Noujaaaaa.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dit.
En maar blijven hopen dat zo'n mediterrane vluchteling haar ooit eens seksueel zal benaderen
Enkeltje Keulen gekocht. Geen dikke BMW.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dit.
En maar blijven hopen dat zo'n mediterrane vluchteling haar ooit eens seksueel zal benaderen
Nee, gewoon van de kaasboer op de markt. Belegen.quote:
Bij de AH. Maar het is niet zo bijzonder.quote:
Ik ben klaar. Zal ik het einde verklappen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:05 schreef Gutmensch het volgende:
Ep 10 van seizoen 4 van House of Cards nu, het schiet al op.
Dat is bierkaas nooit eigenlijk. Maar wel leuk om te proberenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij de AH. Maar het is niet zo bijzonder.
Dachten wij ook, was echt meeeeeeeehhhhhhh uiteindelijk. Beter haal je gewoon een halve kilo goede kaas op de markt voor dezelfde prijs van dat kleine ministukje.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is bierkaas nooit eigenlijk. Maar wel leuk om te proberen
Of gewoon een andere lekkere kaas.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dachten wij ook, was echt meeeeeeeehhhhhhh uiteindelijk. Beter haal je gewoon een halve kilo goede kaas op de markt voor dezelfde prijs van dat kleine ministukje.
Nee, dat lijkt me banbaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben klaar. Zal ik het einde verklappen?
Lijkt mij ook wel wat. Die testosteronommen.quote:
In de laatste twee afleveringen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik hou het wel altijd bij Nederlandse kaas eigenlijk al ik het op brood wil.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of gewoon een andere lekkere kaas.De kaasboer hier vlakbij rekent 40 euro per kilo voor Parmezaan. Zo duur.
Verstandig wel om onder invloed van alcohol en drugs vuurwerk te gaan afsteken in het buitenland.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:11 schreef Drugshond het volgende:
Done. Vuurwerkshop van Valencia met de adres gegevens van het vorige hotel in Alicante waar we niet meer zullen verblijven.
Hey waccoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat. Die testosteronommen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |