, dankzij de multocriminele samenleving.
Je moet er toch niet aan denken dat we de massa-immigratie van moslims aan ons voorbij hadden moeten laten gaan, zodat we anno 2016 het nog steeds zouden moeten hebben van zogenaamde spannende dingen uit de jaren 50 waar de spruitjeslucht vanaf dampt?
Hadden we ons nu dan moeten verkneukelen over boerin Geertuida die heur geheimen minnaar met een karbouw om de oren sloeg omdat hij in het achterwerk van heur baste vriendin had geknepen, waarna veldwachter Bromsnor hem vermanend had toegesproken?
Nou, vooral omdat er hier geen Mexicaanse drugskartels actief zijn maar de mocrowereld al jaren op voet van oorlog leven daar in Amsterdam.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik begrijp die associatie met IS, maar een associatie met de Mexicaanse drugskartels ligt veel eerder voor de hand.
Nabil is goed met zijn handen maar weet niet altijd zijn hoofd erbij te houden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:52 schreef George_Zina het volgende:
Het gaat om Nabil Azieb die onthoofd is. Vent op de foto. Deze heeft wel een stage kunnen vinden.
[ afbeelding ]
quote:Over 10 jaar... "ben ik directeur van Stadgenoot. Nee, grapje. Ik zie mezelf wel in Marokko zitten, ergens op een hoge berg met uitzicht over de zee."
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:49 schreef vincenzo78 het volgende:
We kunnen de rest van de avond alweer helemaal uitschrijven.
18:15: EenVandaag: 8 minuten item over de gebeurtenissen van vandaag. Politiewoordvoerder aan het woord, de man van de broodjeszaak vertelt van zijn 'ontdekking' en tenslotte waarschijnlijk een criminoloog die voor het laatst in 1982 op straat is geweest.
18:20: Editie NL: Editie NL zal eerst verschillende 'bumpers' tonen 'ONTHOOFDING ALS WAARSCHUWING'. Opnieuw de man van de broodjeszaak aan het woord, 1 of meerdere buurtbewoners die het allemaal "ongelofelijk" vinden en vervolgens die komt er Editie NL-'journalistje' aan het woord die een uitspraak zal doen in de trant van "de oorlog laait weer op'
18:30: RTL Boulevard: Kwalbert zal er ook zijn programma mee opnemen waarschijnlijk geflankeerd door John vd Heuvel/PeterRdeVries (die beiden totaal geen netwerk in deze zogenaamde 'Mocro-oorog'). Kwalbert vindt het waarschijnlijk OnNederlands en John/Peter doen een herhaling van zetten obv politiebronnen en/of wat hen is ingefluisterd. Kwalbert maakt nog een opmerking over IS-achtige toestanden.
19:00: DWDD: Wereldvreemde en "ik trapte mijn fietsje toch iets harder naar huis na de aanslagen op Charlie Hebdo, want ik ben bang dat ze het ook op mij hebben gemunt (want zo belangrijk vind ik mezelf)" Matthijs heeft 1 of beiden Mocro Maffia auteurs bij hem aan tafel en zullen hem bijpraten wat er toch allemaal gebeurd in de boze buitenwereld. Matthijs valt steil achterover, want hij had OvJ Theo Hofstee iets horen zeggen dat de liquidaties voorbij waren.
19:30: RTL Nieuws: Herhaling van het voorgaande
20:00: Nos Journaal: Herhaling van het voorgaande
22:15 Nieuwsuur: zie 19:30 en 20:00 maar dan 5 minuten langer met een 'expert in de studio' die met Twan Huys of Marielle Tweebeeke bespreken waar dit geweld toch vandaan komt...gossie gossie...
22:30: RTL Late Night: Humberto zal wel weer iets aanstellerig verkondigen: "Mocro Maffia gaat Mexicaanse Kartels achterna"...Humberto leest van de autocue weer een-snel-op-de-redactie- tenenkrommende-tekst (getikt door een of andere redactieMiep of lulletje rozewater).
Die irritante kutstem van Luuk (ik ben geen homo en Humberto lacht zich dood om mij en mijn op het internet opgeduikelde virals van 8 weken geleden) Ikink begeleidt een combinatie van filmpjes van waarschijnlijk criminele onthoofdingen in het buitenland (die onderling al niks met elkaar te maken hebben, maar al helemaal niks met wat er vandaag hier in Nederland is gebeurd) en er zit een misdaadjournalist aan tafel die het hele gebeuren gaat proberen te duiden. Daarbij ben je gewoon afhankelijk van welke journalist aan tafel kunt krijgen.
Binnen 12 minuten gaan ze over naar het volgende item waarbij de volgende RTL-ster een nieuw programma mag presenteren over hoe hij/zij patienten in een emo-setting van wintertenen afhelpt.
En we sluiten af met een of andere Z-artiest...en Humberto doet allemaal alsof hij het prachtig vindt...
23:00: Pauw: De avond wordt afgesloten met Jeroentje die zich de hele dag heeft proberen in te lezen in de Mocro Maffia. En zijn vragen zullen verraden dat hij net als Matthijs wereldvreemd is en hoogstwaarschijnlijk ook een misdaadjournalist aan tafel. Maar Jeroentje kan ook helemaal de verkeerde kant opgaan en er een "Marokkaanse tafel" van maken met Marokkaanse experts (die vaak ook wereldvreemd zijn) en die zullen wijzen dat maar een klein groepje is en dat zij niet model staan voor de Marokkanen in Nederland (duhhhhh iedereen met 2 hersencellen was van dit feit al op de hoogte).
Experts wijzen op grote gezinnen, gebroken gezinnen met afwezige vaders, te kleine huizen, hulpverlening die tekort schiet, tekort aan stageplekken blahbah...
(Al die jongens die zijn omgekomen in deze 'oorlog' zijn gewoon jongens die snel rijk willen worden...niets meer en niets minder)
Stond al langer bekend als ontmoetingsplaats voor criminelen. Zelfs bij de mensen in de buurt en zeker bij de gemeente.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Waarom moet die lounge nou dicht, dat hoofd lag gewoon op de stoep. Lijkt me niet echt rechtsgeldig.
Of wist de gemeente al langer van criminele praktijken en zijn ze nalatig geweest?
Uit hoofde van mijn beroep (schoolhoofd, met welk salaris je overigens nauwelijks je hoofd boven water kan houden) ben ik toch geneigd te zeggen dat de hoofdmoot van dit soort incidenten toch te maken heeft met een gebrekkige opvoeding. Kijk, het is best als je je wil profileren door je hoofd boven het maaiveld uit te steken, maar er zijn natuurlijk grenzen. Ik heb er in ieder geval een hard hoofd in, dit soort jongens reageert vaak te impulsief en verliest snel zijn hoofd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Legalize!
Harcore Mexicaanse toestanden![]()
Geen idee. Niet dat het zal helpen. Ze duiken wel weer op een andere plaats. Het waterbedeffect: je drukt op een bobbel maar die bobbel duikt weer op een andere plaats.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar was die shisha lounge nou het hoofdkwartier van die criminelen?
Persoonlijk vind ik het zorgwekkender als ze elkaar op klaarlichte dag met automatische wapens in winkelstraten of bij scholen afmaken. Dat afgehakte hoofd is ranzig, maar het doet niemand kwaad.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:14 schreef Ryan3 het volgende:
Het gekke is ze zeggen nu wel dat dit gezorgd heeft voor een enorme schok en dat dit een enorme indruk heeft gemaakt, maar is dat nu wel zo? Sinds een kleine twee jaar is het an sich iets waarbij de meesten mensen hun schouders al weer ophalen, krijg ik de indruk. Okee, dat dit nu gebeurt bij jou om de hoek daar in Asd, maar dat komt gewoon door de globalisering. Ik zie vooral mensen reageren in de trant van, ach, als die lui dat soort dingen nou maar onderling doen...
Ja, die reactie heb ik al paar keer gelezen en gehoord vandaag.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het zorgwekkender als ze elkaar op klaarlichte dag met automatische wapens in winkelstraten of bij scholen afmaken. Dat afgehakte hoofd is ranzig, maar het doet niemand kwaad.
Je, de gebrekkige opvoeding van populistische politici die onzinnige beloftes maken over een drugs vrije wereld. Een War on Drugs die 40 jaar later en meer dan 100.000 dode Mexicanen verder gewonnen is door de drugsmaffia.quote:
Volgens mij begrijp jij jezelf niet helemaal. Het gaat om de associatie, is allemaal niet zo moeilijk. Ook hier een bendeoorlog gaande m.b.t. drugs. Net als in Mexico. Die vergelijking is dus wat logischer als een vergelijking met IS.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou, vooral omdat er hier geen Mexicaanse drugskartels actief zijn maar de mocrowereld al jaren op voet van oorlog leven daar in Amsterdam.
Lijkt me dus bijzonder logisch om er vanuit te gaan dat een mexicaan dit heeft gedaan en dit absoluut niets met moslims te maken heeft.
Sjonge jonge, nog Sinterklaas en Paarse Piet gevierd vorig jaar?
Geen kopstuk?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:57 schreef George_Zina het volgende:
Morbide signaal
De daders hebben de getrouwen van Benaouf A. en Houssine A. een morbide signaal willen geven met de moord op Amzieb en het achterlaten van diens hoofd voor Fayrouz. Dat blijkt ook uit het feit dat de twintiger bepaald niet te boek stond als een kopstuk uit de groep, maar meer als één van de vele uitvoerders. Dat schrijven Parool-misdaadverslaggevers Paul Vugts en Maarten van Dun.
De popo? Was dat de hoofdinspecteur?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:27 schreef Pek het volgende:
[..]
De popo had een emmer over het hoofd gezet, want
Alleen als je het over de handeling hebt. De Islamieten hebben onthoofden in hun doctrine staan, lijkt me niet minder relevant.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij jezelf niet helemaal. Het gaat om de associatie, is allemaal niet zo moeilijk. Ook hier een bendeoorlog gaande m.b.t. drugs. Net als in Mexico. Die vergelijking is dus wat logischer als een vergelijking met IS.
Of juist ietsjes te letterlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:35 schreef k_man het volgende:
Afijn, ik denk dat iemand het begrip 'hoofdelijk aansprakelijk stellen' verkeerd begrepen heeft.
Volgens mij gaat het nu eenmaal juist om de handelingen en in dit geval niet om de doctrine. De Islamieten hebben ook een verbod op drugs en drugshandel in hun doctrine staan.. dus wat dat betreft..quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Alleen als je het over de handeling hebt. De Islamieten hebben onthoofden in hun doctrine staan, lijkt me niet minder relevant.
IS staat strak van de speed en andere zooi dus daar zou ik me maar niet op vast pinnen ;Pquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nu eenmaal juist om de handelingen en in dit geval niet om de doctrine. De Islamieten hebben ook een verbod op drugs en drugshandel in hun doctrine staan.. dus wat dat betreft..
Welke soera is dat?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nu eenmaal juist om de handelingen en in dit geval niet om de doctrine. De Islamieten hebben ook een verbod op drugs en drugshandel in hun doctrine staan.. dus wat dat betreft..
Daarom, doctrine doet er niet toequote:Op woensdag 9 maart 2016 18:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
IS staat strak van de speed en andere zooi dus daar zou ik me maar niet op vast pinnen ;P
Nee, pas op hoor, komt van de Mexicaanse drugsbendes vandaan, niet ISIS en dus islam.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:09 schreef MMXMMX het volgende:
ISIS praktijken in Amsteredam.
licht getint hoofd.
Je verwacht het niet
Matthijs' dwdd draait ook alleen om "bewonderen" in feite hè.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:59 schreef vincenzo78 het volgende:
Dwdd doet er zo te zien helemaal niks aan, want alle gasten/experts zijn al geclaimd door andere talkshows (zie gasten RTL Late Night en Pauw).
Veelzeggend Matthijsje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |