quote:
Geen score waard, zo slecht.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:38 schreef xpompompomx het volgende:
Voor die beestjes is het natuurlijk wel dol fijn.
Nog niet eerder gehoord in deze context. Dus in ieder geval een +1 waard.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
U reageert er al op, dat is al heel wat.
Deze man is altijd weer mijn reddende engel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nog niet eerder gehoord in deze context. Dus in ieder geval een +1 waard.
En waarschijnlijk zelf eens over haar poes geaaid moet worden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een zeikwijf dat teveel tijd heeft.
Jouw reddende alter-ego.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Deze man is altijd weer mijn reddende engel.
Nee, tabak met een smaakje en er zijn hele leuke gezellige sishalounges, waar je bovendien ook heerlijk kunt eten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:19 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Soort mislukte coffeeshop waar ze alleen tabak in de waterpijpen douwen.
De hele grap is dat ik geen waterpijp rook trouwens. Moet ervan hoesten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is wat voor Guido is wat voor ons een kroeg is.
Heh, dus je zit er alleen maar thee te drinken?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De hele grap is dat ik geen waterpijp rook trouwens. Moet ervan hoesten.
Ik ga max 1 keer per maand en ja thee en baklava enzo.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Heh, dus je zit er alleen maar thee te drinken?
Kunnen we ook wel eens een meet houden dan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee, tabak met een smaakje en er zijn hele leuke gezellige sishalounges, waar je bovendien ook heerlijk kunt eten.
Ah, dan ben ik dus alleen bekend met de matige en shady sishaloungesquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee, tabak met een smaakje en er zijn hele leuke gezellige sishalounges, waar je bovendien ook heerlijk kunt eten.
Hoe was de Cinnabon?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik ga max 1 keer per maand en ja thee en baklava enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |