abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:25:23 #151
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_160539185
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja, of de niet goede met eventuele gevolgen voor die persoon.
Daar heeft Jan Jaap het hier ook nog over.

http://www.dumpert.nl/med(...)_niet_meer_mee_.html

Toevallig weer.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_160539186
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja, of de niet goede met eventuele gevolgen voor die persoon.
Ze ouders zullen dan wel blij zijn, dat-ie nog leeft, lijkt me. :D.
I´m back.
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:27:22 #153
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_160539224
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:23 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me toch wel af wat ie op zijn kerfstok had om zo aan zijn eind te komen.
Hij zou gaan lullen met de cops over Benaouf A.
pi_160539240
quote:
6s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:25 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Daar heeft Jan Jaap het hier ook nog over.

http://www.dumpert.nl/med(...)_niet_meer_mee_.html

Toevallig weer.
Dat gaat over een dader, niet een slachtoffer.
I´m back.
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:28:18 #155
117098 Hathor
Effe niet
pi_160539243
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:27 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Hij zou gaan lullen met de cops
Hoe weet jij dit?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160539269
quote:

[..]

Volgens mij was dat een slordig stukje op de Telegraaf. Dat praten sloeg op dat ander slachtoffer een paar jaar terug, dacht ik.

En die ging juist in het voordeel Benaouf spreken dacht ik.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_160539282
Goed afgekeken van Mexicaanse drugskartels wel. :{
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:32:22 #158
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_160539306
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hoe weet jij dit?
Bron
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:32:27 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160539310
quote:

[..]

Dat was een vorige liquidatie toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:33:16 #160
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_160539320
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee:

quote:
A., die in 2014 werd veroordeeld tot tien jaar cel voor betrokkenheid bij een andere liquidatie: die van Najeb Bouhbouh in Antwerpen. Hij was een goede vriend van de beruchte crimineel Gwenette Martha, die in mei 2014 in Amstelveen werd geliquideerd.
pi_160539322
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
Goed afgekeken van Mexicaanse drugskartels wel. :{
Ja, zelfde als ISIS idd, die hebben dat ook van de Mexicaanse drugskartels.
I´m back.
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:33:29 #162
117098 Hathor
Effe niet
pi_160539325
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:29 schreef marsan het volgende:

[..]

Volgens mij was dat een slordig stukje op de Telegraaf. Dat praten sloeg op dat ander slachtoffer een paar jaar terug, dacht ik.

En die ging juist in het voordeel Benaouf spreken dacht ik.
Klopt, dat heb ik net ook ergens gelezen, die zou een ontlastende verklaring gaan afleggen, en daar heeft iemand een stokje voor gestoken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160539328
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op de telegraaf stond eerder een stukje waarbij het leek te gaan om dit slachtoffer.
Later is t aangepast.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:34:36 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160539337
quote:
Dat lijkt me (gezien de datum in 2014 en de strafzaak in 2014 waarin hij de verklaring zou afleggen) om El Mayouri te gaan.

quote:
Het waterpijpcafé is eerder het decor geweest van criminaliteit. Op 21 maart 2014 werd Mohammed El Mayouri vlakbij geliquideerd. De man verliet met vrienden het café en werd om de hoek op de Karperweg onder vuur genomen. El Mayouri overleed ter plaatse. Twee mannen schoten hem dood en vluchtten in een Volkswagen die later elders in Amsterdam uitgebrand werd aangetroffen.

Het slachtoffer stond op het punt een getuigenverklaring af te leggen ten gunste van Benaouf A., die in 2014 werd veroordeeld tot tien jaar cel voor betrokkenheid bij een andere liquidatie: die van Najeb Bouhbouh in Antwerpen. Hij was een goede vriend van de beruchte crimineel Gwenette Martha, die in mei 2014 in Amstelveen werd geliquideerd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160539342
quote:
In Amsterdam is woensdagochtend een afgehakt hoofd gevonden op straat. Het gaat om de 23-jarige Nabil Amzieb die dinsdag werd aangetroffen in een brandende auto in Zuidoost. Hij zou een gunstige verklaring af hebben willen leggen voor een bekende crimineel. Het hoofd lag voor een bekende ontmoetingsplek (een shisha lounge) in de Amsterdamse onderwereld. In maart 2014 werd Mohammed El Mayouri vlakbij die plek doodgeschoten, toen hij de lounge net had verlaten. Verslaggever Peter Winterman twittert ter plekke over de zaak.

De de 23-jarige Nabil Amzieb was van plan een getuigenverklaring af te leggen ten gunste van Benaouf A., die in 2014 werd veroordeeld tot tien jaar cel voor betrokkenheid bij de liquidatie van Najeb Bouhbouh in Antwerpen. Zijn hoofd werd gevonden voor shisha lounge Fayrouz aan de Amstelveenseweg. Volgens getuigen was het zo neergelegd dat het bij de lounge 'naar binnen keek'. Een getuige heeft gezegd dat het gaat om het hoofd van een donkere man. ,,Het was doordrenkt met bloed.''

Niet kijken
Dennis Koeman van het naastgelegen broodjeshuis Koeman trof het hoofd naar eigen zeggen rond zeven uur aan op de stoep. ,,Ik zei nog tegen mijn vriendin dat ze niet moest kijken. Maar dat doe je toch. Er stond een vrouwelijke agente naast en die was zichtbaar aangedaan.'' Zijn broer Stan Koeman was om kwart voor zeven nog buiten geweest om iets in de afvalcontainer te gooien, en was er toen nog niets te zien. De container staat slechts een paar meter van de plek waar het hoofd is gevonden. Een medewerker van de broodjeszaak is geschokt door de vondst. ,,Onwerkelijk. IS-praktijken in Amsterdam."

Een andere getuige wist te melden dat het om een 'Marokkaanse man' zou gaan. De politie sommeerde omstanders die aan het fotograferen waren om foto's meteen te wissen. Al snel werd er een blauwe emmer over het hoofd gezet. De recherche gaat onderzoek doen met behulp van de camerabeelden van een naastgelegen broodjeshuis.

Onwerkelijk. IS-praktijken in Amsterdam
Medewerker broodjeshuis

Politie bezig op de plek waar het afgehakte hoofd werd gevonden © Bonne Kerstens.

Politie doet onderzoek op de plek waar het afgehakte hoofd werd gevonden © Bonne Kerstens.

Een medewerker van de Forensische Opsporing begint het onderzoek. © AD | Bonne Kerstens.
Zuidoost
Het is nog niet duidelijk of het daadwerkelijk gaat om het hoofd dat bij het lichaam hoort dat dinsdag werd gevonden in een uitgebrande auto in Zuidoost. Het slachtoffer in de auto was een 23-jarige Amsterdammer. Het vermoeden bestaat dat de man een rol speelde in de Mocro-oorlog.

Shisha lounge Fayrouz staat bekend als een horecagelegenheid waar personen komen die behoren tot de vermeende criminele organisatie van Benaouf A. Eind 2014 deed de politie er een inval. Volgens justitie verzamelen zich er mensen uit de groep rond Houcine A., een voormalig crimineel compagnon van Gwenette Martha, die later ruzie met hem kreeg.

Liquidatie
Vorig jaar juni speelde het café ook nog een rol. Heinrich A. (40) en Gokhan C. (27) stonden in de nacht van 6 op 7 juni enige tijd in een gestolen BMW te posten vlakbij Fayrouz. In de auto lagen zware wapens en benzine. Het duo werd onlangs tot 6 en 7 jaar cel veroordeeld voor het voorbereiden van een liquidatie. Wie zij op het oog hadden, is nooit duidelijk geworden. De lounge is een bekende ontmoetingsplek voor de groep rond criminelen. Eerder werd een bekende van Benaouf A. en Houssime om de hoek vermoord, nadat hij het waterpijpcafé had verlaten

http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)egen-crimineel.dhtml
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:35:29 #166
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_160539358
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat gaat over een dader, niet een slachtoffer.
De personen waarvan een foto wordt laten zien hebben er allebei niets mee te maken als het onterecht is, maakt niet uit of het nou slachtoffer of dader was.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:36:21 #167
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_160539378
‘Mocro-oorlog wordt nu nog erger’

Ja, dan gaat het weer beginnen hopelijk geen onschuldig slachtoffers...
pi_160539388
hier een tijdlijn van het omgekomen geboefte

http://www.parool.nl/binn(...)nderwereld~a3660291/
...
pi_160539399
quote:
6s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:35 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

De personen waarvan een foto wordt laten zien hebben er allebei niets mee te maken.
Ja, maar een vermeende dader kreeg haatmaltjes, een vermeend slachtoffer zal dat niet krijgen.
I´m back.
pi_160539409
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, zelfde als ISIS idd, die hebben dat ook van de Mexicaanse drugskartels.
Nee maar IS voert dan ook geen drugsoorlog maar vallen mensen aan vanuit een gestoord ideologisch standpunt.

Maar goed jij wil het vast weer linken aan moslims ofzo, veel plezier hoor. Ik heb toch geen ilussies meer wat dit subforum betreft.
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:38:52 #171
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_160539412

Dit boek even lezen mensen...
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:39:46 #172
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_160539422
AMSTERDAM - Het slachtoffer van de zeer gewelddadige liquidatie in Amsterdam, de 23-jarige Nabil Amzieb, liep in 2013 nog stage bij de Amsterdamse woningbouwvereniging Stadgenoot. Op internet is een interview te vinden met het blad van de vereniging, waarin Amzieb vertelt dat hij graag met zijn handen werkt en goed met mensen om kan gaan.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ieb_opgedoken__.html

Wat? Hij had een stageplaats en toch crimineel geworden. Ik geloof geen fuck van dit verhaal. Dit is verzonnen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:40:52 #173
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_160539440
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:39 schreef MisterCe het volgende:
AMSTERDAM - Het slachtoffer van de zeer gewelddadige liquidatie in Amsterdam, de 23-jarige Nabil Amzieb, liep in 2013 nog stage bij de Amsterdamse woningbouwvereniging Stadgenoot. Op internet is een interview te vinden met het blad van de vereniging, waarin Amzieb vertelt dat hij graag met zijn handen werkt en goed met mensen om kan gaan.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ieb_opgedoken__.html

Wat? Hij had een stageplaats en toch crimineel geworden. Ik geloof geen fuck van dit verhaal. Dit is verzonnen.
Ja, je moet wel ff je koppie erbij houden ;)
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:42:15 #174
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_160539464
Het is ook relatief makkelijk om zo iets te doen bij leeghoofdige figuren, dat weegt niet zo zwaar....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_160539540
quote:
De politie sommeerde omstanders die aan het fotograferen waren om foto's meteen te wissen.
Ik word toch een beetje moe van die politie die stelselmatig zijn boekje te buiten gaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')