Binnen 8 seconden zelfs, heb ik een keer gelezen. Echter alleen mannen. Vrouwen hebben er veel langer voor nodigquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Die opsomming heb ik ook inderdaad. Bij jouw andere twee alinea's heb ik het juist niet. Ik kan heel snel gevoelens ontwikkelen. Soms al met een dag als het meisje leuk blijkt te zijn.
Heb ik ook een keer gehad door de glimlach van een meisje. Wat was ze ineens prachtig, ook omdat ze kwa uiterlijk sws al mijn type was.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Binnen 8 seconden zelfs, heb ik een keer gelezen. Echter alleen mannen. Vrouwen hebben er veel langer voor nodig
Maar hoe komen die niet leuke vrijgezelle mannen nu aan een meisje als al die leuke meisjes geen relatie willen met die mannen?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:49 schreef Bodybutter het volgende:
En ja, meisjes die vrijgezel zijn, zijn er natuurlijk ook. Maar ik vind dus dat de groep leuke, vrijgezelle mannen niet heel groot is. En de groep leuke, vrijgezelle dames juist best groot.
Dat heeft niets met "eerder leuk" te maken, maar met het feit dat mannen sneller tevreden zijn (of vrouwen nooit tevreden, zo je wilt).quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:06 schreef Bodybutter het volgende:
Maar goed. Volgens mij vinden mannen dus eerder iemand leuk. Dat zie je bijv. ook vaak in relaties. Het is meestal de vrouw die het uit maakt (mochten er geen anderen in het spel zijn). Of de man maar die had dan al een ander (op het oog).
Relaties of seks? Want wat seks betreft zijn mannen niet zo heel kieskeurig en gaan ze ook voor vrouwen waarmee ze nooit een relatie zouden willen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:37 schreef Bodybutter het volgende:
Geen idee haha. Soms snap ik zelf niet eens hoe ik die knappe mannen toen heb kunnen fixen :p
Dat is denk ik gewoon omdat mannen van nature impulsiever zijn en vrouwen van nature berekender en of bedachtzamer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:06 schreef Bodybutter het volgende:
Maar goed. Volgens mij vinden mannen dus eerder iemand leuk. Dat zie je bijv. ook vaak in relaties. Het is meestal de vrouw die het uit maakt (mochten er geen anderen in het spel zijn). Of de man maar die had dan al een ander (op het oog).
Niet iedere man uiteraard.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:27 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Relaties of seks? Want wat seks betreft zijn mannen niet zo heel kieskeurig en gaan ze ook voor vrouwen waarmee ze nooit een relatie zouden willen.
Laat ik dan maar degene zijn die net anders in elkaar steekt: ik ben voor seks veel kieskeuriger dan voor een relatie. Voor seks wil ik wel echt dat een meisje ouder is dan 25 en de vrouw jonger dan 40. Als we verliefd op elkaar zijn dan wil ik de leeftijdsgrens wel opschuiven naar 18 en 50. Dat geldt ook voor uiterlijk, voor alleen seks wil ik wel echt een mooi meisje hebben. Voor een relatie maakt me dat minder uit als ze tenminste maar lief is en intellectueel een klik hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:27 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Relaties of seks? Want wat seks betreft zijn mannen niet zo heel kieskeurig en gaan ze ook voor vrouwen waarmee ze nooit een relatie zouden willen.
Ik denk dat het vooral aantoont dat de moderne samenleving (nog) geen antwoord heeft op de manier waarop mensen (mannen en vrouwen) door de natuur zijn "voorgeprogrammeerd". Binnen een relatie is een ongelijke rolverdeling tussen mannen en vrouwen evolutionair ontstaan toen mannen nog op olifanten jaagden en de vrouwen binnen zorgden voor 10 kinderen. Ik denk dat het wel belangrijk is om te kijken niet alleen te kijken naar ongelijke behandeling van vrouwen in het arbeidsproces maar ook naar een herbezinning over de invulling van relaties. Ik heb zelf het idee dat het gezin als hoeksteen van de samenleving zijn langste tijd toch wel gehad heeft...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit wilde ik posten![]()
Wel grappig om dit gegeven te combineren met het vermeende glazen plafond![]()
Lief, zacht, goedlachs, volgzaam, zorgzaam, goed gekleed, netjes verzorgd etcetera.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:37 schreef Bodybutter het volgende:
Wat wordt hier verstaan onder vrouwelijk en meisjesachtig?
Ik vind iemands uiterlijk in een relatie belangrijker dan met alleen seks, want je moet er wel een lange tijd tegenaan kijken. Bij seks kun je haar na een uurtje weer de deur uit zetten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:55 schreef jaha het volgende:
[..]
Laat ik dan maar degene zijn die net anders in elkaar steekt: ik ben voor seks veel kieskeuriger dan voor een relatie. Voor seks wil ik wel echt dat een meisje ouder is dan 25 en de vrouw jonger dan 40. Als we verliefd op elkaar zijn dan wil ik de leeftijdsgrens wel opschuiven naar 18 en 50. Dat geldt ook voor uiterlijk, voor alleen seks wil ik wel echt een mooi meisje hebben. Voor een relatie maakt me dat minder uit als ze tenminste maar lief is en intellectueel een klik hebben.
Alleen is dat niet het enige dat bepaalt of er een relatie komt...quote:Op maandag 7 maart 2016 20:02 schreef Bodybutter het volgende:
Ik denk dat het voor mannen makkelijker is om een relatie te krijgen, omdat ik het idee heb dat zij vrouwen al snel leuk genoeg vinden (voor een relatie).
Misschien wil ie helemaal geen relatie. Het feit dat je de vrouwen voor het uitkiezen hebt, kan een relatie immers flink minder aantrekkelijk maken. Moet je van al die vrouwen afblijven...quote:Er is bijv. een leuke sportinstructeur. Dan denk ik: jeetje die ziet een hoop leuke vrouwen op een dag. Die heeft ze vast voor het uitkiezen. Maar toch is hij vrijgezel. Dat snap ik dan niet.
Tsja, bij het uitgaan gaat het dan voornamelijk om uitstraling denk ik.quote:Ook trouwens tijdens stappen zie ik vaak mooie vrouwen. En dan vraag ik me ook af.. wat maakt dat mannen er bijv. 1 het leukst vinden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |