Het is de moeder aller sportvragen: Wat gaat er nu door je heen? Rond deze centrale vraag gaat Wilfred Genee vanaf maandag 29 februari het gesprek aan met inspirerende persoonlijkheden aan tafel.![wilfred_beau_still_0.png?itok=uFgM_0W3]()
Een uur lang vormen historische sportfragmenten de basis van een goed en uitdagend gesprek. In elke aflevering staat een hoofdpersoon centraal. De fragmenten hebben een speciale betekenis voor de hoofdgast en zijn voor hem of haar heel belangrijk en bepalend geweest.
Aan de hand van de sportfragmenten ontstaat een intiem, bijzonder en soms onverwachts gesprek.
Wilfred is blij met zijn nieuwe klus.
“Ik wilde graag nog eens een programma als Zomergasten presenteren maar dan op sportgebied, dat kan nu”, aldus Wilfred in RTL Boulevard. “Ik wilde ook een andere kant van mezelf laten zien. Het tempo ligt lager, er is meer tijd om in te gaan op het onderwerp en de persoon.”
Beau slacht TomEen van de gasten in zijn programma is Beau van Erven Dorens, die meteen maar de vloer aanveegt met sportpresentator Tom Egbers, omdat hij dat een slechte presentator vindt. Spijt van die opmerking heeft Beau niet, zo zegt hij in RTL Boulevard. "Ik vertel gewoon de waarheid."
Het nieuwe programma van Wilfred Genee is vanaf 29 februari op de buis te zien.
Maandag 22.00-23.00Lijkt me erg leuk.