Dat ook ja, vervolgens gaan ze zoveel werken dat ze daardoor studievertraging oplopen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mensen zijn dan ook wel heel bang om schulden te maken. Terwijl je dat later makkelijk weer af kan lossen, behalve natuurlijk als je rechten of psychologie gaat doen
Wat weet u daar nou weer van?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dacht altijd al dat ze een drugshoer was. Zo zijn al die Russinnen.
Mijn moeder heeft een oneindige vervorming van ruimte-tijd?quote:
Affirmatief.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een oneindige vervorming?
Tadum tsssjjj.quote:Capriati snapt niet waarom Sharapova het middel überhaupt ooit nam. "Waarom zou iemand dat doen als diegene geen hartkwaal heeft? Dat kan toch niet kloppen?"
Geen licht kan ontsnappen uit d'r kut. Daarom ben jij ook niet zo'n helder licht.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een oneindige vervorming van ruimte-tijd?
Ik heb nog een fiets bij Delft Zuid staan. Ging een tijdje vaak naar de TU vanwege mijn werk. Op zich prima verbinding vanuit Rotterdam. Maar ik zat nooit in de spits.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier zit de trein daadwerkelijk vol met studenten. Eerste halte is de hogeschool in Den Haag, tweede halte is de TU. Gezellig proppen altijd.
Jij als sterrenliefhebber weet natuurlijk wel het één en ander van Astronomie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen licht kan ontsnappen uit d'r kut. Daarom ben jij ook niet zo'n helder licht.
ba-dum-tsj
-10/10quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen licht kan ontsnappen uit d'r kut. Daarom ben jij ook niet zo'n helder licht.
ba-dum-tsj
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
ba-dum-tsj
Ik heb het over de trein vanaf Leiden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb nog een fiets bij Delft Zuid staan. Ging een tijdje vaak naar de TU vanwege mijn werk. Op zich prima verbinding vanuit Rotterdam. Maar ik zat nooit in de spits.
De grote beer is geen onbekend terrein.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jij als sterrenliefhebber weet natuurlijk wel het één en ander van Astronomie.
Jij bent gewoon zuur omdat je daar geen bier mag drinken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben afgelopen weekend voor het eerst ooit uitgestapt op dat nieuwe station Delft i.p.v. er enkel doorheen te gaan en me dan te ergeren aan dat m'n telefoon geen verbinding heeft.
En wat blijkt? Ook als je erdoorheen loopt is het een enorm kutstation.
Nu is studievertraging financieel ook nog wel te overbruggen, maar ja dat is vaak wel het gevolg bij dat soort mensen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ook ja, vervolgens gaan ze zoveel werken dat ze daardoor studievertraging oplopen.Nou, ik leen gewoon lekker en werk er een beetje bij, kom prima rond en ben tenminste uit huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |