abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:15:30 #1
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_160545557
MAARSSEN/UTRECHT - De man die woensdagochtend om het leven kwam na een plofkraak in Duitsland, is een man uit Maarssen. Het is de tweede keer in korte tijd dat een Nederlander om het leven komt na het plegen van een plofkraak in Duitsland. Een handlanger uit Utrecht raakte zwaargewond en verkeert in levensgevaar. De mannen zouden deel uitmaken van een groep van honderdvijftig criminelen die zich concentreert in de regio Utrecht.

De twee zaten in een vluchtauto die met hoge snelheid tegen een vrachtwagen en vervolgens tegen een boom botste. Een derde inzittende probeerde te vluchten, maar hij werd gearresteerd. De drie hadden in de nacht van dinsdag op woensdag een plofkraak gepleegd in Meppen, net over de grens bij Emmen. Ze sloegen vervolgens met een donkere Audi op de vlucht. Door hoge snelheid kwamen ze in een bocht op de verkeerde weghelft terecht.

Het westen van Duitsland wordt al maanden geteisterd door plofkraken en ramkraken. Veel kraken lijken het werk van Nederlanders te zijn. Die vluchten na hun daden in pijlsnelle auto's richting de grens. Ze halen soms halsbrekende toeren uit om de politie af te schudden. Vorige maand kwamen twee Nederlandse inbrekers om het leven op de snelweg richting Venlo. Ze hadden kort ervoor ingebroken in een telefoonwinkel. Hun Audi raakte op hoge snelheid van de Autobahn.

De Duitse politie heeft volop contact met de Nederlandse recherche. Een groep rechercheurs met daarin veel politiemensen van de Landelijke Eenheid werkt nauw samen met de Duitse politie om de zeer gewelddadige plofkrakers en telefoonwinkelrovers op te sporen. De samenwerking heeft al tot successen geleid. In december werd een grote bende uit Nederland opgepakt.

„We denken dat er zo’n 150 relatief jonge Nederlanders zijn, die zich bezighouden met deze tak van sport en opereren in het Duitse grensgebied. Ze werken in wisselende samenstelling en zijn ook hier in Nederland actief”, liet Thomas Aling van de Landelijke Eenheid eerder weten aan De Telegraaf. Het gros bestaat uit mannen met een Marokkaanse achtergrond. Dat bevestigt ook de Duitse politie.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_uit_Maarssen__.html

Het was een jongen met een hart van goud.....
pi_160545639
1 down, 149 left.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:22:11 #3
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_160545709
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
1 down, 149 left.
Met zo'n naam zou je toch moeten weten dat het niet bij 149 blijft :')
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:23:40 #4
28033 Pek
je moet wat
pi_160545752
GTA 6, the NL-edition _O- _O_
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:27:15 #5
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_160545834
Iets met karma...
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:32:17 #6
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160545953
Nederlands? Dit waren toch Marokkanen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:38:35 #7
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_160546077
Potverdrie nou worden alle Nederlanders in Duitsland met de nek aangekeken......
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_160546085
Deze marokkaanse vetzak, een lid van de Marokkaanse bende Turtles, die wat cocaïne achter hebben gehouden en zich enorm hebben verrijkt. Nektasje bij. Het beeld is compleet. Op de foto met wat Duitse bolides. Dan ben je toch wel het mannetje.

pi_160546175
Wat is er trouwens gebeurd met dat beleid waarbij peperdure bezittingen worden afgepakt als er grote twijfels zijn over de rechtmatigheid ervan? Daar was een jaar of wat geleden toch iets over in het nieuws? Van die jonge jongens die in een peperdure auto rijden zonder dat ze die kunnen betalen.
pi_160546209
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:42 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met dat beleid waarbij peperdure bezittingen worden afgepakt als er grote twijfels zijn over de rechtmatigheid ervan? Daar was een jaar of wat geleden toch iets over in het nieuws? Van die jonge jongens die in een peperdure auto rijden zonder dat ze die kunnen betalen.
Wat zijn 'grote twijfels' - ik bedoel er zijn zat jonge jongens die een peperdure auto rijden door gewoon hard te werken. De bewijslast kan, lijkt mij, niet omgekeerd worden.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:44:16 #11
356891 Abed
hooggeleid
pi_160546210
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:38 schreef George_Zina het volgende:
Deze marokkaanse vetzak, een lid van de Marokkaanse bende Turtles, die wat cocaïne achter hebben gehouden en zich enorm hebben verrijkt. Nektasje bij. Het beeld is compleet. Op de foto met wat Duitse bolides. Dan ben je toch wel het mannetje.

[ afbeelding ]
Fijne waggies G.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:45:23 #12
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_160546240
quote:
Die regelen tegenwoordig via een lease-constructie dat die bakken niet meer op hun naam staan.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:47:05 #13
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160546269
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat zijn 'grote twijfels' - ik bedoel er zijn zat jonge jongens die een peperdure auto rijden door gewoon hard te werken. De bewijslast kan, lijkt mij, niet omgekeerd worden.
Geen (witte - in de zin van belastingbetalende) baan, wel dikke cash?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_160546285
Hopelijk kan de chauffeur van de vrachtwagen op de nodige steun rekenen. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:51:18 #15
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_160546372
quote:

[..]

Dat kan je makkelijk bewijzen als het allemaal legil is.
Racial profiling afschaffen was een grote fout. :@
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_160546374
Als je tijd hebt om 's nachts plofkraken te plegen, voer je overdag niet veel uit wat werk betreft. Als je dan toch in een dure Audi rijdt, klopt er (vaak) iets niet.
pi_160546445
quote:
9s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:32 schreef Perrin het volgende:
Nederlands? Dit waren toch Marokkanen?
Echt?
I´m back.
pi_160546597
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:38 schreef George_Zina het volgende:

[ afbeelding ]
Dat zijn export kentekens sjonnie
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:19:52 #19
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_160546913
quote:

[..]

Dat zijn over het algemeen profvoetballers, en of die nou zo hard werken....

Met welke andere eerlijke baan kun je als jonge allochtoon zoveel verdienen volgens jou?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_160546922
Ruimt lekker op zo.
pi_160546925
quote:
Die auto's waarmee men de overvallen pleegt zijn altijd gestolen die zet je niet zomaar op naam. Verder vinden de plukze acties nog regelmatig plaats.
pi_160547105
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:47 schreef Perrin het volgende:

[..]

Geen (witte - in de zin van belastingbetalende) baan, wel dikke cash?
Pa, ma, geldschieter - je kan zoveel bedenken.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:29:40 #23
356891 Abed
hooggeleid
pi_160547118
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:20 schreef Infection het volgende:
Ruimt lekker op zo.
Haat.
pi_160547120
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:19 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dat zijn over het algemeen profvoetballers, en of die nou zo hard werken....

Met welke andere eerlijke baan kun je als jonge allochtoon zoveel verdienen volgens jou?
Ik verdien niet slecht en heb recentelijk een mooie grote bak gekocht. Zijn zat baantjes te bedenken.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:30:18 #25
356891 Abed
hooggeleid
pi_160547136
quote:
15s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik verdien niet slecht en heb recentelijk een mooie grote bak gekocht.
Dit, same here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')