Latijn is top. Verder heb je gelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
KCV, ANW, Tekenen, Latijn, Drama en die andere opvulvakjes. Dat was pas tijdsverspilling.
Tekenen was juist leuk. Lekker met alle alto's hoge punten halen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
KCV, ANW, Tekenen, Latijn, Drama en die andere opvulvakjes. Dat was pas tijdsverspilling.
Latijn, dat was 12 keer de film "de Odyssee" kijken.quote:
Techniek, dat was een leuk vak.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tekenen was juist leuk. Lekker met alle alto's hoge punten halen.
Oh, in mijn herinnering was het vooral woordjes stampen onder het dictaat van een docent die een schurfthekel aan me had en verder veel vertalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Latijn, dat was 12 keer de film "de Odyssee" kijken.
Dat heb ik ervan gemaakt in mijn herinnering, tenminste.
Ik zou steevast Latijns ipv Latijn hebben gezegd bij zo'n kerel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:25 schreef Tchock het volgende:
De Latijnleraar die ik in de tweede had had zo'n gigantische hekel aan onze klas dat hij me in mijn examenjaar nog vuil aankeek.
Had hem niet zo veel geboeid want hij had ook een hekel aan Latijn. Alleen Grieks was hij fan van maar dat kon ik absoluut niet. Nog meer minpunten natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou steevast Latijns ipv Latijn hebben gezegd bij zo'n kerel.
Zie het maar als werkervaring opdoen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:54 schreef Monolith het volgende:
https://www.washingtonpos(...)dented-trial-begins/
Wel ironisch, een aanklacht indienen omdat je met je rechtenstudie niet aan de bak komt.
Iedere studie liegt over baankansen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:54 schreef Monolith het volgende:
https://www.washingtonpos(...)dented-trial-begins/
Wel ironisch, een aanklacht indienen omdat je met je rechtenstudie niet aan de bak komt.
http://www.eur.nl/bachelor/opleidingen/wijsbegeerte/carriere/quote:Rotterdamse filosofen vinden na het afstuderen, over het algemeen snel werk.
(..) Maar filosofen werken bijvoorbeeld ook als directeur van een ziekenhuis, bij banken (..)
Filosofische vaardigheden worden meer en meer gewaardeerd (..)
In min of meerdere mate ja, maar op het moment dat je bij het percentage studenten die een baan hebben gevonden ook degenen gaat meetellen die bijv. achter de kassa bij de McDonald's staan maak je het wel heel erg bont.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://www.eur.nl/bachelor/opleidingen/wijsbegeerte/carriere/
Haha. Hahaha. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Eerst maar zelf eens een fatsoenlijke baan vinden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doen ze bij filosofie in Rdam blijkbaar ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
In min of meerdere mate ja, maar op het moment dat je bij het percentage studenten die een baan hebben gevonden ook degenen gaat meetellen die bijv. achter de kassa bij de McDonald's staan maak je het wel heel erg bont.
In sectoren als groenonderhoud en de seniorenzorg worden filosofische vaardigheden meer en meer gewaardeerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij heeft een fatsoenlijke baan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Eerst maar zelf eens een fatsoenlijke baan vinden.
Heb ik al.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Eerst maar zelf eens een fatsoenlijke baan vinden.
Ach, als je dat serieus gelooft moet je jezelf afvragen of je überhaupt wel intelligent genoeg bent voor een universitaire studie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen ze bij filosofie in Rdam blijkbaar ook.
Probeert u maar eens te vertalen. Elke gemiddelde waarzegger kan daarentegen econoom worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:48 schreef Kaas- het volgende:
Reya denkt natuurlijk dat enkel vertalers die als bonus de telefoon op mogen nemen een fatsoenlijke baan hebben.
Waarschijnlijk wordt die grote baankans hoofdzakelijk veroorzaakt door de werkverplichting bij een uitkering die Rotterdam heeft doorgevoerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
In sectoren als groenonderhoud en de seniorenzorg worden filosofische vaardigheden meer en meer gewaardeerd.
Correct, elk jaar zitten er weer enkele duizenden opportunisten in de collegebankjes. Vertalen kom ik niet ver mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Probeert u maar eens te vertalen. Elke gemiddelde waarzegger kan daarentegen econoom worden.
Wat vertaal je allemaal?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Probeert u maar eens te vertalen. Elke gemiddelde waarzegger kan daarentegen econoom worden.
Makkie, toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat zullen ze tegenwoordig bij de pilotenopleidingen zeggen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Hmm, Psychologie bij de UT heeft een wat behoudendere tekst over baankansen. Mocht ook wel nadat ze vorig jaar nog de tekst '60% vindt binnen een jaar een baan op niveau' voortbrachten
Je mag misschien vliegen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat zullen ze tegenwoordig bij de pilotenopleidingen zeggen?
Psychologie kan ook achter de bar, dus dan geloof ik die 60% nog wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Hmm, Psychologie bij de UT heeft een wat behoudendere tekst over baankansen. Mocht ook wel nadat ze vorig jaar nog de tekst '60% vindt binnen een jaar een baan op niveau' voortbrachten
Fransquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat was helaas slechts een tijdelijke baan. Frans-Nederlands envice versa. Nu ben ik manager.
Daar heb ik nog een aantal klassen gevolgd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ik sprak onlangs nog een afgestudeerde die eerst een 'WO ervaringsplek' had gedaan en nu een contract had aangeboden gekregen op MBO niveau.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Weet ik. Buurvrouw van mijn ouders verdient haar geld ermee.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:54 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vandaar ook de grote behoefte aan vertalers.
Office managerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat was helaas slechts een tijdelijke baan. Frans-Nederlands envice versa. Nu ben ik manager.
Ja. Wtf joh.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:55 schreef Tchock het volgende:
Ik had medicijnen besteld omdat mijn apotheek het niet meer op voorraad had. Hebben ze hier alle verpakkingen opengemaakt en alles door de brievenbus heen gefrommeld. Zouden jullie daar iets van zeggen?
Ja. En welk medicijn? Welke ziekte heb je?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:55 schreef Tchock het volgende:
Ik had medicijnen besteld omdat mijn apotheek het niet meer op voorraad had. Hebben ze hier alle verpakkingen opengemaakt en alles door de brievenbus heen gefrommeld. Zouden jullie daar iets van zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |