Arnhem, Venlo. Heerlen? Het zou alle drie kunnenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
Klinkt alsof het niet via Bentheim gaat
Ja moeweffekijken. Wel een slaaphut erbij natuurlijk dan. Maar dan nog moet het makkelijk onder de 100 euri pp kunnen, zal iets van 70-80 worden.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
[..]
Beetje jammer dat je niet in 1 dag rond kunt
Die 48 euro's voor de overtocht is exclusief een bed ofzo neem ik aan? Ofwel helemaal naar de touwtyfus gaan op het dek ?
Ik heb thuis al een Anne, dat is meer dan genoeg.quote:
Die sowieso voorlopig. Ging enkel om TPRB gedeelte.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:36 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Welke 3 blijven er staan volgens jou? Die van Zuidbroek?
Waar gaan ze die laten in Maastricht? De Flirt-werkplaats moet nog gebouwd worden.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
Volgende week vrijdag gaat de eerste NS FLIRT richting Maastricht
http://www.somda.nl/forum(...)FLIRT3+treinstellen/
Op zijn kant in de Maas.. Er is wel ruimte al, alleen de speciale voorzieningen zijn er nog niet die het makkelijker makenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:29 schreef ReisT het volgende:
[..]
Waar gaan ze die laten in Maastricht? De Flirt-werkplaats moet nog gebouwd worden.
Op de tekeningen die ik heb gezien, zijn alle IR-palen op TPRB weg.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die sowieso voorlopig. Ging enkel om TPRB gedeelte.
Inderdaad. Er was wat weerstand vanuit Arriva. Beter alles weghalen ipv een paar losse IR seinen. Is ook wel prettig zo voor machinist. Alles automatisch, niet meer schieten, jullie zien het beter, minder kans op storing/vertraging. Win-win.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Op de tekeningen die ik heb gezien, zijn alle IR-palen op TPRB weg.
Geen idee of daar sprake van was.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:41 schreef b2py het volgende:
Waarom was er weerstand vanuit Arriva voor het verwijderen van TPRB en er dan centraal bediend van te maken?
Lijkt me logisch als je in maastricht moet zijn lijkt me heerlen het meest logisch.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
Klinkt alsof het niet via Bentheim gaat
Ik heb begrepen dat men de mogelijkheden bekijkt om door te rijden naar Weener.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:44 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch als je in maastricht moet zijn lijkt me heerlen het meest logisch.
Even iets anders weet iemand of arriva nog steeds wilt doorrijden naar weener?
In eerste instantie heeft de provincie gekwaakt dat het met de dienstregelingwijziging in februari in kon gaan omdat de aanpassingen vrij klein waren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat men de mogelijkheden bekijkt om door te rijden naar Weener.
Technisch gezien moet men de overweginstallatie aanpassen. En het is de vraag van de Duitse kant of men het bestempeld als grensbaanvak of niet. Dat is van belang voor de opleiding.
Daar heb ik niets van mee gekregen, dat volg ik ook niet om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:14 schreef Merode32 het volgende:
[..]
In eerste instantie heeft de provincie gekwaakt dat het met de dienstregelingwijziging in februari in kon gaan omdat de aanpassingen vrij klein waren.
Mechanisch? Waar denk je dat dat spul op rijdt?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:25 schreef Merode32 het volgende:
Ik las dat mat34 al was uitgerust met treinschakeling.
Maar de vroegere treinen waren toch allemaal bijna volledig mechanisch? Hoe kregen ze dat dan voor elkaar? En hoe werkte het systeem?
Ik bedoel dan vooral het motorische gedeelte, rem is vrij eenvoudig.
Dieselelektrisch, maar dan is het nog lastig om een trein te schakelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Mechanisch? Waar denk je dat dat spul op rijdt?
ELEKTRISCH ja. Schakelingen bestaan niet pas sinds er elektronica is. Godzijdank. Hoe denk je dat een hotelschakeling werkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:56 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dieselelektrisch, maar dan is het nog lastig om een trein te schakelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |