Daar moest ik ook om lachen ja :pquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
"Ik was nota bene gehakt aan het draaien":D
Dat begrijp ik dus eff niet, dagelijks gehakt draaien en vlees snijden maar na het zien van een afgehakt hoofd geen oog meer dicht kunnen doenquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik vind een gehaktbal er toch iets appetijtelijker uitzien dan een afgehakt hoofd, jij niet?quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:13 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus eff niet, dagelijks gehakt draaien en vlees snijden maar na het zien van een afgehakt hoofd geen oog meer dicht kunnen doen
Ik ken een film inzake hoofdentransport. Kan alleen niet op de naam komen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen films waarin hoofden verstuurd worden.
Maar goed, als het lekvrij verpakt kan worden dan kan het ook geurvrij verpakt worden, dat kan het probleem niet zijn.
Deze uitspraak vond ik ook wel grappig hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
En deze:quote:Dit soort taferelen zie je afgelopen tijd wel eens in het Midden-Oosten, maar nu komt het wel heel dichtbij .
quote:"Om 06.45 uur gooide ik nog sinaasappelschillen weg in de container, en toen heb ik nog niets gezien. Maar je let er ook niet op hè."
quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:54 schreef Elan het volgende:
Moet je kijken op Parool.nl.
Hij was blijkbaar leerling-monteur.
Staat een interview met die jongen die vermoord is. Bij zijn foto staat: "Met mensen omgaan gaat mij goed af"x 1000
quote:Regelmatig drinken we een kopje koffie met de mensen. Ja, dat sociale, dat gaat me goed af.”
Afgehaktbalquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind een gehaktbal er toch iets appetijtelijker uitzien dan een afgehakt hoofd, jij niet?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:54 schreef Elan het volgende:
Moet je kijken op Parool.nl.
Hij was blijkbaar leerling-monteur.
Staat een interview met die jongen die vermoord is. Bij zijn foto staat: "Met mensen omgaan gaat mij goed af"x 1000
Met zijn hoofd in Marokko.quote:“Over tien jaar ben ik directeur van Stadgenoot. Nee grapje, ik zie mezelf wel zitten in Marokko, op een hoge berg, met uitzicht op zee.”
En wie zegt dat hij dit ook daadwerkelijk is? Alsof niemand dezelfde naam kan dragen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:06 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft iig een stage kunnen vinden. Maakt verder ook geen reet uit of ze wel of niet een stage kunnen vinden, vermoed ik.
Die journalist van het Parool, die dit heeft uitgezocht kennelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En wie zegt dat hij dit ook daadwerkelijk is? Alsof niemand dezelfde naam kan dragen.
Googlen kan iedereen, zo lastig is dat niet. Hoe vaak is het wel niet gebeurd dat er een verkeerde foto is gebruikt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die journalist van het Parool, die dit heeft uitgezocht kennelijk.
Ja, of de goede.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Googlen kan iedereen, zo lastig is dat niet. Hoe vaak is het wel niet gebeurd dat er een verkeerde foto is gebruikt.
Ik kan me vergissen, maar Nabil Amzieb lijkt me niet echt een veel voorkomende Marokkaanse naam. De kans dat dit iemand anders is met toevallig dezelfde naam acht ik dan ook klein. Maar nogmaals, misschien zit ik er wel helemaal naast.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Googlen kan iedereen, zo lastig is dat niet. Hoe vaak is het wel niet gebeurd dat er een verkeerde foto is gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |