Tja, geen wetenschappers-in-wording he.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
90% van de reacties op dat onderzoek is trouwens echt te dom voor woorden
Vond ik die van jou nog wel leuk
Goed scenario voor een tranentrekkend (kinder)boek.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:27 schreef Kaas- het volgende:
Volgens de schattingen zijn 10.000 jongens en meisjes onder de vluchtelingen in Europa nu hun ouders kwijt (ouders zijn niet overleden, maar ze weten domweg niet van elkaar waar in Europa ze zijn).
Het blijken zelfs de cijfers van slechts 1 maand. De tering.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goed scenario voor een tranentrekkend (kinder)boek.
Nee, en hiermee wilde ik laten blijken dat ik het evenmin heb gekeken.quote:
In plaats van geluk zoeken ze hun ouders.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:27 schreef Kaas- het volgende:
Volgens de schattingen zijn 10.000 jongens en meisjes onder de vluchtelingen in Europa hun ouders kwijtgeraakt (ouders zijn niet overleden, maar ze weten domweg niet van elkaar waar in Europa ze zijn) in de maand januari 2016.
Dankzij het effectieve en coherente immigratiebeleid van EU-lidstaten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het blijken zelfs de cijfers van slechts 1 maand. De tering.
http://www.politico.eu/ar(...)-thought-he-drowned/
Een kippenhok is nog geordend vergeleken met de EU.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dankzij het effectieve en coherente immigratiebeleid van EU-lidstaten.
Schokkend.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:36 schreef Kowloon het volgende:
Nu ook al twee Russische schaatsers betrapt op doping.
Ben wel benieuwd hoeveel er in het voetbal gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Normaliter weet de schaatswereld dopinggebruik goed onder de pet te houden. Dus ja.
Dat leuke tennismeisje ook al. Maar goed, die gebruikte gewoon iets wat recentelijk nog legaal was.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Normaliter weet de schaatswereld dopinggebruik goed onder de pet te houden. Dus ja.
Alsof het snoep is denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel er in het voetbal gebruikt wordt.
Veel, denk ik. Vooral steroïden/anabolen voor snelle spieropbouw. EPO en bloeddoping zal minder voorkomen want dat is niet zo nuttig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel er in het voetbal gebruikt wordt.
quote:
Daar mogen ze wel eens op gaan testen dan. Vreemd eigenlijk dat je er nooit iets over hoort als het om voetbal gaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel, denk ik. Vooral steroïden voor snelle spieropbouw. EPO en bloeddoping zal minder voorkomen want dat is niet zo nuttig.
Ik zie er ook een wetenschapper bij die de 'Ben Carson'-award al vele jaren met verve verdedigt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tja, geen wetenschappers-in-wording he.
Extra uithoudingsvermogen niet nuttig in het voetbal? 10 km intervaltraining is een beetje wedstrijd...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel, denk ik. Vooral steroïden voor snelle spieropbouw. EPO en bloeddoping zal minder voorkomen want dat is niet zo nuttig.
Links ziet er best ongezond uit inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:45 schreef Tchock het volgende:
Als je dit soort foto's ziet:
[ afbeelding ]
Niet dat ik nou direct Bale wil beschuldigen maar het lijkt me uitzonderlijk moeilijk om dit puur op eigen kracht te bereiken.
De liervogel, toevallig?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie er ook een wetenschapper bij die de 'Ben Carson'-award al vele jaren met verve verdedigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |