SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Lekker op tijdquote:
Gesquat?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:53 schreef douche-eendje het volgende:
Spierpijn, wauw-auw. Mn bovenbenen en schouders doen echt flink pijn.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:38 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij heb ik m'n 'flow' weer gevonden.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:27 schreef Lonaa het volgende:
True, maar ik vind het wel fijn dat het weer wil.
Onder andere jaquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:27 schreef Lonaa het volgende:
True, maar ik vind het wel fijn dat het weer wil.
fijn loontjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:38 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij heb ik m'n 'flow' weer gevonden.
Even 4000kg+ rondgesmeten?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:06 schreef Lonaa het volgende:
Whehe. Flownaa.
Net 35 min AMRAP gedaan, kettlebellworkout. 6 oefeningen, ieder 15 herhalingen, dobbelen en 2 jokers. Ik heb overal het zwaarste gewicht opgezocht wat haalbaar was in 15 herhalingen. En in totaal 450 herhalingen gemaakt in die 35 minuten.
Ik nu stuk.
Ja, ruim. Rare gedachtequote:
Ik weet niet wat er in je bami zit, maar waar is je groente en fruit?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
O: 2 toast met kaas
T: gekookt eitje
L: bagel met geitenkaas en prosciuto óf mobloats
B: yoga en wat upperbody bodyweight KT/core oefeningen
D: bami goreng met pindasaus
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ruim. Rare gedachte
Farmer walk met 48 kg bijv. Sumo squat met 24. Lichtste gewicht dat ik gepakt heb was 12 voor overhead push, biceps curl en iki downgrade de kettlebellswing halverwege van 16 naar 12![]()
Jups...quote:
Ja, I know. Het is echt 1 van de smerigste dingen die ik ooit gehad heb.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jups...Maar het moet. En lijkt te helpen. Het is alleen echt zo, zo vies. Heb die van vanochtend ook nog steeds niet op. Word er spontaan misselijk van
Ik heb tot nu toe steeds spa en sprite gemixt en daar de movicolon door gedaan. Dan smaakt het als ietwat ingedikte sprite.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Tip: kokend laagje water, Movicolon oplossen. Ranja en koud water erbij.
Ik heb die van vanochtend nog steeds niet op... Ik vind het echt te goor. Bovendien lijkt het te helpen, dus ik vind dit een mooi moment om terug te gaan naar eentje per dag. Vanmiddag dus maar even aan de sprite.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik kende iemand die moest 12 zakjes movicolon op een dag. Ik ga al kokhalzen bij het idee. Ik benijd je niet, Tink
Zonder smaakje? Dat van mij smaakt naar laffe citroen en verdikt het water zodat het een beetje stroperig wordt. Ik ga het zo maar eens proberen. Nog ruim een uur tot ik naar huis ga. In die tijd moet ik het toch kunnen wegwerken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:59 schreef mrspoeZ het volgende:
In kokend water lost het helemaal op, zonder smaakje. Zelfs de meest kieskeurige kleuters dronken het zo zonder mopperen. Advies van de poeppoli toen we op het werk eens drie kinderen met darmtrubbels hadden.
Ja, misschien wel, al is het natuurlijk geen hele lange race, denk dat ik max 500 kcal verbrand heb, en dan nog een beetje voor het in en uitlopen. Maar moeheid overall draagt wel bij aan cravings bij mij ja. En ik heb ook het idee dat een beetje suiker vaak leidt tot nog meer suiker willen, ik had in de AH een stukje gesuikerde donut geproefd wat daar lag en een stukje zoet broodje, nou daarna was het niet meer te stoppenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
Misschien nog even een na-schok van je CPC? Kan best zijn dat je lichaam alsnog aangeeft dat je toen een hoop energie verbruikt hebt.
Ja, al was het net aan voor stoelen bij het raam naast elkaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Trouwens, MoBlo, is het nog gelukt met die tickets boeken voor je conference? Er waren toch niet veel stoelen meer voor dat tarief?
Ik heb net weer stoelen uit zitten kiezen voor een trip in August, en toen dacht ik er ineens weer aan.
ja dat idee heb ik ook altijd!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:35 schreef La_Tramposa het volgende:
En ik heb ook het idee dat een beetje suiker vaak leidt tot nog meer suiker willen
Oh ja, dat zou bij mij ook heel slecht werken, zeker bij moeheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, al is het natuurlijk geen hele lange race, denk dat ik max 500 kcal verbrand heb, en dan nog een beetje voor het in en uitlopen. Maar moeheid overall draagt wel bij aan cravings bij mij ja. En ik heb ook het idee dat een beetje suiker vaak leidt tot nog meer suiker willen, ik had in de AH een stukje gesuikerde donut geproefd wat daar lag en een stukje zoet broodje, nou daarna was het niet meer te stoppen
Nouja, suiker helemaal mijden doe ik nooit, ik eet gewoon brood en fruit etc, maar idd wel producten met een hoog gehalte toegevoegde suikers, neem aan dat je dat ook bedoeltquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:19 schreef magsmaller het volgende:
Pfoe, hier is het ook beter om suiker maar helemaal te mijden. Het wordt dan zo lastig om verder netjes te eten!
Alle suikers zijn koolhydraten..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:50 schreef magsmaller het volgende:
Ik bedoel inderdaad koekjes, snoepjes, taart e.d. Fruit en suikers uit koolhydraten eet ik ook gewoon, maar toegevoegde suikers probeer ik inderdaad te mijden. Zoals alle paaseitjes die me momenteel de hele dag worden aangeboden.
Sorry, dat was in de haast niet echt duidelijk geformuleerd. Ik probeerde duidelijk te maken dat ik nog wel koolhydraatrijke producten als brood en pasta e.d. eet en dus ook op die manier nog suikers binnen krijg.quote:
Ja ik stortte ook echt wel in gisterenavond van vermoeidheid. Iig weer een goede les om er voortaan niet aan toe te gevenquote:Op woensdag 9 maart 2016 07:46 schreef Rauw. het volgende:
Ik krijg tegenwoordig echt een verschrikkelijke rush(licht, alert) in m'n hoofd als ik veel suikers/zoetigheid neem, en die rush word opgevolgd door een behoorlijke dip in m'n energie een paar uur later (De rush was er voorheen nooit, de dip altijd wel).
Helemaal vermijden doe ik suikers niet, maar gezien ik voor een deel vast wil houden aan het primal/paleo principe passen de meeste kant en klare zoete gebakken lekkernijen dus niet in mn dagelijkse eetpatroon.
Wat gooi je qua dressing over die salade? Of eet je het gewoon zo op?quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:10 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb gelukkig geen last van die suikerrushes.
Lijstje
O: Topvit kwark sinaasappel-nogwat
T: Kiwi
L: Rode linzen-kikkererwten-tonijn-tomaat-ui-salade
T: Pruim
D: Soep met brood en hummus (allemaal homemade)
S: Hardlopen
T: Banaan
Ah, ja, dat scheelt vast. Ik heb altijd tonijn op water en daar kan je verder weinig mee. Maar zal hem vrijdag maken en meenemen naar werk, klinkt lekker.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:25 schreef MutedFaith het volgende:
Geen dressing. Ik heb tonijn in olie, en doe er t vocht van de linzen en zongedroogde tomaten (er gaan zowel een gewone als een paar gedroogde tomaten in) bij, dus dressing is voor mij niet nodig.
Die verse van Arnold Cornelis hier in Amsterdam zijn echt m'n meest favoriete koekjes everquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Krakelingen vind ik toch wel de meest teleurstellende koekjes ever
Voor mij is dat toch echt de sprits. Vooraf heul erg uitkijken naar een koekje, en dan is t net alsof je een hap zand neemt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Stoflongkoekjesquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:29 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Voor mij is dat toch echt de sprits. Vooraf heul erg uitkijken naar een koekje, en dan is t net alsof je een hap zand neemt.
ik heb dat met kletskoppen(?), die hebben niks van wat ik in een koekje waardeer.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:26 schreef La_Tramposa het volgende:
kletsmajoors daarentegenquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb dat met kletskoppen(?), die hebben niks van wat ik in een koekje waardeer.
Oh ,dat is onhandig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ook. Ik word er dus alleen kots misselijk van
Ik ook. Zelfs in spritsenquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Nu heb ik zin in al die teleurstellende koekjes van jullieBehalve spritsen, die zijn de kcal toch ècht nooit waard.
Die vind ik wel viesquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ,dat is onhandig.
Ik heb dat met van die yoghurtsnoepjes. Die zijn awesome, maar na 5 word je misselijk.
Volgens mij heeft iedereen dat met die dingen
Herkenbaar SQ. Het zou zo fijn zijn om te weten hoe je van dat slechte moment weer terug in het goede moment kan komen. Ik kan er ook nooit mijn vinger opleggen waarom het mis gaat en wat dan de oorzaak is. En als ik in een fijne flow zit snap ik niet dat ik voorheen elke dag wel verkeerde dingen at, want zo moeilijk is dat toch niet om dat te laten. Maar als ik dan weer in een 'eat all the things!!' moment zit dan snap ik niet hoe ik in godsnaam níet alles maar snaaide wat ik zag, want dat lijkt dan ineens een onmogelijke opgave.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook. Zelfs in spritsen
Ik krijg mijn flow maar niet echt terug momenteel, eet wel de hele dag keurig netjes maar elke avond gaat er toch weer te veel snaai in m'n trul.
Op zich is dat niet desastreus, want ik blijf keurig op gewicht / val heeeeeel langzaam nog wat af, maar het geeft wel aan dat mijn verstoorde relatie met voedsel nog verre van voorbij is en dat baart me lichte zorgen.
Ik vind dat best knapquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:06 schreef Lonaa het volgende:
Mijn relatie met eten is ook nog niet zoals ie moet zijn, maar ik had gisteren wel een kleine overwinning!
Ik ging met honger naar de winkel () kocht andere lunch, at die op, at nog 2 boterhammen, vond toen dat 'alles toch al verloren is' maar ik heb me niet laten gaan. So, it's something.
I kwas ook wel verbaasd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat best knapIk weet hoe moeilijk zo'n dag kan zijn
ik vind dat superknap! Bij mij resulteert dat dus standaard in nog een reep chocolade en een pak koek. Dus, yay! Good busyquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:06 schreef Lonaa het volgende:
Mijn relatie met eten is ook nog niet zoals ie moet zijn, maar ik had gisteren wel een kleine overwinning!
Ik ging met honger naar de winkel () kocht andere lunch, at die op, at nog 2 boterhammen, vond toen dat 'alles toch al verloren is' maar ik heb me niet laten gaan. So, it's something.
ik voornamelijk bij gebak, gewoon bij een koekje of snoepje heb ik er ook geen last van.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:29 schreef Artoo het volgende:
Die suikerrush ken ik zelf niet zo, de dip wel. Die is niet lekker. Maar die ervaar ik eigenlijk alleen als ik écht zoete troep heb lopen bunkeren. Op dit moment neem ik namelijk vrijwel dagelijks wel iets dat 'niet clean' is zeg maar, en dat heeft voor mijn gevoel niet zo veel invloed op een piek of crash.
Ja nou, ik herken alles wat je zegt. We zijn gewoon screwedquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaar SQ. Het zou zo fijn zijn om te weten hoe je van dat slechte moment weer terug in het goede moment kan komen. Ik kan er ook nooit mijn vinger opleggen waarom het mis gaat en wat dan de oorzaak is. En als ik in een fijne flow zit snap ik niet dat ik voorheen elke dag wel verkeerde dingen at, want zo moeilijk is dat toch niet om dat te laten. Maar als ik dan weer in een 'eat all the things!!' moment zit dan snap ik niet hoe ik in godsnaam níet alles maar snaaide wat ik zag, want dat lijkt dan ineens een onmogelijke opgave.
Het is ook niet zo dat het stress-gerelateerd lijkt te zijn. Of de tijd van de maand. Want elk moment kan weken-maanden duren en dan zomaar ineens omslaan. Mijn trigger om in zo'n slechte flow te komen is overigens wel vaak een etentje, feestje of iets dergelijks. Iets waarbij ik zelf niet kan bepalen wat ik eet. Mensen vinden het dan onzin als ik daar moeite mee heb, maar ik heb het al te vaak meegemaakt dat het daarna voor mij zo ongelofelijk moeilijk is om weer op het rechte pad te komen. Nee, van dat ene etentje/feestje kom ik heus niet aan. Het is de periode er na
Ja, of dat je geen zin hebt in je avondeten en dan gaat bedenken waar je wel zin in hebt. En dat is altijd meuk, en dat laat je dna niet meer los.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nou, ik herken alles wat je zegt. We zijn gewoon screwed
En ik probeer al best wat trucjes, zoals op mijn werk mijn eten in mijn tas houden tot ik het op ga eten (zodat ik niet om half elf mijn lunch al op heb), maar ik merk dat ik buiten de flow gewoon con-stant aan het denken ben aan wat er allemaal nog in de kast ligt wat ik kan opeten.
Of ik bedenk me op de fiets naar huis dat ik een reep chocolade zou kúnnen kopen. Zodra ik die gedachte krijg ben ik screwed. Want dat laat me niet meer los. Wáárom krijg ik die gedachte in de eerste plaats? Zou dáár geen pil tegen zijn?
Nope, dat nestelt zich lekker comfortabel ergens midden in je hoofd en dat blijft daar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, of dat je geen zin hebt in je avondeten en dan gaat bedenken waar je wel zin in hebt. En dat is altijd meuk, en dat laat je dna niet meer los.
En dan om er vanaf te zijn koop ik troep voor mezelf, iets makkelijks voor de kerel en ga ik troep eten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope, dat nestelt zich lekker comfortabel ergens midden in je hoofd en dat blijft daar.
Oh ja, dat de hele dag aan eten denken is zo herkenbaarquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
En ik probeer al best wat trucjes, zoals op mijn werk mijn eten in mijn tas houden tot ik het op ga eten (zodat ik niet om half elf mijn lunch al op heb), maar ik merk dat ik buiten de flow gewoon con-stant aan het denken ben aan wat er allemaal nog in de kast ligt wat ik kan opeten.
Of ik bedenk me op de fiets naar huis dat ik een reep chocolade zou kúnnen kopen. Zodra ik die gedachte krijg ben ik screwed. Want dat laat me niet meer los. Wáárom krijg ik die gedachte in de eerste plaats? Zou dáár geen pil tegen zijn?
Het zit in t koppie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:20 schreef Rauw. het volgende:
Hebben jullie wel eens geprobeerd om evt in andere verhoudingen te gaan eten mbt nutriënten of zit het 100% tussen de oren?
Gewoon uit interesse, omdat veel mensen baat hebben bij bijv Eiwitrijk eten.
het zit tussen de oren, volgens mij was dat wel duidelijk uit de posts toch? Het heeft namelijk geen kut met honger te maken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:20 schreef Rauw. het volgende:
Hebben jullie wel eens geprobeerd om evt in andere verhoudingen te gaan eten mbt nutriënten of zit het 100% tussen de oren?
Gewoon uit interesse, omdat veel mensen baat hebben bij bijv Eiwitrijk eten.
En dan wel je gezonde shit eten, want dat is goed voor je, en dan daarna alsnog troep eten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, dat de hele dag aan eten denken is zo herkenbaarEn dan ga ik al expres meer gezonde dingen eten, maar ook dat helpt niet. Overigens is gezond eten dan ook plots een stuk minder lekker/aantrekkelijk. Ik had deze week een awesome lekkere salade gemaakt. Heerlijk. Maar als ik in een slechte flow zit dan vind ik zo'n salade maar niks en wil ik patat, pizza en chips!! En chocolade. Altijd chocolade.
En soms heb ik dan zoveel gegeten dat ik moet barfen en dan komt alleen m'n broccoli er uitquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dan wel je gezonde shit eten, want dat is goed voor je, en dan daarna alsnog troep eten.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
het zit tussen de oren, volgens mij was dat wel duidelijk uit de posts toch? Het heeft namelijk geen kut met honger te maken.
Ik moest lachen, sorry.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En soms heb ik dan zoveel gegeten dat ik moet barfen en dan komt alleen m'n broccoli er uit#fml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
En dan vol en misselijk op de bank gaan liggen en toch op een gekke manier tevreden en voldaan zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]het is heel erg psychisch. Ik kan dan na een eiwitrijke maaltijd zo nog een zak chips eten, een bak chocolademousse, een fles cola leegdrinken en dan nog een reep chocolade zonder problemen. Nee, met honger heeft het niets te maken
Soms als ik in zo'n mood ben dan eet ik dat ongezonde maar en sla de gezonde maaltijd over. Scheelt toch weer kcalquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:21 schreef Lonaa het volgende:
En dan wel je gezonde shit eten, want dat is goed voor je, en dan daarna alsnog troep eten.
Lichaam geeft signalen af, hoofd vind er iets van.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zit tussen de oren, volgens mij was dat wel duidelijk uit de posts toch? Het heeft namelijk geen kut met honger te maken.
Boks.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms als ik in zo'n mood ben dan eet ik dat ongezonde maar en sla de gezonde maaltijd over. Scheelt toch weer kcal(en vitamines, mineralen etc)
Al die verhalen over dikke mensen die zich schuldig voelen na slecht eten herken ik ook nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:23 schreef Lonaa het volgende:
En dan vol en misselijk op de bank gaan liggen en toch op een gekke manier tevreden en voldaan zijn.
Ondanks de kutheid.
Ja, maar deze specifieke onzin heeft dus niks met lichamelijke signalen te maken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lichaam geeft signalen af, hoofd vind er iets van.
Net zoals hij dorst als honger kan zien kan er ook wat fout gaan in snaaitrek en dorst. Of een vraag naar extra nutrienten etc. Iets in die trend.
Daarom vroeg ik het mij af.
Ik voel me niet schuldig. Wel dik en kut (en misselijk)quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al die verhalen over dikke mensen die zich schuldig voelen na slecht eten herken ik ook nietIk voel me nooit schuldig
Wel dik.
Waarschijnlijk juist wel. Ghreline kan je een onverzadigbare honger geven en stijgt in je bloed als je vetcellen leeg raken. Hoe meer lege vetcellen, hoe meer ghreline.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:24 schreef Lonaa het volgende:
Ja, maar deze specifieke onzin heeft dus niks met lichamelijke signalen te maken.
Ik heb het heel soms wel, maar dat is maar een paar dagen per maand.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]het is heel erg psychisch. Ik kan dan na een eiwitrijke maaltijd zo nog een zak chips eten, een bak chocolademousse, een fles cola leegdrinken en dan nog een reep chocolade zonder problemen. Nee, met honger heeft het niets te maken
Oh ja, dat was het.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarschijnlijk juist wel. Ghreline kan je een onverzadigbare honger geven en stijgt in je bloed als je vetcellen leeg raken. Hoe meer lege vetcellen, hoe meer ghreline.
ja, dat je na je 1100 kcal chocolade niet nóg 400 kcal extra aan je salade wil verspillen, mwehehequote:Op woensdag 9 maart 2016 10:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms als ik in zo'n mood ben dan eet ik dat ongezonde maar en sla de gezonde maaltijd over. Scheelt toch weer kcal(en vitamines, mineralen etc)
Dude, die 400, je hebt ze, of je hebt ze niet. Dan heb ik ze liever nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat je na je 1100 kcal chocolade niet nóg 400 kcal extra aan je salade wil verspillen, mwehehe
Nou ja, och. Ik heb vrijdag twee jeansen gekocht in 30/32 dus ik ben nog steeds niet weer echt dik. Er is nog hoop.
Ja, zoietsquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
ja, dat je na je 1100 kcal chocolade niet nóg 400 kcal extra aan je salade wil verspillen, mwehehe
Nou ja, och. Ik heb vrijdag twee jeansen gekocht in 30/32 dus ik ben nog steeds niet weer echt dik. Er is nog hoop.
Ik wil alleen maar meedenkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar deze specifieke onzin heeft dus niks met lichamelijke signalen te maken.
ja, dit ook.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:28 schreef Sjeen het volgende:
Ik denk altijd aan eten... Ook als ik in the flow zit. Alleen de aard van het eten is dan anders, niet in flow = chocola, koekjes, wijn etc, wel in flow = lunchsalades, avondeten met bergen groente enzo.
ja, dat weet ik, niemand neemt je iets kwalijkquote:
Haha jezus wat herkenbaarquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:28 schreef Sjeen het volgende:
Ik denk altijd aan eten... Ook als ik in the flow zit. Alleen de aard van het eten is dan anders, niet in flow = chocola, koekjes, wijn etc, wel in flow = lunchsalades, avondeten met bergen groente enzo.
en ook dit is erg herkenbaar!quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:34 schreef Artoo het volgende:
Ik heb zelf in mijn hoofd regelmatig welles/nietes discussies over het eten van chocolade. Dat kan echt een significant deel van mijn aandacht opslokken.
"Nee, ik ga zo eten."
"Maar het is lekker. En ik heb de hele week al braaf gedaan."
"Het is verspilling van de kcals."
"Één stukje kan echt geen kwaad."
"Ik had me voorgenomen om gewoon strak te zijn vandaag."
"100 kcals over het dagdoel is nog steeds onder onderhoud."
Etc.
Zit jij soms in mijn hoofdquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:34 schreef Artoo het volgende:
Ik heb zelf in mijn hoofd regelmatig welles/nietes discussies over het eten van chocolade. Dat kan echt een significant deel van mijn aandacht opslokken.
"Nee, ik ga zo eten."
"Maar het is lekker. En ik heb de hele week al braaf gedaan."
"Het is verspilling van de kcals."
"Één stukje kan echt geen kwaad."
"Ik had me voorgenomen om gewoon strak te zijn vandaag."
"100 kcals over het dagdoel is nog steeds onder onderhoud."
Etc.
"Aah, nog 20g extra maakt ook niet zo veel uit."quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ook dit is erg herkenbaar!
En dan ga je 50 kcal over je dagdoel aan en dan is het FUCK IT ALL monster los.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat was het! PM me maar bij interesse.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ik kan wel wat dingen opmeten thuis of zo?quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat blauwe stepsjurkjezou ik die passen? Ik heb nu meestal wel M van steps...
Nee!!quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:28 schreef La_Tramposa het volgende:
https://decorrespondent.n(...)a/179207523-ac58fd45
De banaan staat op uitstervenDat zou ik wel een kleine ramp vinden!
Wil je de taille van het H&M-broekje even meten?quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik kan wel wat dingen opmeten thuis of zo?
Hij is trouwens zwart, alleen dat flapje op de schouder is paars. Maar ik denk wel dat je hem past hoor, ik had deze ook al toen ik nog +15kg was of zo. Hij valt ook vrij losjes.
Godver!quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Al een tijdje ja. Net als veel vis. En chocolade wordt een probleem in de toekomst.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoop de dag niet mee te makenquote:Op woensdag 9 maart 2016 12:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Herkenbaar! Ik kan maandenlang goed gaan en dan gaan we naar vrienden in Assen, waar we dan de hele avond spelletjes doen, met een tafel vol eten, volgende dag uitgebreid ontbijten, nog iets fouts als lunch etc.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaar SQ. Het zou zo fijn zijn om te weten hoe je van dat slechte moment weer terug in het goede moment kan komen. Ik kan er ook nooit mijn vinger opleggen waarom het mis gaat en wat dan de oorzaak is. En als ik in een fijne flow zit snap ik niet dat ik voorheen elke dag wel verkeerde dingen at, want zo moeilijk is dat toch niet om dat te laten. Maar als ik dan weer in een 'eat all the things!!' moment zit dan snap ik niet hoe ik in godsnaam níet alles maar snaaide wat ik zag, want dat lijkt dan ineens een onmogelijke opgave.
Het is ook niet zo dat het stress-gerelateerd lijkt te zijn. Of de tijd van de maand. Want elk moment kan weken-maanden duren en dan zomaar ineens omslaan. Mijn trigger om in zo'n slechte flow te komen is overigens wel vaak een etentje, feestje of iets dergelijks. Iets waarbij ik zelf niet kan bepalen wat ik eet. Mensen vinden het dan onzin als ik daar moeite mee heb, maar ik heb het al te vaak meegemaakt dat het daarna voor mij zo ongelofelijk moeilijk is om weer op het rechte pad te komen. Nee, van dat ene etentje/feestje kom ik heus niet aan. Het is de periode er na
quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
En echt altijd val ik dan daarna enorm terug. Zo stom! Bijna zo erg dat ik er al niet meer heen wil, iig niet blijven slapen.
Wat maak je er graag mee dan? Ik gebruik het tot nu toe alleen maar in pannenkoeken (voor de helft)quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:01 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij is boekweit mijn nieuwe liefde.
Even roosteren en dan door willekeurige salade als carbquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat maak je er graag mee dan? Ik gebruik het tot nu toe alleen maar in pannenkoeken (voor de helft)
Ik heb ook wel eens afgezegd omdat ik niet 10 bier en 20 bitterballen wilde eten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]klopt. Ik heb zo wel eens feestjes of etentjes afgezegd
En ik vind dus dat ik daar mee moet leren omgaan, maar het lukt me gewoon niet.
Maar als we dit (bijna) allemaal herkennen, dan moeten we toch een oorzaak & oplossing kunnen vinden! We zijn gezamenlijk slim genoeg
Ook al zo herkenbaar! Inderdaad heb ik ook al zo vaak met die gedachte op de fiets gezeten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het meel gewoon roosteren? Daar zou ik nooit opgekomen zijn...quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:02 schreef Lonaa het volgende:
Even roosteren en dan door willekeurige salade als carb![]()
En door de granola.
Ik heb geen meel, ik heb de hele rauwe korrelsquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het meel gewoon roosteren? Daar zou ik nooit opgekomen zijn...
*check*quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt me meer naar nootjes smaken na roosterenquote:
Ja, dat doet het ook.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt me meer naar nootjes smaken na roosteren
Ik kocht laatst een zakje op de markt, bij m'n bio noten-en-zaden-dude. Voor 1,80.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een glutenvrije collega die daar hele lekkere dingen mee maakt.Ik weet er alleen niks mee te verzinnen dus heb het nog nooit gehaald.
Ik zal er eens naar uitkijkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht laatst een zakje op de markt, bij m'n bio noten-en-zaden-dude. Voor 1,80.
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar uitkijkenEen beetje crunch in salades is wel lekker.
1,80 voor hoeveel? Volgens mij is het bij onze Turkse toko gewoon net zo duur als rijst, een euro voor 500 gram of zo..quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
JaEn supervoedzaam en zulks. En dus best wel goedkoop. Ik ben wel fan.
![]()
M'n salade is ook op nu
Voor ik denk een halve kg. Of misschien een kg, dunno. Maar is dan wel bio van m'n dudequote:Op woensdag 9 maart 2016 13:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
1,80 voor hoeveel? Volgens mij is het bij onze Turkse toko gewoon net zo duur als rijst, een euro voor 500 gram of zo..
Das bijna net zo handig als toen ik vanochtend mijn scherpste mes probeerde te vangen toen het vielquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:17 schreef Isabeau het volgende:
En ik deed net harissa op mijn kalkoenfilet (rauw) en smeerde het uit met hetzelfde lepeltje als waar ik mee in het potje was geweest en deed toen weer het lepeltje in het potje voor wat meer. Ik was zeker moePotje weggegooid.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:18 schreef Lonaa het volgende:
Das bijna net zo handig als toen ik vanochtend mijn scherpste mes probeerde te vangen toen het viel
Nog niet zo lang inderdaad. En is ook gewoon reflex.quote:
Je dacht er iig nog aan om het potje weg te gooien, ik zou daar denk ik niet eens bij stilstaanquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:17 schreef Isabeau het volgende:
En ik deed net harissa op mijn kalkoenfilet (rauw) en smeerde het uit met hetzelfde lepeltje als waar ik mee in het potje was geweest en deed toen weer het lepeltje in het potje voor wat meer. Ik was zeker moePotje weggegooid.
Ik ben zelf niet zo mieperig met dingen die op de grond vallen oidquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Je dacht er iig nog aan om het potje weg te gooien, ik zou daar denk ik niet eens bij stilstaanmaar volgens mij ben ik daardoor ook wel resistent geworden tegen veel bacterieen etc. Al is salmonella natuurlijk wel wat anders..
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kreeg trouwens ene paar weken geleden toen ik in NL was de "je wordt wel mager hoor" van m'n moeder. Yess...
Ah nee SQ, bluh! Sterkte!quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Bericht krijgen dat de MRI van je moeder "erg slecht" was en dat we vanavond nog samen moeten komen is ook wel effectief tegen eetlust
Ik hoor het zelfs wel eens, volgens mij bedoelen ze dan "magerder", want met mijn ruim 100kg schoon aan de haak ben ik niet bepaald mager.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, het begrip 'mager' in mijn familie is niet zo accuraat, zeg maar
nee, meevallen doet het sowieso niet meer, dat weten we al sinds april. Maar het gaat nu ineens erg hard achteruit. En ik ben er gewoon niet klaar voorquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:50 schreef Tink89 het volgende:
Oef, sterkte SQ! Hoop dat het meevalt, maar zo klinkt het idd niet...
Een soort snelle chilli met een beetje rijst of barley met de kidneybonen? Blik tomatenblokjes, wat groente wat je in de vriezer hebt liggen, eventueel wat gehakt als niet vega, en dan opspicen met paprikapoeder, chilli, ui, knoflook, dat soort dingen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Even van de hak op de tak; wie heeft er nog een lekker D-recept waar tonijn uit blik en/of kidneybonen doorheen kunnen?
ik at vroeger toen ik nog alleen woonde wel eens gewoon een bak met kidneybonen, tonijn en ananas als Dquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat naar SQOok al weet je dat slecht nieuws eraan komt, het blijft kut en moeilijk om er mee te dealen wanneer het zover is lijkt me..
Even van de hak op de tak; wie heeft er nog een lekker D-recept waar tonijn uit blik en/of kidneybonen doorheen kunnen?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, meevallen doet het sowieso niet meer, dat weten we al sinds april. Maar het gaat nu ineens erg hard achteruit. En ik ben er gewoon niet klaar voor
Kom jij uit Zeeland trouwens? Ik hoorde het woord 'snokken' een paar jaar geleden voor het eerst pas en moest toen zo lachen.. het schijnt iets Zeeuws te zijn..quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik at vroeger toen ik nog alleen woonde wel eens gewoon een bak met kidneybonen, tonijn en ananas als D
Gewoon een paar blikken open snokken en afgieten.
Maar misschien wil je iets culinairderders.
Sterktequote:Op woensdag 9 maart 2016 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Bericht krijgen dat de MRI van je moeder "erg slecht" was en dat we vanavond nog samen moeten komen is ook wel effectief tegen eetlust
Oke, bedankt voor de informatie en voor dat je ons onze onwetendheid niet kwalijk neemtquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:43 schreef MCCheek het volgende:
• Bananenbrood
• Blauwe bessen cup cakes
• Pompoentaart
• Zoete aardappel patat
• hummus van kikkererwten of capucijnen
• schepijs op basis van kokosmelk
En dat allemaal met alleen natuurlijk gezonde vegan ingrediënten van kokosolie, bananen, vrije uitloop kip eieren, speltmeel, geen suikers, maar honing als je echt zoet wilt, mosterd en ga zo maar door
Geen melk producten, af en toe vlees, 80% natuurlijk en 20% vlees, en dan geen varken, maar zoals rund en lam, en vis alleen degene met schubben
en alleen organisch en biologisch die gewoon eerlijk zijn gevoed en niet met prozag en giftige groei middelen die wij dan ook innemen en geen kweekvis
Als je je hieraan houdt zelf meer verdiept in gezond eten voorkom je jong overlijden, obesitas, kanker, diabetes enzo voort
je bent altijd gezond en fit en energiek, je kan meer eten van wat je lekker vind omdat de calorieën zijn lager, dus je hebt het beste en leeft het beste bent het meest alert enzovoort
De mensheid is dit verloren door alle miljarden die suikerbedrijven stoppen in hun marketing, daar kan iemand die wel gezond leven beseft niet tegenop
Dit is een start
Suiker is slecht voor je, alles met suiker vermijden, geen zuivel, je hebt zelfs al kaas op basis van kokos melk en soja! Dus je hebt nog die smaken dus zelfs pizza margarita hoef je niet te laten staan
De reden supermarkt vol met suiker is voor de massa productie, ze vergiften iedereen, ze kopen meer want suiker is verslavend en het is goedkoper dus het gaat alleen om geld, begrijp dat goed
Nu je dit weet kan je niet meer doen alsof je het niet weet, als je het niet wist kan ik het je niet kwalijk nemen
Natuurlijk vind ik ook alles met suiker lekker want dat doet suiker het is aantrekkelijk verslavend
Dus verander alles en wees bewust van zelfs de kleinste ingrediënten en creëer daarmee zelfs onverslaanbaar lekkere gerechten voor jezelf en familie
Heerlijk eten maakt gelukkig en anderen en kan je samen iedere dag weer van blijven genieten zonder dat het je gezond heid aantast in tegendeel je doet je gezond heid goed!
Zo nog uren door kan gaan hopelijk heb je er wat aan
Amen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets misschien?
Fear is the path to the Dark Side.
voor mij hoef je niet door te gaan, merci.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:43 schreef MCCheek het volgende:
Amen
Sterkte Skjoequote:Op woensdag 9 maart 2016 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
En bedankt. Ik probeer nu te werken maar dat is zo kansloos
En ik stink ook meteen van dat nare stresszweet. Dat ben ik niet meer gewend van mezelf, zweten
Nee, ik heb geen fuck aan je 'suiker is slecht en zuivel is de duivel' bullshit. En nu?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:43 schreef MCCheek het volgende:
Amen
Tv-programma over obesitas op de BBC. Vrouw begon de dag licht met een fruitsalade. Met een sinaasappel, bessen, mango, banaan, appel, druiven en peer.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ook van gezond eten kun je dik wordenik moet dan steeds denken aan die man die tijdens een cursus een zak noten met minimaal een pond inhoud weg zat te knagen.
Dit uiteraard on top of de normale maaltijden. Want iedereen weet dat noten gezond zijn.
geen kokos en handje noten voor extra gezondheid? Teleurstellend!quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tv-programma over obesitas op de BBC. Vrouw begon de dag licht met een fruitsalade. Met een sinaasappel, bessen, mango, banaan, appel, druiven en peer.
Bijna etenstijd.quote:
Ik zou, indien je je niet lekker voelt gaan voor een broodje en soep.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:01 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Bijna etenstijd.
Mijn buikpijnlijstje ziet er zo uit:
O: 2 volkoren met gehakt, 1 plak ontbijtkoek met wat halvarine.
Min-O: niet lekker, zo misselijk dat een deel van het ontbijt er weer uitkwam.
B: slapen, slapen, slapen. Stomme buik.
Late L: ijsbergsla, handje croutons, halve appel, beetje vinaigrette, handje walnoten, handje geraspte oude kaas.Voelde me beter en had honger. 1 sesamcracker zonder beleg.
De D is de grote vraag... ik heb van alles in huis: volkorenpasta, ijsbergsla, bonenmix in een potje, pastasaus, boerenkoolstamp in de vriezer, spekjes, rijst, saté, aardappelschijfjes, bami met tjaptjoy, allerlei kruiden, gehakt, broodjes, soep. Te veel keus!
Ik neig daar ook naar, maar dan heb ik vanavond zeker weten weer honger. De salade vanmiddag ging prima, dus ik neig naar nog een keer sla en dan met iets als gekookte pasta, wat kipreepjes, zongedroogde tomaatjes.. zoiets.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou, indien je je niet lekker voelt gaan voor een broodje en soep.
Dat was het begin van het ontbijt hoor! Er kwam nog meer gezond spul.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
geen kokos en handje noten voor extra gezondheid? Teleurstellend!
Ja, aanhouder wint hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:02 schreef Cathmar het volgende:
8 keer 1 minuutje hardlopen en gewoon halfdood gaan. Pff.
Weegschaal weigert te zakken hier. Super stom. Aanhouder wint toch?
Met buikpijn is boerenkool best heftig, dus dat zou ik sowieso niet eten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:04 schreef Tink89 het volgende:
Ik neig daar ook naar, maar dan heb ik vanavond zeker weten weer honger. De salade vanmiddag ging prima, dus ik neig naar nog een keer sla en dan met iets als gekookte pasta, wat kipreepjes, zongedroogde tomaatjes.. zoiets.
Absoluut. Ik vind je nu al een held!quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:02 schreef Cathmar het volgende:
8 keer 1 minuutje hardlopen en gewoon halfdood gaan. Pff.
Weegschaal weigert te zakken hier. Super stom. Aanhouder wint toch?
Oh gelukkig!quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was het begin van het ontbijt hoor! Er kwam nog meer gezond spul.
Drie gekookte eitjes op gezond volkorenbrood en dan nog wat kwark met walnoten en honing-want-daar-zit-geen-suiker-inquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
Oh gelukkig!
Eieren zijn namelijk ook gezond!
quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:54 schreef Artoo het volgende:
[..]Of vegan paaseieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets misschien?
Sqjoesterkte straks.
Ik drink dat 's nachts als ik een enorme dip heb en geen koffie meer wil, omdat ik later toch echt wel wil slapen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind drinkbouillon dus echt een uitvindingEcht een goede 'opkikker' (hihaho zo heet het ook niet voor niets) voor in de namiddag als ik iets langer wil doorwerken en trek begin te krijgen..
Ja voorheen nam ik ook cola light of espresso, maar ik merk dat ik dan later weer een dip of extra trek krijg. Hiervan gaat mijn trek echt weg.. Het enige nadeel is natuurlijk dat het vrij zout is, maar als je verder met weinig zout kookt kan dat nog wel denk ik.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik drink dat 's nachts als ik een enorme dip heb en geen koffie meer wil, omdat ik later toch echt wel wil slapen.
Meeste zout komt vaak uit k&k maaltijden, pakjes en zakjes. En ja, ook het zakje Opkikkerquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja voorheen nam ik ook cola light of espresso, maar ik merk dat ik dan later weer een dip of extra trek krijg. Hiervan gaat mijn trek echt weg.. Het enige nadeel is natuurlijk dat het vrij zout is, maar als je verder met weinig zout kookt kan dat nog wel denk ik.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
En jullie zijn lief
Ik heb het verdriet even in mijn binnenzak gestoken. Vanavond weer lekker huilen
De mijne ook. Al een maand gvd. Maar ik hou het langer vol dan hij!quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:02 schreef Cathmar het volgende:Weegschaal weigert te zakken hier. Super stom. Aanhouder wint toch?
Ja, maar dat is toch geen zin manquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:40 schreef MutedFaith het volgende:
Bedoelt ze dat de avocado veel te gehypte is?
Want dat klopt wel hoor.
Nee, dat zou ik geen zin willen noemen nee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch geen zin man![]()
Hmm lijstje om jaloers op te zijn!quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:30 schreef Artoo het volgende:
Artoo eet:
O: Havermout met amandelmelk, appel, kaneel, rozijntjes, whey
T: Plakje cake
L: Soepje van 400g pompoen en 50g light cream cheese + gerookte kipfilet
S: Bazillion 3-3-0 pauzesquats en single leg squats en bench en overhead press
T: Optimel vla
D: 2 wraps met een mengsel van pangafilet, boontjes, courgette en light cream cheese
T: Pannenkoeken met een dun laagje Nutella
Yo yo, ben je al thuis?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm lijstje om jaloers op te zijn!
Maar mijn tonijn-groentequiche die nu in de oven staat wordt volgens mij ook heel lekker, en eiwitrijk!
Oja goeie! Het broekje heeft een omtrek van ongeveer 90 cm aan de bovenkant, H&M maat 40.quote:
Ja, ik sta echt versteld van de mogelijkheden die ik opeens heb nu ik mijn kcals iets heb opgeschroefd. Zo veel voer!quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm lijstje om jaloers op te zijn!
Maar mijn tonijn-groentequiche die nu in de oven staat wordt volgens mij ook heel lekker, en eiwitrijk!
Ik heb even gemeten en het ligt er een beetje aan hoe hoog hij valt of dat past. Wil je de afstand kruis tot bovenkant ook even meten? Aan de voorkant, zegmaar?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oja goeie! Het broekje heeft een omtrek van ongeveer 90 cm aan de bovenkant, H&M maat 40.
Beetje lastig om te zeggen waar het kruis precies begint, ik heb nu tot de naad gemeten en dat is 26 cm.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:17 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb even gemeten en het ligt er een beetje aan hoe hoog hij valt of dat past. Wil je de afstand kruis tot bovenkant ook even meten? Aan de voorkant, zegmaar?
Ik ga even meten, iig al txs voor de moeite!quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Beetje lastig om te zeggen waar het kruis precies begint, ik heb nu tot de naad gemeten en dat is 26 cm.
Ha welkom terug! Vind je nu alles weer minder kut?quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:48 schreef LadyOracle het volgende:
*leeft nog, vond alles even kut en is nog steeds dik
Van de week had ik de hele dag honger, ik was superchago want ik had gewoon genoeg gegeten, dus ik vond mijn hoofd maar zeuren... Kom ik 's avonds thuis, om tien uur, na het sporten en alles, blijkt mijn ontbijt nog in de magnetron te staan. Toen moest ik mezelf uitlachen.
Pastasaus zonder pasta?quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:03 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben genaaid, geen traktaties vandaag.
O: Yoghurt met mango á 200kcal
T: Geen
L: Tonijnsalade á 300kcal
D: Pastasaus met heel veel groenten, speciaal voor de columnist noem ik 'm Courgetti. á 400/500kcal max
B: Winkelen (moet echt weer een nieuwe broek omdat te groot)
D'r moet echt nog een hoop bij vanaaf als ik het overleef..
oja, heb je zo'n sliertenmaker gekocht? Maar waarom niet met pasta dan als je nog kcal tekort komt?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:48 schreef LadyOracle het volgende:
*leeft nog, vond alles even kut en is nog steeds dik
Van de week had ik de hele dag honger, ik was superchago want ik had gewoon genoeg gegeten, dus ik vond mijn hoofd maar zeuren... Kom ik 's avonds thuis, om tien uur, na het sporten en alles, blijkt mijn ontbijt nog in de magnetron te staan. Toen moest ik mezelf uitlachen.
Ik heb een nicerdicer ja!quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
oja, heb je zo'n sliertenmaker gekocht? Maar waarom niet met pasta dan als je nog kcal tekort komt?
Brutalquote:Op donderdag 10 maart 2016 10:14 schreef Lonaa het volgende:
Holy shit.
WOD
100 flutter kicks
100 sit ups
100 leg levers
100 squats
100 hand release push ups
100 pull ups
100 walking lunges
100 mountain climbers
1 mile run.
Dude.
45:13 minuten.
Godverdomme man.quote:
Geen flow en wel op gewicht blijven vind ik, persoonlijk, echt wel een overwinning hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:19 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Ondanks ontbrekende flow blijf ik keurig op gewicht![]()
Dankzij ontbrekende flow zakt het momenteel niet en ik moet nog echt wel 4 kilo van mezelf![]()
gevalletje glas halfvol/halfleeg
Ja.. is het eigenlijk ook wel he.. vergeet dat soms wel eens.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen flow en wel op gewicht blijven vind ik, persoonlijk, echt wel een overwinning hoor.![]()
Dat zijn de besten, ik had gisteren teveel zelfmedelijden om tot dat punt door te pushen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Godverdomme man.![]()
We zaten allemaal stil en vermoeid te zitten in de kleedkamer, dat was wel grappig.
Maar man, ik ben echt stuk.
Ja, begrijp ik. Ik ook.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. is het eigenlijk ook wel he.. vergeet dat soms wel eens.
Ik vond mezelf ook wel zielig, eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat zijn de besten, ik had gisteren teveel zelfmedelijden om tot dat punt door te pushen.
Bij mij wil het totaal niet meer lukken als ik dat in m'n hoofd heb.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond mezelf ook wel zielig, eigenlijk.
Overleef je bestquote:Op donderdag 10 maart 2016 10:03 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben genaaid, geen traktaties vandaag.
O: Yoghurt met mango á 200kcal
T: Geen
L: Tonijnsalade á 300kcal
D: Pastasaus met heel veel groenten, speciaal voor de columnist noem ik 'm Courgetti. á 400/500kcal max
B: Winkelen (moet echt weer een nieuwe broek omdat te groot)
D'r moet echt nog een hoop bij vanaaf als ik het overleef..
Mwah, ik besloot dat ik niet als laatste wilde eindigen. Dat hielp wel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bij mij wil het totaal niet meer lukken als ik dat in m'n hoofd heb.
quote:
Ging mij net zo gisteravond, schouders helemaal vol na 2 rondes van 10jerks 10t2b en 10burpeesquote:Op donderdag 10 maart 2016 10:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mwah, ik besloot dat ik niet als laatste wilde eindigen. Dat hielp wel.
Ik eindigde overigens wel als laatste.
Zodat je ze kunt delenquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:12 schreef Rauw. het volgende:
Waarom verpakken ze snoepautomaat-stroopwafels per 2 stuks?
quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:14 schreef Lonaa het volgende:
Holy shit.
WOD
100 flutter kicks
100 sit ups
100 leg levers
100 squats
100 hand release push ups
100 pull ups
100 walking lunges
100 mountain climbers
1 mile run.
Dude.
45:13 minuten.
Die 100 squats vond ik het allermakkelijkstquote:
Die moest ik googelen, maar die flutter kicks lijken me veel haalbaarder dan de 100 walking lunges...KRAMP!quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:40 schreef Lonaa het volgende:
Die flutter kicks en leg levers daarentegen. Holy shitballs.
Ik kende ze ook niet, maar dat soort dingen vind ik altijd heel zwaar. I kben altijd na 10 al stuk. ':')quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Die moest ik googelen, maar die flutter kicks lijken me veel haalbaarder dan de 100 walking lunges...KRAMP!
en mischien dat 100 squats zonder gewicht nog wel haalbaar zijn (nu wil ik het direct proberen)
maar dat alles samen zou ik niet overleven!
Dan moet ik 5 teleurstellen, dus dan moet ik nog 3 pakjes halen en heb ik er alsnog 1 overquote:
En jouw 'probleem' is ook mijn 'probleem', wij moeten behoorlijk meer gewicht optillen en stabiel houdenquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan moet ik 5 teleurstellen, dus dan moet ik nog 3 pakjes halen en heb ik er alsnog 1 over
100 Airsquats is niet zo bijzonder toch?
Die Lunges vind ik erger, maar ik ben dan ook niet zo stabiel.
M'n lengte zou ook niet meewerken, topzwaar natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En jouw 'probleem' is ook mijn 'probleem', wij moeten behoorlijk meer gewicht optillen en stabiel houden
Ik vind 100 airsquats net zo zwaar als zeg, 12 squats met 60 kg.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
geen idee, ik doe nooit airsquats, altijd alles met gewicht..dus weet niet hoeveel makkelijker het dan is om heel veel herhalingen te doen
Dan is jouw grootste vijand denk ik de verzuring als je er 100 doetquote:Op donderdag 10 maart 2016 12:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
geen idee, ik doe nooit airsquats, altijd alles met gewicht..dus weet niet hoeveel makkelijker het dan is om heel veel herhalingen te doen
Grote jetsers hier, dus uh, ja.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
M'n lengte zou ook niet meewerken, topzwaar natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |