Dat is sowieso een goed idee natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:52 schreef Reya het volgende:
[..]
De laatste keer heb ik hem overtuigd van het belang om Heilwasser eens flink in elkaar te beuken, bijvoorbeeld.
Die bejaarde met osteoporose? Dat wordt wel erg zielig voor hem.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:52 schreef Reya het volgende:
[..]
De laatste keer heb ik hem overtuigd van het belang om Heilwasser eens flink in elkaar te beuken, bijvoorbeeld.
Studenten zijn werkelijk nergens goed voor, blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:08 schreef Kowloon het volgende:
Studentenactie tegen NS flopt: geen 28.000, maar 25 actievoerders
Ik heb net erg hard gelachen om dit bericht.
Is 7:30 al spits?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:17 schreef Kowloon het volgende:
Een bericht op de Facebookpagina van het evenement is veelzeggend: '07:30 verzamelen? Zo vroeg!'
Wel terechte kritiek. 7:30, die ochtendspitsen zijn echt achterlijk vroeg.
Snel afschaffen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Studenten zijn werkelijk nergens goed voor, blijkt maar weer.
U bent er ooit ook eentje geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Studenten zijn werkelijk nergens goed voor, blijkt maar weer.
Oh, ik dacht altijd van 8 tot 9,quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, dat is het hoogtepunt wel, zo van 7:30 tot 8:00
Maar het is altijd zo lekker makkelijk zeiken op mensen die in dezelfde situatie zitten als waar jij vroeger in zat. Jij hebt het altijd het zwaarste, de rest moet niet janken en is nergens goed voor.quote:
Ik kon mij er niet zo druk om maken eigenlijk. Studenten die dagelijks afhankelijk zijn van treinen zijn ook niet echt studenten natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:08 schreef Kowloon het volgende:
Studentenactie tegen NS flopt: geen 28.000, maar 25 actievoerders
Ik heb net erg hard gelachen om dit bericht.
Tja, dat was het gevolg van het afschaffen van de basisbeurs, meer spoorknorren. Vervolgens klagen dat er meer studenten in de trein zitten. Ja, no shit sherlock, kan er nou helemaal niemand meer nadenken?!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:21 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik kon mij er niet zo druk om maken eigenlijk. Studenten die dagelijks afhankelijk zijn van treinen zijn ook niet echt studenten natuurlijk.
Correct, meer solidariteit met mij, gaarne.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:20 schreef Rezania het volgende:
Jij hebt het altijd het zwaarste, de rest moet niet janken en is nergens goed voor.
Gewoon de nachtdienst in de plaatselijke fabriek draaien, verdien je genoeg mee om je studie te financieren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, dat was het gevolg van het afschaffen van de basisbeurs, meer spoorknorren. Vervolgens klagen dat er meer studenten in de trein zitten. Ja, no shit sherlock, kan er nou helemaal niemand meer nadenken?!
Ja, was niet echt een doordachte of goed georganiseerde actie voor de rest.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:23 schreef Kowloon het volgende:
Het grappige vind ik ook dat 25000 man zich via Facebook had aangemeld en dat er maar één student echt gekomen is. Dan was mijn geflopte AEX meet, samen met freako, nog best geslaagd.
En vervolgens een burnout voor je 25ste, heerlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon de nachtdienst in de plaatselijke fabriek draaien, verdien je genoeg mee om je studie te financieren.
Watje.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En vervolgens een burnout voor je 25ste, heerlijk.
Hier zit de trein daadwerkelijk vol met studenten. Eerste halte is de hogeschool in Den Haag, tweede halte is de TU. Gezellig proppen altijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De eerste treinen na 9:00 zijn ook vaak druk vanwege de hordes bejaarden met hun korting.
Mensen zijn dan ook wel heel bang om schulden te maken. Terwijl je dat later makkelijk weer af kan lossen, behalve natuurlijk als je rechten of psychologie gaat doenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, dat was het gevolg van het afschaffen van de basisbeurs, meer spoorknorren. Vervolgens klagen dat er meer studenten in de trein zitten. Ja, no shit sherlock, kan er nou helemaal niemand meer nadenken?!
Wat studeer je zelf, eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mensen zijn dan ook wel heel bang om schulden te maken. Terwijl je dat later makkelijk weer af kan lossen, behalve natuurlijk als je rechten of psychologie gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |