Je vergeet nog het fietsen.(onder invloed)... dat gaan we ook doen ...Is al rond. Ik regel alles. Ze had zoiets van ik vertrouw jouw. Verras me maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Verstandig wel om onder invloed van alcohol en drugs vuurwerk te gaan afsteken in het buitenland.
Burning rubber.....warming up.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drugshond houdt een monoloog. Niet verstoren svp.
Leuk, die shorts met een jasje er bovenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 06:50 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.wahts.com/kort(...)ing&utm_term=300x250
Hihi, leuke reclame krijg ik toch.
Hebben ze ook bootschoenen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 06:50 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.wahts.com/kort(...)ing&utm_term=300x250
Hihi, leuke reclame krijg ik toch.
Neen. Enkel deze: http://www.wahts.com/coll(...)item/193/rogers.htmlquote:
Nog bijna gratis ook!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Neen. Enkel deze: http://www.wahts.com/coll(...)item/193/rogers.html
Voor blije voetjes.quote:
Er deden ook maar 8000 of zo mensen daadwerkelijk mee, dat is gewoon normaal voor de spits, zelfs al is het maar op een paar trajecten. Tevens heeft de NS (heel verdacht #aluhoedje) last van een seinstoring tussen Leiden en Utrecht. De meeste studenten wilde naar Utrecht geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:18 schreef Hersendood2000 het volgende:
[..]
Zo zijn er ook genoeg emotioneel gestoorden die zelfs hun eigen familie zouden opofferen om hun naïeve wereldbeeld in stand te houden en vooral om in goed aanzien te staan bij de rest van het Goedvolk.
En iedereen zit weer in te hakken op hem. Arm figuur dat het is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:53 schreef Rezania het volgende:
[..]Hij doet zijn username weer eer aan.
Jij bent van het extreemrechtse tokkiekamp?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En iedereen zit weer in te hakken op hem. Arm figuur dat het is.
Sarcasme is soms lastig te spotten op teh interwebz.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent van het extreemrechtse tokkiekamp?
Kom uit Delft hè.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sarcasme is soms lastig te spotten op teh interwebz.
Ik reageer er nooit op omdat ik bang ben een beerput open te trekken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En iedereen zit weer in te hakken op hem. Arm figuur dat het is.
Eerder een vetlap van zijn gigantische onderbuik.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik reageer er nooit op omdat ik bang ben een beerput open te trekken.
In elk geval niet iets wat ik wil zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerder een vetlap van zijn gigantische onderbuik.
Het is vooral een pannenkoek. Wel eentje waar je eigenlijk niet op moet reageren. Maar ja, soms is dat gewoon te leuk om te doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik reageer er nooit op omdat ik bang ben een beerput open te trekken.
Ik vind het een beetje zielig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is vooral een pannenkoek. Wel eentje waar je eigenlijk niet op moet reageren. Maar ja, soms is dat gewoon te leuk om te doen.
Het is eigenlijk heel gek. Als je zijn reacties leest dan denk je "dit kan toch niet, deze kerel loopt iedereen te trollen". Daarentegen wordt in NWS iedereen weer uitgemaakt voor troll die geen onderbuikreactie erin knalt. Mensen kunnen gewoon niet geloven dat iemand anders een andere mening heeft. Dat zal met de reacties van Hersendood hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is vooral een pannenkoek. Wel eentje waar je eigenlijk niet op moet reageren. Maar ja, soms is dat gewoon te leuk om te doen.
Rez. Ik heb volgens mij jouw keelaids overgenomen donderdag. Ik dacht dat we het veilig deden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:07 schreef Rezania het volgende:
Wat een geweldig topic zo in de ochtend. Zonnetje buiten, ruimte in de trein en boze tokkies, heerlijk.
Gelukkig ben ik er ook nog.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:13 schreef Heilwasser het volgende:
Nog een hommel? Nu is het wel mooi geweest he. Godse boefjes.
Sorry, RIP.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rez. Ik heb volgens mij jouw keelaids overgenomen donderdag. Ik dacht dat we het veilig deden.
Klopt, jou vertrouw ik wel om aan de correcte kant te blijven.quote:
Je kunt op me rekenen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:19 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, jou vertrouw ik wel om aan de correcte kant te blijven.
Ook wel "de gezonde kant" genoemd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:19 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, jou vertrouw ik wel om aan de correcte kant te blijven.
Ik vind die rare complotideeën van hem wel apart soms jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel gek. Als je zijn reacties leest dan denk je "dit kan toch niet, deze kerel loopt iedereen te trollen". Daarentegen wordt in NWS iedereen weer uitgemaakt voor troll die geen onderbuikreactie erin knalt. Mensen kunnen gewoon niet geloven dat iemand anders een andere mening heeft. Dat zal met de reacties van Hersendood hetzelfde zijn.
Doe mij die fiets maar.quote:
'De HOGE HEREN graaien elke dag, ten koste van onze bejaarden en zieken. Dus mag ik ook een keer iets houden. Einz.'quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:34 schreef Leandra het volgende:
Dat portemonnee met 6k erin gevonden topic is ook weer zo'n pareltje.
Degenen die het geld zouden houden zijn stuk voor stuk mensen die zo hoog opgeven van de Nederlandse normen en waarden, en dat die buitenlanders die Nederlandse normen en waarden helemaal kapotmaken
hihihquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
'De HOGE HEREN graaien elke dag, ten koste van onze bejaarden en zieken. Dus mag ik ook een keer iets houden. Einz.'
Dat het mogelijk een portemonnee van een van de graaiende hoge heren was is zo ongeveer het enige "excuus" dat nog niet langsgekomen isquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
'De HOGE HEREN graaien elke dag, ten koste van onze bejaarden en zieken. Dus mag ik ook een keer iets houden. Einz.'
Gr gr Priscilla.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik hield laatst nog een uiteenzetting waarvan de strekking ongeveer was dat niets doen aan een humanitaire ramp bij de grenzen redelijk inging tegen de waarden die we hier in het Westen zo hoog hebben zitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel gek. Als je zijn reacties leest dan denk je "dit kan toch niet, deze kerel loopt iedereen te trollen". Daarentegen wordt in NWS iedereen weer uitgemaakt voor troll die geen onderbuikreactie erin knalt. Mensen kunnen gewoon niet geloven dat iemand anders een andere mening heeft. Dat zal met de reacties van Hersendood hetzelfde zijn.
Klopt gewoon, vuige volksmenner dat je bent.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik hield laatst nog een uiteenzetting waarvan de strekking ongeveer was dat niets doen aan een humanitaire ramp bij de grenzen redelijk inging tegen de waarden die we hier in het Westen zo hoog hebben zitten.
Kwam erop neer dat ik nog veel populistischer was dan Geert en dat ik mijn onderbuik niet zo moest laten spreken.
Ach ja, eigenlijk moet je de betere mens zijn en al die reacties laten voor wat het is. Als iemand zijn wereldbeeld voornamelijk bepaald wordt door Facebookblogs en Geenstijlposts dan houdt het snel op: NWS / PVV boos over kritiek hoogleraar op Wilders #3quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik hield laatst nog een uiteenzetting waarvan de strekking ongeveer was dat niets doen aan een humanitaire ramp bij de grenzen redelijk inging tegen de waarden die we hier in het Westen zo hoog hebben zitten.
Kwam erop neer dat ik nog veel populistischer was dan Geert en dat ik mijn onderbuik niet zo moest laten spreken.
Correct; één keer lunchen met Jean-Claude en je hebt al meer bereikt dan een leven lang je kwaad lopen maken op het internet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach ja, eigenlijk moet je de betere mens zijn en al die reacties laten voor wat het is. Als iemand zijn wereldbeeld voornamelijk bepaald wordt door Facebookblogs en Geenstijlposts dan houdt het snel op: NWS / PVV boos over kritiek hoogleraar op Wilders #3
Er zit zo'n discrepantie tussen de mensen die daadwerkelijk naar buiten gaan en hun stem laten horen en al die internethelden die het ergens niet mee eens zijn. De studentenprotestactie is daar ook weer een bedroevend voorbeeld van. Al dat internetactivisme stelt geen ene mallemoer voor.
Van Damme?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct; één keer lunchen met Jean-Claude en je hebt al meer bereikt dan een leven lang je kwaad lopen maken op het internet.
De laatste keer heb ik hem overtuigd van het belang om Heilwasser eens flink in elkaar te beuken, bijvoorbeeld.quote:
Dat is sowieso een goed idee natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:52 schreef Reya het volgende:
[..]
De laatste keer heb ik hem overtuigd van het belang om Heilwasser eens flink in elkaar te beuken, bijvoorbeeld.
Die bejaarde met osteoporose? Dat wordt wel erg zielig voor hem.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:52 schreef Reya het volgende:
[..]
De laatste keer heb ik hem overtuigd van het belang om Heilwasser eens flink in elkaar te beuken, bijvoorbeeld.
Studenten zijn werkelijk nergens goed voor, blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:08 schreef Kowloon het volgende:
Studentenactie tegen NS flopt: geen 28.000, maar 25 actievoerders
Ik heb net erg hard gelachen om dit bericht.
Is 7:30 al spits?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:17 schreef Kowloon het volgende:
Een bericht op de Facebookpagina van het evenement is veelzeggend: '07:30 verzamelen? Zo vroeg!'
Wel terechte kritiek. 7:30, die ochtendspitsen zijn echt achterlijk vroeg.
Snel afschaffen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Studenten zijn werkelijk nergens goed voor, blijkt maar weer.
U bent er ooit ook eentje geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Studenten zijn werkelijk nergens goed voor, blijkt maar weer.
Oh, ik dacht altijd van 8 tot 9,quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, dat is het hoogtepunt wel, zo van 7:30 tot 8:00
Maar het is altijd zo lekker makkelijk zeiken op mensen die in dezelfde situatie zitten als waar jij vroeger in zat. Jij hebt het altijd het zwaarste, de rest moet niet janken en is nergens goed voor.quote:
Ik kon mij er niet zo druk om maken eigenlijk. Studenten die dagelijks afhankelijk zijn van treinen zijn ook niet echt studenten natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:08 schreef Kowloon het volgende:
Studentenactie tegen NS flopt: geen 28.000, maar 25 actievoerders
Ik heb net erg hard gelachen om dit bericht.
Tja, dat was het gevolg van het afschaffen van de basisbeurs, meer spoorknorren. Vervolgens klagen dat er meer studenten in de trein zitten. Ja, no shit sherlock, kan er nou helemaal niemand meer nadenken?!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:21 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik kon mij er niet zo druk om maken eigenlijk. Studenten die dagelijks afhankelijk zijn van treinen zijn ook niet echt studenten natuurlijk.
Correct, meer solidariteit met mij, gaarne.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:20 schreef Rezania het volgende:
Jij hebt het altijd het zwaarste, de rest moet niet janken en is nergens goed voor.
Gewoon de nachtdienst in de plaatselijke fabriek draaien, verdien je genoeg mee om je studie te financieren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, dat was het gevolg van het afschaffen van de basisbeurs, meer spoorknorren. Vervolgens klagen dat er meer studenten in de trein zitten. Ja, no shit sherlock, kan er nou helemaal niemand meer nadenken?!
Ja, was niet echt een doordachte of goed georganiseerde actie voor de rest.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:23 schreef Kowloon het volgende:
Het grappige vind ik ook dat 25000 man zich via Facebook had aangemeld en dat er maar één student echt gekomen is. Dan was mijn geflopte AEX meet, samen met freako, nog best geslaagd.
En vervolgens een burnout voor je 25ste, heerlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon de nachtdienst in de plaatselijke fabriek draaien, verdien je genoeg mee om je studie te financieren.
Watje.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En vervolgens een burnout voor je 25ste, heerlijk.
Hier zit de trein daadwerkelijk vol met studenten. Eerste halte is de hogeschool in Den Haag, tweede halte is de TU. Gezellig proppen altijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De eerste treinen na 9:00 zijn ook vaak druk vanwege de hordes bejaarden met hun korting.
Mensen zijn dan ook wel heel bang om schulden te maken. Terwijl je dat later makkelijk weer af kan lossen, behalve natuurlijk als je rechten of psychologie gaat doenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, dat was het gevolg van het afschaffen van de basisbeurs, meer spoorknorren. Vervolgens klagen dat er meer studenten in de trein zitten. Ja, no shit sherlock, kan er nou helemaal niemand meer nadenken?!
Wat studeer je zelf, eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mensen zijn dan ook wel heel bang om schulden te maken. Terwijl je dat later makkelijk weer af kan lossen, behalve natuurlijk als je rechten of psychologie gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |