Waarom zijn Russen zo goed in slechte smoezen bedenken?quote:"Zij zijn er door anderen ingeluisd", wees hij de optie dat de sporters de boel willens en wetens bedrogen hebben resoluut van de hand. De bondsvoorzitter baseert zich daarbij onder andere op de uitslagen van een test met een leugendetector.
"Wij hebben Jelistratov en Koelizjnikov al aan zo'n test onderworpen en daaruit bleek dat zij schoon sporten", aldus Kravtsov. De komende tijd gaat de Russische bond ook nog betrokken artsen aan een leugentest onderwerpen.
Hij vroeg er ook een beetje om. Groots aankondigen en niemand die er ooit nog iets van hoorde.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Die scoop van Koos is wel een leuke running gag geworden hier.
En toch ben jij de eerste die erover begint.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:26 schreef Kaas- het volgende:
Geen idee trouwens hoe een dolfijnenp3n3r eruit moet zien. Wil ik ook niet weten.
Hehe.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zelf eens over haar poes geaaid moet worden.
Is mooi man.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:19 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Soort mislukte coffeeshop waar ze alleen tabak in de waterpijpen douwen.
Ja eerlijk gezegd vind ik de meeste ook wel kut. De leuke zijn wel vaak een stuk groter, maar het zijn er maar een paar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik dus alleen bekend met de matige en shady sishalounges
Waren het nog een beetje prominente lui die gepakt zijn eigenlijk?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:26 schreef Kowloon het volgende:
Over de op doping betrapte Russische schaatsers:
[..]
Waarom zijn Russen zo goed in slechte smoezen bedenken?
ja, ik beoordeel ook altijd horecatenten op grond van het aantal autochtonen hoe leuk het er is.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd vind ik de meeste ook wel kut. De leuke zijn wel vaak een stuk groter, maar het zijn er maar een paar.
Waar je het ook aan kunt beoordelen of het leuk is is a) of er ook veel vrouwen zijn en b) of het publiek een beetje gemengd is en er ook wat autochtonen tussen zitten bijvoorbeeld.
Wtfquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
In NWS wordt mij nu gevraagd: Turken en Marokkanen gaan naar de sisha lounge dus, maar ze verstaan elkaar toch niet, hoe werkt dat dan?
En het is bloedserieus.
Spreken ze niet allemaal islamitisch dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
In NWS wordt mij nu gevraagd: Turken en Marokkanen gaan naar de sisha lounge dus, maar ze verstaan elkaar toch niet, hoe werkt dat dan?
En het is bloedserieus.
Goed idee, laten we een Shaslick-lounge beginnen. Varkensvleesch only.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
ja, ik beoordeel ook altijd horecatenten op grond van het aantal autochtonen hoe leuk het er is.
Op basis van gemengheid. Dat is voor mij in de randstad altijd een goed referentiepunt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
ja, ik beoordeel ook altijd horecatenten op grond van het aantal autochtonen hoe leuk het er is.
Omdat wij vinden dat je sterk moet zijn om fouten toe te geven, bij hen is dat precies andersom.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:26 schreef Kowloon het volgende:
Over de op doping betrapte Russische schaatsers:
[..]
Waarom zijn Russen zo goed in slechte smoezen bedenken?
Koelishnikov is de wereldrecordhouder op de 500 meter. En Elistratov is een van de beste shorttrackers. Dus ja, best wel prominent.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waren het nog een beetje prominente lui die gepakt zijn eigenlijk?
Ha, lekker voor die Russen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Koelishnikov is de wereldrecordhouder op de 500 meter. En Elistratov is een van de beste shorttrackers. Dus ja, best wel prominent.
En als er alleen maar homo's zijn dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Op basis van gemengheid. Dat is voor mij in de randstad altijd een goed referentiepunt.
Werkt ook de andere kant op. Als er in de Randstad op een plek alleen maar een type mens is (ook al is het autochtoon) dan ben ik minder geneigd om me daar fijn te voelen.
Maar goed, in de Randstad heb je het wel voor het uitkiezen gelukkig met gemengde plekken. Op plaatsen met andere verhoudingen is het logisch dat het minder gemengd is.
Dan heet het Pink Istanbul en ben je in Paradiso.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En als er alleen maar homo's zijn dan?
Als er in een café alleen maar homo's zitten krijg je mij er zonder vriendin niet naar binnen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En als er alleen maar homo's zijn dan?
Doe je haar dan wel een tuinbroek aan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als er in een café alleen maar homo's zitten krijg je mij er zonder vriendin niet naar binnen.
Ryan is bang.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:32 schreef Gutmensch het volgende:
Die Ryan wordt ook steeds wereldvreemder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |