http://www.telegraaf.nl/b(...)oost_onthoofd__.htmlquote:De man die dinsdag in een uitgebrande auto werd aangetroffen in Amsterdam Zuidoost, blijkt te zijn onthoofd. Het slachtoffer is een 23-jarige man die bekendstond bij de politie. Het hoofd van het slachtoffer lag niet in de auto. Dat laat de politie weten aan De Telegraaf.
De auto werd aangetroffen aan de Meijehof. Tijdens bluswerkzaamheden werd het lichaam gevonden. De wagen had geen kentekenplaten. Omwonenden hoorden een knal. Dat is waarschijnlijk het geluid geweest van een ontploffende band.
De Caddy staat als gestolen gesignaleerd. De wagen is voor het laatst in Utrecht gezien aan het Tolsteegplantsoen. Dat was om tien uur in de ochtend op 18 februari.
Op straat dumpen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
En wat doe je nou als dader met een hoofd, in de kliko? wat?!
Koppie koppie!quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:05 schreef Hathor het volgende:
Men is hier wel van de lugubere humor, is het niet?
Nee mag in GFT bak.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)oost_onthoofd__.html, je zult maar brandweerman zijn en zoiets na het blussen aantreffen
En wat doe je nou als dader met een hoofd, in de kliko? wat?!
No shit! Ze hebben tegenwoordig ook Coca Cola light!quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:13 schreef George_Zina het volgende:
Het hoofd is gevonden bij een Marokkaanse shishalounge
Lugubere vondst bij shishacafé
En wat is een shishalounge precies?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:13 schreef George_Zina het volgende:
Het hoofd is gevonden bij een Marokkaanse shishalounge
Lugubere vondst bij shishacafé
Een soort cofeeshop waar men geen wiet rookt maar waterpijp tabak.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een soort cofeeshop waar men geen wiet rookt maar waterpijp tabak.
Okee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cafe waar figuren de hele dag aan de waterpijp hangen.
Je kunt het niet met shag vergelijken, het is heel licht, zelfs een niet roker kan het prima doen, ik heb het wel eens geprobeerd in Turkije, vond het erg relaxed.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
Okee.
Ik heb hier ook nog een Turkse waterpijp ergens staan trouwens. Origineel Turks. Maar Marokkanen lurken shag via een waterpijp dus?
Waterpijptabakquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
Okee.
Ik heb hier ook nog een Turkse waterpijp ergens staan trouwens. Origineel Turks. Maar Marokkanen lurken shag via een waterpijp dus?
Een café waar ze Arabische waterpijp roken in Arabische sferen. Tenminste dat is de gedachte maar veel van die cafés komen niet eens in de buurt van Arabische sferen omdat ze een habbekrats steken in de inkleding/inrichting. Maar goed dat laatste is offtopic.quote:
Maar Marokkanen en Turken doen dat dus?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kunt het niet met shag vergelijken, het is heel licht, zelfs een niet roker kan het prima doen, ik heb het wel eens geprobeerd in Turkije, vond het erg relaxed.
Ja met een kopje theequote:Op woensdag 9 maart 2016 16:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar Marokkanen en Turken doen dat dus?
Tabak met een smaakje en er zijn hele leuke gezellige sishalounges, waar je bovendien ook heerlijk kunt eten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kunt het niet met shag vergelijken, het is heel licht, zelfs een niet roker kan het prima doen, ik heb het wel eens geprobeerd in Turkije, vond het erg relaxed.
Er zijn wel genoeg leuke.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:20 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Een café waar ze Arabische waterpijp roken in Arabische sferen. Tenminste dat is de gedachte maar veel van die cafés komen niet eens in de buurt van Arabische sferen omdat ze een habbekrats steken in de inkleding/inrichting. Maar goed dat laatste is offtopic.
Zijn ze doof?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dan een beetje ouwehoeren met elkaar? Maar dan verstaan ze elkaar toch niet?
Klopt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
No shit! Ze hebben tegenwoordig ook Coca Cola light!
Gebrekkig Nederlands.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze spreken een andere taal toch?
Ze spreken allemaal een andere taal? En zelf als alle groepen gemengd zouden zijn, niemand spreekt Nederlands?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze spreken een andere taal toch?
Belastend.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:23 schreef PSVCL het volgende:
Blijkt geen crimineel te zijn maar dat hij een ontlastende verklaring zou afleggen in een rechtzaak die vandaag zou beginnen.
R.I.P
Lijkt me niet dat je tussen je matties de taal van kazen wilt spreken. Althans in ons bedrijf willen ze het liefst hun eigen taal spreken. Nu zijn die wat ouder, maar als ze NLs spreken dan is dat erg gebrekkig hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ze spreken allemaal een andere taal? En zelf als alle groepen gemengd zouden zijn, niemand spreekt Nederlands?
Ja jouw bedrijf kennen we nu wel. Het is niet een referentiekader voor de hele wereld.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je tussen je matties de taal van kazen wilt spreken. Althans in ons bedrijf willen ze het liefst hun eigen taal spreken. Nu zijn die wat ouder, maar als ze NLs spreken dan is dat erg gebrekkig hoor.
Wie zegt dat? Het feit dat hij dingen wist die blijkbaar niet naar buiten mochten komen doet mij juist denken dat hij dicht bij de criminelen stond.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:23 schreef PSVCL het volgende:
Blijkt geen crimineel te zijn maar dat hij een ontlastende verklaring zou afleggen in een rechtzaak die vandaag zou beginnen.
R.I.P
Wel het referentiekader voor een doorsnee bedrijf waar een x-aantal allochtonen werken. Weet niet eens hoeveel, maar behoorlijk wat.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja jouw bedrijf kennen we nu wel. Het is niet een referentiekader voor de hele wereld.
Nee, idd Turken en Marokkanen zijn allemaal meester in de rechten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Marokkanen en Turken gaan altijd naar dezelfde plekken en ze gaan altijd in groepjes waarvan de helft Marokkaans is en de helft Turks. En alle Turkse en Marokkaanse jongeren spreken gebrekkig Nederlands.
Daarnaast gaat niemand anders naar een sishalounge, alleen Marokkanen en Turken en ook alle sisha lounges zijn hetzelfde. Je moet met een gelijk aantal Turken en Mocro's komen.
Wat een leuk fantasiewereldje is dit zeg.
Nee kaaskoppen ook, met een kopje thee, of lekker eten, beetje loungen, paar kopkussens, voetenbankjes, lekker muziekje, vroeger ging je naar de pianobar voor een mooie whiskey en een goede sigaar, maar nu ga je lekker lurken aan de waterpijp.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar Marokkanen en Turken doen dat dus?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Marokkanen en Turken gaan altijd naar dezelfde plekken en ze gaan altijd in groepjes waarvan de helft Marokkaans is en de helft Turks. En alle Turkse en Marokkaanse jongeren spreken gebrekkig Nederlands.
Daarnaast gaat niemand anders naar een sishalounge, alleen Marokkanen en Turken en ook alle sisha lounges zijn hetzelfde. Je moet met een gelijk aantal Turken en Mocro's komen.
Wat een leuk fantasiewereldje is dit zeg.
Bron?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:23 schreef PSVCL het volgende:
R.I.P
En met buikdanseressen dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee kaaskoppen ook, met een kopje thee, of lekker eten, beetje loungen, paar kopkussens, voetenbankjes, lekker muziekje, vroeger ging je naar de pianobar voor een mooie whiskey en een goede sigaar, maar nu ga je lekker lurken aan de waterpijp.
Doe mij maar een lekkere hasjiesjquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee kaaskoppen ook, met een kopje thee, of lekker eten, beetje loungen, paar kopkussens, voetenbankjes, lekker muziekje, vroeger ging je naar de pianobar voor een mooie whiskey en een goede sigaar, maar nu ga je lekker lurken aan de waterpijp.
Hier leg ik uit hoe je de goede sisha lounge kiest.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd vind ik de meeste ook wel kut. De leuke zijn wel vaak een stuk groter, maar het zijn er maar een paar.
Waar je het ook aan kunt beoordelen of het leuk is is a) of er ook veel vrouwen zijn en b) of het publiek een beetje gemengd is en er ook wat autochtonen tussen zitten bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Op basis van gemengheid. Dat is voor mij in de randstad altijd een goed referentiepunt.
Werkt ook de andere kant op. Als er in de Randstad op een plek alleen maar een type mens is (ook al is het autochtoon) dan ben ik minder geneigd om me daar fijn te voelen.
Maar goed, in de Randstad heb je het wel voor het uitkiezen gelukkig met gemengde plekken. Op plaatsen met andere verhoudingen is het logisch dat het minder gemengd is.
Pfff, nee, als je dan net zwaar getafeld hebt zou ik er niet aan moeten denken dat ze dan op je buik gaan dansen...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |