PM?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef YazooW het volgende:
Leuk. Ik zie nu een foto van dat hoofd voorbij komen op een ander forum.
![]()
Mag ik hem hier posten in een spoiler of is ie hier al voorbij gekomen?
Mag niet en is ook onnodig....voor mensen die het willen zien, kunnen gewoon naar geenstijlquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef YazooW het volgende:
![]()
Is al voorbij gekomen, staat ook een filmpje op GeenStijl.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef YazooW het volgende:
![]()
Volgens mij hadden ze hem al gespoilerd hier, wrs in #1.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef YazooW het volgende:
![]()
Hm, misschien wel interessant ja.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-antwerpen~a3462925/
Of dit boek lezen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hm, misschien wel interessant ja.
Echt he, wereldbeeld van Ryan3 in een notendop.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Marokkanen en Turken gaan altijd naar dezelfde plekken en ze gaan altijd in groepjes waarvan de helft Marokkaans is en de helft Turks. En alle Turkse en Marokkaanse jongeren spreken gebrekkig Nederlands.
Daarnaast gaat niemand anders naar een sishalounge, alleen Marokkanen en Turken en ook alle sisha lounges zijn hetzelfde. Je moet met een gelijk aantal Turken en Mocro's komen.
Wat een leuk fantasiewereldje is dit zeg.
Gister was het hoofd nog zoek, dus dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:51 schreef YazooW het volgende:
Las ik gisteren niet ergens dat dat hoofd in een emmer zou hebben gezeten? Is weinig van te zien op die beelden van Geenstijl.
Nee hij heeft al in deel 1 gestaan (gespoilerd) en dat is wat mij betreft meer dan genoeg. Letterlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef YazooW het volgende:
![]()
Ik dacht even dat die foto nieuw was, maar zat er blijkbaar naast.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hij heeft al in deel 1 gestaan (gespoilerd) en dat is wat mij betreft meer dan genoeg. Letterlijk.
Nee, dat is niet waar, ik heb echter wel begrepen dat de Turkse en Marokkaanse gemeenschap an sich een gescheiden bestaan hebben opgebouwd zonder dwarsverbanden. Alleen als er in hun ogen kazen aan komen voelen ze enige solidariteit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Echt he, wereldbeeld van Ryan3 in een notendop.
Goed boek hoor! Je kan hem volgens mij gratis downloaden als epub op div torr sitesquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hm, misschien wel interessant ja.
Nee, het was een:"bekende van de politie". Dat ben ik ook, mijn nichtje en haar man zijn hoofdagent...I'm doomedquote:
Daarom leven ze ook nog om te posten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:33 schreef vincenzo78 het volgende:
95% van de mensen die posten in dit topic hebben nog nooit een turk of Marokkaan van dichtbij gezien dus laat staan dat ze er eentje gesproken hebben, laat staan over de vloer hebben gehad, laat staan dat ze er eentje een vriend zouden kunnen noemen
Ware moslima's mogen toch ook helemaal geen schandelijke dingen doen als buikdansen?quote:
Probeer Mutant dan eens wat tot bedaren te brengen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:14 schreef Specularium het volgende:
Doe die PVV-discussie even ergens anders.
Misschien moet je beter je best doen om bashes richting bevolkingsgroepen (met name afkomstig van Ryan) te modereren. Dan hoeft er ook geen PVV-discussie te volgen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:14 schreef Specularium het volgende:
Doe die PVV-discussie even ergens anders.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probeer Mutant dan eens wat tot bedaren te brengen..
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien moet je beter je best doen om bashes richting bevolkingsgroepen (met name afkomstig van Ryan) te modereren. Dan hoeft er ook geen PVV-discussie te volgen.
Just my 2 cents.
Ik ben al uitgehuwelijkt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan jullie trouwen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |