We kunnen de rest van de avond alweer helemaal uitschrijven.
18:15: EenVandaag: 8 minuten item over de gebeurtenissen van vandaag. Politiewoordvoerder aan het woord, de man van de broodjeszaak vertelt van zijn 'ontdekking' en tenslotte waarschijnlijk een criminoloog die voor het laatst in 1982 op straat is geweest.
18:20: Editie NL: Editie NL zal eerst verschillende 'bumpers' tonen 'ONTHOOFDING ALS WAARSCHUWING'. Opnieuw de man van de broodjeszaak aan het woord, 1 of meerdere buurtbewoners die het allemaal "ongelofelijk" vinden en vervolgens die komt er Editie NL-'journalistje' aan het woord die een uitspraak zal doen in de trant van "de oorlog laait weer op'
18:30: RTL Boulevard: Kwalbert zal er ook zijn programma mee opnemen waarschijnlijk geflankeerd door John vd Heuvel/PeterRdeVries (die beiden totaal geen netwerk in deze zogenaamde 'Mocro-oorog'). Kwalbert vindt het waarschijnlijk OnNederlands en John/Peter doen een herhaling van zetten obv politiebronnen en/of wat hen is ingefluisterd. Kwalbert maakt nog een opmerking over IS-achtige toestanden.
19:00: DWDD: Wereldvreemde en "ik trapte mijn fietsje toch iets harder naar huis na de aanslagen op Charlie Hebdo, want ik ben bang dat ze het ook op mij hebben gemunt (want zo belangrijk vind ik mezelf)" Matthijs heeft 1 of beiden Mocro Maffia auteurs bij hem aan tafel en zullen hem bijpraten wat er toch allemaal gebeurd in de boze buitenwereld. Matthijs valt steil achterover, want hij had OvJ Theo Hofstee iets horen zeggen dat de liquidaties voorbij waren.
19:30: RTL Nieuws: Herhaling van het voorgaande
20:00: Nos Journaal: Herhaling van het voorgaande
22:15 Nieuwsuur: zie 19:30 en 20:00 maar dan 5 minuten langer met een 'expert in de studio' die met Twan Huys of Marielle Tweebeeke bespreken waar dit geweld toch vandaan komt...gossie gossie...
22:30: RTL Late Night: Humberto zal wel weer iets aanstellerig verkondigen: "Mocro Maffia gaat Mexicaanse Kartels achterna"...Humberto leest van de autocue weer een-snel-op-de-redactie- tenenkrommende-tekst (getikt door een of andere redactieMiep of lulletje rozewater).
Die irritante kutstem van Luuk (ik ben geen homo en Humberto lacht zich dood om mij en mijn op het internet opgeduikelde virals van 8 weken geleden) Ikink begeleidt een combinatie van filmpjes van waarschijnlijk criminele onthoofdingen in het buitenland (die onderling al niks met elkaar te maken hebben, maar al helemaal niks met wat er vandaag hier in Nederland is gebeurd) en er zit een misdaadjournalist aan tafel die het hele gebeuren gaat proberen te duiden. Daarbij ben je gewoon afhankelijk van welke journalist aan tafel kunt krijgen.
Binnen 12 minuten gaan ze over naar het volgende item waarbij de volgende RTL-ster een nieuw programma mag presenteren over hoe hij/zij patienten in een emo-setting van wintertenen afhelpt.
En we sluiten af met een of andere Z-artiest...en Humberto doet allemaal alsof hij het prachtig vindt...
23:00: Pauw: De avond wordt afgesloten met Jeroentje die zich de hele dag heeft proberen in te lezen in de Mocro Maffia. En zijn vragen zullen verraden dat hij net als Matthijs wereldvreemd is en hoogstwaarschijnlijk ook een misdaadjournalist aan tafel. Maar Jeroentje kan ook helemaal de verkeerde kant opgaan en er een "Marokkaanse tafel" van maken met Marokkaanse experts (die vaak ook wereldvreemd zijn) en die zullen wijzen dat maar een klein groepje is en dat zij niet model staan voor de Marokkanen in Nederland (duhhhhh iedereen met 2 hersencellen was van dit feit al op de hoogte).
Experts wijzen op grote gezinnen, gebroken gezinnen met afwezige vaders, te kleine huizen, hulpverlening die tekort schiet, tekort aan stageplekken blahbah...
(Al die jongens die zijn omgekomen in deze 'oorlog' zijn gewoon jongens die snel rijk willen worden...niets meer en niets minder)