abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160498190
Ik ben even nieuwsgierig naar hoe mannen vrouwen zien. En dan in de zin van leuk vinden. Ik zie vaak mooie vrouwen om me heen. Zoals in de sportschool. Ik vind vrouwen sneller mooi dan een man. Ben wel hetero overigens.
Ik snap dus dat mannen al snel een vrouw mooi vinden. Maar wat maakt dat ze een vrouw ook echt leuk vinden? Is dat ook al snel het geval? Ik denk dat het voor mannen makkelijker is om een relatie te krijgen, omdat ik het idee heb dat zij vrouwen al snel leuk genoeg vinden (voor een relatie).

Er is bijv. een leuke sportinstructeur. Dan denk ik: jeetje die ziet een hoop leuke vrouwen op een dag. Die heeft ze vast voor het uitkiezen. Maar toch is hij vrijgezel. Dat snap ik dan niet. Ook trouwens tijdens stappen zie ik vaak mooie vrouwen. En dan vraag ik me ook af.. wat maakt dat mannen er bijv. 1 het leukst vinden? Terwijl er zoveel leuke, mooie vrouwen zijn?

Dus. Ik ben heel benieuwd hoe dit nou zit, mannen!
pi_160498298
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:02 schreef Bodybutter het volgende:
Er is bijv. een leuke sportinstructeur. Dan denk ik: jeetje die ziet een hoop leuke vrouwen op een dag. Die heeft ze vast voor het uitkiezen. Maar toch is hij vrijgezel. Dat snap ik dan niet.
Echt niet? :o
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_160498317
Sommige mensen hebben misschien gewoon geen zin om een relatie te hebben. Ik vind het idee dat het alleen een vraag en aanbod ding is wat kort door de bocht

En ik ben geen man maar ik gok dat het niet veel verschilt van hoe vrouwen dat bepalen: wie past het best bij je, welk karakter spreekt je aan
pi_160498440
Net alsof je per se altijd een relatie moet hebben. Je kan ook een beetje rondneuken of gewoon niks doen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 7 maart 2016 @ 20:11:37 #5
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_160498509
quote:
Die heeft ze vast voor het uitkiezen. Maar toch is hij vrijgezel. Dat snap ik dan niet.
:D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_160498562
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:09 schreef Rezania het volgende:
Net alsof je per se altijd een relatie moet hebben. Je kan ook een beetje rondneuken of gewoon niks doen.
Echt helemaal niks?
pi_160498715
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:12 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Echt helemaal niks?
Ja, zo raar is dat toch niet? Of moet je altijd actief opzoek zijn naar een relatie?
pi_160498818
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:16 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, zo raar is dat toch niet? Of moet je altijd actief opzoek zijn naar een relatie?
Ohw nee dat zeker niet, ik wil zelf al een aantal jaar bewust geen relatie. Maar echt niks doen gewoon gaat ook wel vervelen.
pi_160498826
Eerst als object dat een esthetische waardering moet ondergaan. Daarna is de psyche aan de beurt voor een analyse. Maar je weet toch, dat gaat gewoon casually, beetje praten, koetjes kalfjes. En in de tussentijd moet je altijd nog een keer goed de kont en taille checken. Zij dus ook aan het praten en dan personifieert zo'n meisje of vrouw zo je wilt, en als het dan goed is, dat je zo'n gevoel krijgt, dat is de klik. BAM relatie. Zo gaat het bij mannen. Of bij mij tenminste.
pi_160498827
Dat iemand geen relatie wil.. ik weet nooit zo goed wat ik daarvan moet denken. Ik ben ervan overtuigd dat als iemand de man of vrouw van haar dromen ontmoet dan echt niet zegt: ja sorry ik heb besloten om even geen relatie te hebben maar om lekker rond te neuken met ja en alleman. Uiteindelijk wil iedereen een leuke relatie.
pi_160498908
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Echt niet? :o
Umm ik snap 'm ook niet?? :{
pi_160498913
Strugglemaster: is dat bij jou vaak het geval? Dat je de klik hebt met een meisje? Ik heb namelijk dus het idee dat het voor mannen makkelijker is dan voor vrouwen. Een meisje is al snel leuk, geïnteresseerd, aardig, vrouwelijk enz enz.
pi_160499164
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:20 schreef Bodybutter het volgende:
Strugglemaster: is dat bij jou vaak het geval? Dat je de klik hebt met een meisje? Ik heb namelijk dus het idee dat het voor mannen makkelijker is dan voor vrouwen. Een meisje is al snel leuk, geïnteresseerd, aardig, vrouwelijk enz enz.
Minder dan sporadisch.
pi_160499231
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:27 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

Minder dan sporadisch.
pi_160499246
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:18 schreef Strugglemaster het volgende:
Eerst als object dat een esthetische waardering moet ondergaan. Daarna is de psyche aan de beurt voor een analyse. Maar je weet toch, dat gaat gewoon casually, beetje praten, koetjes kalfjes. En in de tussentijd moet je altijd nog een keer goed de kont en taille checken. Zij dus ook aan het praten en dan personifieert zo'n meisje of vrouw zo je wilt, en als het dan goed is, dat je zo'n gevoel krijgt, dat is de klik. BAM relatie. Zo gaat het bij mannen. Of bij mij tenminste.
Kan me hier niet helemaal in vinden
pi_160499254
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:29 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Hoe komt dat?
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 20:39:47 #17
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_160499722
De liefde van een man gaat door de maag. Dus als ze niet kan koken, komt er ook geen klik. Vandaar dat al die vrouwelijke vegetariërs met een stel katten eindigen. Het is allemaal zo simpel.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_160499785
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:29 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Hoe komt dat?
Niet veel mensen zijn op level
pi_160499927
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:20 schreef Bodybutter het volgende:
Maar het meisje moet die kerel ook leuk vinden natuurlijk!

Zoals je het nu zegt is het juist voor meisjes makkelijker! Die zijn namelijk veel leuker, geinteresseerder, aardiger en vrouwelijker dus er zijn veel meer mannen die hen leuk vinden!
pi_160499998
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:18 schreef Bodybutter het volgende:
Dat iemand geen relatie wil.. ik weet nooit zo goed wat ik daarvan moet denken. Ik ben ervan overtuigd dat als iemand de man of vrouw van haar dromen ontmoet dan echt niet zegt: ja sorry ik heb besloten om even geen relatie te hebben maar om lekker rond te neuken met ja en alleman. Uiteindelijk wil iedereen een leuke relatie.
Het idee dat je voor een date weet of iemand je droom man of vrouw is, is wat naïef
En als je niet open staat voor een date kom je daar dus niet achter
pi_160500255
Hoi dit klinkt beetje raar maar de mannen die nu reageren weten nix, voor dit soort echte hardcore info moet je praten met of een glazenwasser ( ziet veel, dus weet veel ) of een nietfokker ( staart niet 7 uur per avond naar scherm , dus kans is groter dat hij irl ook vrouwen analiseert ! )
pi_160501198
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:18 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ohw nee dat zeker niet, ik wil zelf al een aantal jaar bewust geen relatie. Maar echt niks doen gewoon gaat ook wel vervelen.
Genoeg mensen die dat prima vinden, kijk maar bij een TU of in Japan. :+
  maandag 7 maart 2016 @ 21:27:45 #23
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_160501896
Er zijn toch ook genoeg knappe meisjes die single zijn?

En bij mij is het vooral of ik een leuk gesprek kan hebben.
pi_160502805
@gary
Oke een goed gesprek. En vind je dat je dat met veel vrouwen kan hebben of juist niet?
pi_160502871
En ja, meisjes die vrijgezel zijn, zijn er natuurlijk ook. Maar ik vind dus dat de groep leuke, vrijgezelle mannen niet heel groot is. En de groep leuke, vrijgezelle dames juist best groot.
pi_160502905
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 21:49 schreef Bodybutter het volgende:
En ja, meisjes die vrijgezel zijn, zijn er natuurlijk ook. Maar ik vind dus dat de groep leuke, vrijgezelle mannen niet heel groot is. En de groep leuke, vrijgezelle dames juist best groot.
Misschien omdat je minder op mannen let dan op vrouwen?
pi_160503427
Nou het wil gewoon zo zijn dat iedere leuke man die ik tegenkom bezet is helaas.
  maandag 7 maart 2016 @ 22:03:59 #28
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_160503438
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 21:48 schreef Bodybutter het volgende:
@gary
Oke een goed gesprek. En vind je dat je dat met veel vrouwen kan hebben of juist niet?
Een normaal gesprek over koetjes en kalfjes kan ik met iedereen hebben. De zeldzame gesprekken die er echt bovenuit springen, zijn gesprekken waar er veel gelachen wordt en het lijkt alsof je elkaar al heel lang kent. :) En uitstraling is ook heel belangrijk! Misschien zelfs meer dan uiterlijk.
pi_160503491
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 22:03 schreef Bodybutter het volgende:
Nou het wil gewoon zo zijn dat iedere leuke man die ik tegenkom bezet is helaas.
Wacht, ben je nou man of vrouw? Ik dacht je een heterovent was.
  maandag 7 maart 2016 @ 22:06:03 #30
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_160503538
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 22:04 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wacht, ben je nou man of vrouw? Ik dacht je een heterovent was.
Ik denk een vrouw. Bodybutter is best wel een vrouwenproduct. 8)7
  maandag 7 maart 2016 @ 22:06:46 #31
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_160503565
Omdat die sportinstructeur het waarschijnlijk enigszins professioneel probeert te houden en dus die vrouwen niet actief probeert te regelen tijdens het werk? Of is dit nou zo'n gekke gedachte van mij. :')
pi_160503573
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 22:06 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik denk een vrouw. Bodybutter is best wel een vrouwenproduct. 8)7
Oh, ik las steeds bodybutler.
  maandag 7 maart 2016 @ 22:07:33 #33
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_160503597
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 22:06 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh, ik las steeds bodybutler.
:') _O-
pi_160503707
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 22:03 schreef Bodybutter het volgende:
Waarschijnlijk vindt je bezette mannen gewoon leuker;)
pi_160503882
De uitstraling maakt een vrouw leuk. Vrolijkheid en een niet arrogante houding. En als ze flirt obviously.

Wanneer vind jij iemand leuk?
pi_160504009
quote:
Conclusie, vrouwen zijn veel te kieskeurig.

Waar zijn al die leuke vrijgezelle vrouwen te vinden?
pi_160505351
Even kort in een rijtje wat mij verliefd zou kunnen maken:
Warme uitstraling
Mooie stem (niet schor :P )
Leuk karakter
Mee kunnen lachen en een goed gesprek kunnen voeren
  maandag 7 maart 2016 @ 23:04:49 #38
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_160505459
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:01 schreef Fatoeman het volgende:
Warme uitstraling
Leuk karakter
Eens! ^O^

Ikzelf wil daarbovenop nog schattigheid en meisjesachtig. :@
pi_160506250
Hahaha bodybutler :p
Ik ben een vrouw inderdaad.

Ik vind uitstraling belangrijk, een soort ondeugende blik, humor heel belangrijk en vooral een aantrekkingskracht dat je duidelijk wel of niet voelt. Soms is het lastig te zeggen wat iemand maakt dat ik diegene interessant vind.

Die jongen van de sportschool vind ik best leuk. Maar dan denk ik dus al snel ja laat maar zitten, want hij heeft keus zat.
pi_160506490
Dus zodra je iemand leuk vindt, denk je dat diegene keus zat heeft (want leuk) en daarom stap je er niet op af. Ik zou alvast een paar katten uit het asiel halen als ik jou was, want zo kom je nergens natuurlijk. :')
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 7 maart 2016 @ 23:50:35 #41
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_160506897
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:33 schreef Bodybutter het volgende:

Ik vind uitstraling belangrijk, een soort ondeugende blik, humor heel belangrijk en vooral een aantrekkingskracht dat je duidelijk wel of niet voelt. Soms is het lastig te zeggen wat iemand maakt dat ik diegene interessant vind.

Die jongen van de sportschool vind ik best leuk. Maar dan denk ik dus al snel ja laat maar zitten, want hij heeft keus zat.
Gewoon op 'm afstappen joh. En geen persoonlijkheid of houding forceren om hem te strikken waarvan je denkt dat ie erop valt. Gewoon jezelf zijn. Als hij je niet leuk vindt om wie je bent, is ie niet gemaakt voor je. :)
pi_160508061
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Eens! ^O^

Eens met dit en de daarvoor gemaakte opsomming ^O^
pi_160508283
Omgekeerde wereld hier :D
  dinsdag 8 maart 2016 @ 01:34:29 #44
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_160509876
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:39 schreef Sarasi het volgende:
Dus zodra je iemand leuk vindt, denk je dat diegene keus zat heeft (want leuk) en daarom stap je er niet op af. Ik zou alvast een paar katten uit het asiel halen als ik jou was, want zo kom je nergens natuurlijk. :')
Hahaha ja dat is waar :p
pi_160509894
Maar goed. Volgens mij vinden mannen dus eerder iemand leuk. Dat zie je bijv. ook vaak in relaties. Het is meestal de vrouw die het uit maakt (mochten er geen anderen in het spel zijn). Of de man maar die had dan al een ander (op het oog).
pi_160510310
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 08:06 schreef Bodybutter het volgende:
Maar goed. Volgens mij vinden mannen dus eerder iemand leuk. Dat zie je bijv. ook vaak in relaties. Het is meestal de vrouw die het uit maakt (mochten er geen anderen in het spel zijn). Of de man maar die had dan al een ander (op het oog).
Dit zal ongeveer in om en nabij 87.3% van de gevallen het geval zijn. Sterke analyse.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160511146
Modebewust, vrouwelijke, geen kortpittig kapsel, lief, mooi figuur, zorgzaam, temperamentvol.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_160511625
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Conclusie, vrouwen zijn veel te kieskeurig.

Waar zijn al die leuke vrijgezelle vrouwen te vinden?
Ik denk dat het meer een probleem is dat mannen niet weten hoe ze een vrouw moeten versieren. Vrouwen praten zichzelf inderdaad een hele waslijst met eisen aan waar een man aan moet voldoen. Maar die laten ze weer net zo snel varen als je het juist aanpakt.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 10:23:19 #50
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_160511676
Het kan door zo veel komen. Of de vrouwen die hij beter leert kennen vind hij te oppervlakkig, of hij komt net uit een relatie en heeft er even geen behoefte aan, of hij valt niet eens op vrouwen. En zo zijn er nog veel meer redenen.

Wat maakt het dat een man een vrouw leuk vind? Combinatie van uiterlijk en innerlijk :+

quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:33 schreef Bodybutter het volgende:

Dus eigenlijk denk je dat je niet aantrekkelijk genoeg bent voor het type waar je op valt?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_160511816
Even heel kort door de bocht en generaliserend:

Mannen willen een relatie voor de seks en de verzorging.
Vrouwen zoeken geborgenheid en bescherming.

Sinds de seksuele revolutie heeft de man geen relatie meer nodig om aan seks te komen en 'why buy the cow when you can get the milk for free'.
Anderzijds begint er nu een kentering af te spelen omdat vrouwen financieel steeds minder afhankelijk zijn van een man.

Gevolg is dat het voor mannen steeds lastiger wordt om seks te krijgen en voor vrouwen steeds lastiger wordt om geborgenheid (een relatie) te vinden.
Vrouwen die wat minder goed in de relatiemarkt liggen (minder mooi, zelfstandig, intelligent) zullen eerder proberen een relatie te vinden via seks en mannen weten dat dus benaderen eerder dat soort vrouwen.
Vrouwen die goed in de relatiemarkt liggen stellen echter hogere eisen aan een man, ook voor 'gewoon' een potje seks en krijgen daardoor minder snel een relatie.

Daarnaast speelt nog steeds een rol dat het voor een man 'niet prettig' schijnt te zijn wanneer zijn vrouw/vriendin meer inkomsten heeft en intelligenter is. Blijkbaar tast dat hun 'mannelijkheid' aan of misschien zelfs hun macht over hun partner waardoor ze meer last hebben van jaloezie.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 10:43:35 #52
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160512015
Geen golddigger staat vrij hoog in mijn lijstje.

Maar zat mannen die al blij genoeg zijn dat ze er überhaupt bovenop mogen en op basis daarvan een relatie nemen (ik zie het helaas in mijn omgeving ook) en niks "beters" kunnen krijgen (kan van beide kanten zijn). Of ze dan ook gelukkig zijn is een hele grote vraag, vaak is dat niet het geval.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_160512365
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:43 schreef nils7 het volgende:
Geen golddigger staat vrij hoog in mijn lijstje.

Maar zat mannen die al blij genoeg zijn dat ze er überhaupt bovenop mogen en op basis daarvan een relatie nemen (ik zie het helaas in mijn omgeving ook) en niks "beters" kunnen krijgen (kan van beide kanten zijn). Of ze dan ook gelukkig zijn is een hele grote vraag, vaak is dat niet het geval.
Wat mij dan steeds weer verbaast is dat echt hele leuke mannen die er aan iedere vinger één kunnen krijgen vaak zulke krengen van vriendinnen/vrouwen hebben. Hoe zit dat dan? Vinden mannen dat eigenlijk gewoon aantrekkelijk, zo'n bitch?
pi_160512430
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:00 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wat mij dan steeds weer verbaast is dat echt hele leuke mannen die er aan iedere vinger één kunnen krijgen vaak zulke krengen van vriendinnen/vrouwen hebben. Hoe zit dat dan? Vinden mannen dat eigenlijk gewoon aantrekkelijk, zo'n bitch?
Jij vindt haar misschien een bitch, maar hij blijkbaar niet. Dat jij iemand niet mag wil niet zeggen dat iemand ook per definitie een bitch is.
pi_160512537
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:31 schreef Ouder1 het volgende:

Sinds de seksuele revolutie heeft de man geen relatie meer nodig om aan seks te komen en 'why buy the cow when you can get the milk for free'.
Anderzijds begint er nu een kentering af te spelen omdat vrouwen financieel steeds minder afhankelijk zijn van een man.

Gevolg is dat het voor mannen steeds lastiger wordt om seks te krijgen en voor vrouwen steeds lastiger wordt om geborgenheid (een relatie) te vinden.
Vrouwen die wat minder goed in de relatiemarkt liggen (minder mooi, zelfstandig, intelligent) zullen eerder proberen een relatie te vinden via seks en mannen weten dat dus benaderen eerder dat soort vrouwen.
Vrouwen die goed in de relatiemarkt liggen stellen echter hogere eisen aan een man, ook voor 'gewoon' een potje seks en krijgen daardoor minder snel een relatie.

Daarnaast speelt nog steeds een rol dat het voor een man 'niet prettig' schijnt te zijn wanneer zijn vrouw/vriendin meer inkomsten heeft en intelligenter is. Blijkbaar tast dat hun 'mannelijkheid' aan of misschien zelfs hun macht over hun partner waardoor ze meer last hebben van jaloezie.
Ik kan mij deels vinden in jouw verhaal, maar niet over het gedeelte van seks voor mannen en relaties voor vrouwen.

Voor de meeste mannen is het juist makkelijk om seks te krijgen. Zelfde voor vrouwen. Als je als man zijnde geen seks hebt, dan doe je echt iets fout.

Relaties krijgen voor vrouwen is ook niet bijzonder moeilijk. Wel praten vrouwen elkaar een onrealistisch eisenpakket aan. De man moet aan zoveel eisen voldoen dat het onmogelijk is om daaraan te voldoen. Als man zijnde kan je dan wel weer makkelijk door dat eisenpakket heen prikken, maar de meeste mannen weten niet hoe dat moet en laten zich daardoor afschrikken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:00 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wat is jouw definitie van een bitch? Ik ken genoeg van die zogenaamde bitchen die eigen poeslief zijn als je ze juist benadert. Ik denk dus dat het niet helemaal terecht is dat je bepaalde vrouwen definieert als een bitch.
pi_160512691
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:08 schreef Zure het volgende:
Wat is jouw definitie van een bitch? Ik ken genoeg van die zogenaamde bitchen die eigen poeslief zijn als je ze juist benadert. Ik denk dus dat het niet helemaal terecht is dat je bepaalde vrouwen definieert als een bitch.
Vrouwen die hun vriend/man afkatten en commanderen. Niets is goed en altijd maar kritiek. Zorgzaam zijn dat soort vrouwen vaak ook niet bepaald.
Gewoon een voorbeeld; Ik hoorde iemand over de telefoon tegen haar man: "je doet maar dit of dat en dan zeg je ze gewoon zo, want ik wil ***. Je zorgt er maar voor." Als zij mijn vriend was geweest had ik opgehangen en nooit meer 'thuis' gekomen.
pi_160512755
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Vrouwen die hun vriend/man afkatten en commanderen. Niets is goed en altijd maar kritiek. Zorgzaam zijn dat soort vrouwen vaak ook niet bepaald.
Gewoon een voorbeeld; Ik hoorde iemand over de telefoon tegen haar man: "je doet maar dit of dat en dan zeg je ze gewoon zo, want ik wil ***. Je zorgt er maar voor." Als zij mijn vriend was geweest had ik opgehangen en nooit meer 'thuis' gekomen.
Ik neem aan dat je vrijgezel bent?
pi_160513252
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je vrijgezel bent?
Op basis waarvan denk je dat?
pi_160513325
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:39 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Op basis waarvan denk je dat?
Dit soort opmerkingen en de ietwat verongelijkte post daarboven waarin een beetje doorklinkt dat je denkt dat mannen geen relatie met je willen omdat je te intelligent bent.
pi_160513522
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen en de ietwat verongelijkte post daarboven waarin een beetje doorklinkt dat je denkt dat mannen geen relatie met je willen omdat je te intelligent bent.
Ow.. dat zere been weer. Het taboe van de intelligentie.

En verongelijkt heb je verkeerd gelezen, het is verbazing; dat staat er ook.
pi_160513557
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:55 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ow.. dat zere been weer. Het taboe van de intelligentie.

En verongelijkt heb je verkeerd gelezen, het is verbazing; dat staat er ook.
Taboe van de intelligentie? Zere been?
  dinsdag 8 maart 2016 @ 11:58:34 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160513570
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Knap dat jij de situatie zo accuraat kunt beoordelen zonder dat je de mensen kent waar het om gaat en zonder dat je de context van het gesprek weet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_160513699
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Knap dat jij de situatie zo accuraat kunt beoordelen zonder dat je de mensen kent waar het om gaat en zonder dat je de context van het gesprek weet.
Knap dat jij de situatie zo accuraat kunt beoordelen zonder dat je weet of ik de mensen ken waar het om gaat en zonder dat je weet of ik de context van het gesprek weet.

En weer genoeg over mij, terug naar de OP of leg eens uit waarom zoveel leuke mannen iets hebben met een bitch.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 12:08:43 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160513729
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:07 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Knap dat jij de situatie zo accuraat kunt beoordelen zonder dat je weet of ik de mensen ken waar het om gaat en zonder dat je weet of ik de context van het gesprek weet.

En weer genoeg over mij, terug naar de OP of leg eens uit waarom zoveel leuke mannen iets hebben met een bitch.
Jij draagt zelf het voorbeeld aan, hoor. Een beetje zelfkritiek doet geen pijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_160514018
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij draagt zelf het voorbeeld aan, hoor. Een beetje zelfkritiek doet geen pijn.
Zelfkritiek waarover?
pi_160514096
quote:

Je draait de zaken om. Een groot deel van de vrouwen ziet een man die minder dan haar verdient niet zitten als partner. Mannen boeit het veel minder. Is laatst nog een onderzoek naar geweest .

quote:
Sixty per cent of the 2,000 women surveyed by London dating app The Inner Circle admitted refusing a second date with a guy - after finding he had a lower salary than them.

However men were less concerned with cash - as 96 per cent of them told researchers they were not bothered if they female date was a bigger earning high-flyer.
http://www.express.co.uk/(...)-good-looking-dating

60% van de vrouwen ziet het niet zitten en maar 4% van de mannen.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 12:47:43 #67
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160514402
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:01 schreef Fatoeman het volgende:
Warme uitstraling
Leuk karakter
Dit klopt voor mij helemaal. Al zou ik er nog wel aan willen toevoegen dat ik het wel leuk zou vinden als zij een beetje tegengas durft te geven op een subtiele manier. :Y
pi_160514525
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:29 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Je draait de zaken om. Een groot deel van de vrouwen ziet een man die minder dan haar verdient niet zitten als partner. Mannen boeit het veel minder. Is laatst nog een onderzoek naar geweest .

[..]

De onderzoeken spreken zichzelf weer eens tegen:

http://radar.avrotros.nl/(...)uw-de-kost-verdient/
quote:
Ondertussen kan niet elke man het goed verdragen dat zijn eega financieel succesvoller is.
quote:
vrouwen geld vaker zien als een middel, terwijl het voor veel mannen een vorm is van macht.
quote:
Haar onderzoek toont dat de kans op echtscheiding vijftig procent hoger is als de vrouw hoofdkostwinner is plaats van andersom. Blijft het stel wel bijeen, dan voelt de vrouw zich vaak schuldig, terwijl de man zichzelf een ‘loser’ kan vinden. Daarom werpt zo’n carrièrevrouw zich, naast haar drukke baan, vaak ook nog op het huishouden. Soms stopt ze zelfs met werken, zodat hij weer financieel kan zorgen voor het gezin.
http://www.volkskrant.nl/(...)-van-deze-tijd.dhtml
quote:
Wel opvallend is dat uit onderzoek blijkt dat mannen er echt depressief van worden als hun vrouw meer verdient. Ik denk dat dat komt doordat veel mannen nog een ouderwetse taakopvatting hebben.
quote:
Heel veel mannen meten zichzelf aan de hoeveelheid geld die ze verdienen. Mannen hebben toch nog steeds van huis uit meegekregen dat zij de kostwinner moeten zijn. Als zij minder verdienen hebben ze automatisch minder te vertellen in huis want ze zijn hun dominante positie kwijt, denken ze.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20140109_00919578
quote:
Mannen vertonen meer depressieve klachten als hun vrouw ook voltijds werkt, zeker als ze meer verdient. Dat blijkt uit een onderzoek van de UGent.
quote:
De onderzoekers baseerden zich op een studie van 1.054 heteroseksuele koppels tussen 18 en 65 uit 2001. Daaruit leidden ze af dat mannen het moeilijk hebben als hun vrouw meer verdient. Maar zelfs een vrouw die deeltijds gaat werken, veroorzaakt meer rusteloosheid en slapeloosheid bij haar man, klinkt het.

‘Als mannen een groter aandeel moeten opnemen in de ‘was en de plas’ voelen ze zich minder goed’, legt professor Bracke uit. ‘Ze voelen zich wat meer gespannen, ze hebben wat minder eetlust. Hoe meer mannen die routineuze huishoudelijke taken op zich nemen, hoe minder tevreden ze zich daarbij voelen. Dat beïnvloedt ook de partner.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 12:54:31 #69
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_160514546
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:29 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

[..]

Dit wilde ik posten ^O^

Wel grappig om dit gegeven te combineren met het vermeende glazen plafond :7
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_160515707
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:12 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Echt helemaal niks?
Doe ik nu ook, jawel nog uit eigen keuze ook ;) Zijn zat redenen voor te bedenken hoor, inclusief mijn geval bijvoorbeeld uit een wat depri periode komen en even lekker rustig aan doen. Anderen hebben wel moeite dat te snappen soms blijkbaar.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 13:58:04 #71
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_160516064
quote:

Kort door de bocht maar wel met een kern van waarheid. Geld natuurlijk niet in elk gevaal maar volgensmij vaker dan je denkt als men heel eerlijk is.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_160518792
Als ik verliefd word dan komt het omdat:

- het meisje in mijn ogen erg mooi is
- ik kan goed met het meisje opschieten
- gezamenlijke interesses
- haar uitstraling en persoonlijkheid zijn in mijn ogen aantrekkelijk

Ik moet echt een langere tijd met een meisje omgaan voordat ik iets voel. Na 1 of 2 weken contact voel ik vaak nog niet zo veel. En liefde op het eerste gezicht al helemaal niet.

Het komt trouwens niet vaak voor dat een meisje voldoet aan al deze voorwaarden, en dan is de kans nog klein dat ze single is :') Makkelijk is anders...
pi_160519122
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Eens! ^O^

Ze moet inderdaad wel vrouwelijk zijn :P
pi_160519189
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:08 schreef Libertarisch het volgende:

Ik moet echt een langere tijd met een meisje omgaan voordat ik iets voel. Na 1 of 2 weken contact voel ik vaak nog niet zo veel. En liefde op het eerste gezicht al helemaal niet.

Het komt trouwens niet vaak voor dat een meisje voldoet aan al deze voorwaarden, en dan is de kans nog klein dat ze single is :') Makkelijk is anders...
Denk ook niet dat er veel mensen zijn die het geluk hebben elke keer een vrijgezel leuk te vinden. En dan moet het ook nog van beide kanten klikken natuurlijk.
pi_160519462
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:08 schreef Libertarisch het volgende:

Die opsomming heb ik ook inderdaad. Bij jouw andere twee alinea's heb ik het juist niet. Ik kan heel snel gevoelens ontwikkelen. Soms al met een dag als het meisje leuk blijkt te zijn.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 17:07:52 #76
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_160520412
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:34 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Die opsomming heb ik ook inderdaad. Bij jouw andere twee alinea's heb ik het juist niet. Ik kan heel snel gevoelens ontwikkelen. Soms al met een dag als het meisje leuk blijkt te zijn.
Binnen 8 seconden zelfs, heb ik een keer gelezen. Echter alleen mannen. Vrouwen hebben er veel langer voor nodig :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_160520849
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 17:07 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Binnen 8 seconden zelfs, heb ik een keer gelezen. Echter alleen mannen. Vrouwen hebben er veel langer voor nodig :D
Heb ik ook een keer gehad door de glimlach van een meisje. Wat was ze ineens prachtig, ook omdat ze kwa uiterlijk sws al mijn type was.
pi_160521160
quote:
Maar hoe komen die niet leuke vrijgezelle mannen nu aan een meisje als al die leuke meisjes geen relatie willen met die mannen?
pi_160524436
die niet leuke vrijgezelle mannen kunnen dan kijken naar wataminder leuke vrijgezelle dames lijkt me dan.

Wat wordt hier verstaan onder vrouwelijk en meisjesachtig?

Ik merk sowieso bij mezelf dat als er meerdere meiden zijn, bijv met uitgaan ofzo, ik mijn kansen lager in schat. Ik heb best knappe mannen gehad maar ik vind mezelf qua uiterlijk geen fotomodel ofzo. Gewoon normaal. Dus schijnbaar zijn ze toen gevallen voor uitstraling of iets anders. Geen idee haha. Soms snap ik zelf niet eens hoe ik die knappe mannen toen heb kunnen fixen :p
  dinsdag 8 maart 2016 @ 20:20:08 #80
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_160525672
quote:
Dat heeft niets met "eerder leuk" te maken, maar met het feit dat mannen sneller tevreden zijn (of vrouwen nooit tevreden, zo je wilt).

En dat eerder leuk. Je verwart het één en ander. Mannen zijn in de regel wat meer gericht op uiterlijk. Als een vrouw mooi is dan willen ze her en der wat karakteristieke uitdagingen wel aan. Bij vrouwen ligt dat toch net iets anders. Dus de doorslaggevende factor is eerder "mooi" dan "leuk".

[/generaliseren]
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_160530271
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:37 schreef Bodybutter het volgende:

Geen idee haha. Soms snap ik zelf niet eens hoe ik die knappe mannen toen heb kunnen fixen :p
Relaties of seks? Want wat seks betreft zijn mannen niet zo heel kieskeurig en gaan ze ook voor vrouwen waarmee ze nooit een relatie zouden willen.
pi_160531325
quote:
Dat is denk ik gewoon omdat mannen van nature impulsiever zijn en vrouwen van nature berekender en of bedachtzamer.
pi_160531411
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:27 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Relaties of seks? Want wat seks betreft zijn mannen niet zo heel kieskeurig en gaan ze ook voor vrouwen waarmee ze nooit een relatie zouden willen.
Niet iedere man uiteraard.
pi_160531462
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:27 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Laat ik dan maar degene zijn die net anders in elkaar steekt: ik ben voor seks veel kieskeuriger dan voor een relatie. Voor seks wil ik wel echt dat een meisje ouder is dan 25 en de vrouw jonger dan 40. Als we verliefd op elkaar zijn dan wil ik de leeftijdsgrens wel opschuiven naar 18 en 50. Dat geldt ook voor uiterlijk, voor alleen seks wil ik wel echt een mooi meisje hebben. Voor een relatie maakt me dat minder uit als ze tenminste maar lief is en intellectueel een klik hebben.
pi_160531644
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:54 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dit wilde ik posten ^O^

Wel grappig om dit gegeven te combineren met het vermeende glazen plafond :7
Ik denk dat het vooral aantoont dat de moderne samenleving (nog) geen antwoord heeft op de manier waarop mensen (mannen en vrouwen) door de natuur zijn "voorgeprogrammeerd". Binnen een relatie is een ongelijke rolverdeling tussen mannen en vrouwen evolutionair ontstaan toen mannen nog op olifanten jaagden en de vrouwen binnen zorgden voor 10 kinderen. Ik denk dat het wel belangrijk is om te kijken niet alleen te kijken naar ongelijke behandeling van vrouwen in het arbeidsproces maar ook naar een herbezinning over de invulling van relaties. Ik heb zelf het idee dat het gezin als hoeksteen van de samenleving zijn langste tijd toch wel gehad heeft...
pi_160536914
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:37 schreef Bodybutter het volgende:

Wat wordt hier verstaan onder vrouwelijk en meisjesachtig?
Lief, zacht, goedlachs, volgzaam, zorgzaam, goed gekleed, netjes verzorgd etcetera.
Miata is always the answer
pi_160545948
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:55 schreef jaha het volgende:

[..]

Laat ik dan maar degene zijn die net anders in elkaar steekt: ik ben voor seks veel kieskeuriger dan voor een relatie. Voor seks wil ik wel echt dat een meisje ouder is dan 25 en de vrouw jonger dan 40. Als we verliefd op elkaar zijn dan wil ik de leeftijdsgrens wel opschuiven naar 18 en 50. Dat geldt ook voor uiterlijk, voor alleen seks wil ik wel echt een mooi meisje hebben. Voor een relatie maakt me dat minder uit als ze tenminste maar lief is en intellectueel een klik hebben.
Ik vind iemands uiterlijk in een relatie belangrijker dan met alleen seks, want je moet er wel een lange tijd tegenaan kijken. Bij seks kun je haar na een uurtje weer de deur uit zetten.
pi_160546478
Meestal kijk ik gewoon naar welke die wijst
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:58:44 #89
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_160557713
quote:
Ik denk dat het voor mannen makkelijker is om een relatie te krijgen, omdat ik het idee heb dat zij vrouwen al snel leuk genoeg vinden (voor een relatie).
Alleen is dat niet het enige dat bepaalt of er een relatie komt...
quote:
Er is bijv. een leuke sportinstructeur. Dan denk ik: jeetje die ziet een hoop leuke vrouwen op een dag. Die heeft ze vast voor het uitkiezen. Maar toch is hij vrijgezel. Dat snap ik dan niet.
Misschien wil ie helemaal geen relatie. Het feit dat je de vrouwen voor het uitkiezen hebt, kan een relatie immers flink minder aantrekkelijk maken. Moet je van al die vrouwen afblijven...
quote:
Ook trouwens tijdens stappen zie ik vaak mooie vrouwen. En dan vraag ik me ook af.. wat maakt dat mannen er bijv. 1 het leukst vinden?
Tsja, bij het uitgaan gaat het dan voornamelijk om uitstraling denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Westerling op 10-03-2016 00:03:49 ]
pi_160559018
Tja, de klik. Dat voel je of dat voel je niet. Ik heb bij een date een klik gehad, en bij een andere date geen klik. Het loopt een beetje vanzelf.
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')