SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Lekker op tijdquote:
Gesquat?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:53 schreef douche-eendje het volgende:
Spierpijn, wauw-auw. Mn bovenbenen en schouders doen echt flink pijn.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:38 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij heb ik m'n 'flow' weer gevonden.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:27 schreef Lonaa het volgende:
True, maar ik vind het wel fijn dat het weer wil.
Onder andere jaquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:27 schreef Lonaa het volgende:
True, maar ik vind het wel fijn dat het weer wil.
fijn loontjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:38 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij heb ik m'n 'flow' weer gevonden.
Even 4000kg+ rondgesmeten?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:06 schreef Lonaa het volgende:
Whehe. Flownaa.
Net 35 min AMRAP gedaan, kettlebellworkout. 6 oefeningen, ieder 15 herhalingen, dobbelen en 2 jokers. Ik heb overal het zwaarste gewicht opgezocht wat haalbaar was in 15 herhalingen. En in totaal 450 herhalingen gemaakt in die 35 minuten.
Ik nu stuk.
Ja, ruim. Rare gedachtequote:
Ik weet niet wat er in je bami zit, maar waar is je groente en fruit?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
O: 2 toast met kaas
T: gekookt eitje
L: bagel met geitenkaas en prosciuto óf mobloats
B: yoga en wat upperbody bodyweight KT/core oefeningen
D: bami goreng met pindasaus
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ruim. Rare gedachte
Farmer walk met 48 kg bijv. Sumo squat met 24. Lichtste gewicht dat ik gepakt heb was 12 voor overhead push, biceps curl en iki downgrade de kettlebellswing halverwege van 16 naar 12![]()
Jups...quote:
Ja, I know. Het is echt 1 van de smerigste dingen die ik ooit gehad heb.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jups...Maar het moet. En lijkt te helpen. Het is alleen echt zo, zo vies. Heb die van vanochtend ook nog steeds niet op. Word er spontaan misselijk van
Ik heb tot nu toe steeds spa en sprite gemixt en daar de movicolon door gedaan. Dan smaakt het als ietwat ingedikte sprite.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Tip: kokend laagje water, Movicolon oplossen. Ranja en koud water erbij.
Ik heb die van vanochtend nog steeds niet op... Ik vind het echt te goor. Bovendien lijkt het te helpen, dus ik vind dit een mooi moment om terug te gaan naar eentje per dag. Vanmiddag dus maar even aan de sprite.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik kende iemand die moest 12 zakjes movicolon op een dag. Ik ga al kokhalzen bij het idee. Ik benijd je niet, Tink
Zonder smaakje? Dat van mij smaakt naar laffe citroen en verdikt het water zodat het een beetje stroperig wordt. Ik ga het zo maar eens proberen. Nog ruim een uur tot ik naar huis ga. In die tijd moet ik het toch kunnen wegwerken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:59 schreef mrspoeZ het volgende:
In kokend water lost het helemaal op, zonder smaakje. Zelfs de meest kieskeurige kleuters dronken het zo zonder mopperen. Advies van de poeppoli toen we op het werk eens drie kinderen met darmtrubbels hadden.
Ja, misschien wel, al is het natuurlijk geen hele lange race, denk dat ik max 500 kcal verbrand heb, en dan nog een beetje voor het in en uitlopen. Maar moeheid overall draagt wel bij aan cravings bij mij ja. En ik heb ook het idee dat een beetje suiker vaak leidt tot nog meer suiker willen, ik had in de AH een stukje gesuikerde donut geproefd wat daar lag en een stukje zoet broodje, nou daarna was het niet meer te stoppenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
Misschien nog even een na-schok van je CPC? Kan best zijn dat je lichaam alsnog aangeeft dat je toen een hoop energie verbruikt hebt.
Ja, al was het net aan voor stoelen bij het raam naast elkaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Trouwens, MoBlo, is het nog gelukt met die tickets boeken voor je conference? Er waren toch niet veel stoelen meer voor dat tarief?
Ik heb net weer stoelen uit zitten kiezen voor een trip in August, en toen dacht ik er ineens weer aan.
ja dat idee heb ik ook altijd!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:35 schreef La_Tramposa het volgende:
En ik heb ook het idee dat een beetje suiker vaak leidt tot nog meer suiker willen
Oh ja, dat zou bij mij ook heel slecht werken, zeker bij moeheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, al is het natuurlijk geen hele lange race, denk dat ik max 500 kcal verbrand heb, en dan nog een beetje voor het in en uitlopen. Maar moeheid overall draagt wel bij aan cravings bij mij ja. En ik heb ook het idee dat een beetje suiker vaak leidt tot nog meer suiker willen, ik had in de AH een stukje gesuikerde donut geproefd wat daar lag en een stukje zoet broodje, nou daarna was het niet meer te stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |