http://www.telegraaf.nl/b(...)oost_onthoofd__.htmlquote:De man die dinsdag in een uitgebrande auto werd aangetroffen in Amsterdam Zuidoost, blijkt te zijn onthoofd. Het slachtoffer is een 23-jarige man die bekendstond bij de politie. Het hoofd van het slachtoffer lag niet in de auto. Dat laat de politie weten aan De Telegraaf.
De auto werd aangetroffen aan de Meijehof. Tijdens bluswerkzaamheden werd het lichaam gevonden. De wagen had geen kentekenplaten. Omwonenden hoorden een knal. Dat is waarschijnlijk het geluid geweest van een ontploffende band.
De Caddy staat als gestolen gesignaleerd. De wagen is voor het laatst in Utrecht gezien aan het Tolsteegplantsoen. Dat was om tien uur in de ochtend op 18 februari.
Op straat dumpen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
En wat doe je nou als dader met een hoofd, in de kliko? wat?!
Koppie koppie!quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:05 schreef Hathor het volgende:
Men is hier wel van de lugubere humor, is het niet?
Nee mag in GFT bak.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)oost_onthoofd__.html, je zult maar brandweerman zijn en zoiets na het blussen aantreffen
En wat doe je nou als dader met een hoofd, in de kliko? wat?!
No shit! Ze hebben tegenwoordig ook Coca Cola light!quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:13 schreef George_Zina het volgende:
Het hoofd is gevonden bij een Marokkaanse shishalounge
Lugubere vondst bij shishacafé
En wat is een shishalounge precies?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:13 schreef George_Zina het volgende:
Het hoofd is gevonden bij een Marokkaanse shishalounge
Lugubere vondst bij shishacafé
Een soort cofeeshop waar men geen wiet rookt maar waterpijp tabak.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een soort cofeeshop waar men geen wiet rookt maar waterpijp tabak.
Okee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cafe waar figuren de hele dag aan de waterpijp hangen.
Je kunt het niet met shag vergelijken, het is heel licht, zelfs een niet roker kan het prima doen, ik heb het wel eens geprobeerd in Turkije, vond het erg relaxed.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
Okee.
Ik heb hier ook nog een Turkse waterpijp ergens staan trouwens. Origineel Turks. Maar Marokkanen lurken shag via een waterpijp dus?
Waterpijptabakquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
Okee.
Ik heb hier ook nog een Turkse waterpijp ergens staan trouwens. Origineel Turks. Maar Marokkanen lurken shag via een waterpijp dus?
Een café waar ze Arabische waterpijp roken in Arabische sferen. Tenminste dat is de gedachte maar veel van die cafés komen niet eens in de buurt van Arabische sferen omdat ze een habbekrats steken in de inkleding/inrichting. Maar goed dat laatste is offtopic.quote:
Maar Marokkanen en Turken doen dat dus?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kunt het niet met shag vergelijken, het is heel licht, zelfs een niet roker kan het prima doen, ik heb het wel eens geprobeerd in Turkije, vond het erg relaxed.
Ja met een kopje theequote:Op woensdag 9 maart 2016 16:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar Marokkanen en Turken doen dat dus?
Tabak met een smaakje en er zijn hele leuke gezellige sishalounges, waar je bovendien ook heerlijk kunt eten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kunt het niet met shag vergelijken, het is heel licht, zelfs een niet roker kan het prima doen, ik heb het wel eens geprobeerd in Turkije, vond het erg relaxed.
Er zijn wel genoeg leuke.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:20 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Een café waar ze Arabische waterpijp roken in Arabische sferen. Tenminste dat is de gedachte maar veel van die cafés komen niet eens in de buurt van Arabische sferen omdat ze een habbekrats steken in de inkleding/inrichting. Maar goed dat laatste is offtopic.
Zijn ze doof?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dan een beetje ouwehoeren met elkaar? Maar dan verstaan ze elkaar toch niet?
Klopt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
No shit! Ze hebben tegenwoordig ook Coca Cola light!
Gebrekkig Nederlands.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze spreken een andere taal toch?
Ze spreken allemaal een andere taal? En zelf als alle groepen gemengd zouden zijn, niemand spreekt Nederlands?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze spreken een andere taal toch?
Belastend.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:23 schreef PSVCL het volgende:
Blijkt geen crimineel te zijn maar dat hij een ontlastende verklaring zou afleggen in een rechtzaak die vandaag zou beginnen.
R.I.P
Lijkt me niet dat je tussen je matties de taal van kazen wilt spreken. Althans in ons bedrijf willen ze het liefst hun eigen taal spreken. Nu zijn die wat ouder, maar als ze NLs spreken dan is dat erg gebrekkig hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ze spreken allemaal een andere taal? En zelf als alle groepen gemengd zouden zijn, niemand spreekt Nederlands?
Ja jouw bedrijf kennen we nu wel. Het is niet een referentiekader voor de hele wereld.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je tussen je matties de taal van kazen wilt spreken. Althans in ons bedrijf willen ze het liefst hun eigen taal spreken. Nu zijn die wat ouder, maar als ze NLs spreken dan is dat erg gebrekkig hoor.
Wie zegt dat? Het feit dat hij dingen wist die blijkbaar niet naar buiten mochten komen doet mij juist denken dat hij dicht bij de criminelen stond.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:23 schreef PSVCL het volgende:
Blijkt geen crimineel te zijn maar dat hij een ontlastende verklaring zou afleggen in een rechtzaak die vandaag zou beginnen.
R.I.P
Wel het referentiekader voor een doorsnee bedrijf waar een x-aantal allochtonen werken. Weet niet eens hoeveel, maar behoorlijk wat.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja jouw bedrijf kennen we nu wel. Het is niet een referentiekader voor de hele wereld.
Nee, idd Turken en Marokkanen zijn allemaal meester in de rechten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Marokkanen en Turken gaan altijd naar dezelfde plekken en ze gaan altijd in groepjes waarvan de helft Marokkaans is en de helft Turks. En alle Turkse en Marokkaanse jongeren spreken gebrekkig Nederlands.
Daarnaast gaat niemand anders naar een sishalounge, alleen Marokkanen en Turken en ook alle sisha lounges zijn hetzelfde. Je moet met een gelijk aantal Turken en Mocro's komen.
Wat een leuk fantasiewereldje is dit zeg.
Nee kaaskoppen ook, met een kopje thee, of lekker eten, beetje loungen, paar kopkussens, voetenbankjes, lekker muziekje, vroeger ging je naar de pianobar voor een mooie whiskey en een goede sigaar, maar nu ga je lekker lurken aan de waterpijp.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar Marokkanen en Turken doen dat dus?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Marokkanen en Turken gaan altijd naar dezelfde plekken en ze gaan altijd in groepjes waarvan de helft Marokkaans is en de helft Turks. En alle Turkse en Marokkaanse jongeren spreken gebrekkig Nederlands.
Daarnaast gaat niemand anders naar een sishalounge, alleen Marokkanen en Turken en ook alle sisha lounges zijn hetzelfde. Je moet met een gelijk aantal Turken en Mocro's komen.
Bron?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:23 schreef PSVCL het volgende:
R.I.P
En met buikdanseressen dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee kaaskoppen ook, met een kopje thee, of lekker eten, beetje loungen, paar kopkussens, voetenbankjes, lekker muziekje, vroeger ging je naar de pianobar voor een mooie whiskey en een goede sigaar, maar nu ga je lekker lurken aan de waterpijp.
Doe mij maar een lekkere hasjiesjquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee kaaskoppen ook, met een kopje thee, of lekker eten, beetje loungen, paar kopkussens, voetenbankjes, lekker muziekje, vroeger ging je naar de pianobar voor een mooie whiskey en een goede sigaar, maar nu ga je lekker lurken aan de waterpijp.
Hier leg ik uit hoe je de goede sisha lounge kiest.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd vind ik de meeste ook wel kut. De leuke zijn wel vaak een stuk groter, maar het zijn er maar een paar.
Waar je het ook aan kunt beoordelen of het leuk is is a) of er ook veel vrouwen zijn en b) of het publiek een beetje gemengd is en er ook wat autochtonen tussen zitten bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Op basis van gemengheid. Dat is voor mij in de randstad altijd een goed referentiepunt.
Werkt ook de andere kant op. Als er in de Randstad op een plek alleen maar een type mens is (ook al is het autochtoon) dan ben ik minder geneigd om me daar fijn te voelen.
Maar goed, in de Randstad heb je het wel voor het uitkiezen gelukkig met gemengde plekken. Op plaatsen met andere verhoudingen is het logisch dat het minder gemengd is.
Pfff, nee, als je dan net zwaar getafeld hebt zou ik er niet aan moeten denken dat ze dan op je buik gaan dansen...quote:
Ik hoor bij de 5%quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:33 schreef vincenzo78 het volgende:
95% van de mensen die posten in dit topic hebben nog nooit een turk of Marokkaan van dichtbij gezien dus laat staan dat ze er eentje gesproken hebben, laat staan over de vloer hebben gehad, laat staan dat ze er eentje een vriend zouden kunnen noemen
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...fleggen__.htmlquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Het feit dat hij dingen wist die blijkbaar niet naar buiten mochten komen doet mij juist denken dat hij dicht bij de criminelen stond.
Die zie je alleen in toeristenoordenquote:
Überhaupt geen vrouwen of wat?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Denk het niet.
Niet op de leuke plekken althans.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...fleggen__.html
Error 404, pagina niet gevondenquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...fleggen__.html
Nee, je informatie klopt niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:23 schreef PSVCL het volgende:
R.I.P
Weet je in Rotterdam een leuke?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hier leg ik uit hoe je de goede sisha lounge kiest.
[..]
[..]
In 2016? Lijkt me stug die 95%quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:33 schreef vincenzo78 het volgende:
95% van de mensen die posten in dit topic hebben nog nooit een turk of Marokkaan van dichtbij gezien dus laat staan dat ze er eentje gesproken hebben, laat staan over de vloer hebben gehad, laat staan dat ze er eentje een vriend zouden kunnen noemen
Ja, de Telegraaf heeft het fout, ze noemen nota bene nog El Mayouri.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:37 schreef PSVCL het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ring_afleggen__.html
Denk ook niet dat de moslimbroeders deze frivoliteiten uit de sprookjes van duizend-en-één nachten op prijs stellen. Of is dat een misconceptie?quote:
Ik hoor goede verhalen over 'Melon' maar zelf nooit geweest.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je in Rotterdam een leuke?
Maar dat zijn idd wel de leukere, gemengd, van alles wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nergens dat de persoon die de verklaring wilde gaan afleggen, en onthoofd is nu, geen crimineel was. Wel lees ik dat hij bekend was bij de polizei.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:37 schreef PSVCL het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ring_afleggen__.html
Ik ben ook bekend bij de polizei. Ik ken onze wijkagent persoonlijk, die komt wel eens op de koffie ook.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:39 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik zie nergens dat de persoon die de verklaring wilde gaan afleggen, en onthoofd is nu, geen crimineel was. Wel lees ik dat hij bekend was bij de polizei.
Hmmm okquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de Telegraaf heeft het fout, ze noemen nota bene nog El Mayouri.
Die zou (in 2014) een ontlastende verklaring afleggen.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)derdeel_reeks__.htmlquote:- 22 maart 2014: in Amsterdam-Zuid schieten twee mannen Mohammed el Mayouri (30) op straat dood, kort nadat hij een bar heeft verlaten. Het slachtoffer stond op het punt een getuigenverklaring af te leggen ten gunste van Benaouf A.
Ik denk een crimineel ergens in.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wie is die Benaouf A. vraag je je dan af.
http://www.volkskrant.nl/(...)-antwerpen~a3462925/quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wie is die Benaouf A. vraag je je dan af.
Klopt, de Mocro`s hebben het (helaas) naar een nieuw level gebracht door totaal geen repect meer te hebben en desnoods je familie te liquideren..quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:44 schreef George_Zina het volgende:
Het is wel een mooie opruimactie. Echt, jammer voor de criminaliteitscijfers maar als men gewoon controle over houdt dat die nutteloze ratten het niet te hoog in hun bol krijgen en onschuldige mensen gaan lastig vallen dan is het prima. Dan doe je toch wat fout: tweede of derde generatie in NL en OF criminaliteit OF uitkering. Het is vaak een van de twee. Triest, man. Faalgemeenschap. De Turken doen het aanzienlijk beter maar hebben ook een veel hogere werkethiek en zijn vaak netjes/beleefd, hoewel vaak gesloten maar dat zijn Chinezen ook.
quote:
Speciaal voor jou PSV!quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Het lijkt alsof verschillende media verkeerd zitten, want er wordt gemeld dat deze Nabil Amzieb getuige zou zijn ten faveure van Benaouf A.
Maar ik zie dat Wouter Laumans het tegendeel tweet. Met betrekking tot deze 'oorlog' vind ik Laumans een betrouwbare bron dan alle andere media die snel berichten van elkaar overtypen.twitter:WLaumans twitterde op woensdag 09-03-2016 om 11:30:51Voor wat het waard is: het gerucht gaat dat Nabil Amzieb op de getuigenlijst van Benaouf A. zou staan. Dat is pertinent onwaar. reageer retweet
PM?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef YazooW het volgende:
Leuk. Ik zie nu een foto van dat hoofd voorbij komen op een ander forum.
![]()
Mag ik hem hier posten in een spoiler of is ie hier al voorbij gekomen?
Mag niet en is ook onnodig....voor mensen die het willen zien, kunnen gewoon naar geenstijlquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef YazooW het volgende:
![]()
Is al voorbij gekomen, staat ook een filmpje op GeenStijl.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef YazooW het volgende:
![]()
Volgens mij hadden ze hem al gespoilerd hier, wrs in #1.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef YazooW het volgende:
![]()
Hm, misschien wel interessant ja.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-antwerpen~a3462925/
Of dit boek lezen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hm, misschien wel interessant ja.
Echt he, wereldbeeld van Ryan3 in een notendop.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gister was het hoofd nog zoek, dus dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:51 schreef YazooW het volgende:
Las ik gisteren niet ergens dat dat hoofd in een emmer zou hebben gezeten? Is weinig van te zien op die beelden van Geenstijl.
Nee hij heeft al in deel 1 gestaan (gespoilerd) en dat is wat mij betreft meer dan genoeg. Letterlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef YazooW het volgende:
![]()
Ik dacht even dat die foto nieuw was, maar zat er blijkbaar naast.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hij heeft al in deel 1 gestaan (gespoilerd) en dat is wat mij betreft meer dan genoeg. Letterlijk.
Nee, dat is niet waar, ik heb echter wel begrepen dat de Turkse en Marokkaanse gemeenschap an sich een gescheiden bestaan hebben opgebouwd zonder dwarsverbanden. Alleen als er in hun ogen kazen aan komen voelen ze enige solidariteit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Echt he, wereldbeeld van Ryan3 in een notendop.
Goed boek hoor! Je kan hem volgens mij gratis downloaden als epub op div torr sitesquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hm, misschien wel interessant ja.
Nee, het was een:"bekende van de politie". Dat ben ik ook, mijn nichtje en haar man zijn hoofdagent...I'm doomedquote:
Daarom leven ze ook nog om te posten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Ware moslima's mogen toch ook helemaal geen schandelijke dingen doen als buikdansen?quote:
Probeer Mutant dan eens wat tot bedaren te brengen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:14 schreef Specularium het volgende:
Doe die PVV-discussie even ergens anders.
Misschien moet je beter je best doen om bashes richting bevolkingsgroepen (met name afkomstig van Ryan) te modereren. Dan hoeft er ook geen PVV-discussie te volgen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:14 schreef Specularium het volgende:
Doe die PVV-discussie even ergens anders.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probeer Mutant dan eens wat tot bedaren te brengen..
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien moet je beter je best doen om bashes richting bevolkingsgroepen (met name afkomstig van Ryan) te modereren. Dan hoeft er ook geen PVV-discussie te volgen.
Just my 2 cents.
Ik ben al uitgehuwelijkt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan jullie trouwen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |