abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160498190
Ik ben even nieuwsgierig naar hoe mannen vrouwen zien. En dan in de zin van leuk vinden. Ik zie vaak mooie vrouwen om me heen. Zoals in de sportschool. Ik vind vrouwen sneller mooi dan een man. Ben wel hetero overigens.
Ik snap dus dat mannen al snel een vrouw mooi vinden. Maar wat maakt dat ze een vrouw ook echt leuk vinden? Is dat ook al snel het geval? Ik denk dat het voor mannen makkelijker is om een relatie te krijgen, omdat ik het idee heb dat zij vrouwen al snel leuk genoeg vinden (voor een relatie).

Er is bijv. een leuke sportinstructeur. Dan denk ik: jeetje die ziet een hoop leuke vrouwen op een dag. Die heeft ze vast voor het uitkiezen. Maar toch is hij vrijgezel. Dat snap ik dan niet. Ook trouwens tijdens stappen zie ik vaak mooie vrouwen. En dan vraag ik me ook af.. wat maakt dat mannen er bijv. 1 het leukst vinden? Terwijl er zoveel leuke, mooie vrouwen zijn?

Dus. Ik ben heel benieuwd hoe dit nou zit, mannen!
pi_160498298
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:02 schreef Bodybutter het volgende:
Er is bijv. een leuke sportinstructeur. Dan denk ik: jeetje die ziet een hoop leuke vrouwen op een dag. Die heeft ze vast voor het uitkiezen. Maar toch is hij vrijgezel. Dat snap ik dan niet.
Echt niet? :o
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_160498317
Sommige mensen hebben misschien gewoon geen zin om een relatie te hebben. Ik vind het idee dat het alleen een vraag en aanbod ding is wat kort door de bocht

En ik ben geen man maar ik gok dat het niet veel verschilt van hoe vrouwen dat bepalen: wie past het best bij je, welk karakter spreekt je aan
pi_160498440
Net alsof je per se altijd een relatie moet hebben. Je kan ook een beetje rondneuken of gewoon niks doen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 7 maart 2016 @ 20:11:37 #5
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_160498509
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:02 schreef Bodybutter het volgende:
Die heeft ze vast voor het uitkiezen. Maar toch is hij vrijgezel. Dat snap ik dan niet.
:D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_160498562
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:09 schreef Rezania het volgende:
Net alsof je per se altijd een relatie moet hebben. Je kan ook een beetje rondneuken of gewoon niks doen.
Echt helemaal niks?
pi_160498715
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:12 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Echt helemaal niks?
Ja, zo raar is dat toch niet? Of moet je altijd actief opzoek zijn naar een relatie?
pi_160498818
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:16 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, zo raar is dat toch niet? Of moet je altijd actief opzoek zijn naar een relatie?
Ohw nee dat zeker niet, ik wil zelf al een aantal jaar bewust geen relatie. Maar echt niks doen gewoon gaat ook wel vervelen.
pi_160498826
Eerst als object dat een esthetische waardering moet ondergaan. Daarna is de psyche aan de beurt voor een analyse. Maar je weet toch, dat gaat gewoon casually, beetje praten, koetjes kalfjes. En in de tussentijd moet je altijd nog een keer goed de kont en taille checken. Zij dus ook aan het praten en dan personifieert zo'n meisje of vrouw zo je wilt, en als het dan goed is, dat je zo'n gevoel krijgt, dat is de klik. BAM relatie. Zo gaat het bij mannen. Of bij mij tenminste.
pi_160498827
Dat iemand geen relatie wil.. ik weet nooit zo goed wat ik daarvan moet denken. Ik ben ervan overtuigd dat als iemand de man of vrouw van haar dromen ontmoet dan echt niet zegt: ja sorry ik heb besloten om even geen relatie te hebben maar om lekker rond te neuken met ja en alleman. Uiteindelijk wil iedereen een leuke relatie.
pi_160498908
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Echt niet? :o
Umm ik snap 'm ook niet?? :{
pi_160498913
Strugglemaster: is dat bij jou vaak het geval? Dat je de klik hebt met een meisje? Ik heb namelijk dus het idee dat het voor mannen makkelijker is dan voor vrouwen. Een meisje is al snel leuk, geïnteresseerd, aardig, vrouwelijk enz enz.
pi_160499164
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:20 schreef Bodybutter het volgende:
Strugglemaster: is dat bij jou vaak het geval? Dat je de klik hebt met een meisje? Ik heb namelijk dus het idee dat het voor mannen makkelijker is dan voor vrouwen. Een meisje is al snel leuk, geïnteresseerd, aardig, vrouwelijk enz enz.
Minder dan sporadisch.
pi_160499231
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:27 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

Minder dan sporadisch.
pi_160499246
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:18 schreef Strugglemaster het volgende:
Eerst als object dat een esthetische waardering moet ondergaan. Daarna is de psyche aan de beurt voor een analyse. Maar je weet toch, dat gaat gewoon casually, beetje praten, koetjes kalfjes. En in de tussentijd moet je altijd nog een keer goed de kont en taille checken. Zij dus ook aan het praten en dan personifieert zo'n meisje of vrouw zo je wilt, en als het dan goed is, dat je zo'n gevoel krijgt, dat is de klik. BAM relatie. Zo gaat het bij mannen. Of bij mij tenminste.
Kan me hier niet helemaal in vinden
pi_160499254
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:29 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Hoe komt dat?
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 20:39:47 #17
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_160499722
De liefde van een man gaat door de maag. Dus als ze niet kan koken, komt er ook geen klik. Vandaar dat al die vrouwelijke vegetariërs met een stel katten eindigen. Het is allemaal zo simpel.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_160499785
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:29 schreef Bodybutter het volgende:

[..]

Hoe komt dat?
Niet veel mensen zijn op level
pi_160499927
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:20 schreef Bodybutter het volgende:
Maar het meisje moet die kerel ook leuk vinden natuurlijk!

Zoals je het nu zegt is het juist voor meisjes makkelijker! Die zijn namelijk veel leuker, geinteresseerder, aardiger en vrouwelijker dus er zijn veel meer mannen die hen leuk vinden!
pi_160499998
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:18 schreef Bodybutter het volgende:
Dat iemand geen relatie wil.. ik weet nooit zo goed wat ik daarvan moet denken. Ik ben ervan overtuigd dat als iemand de man of vrouw van haar dromen ontmoet dan echt niet zegt: ja sorry ik heb besloten om even geen relatie te hebben maar om lekker rond te neuken met ja en alleman. Uiteindelijk wil iedereen een leuke relatie.
Het idee dat je voor een date weet of iemand je droom man of vrouw is, is wat naïef
En als je niet open staat voor een date kom je daar dus niet achter
pi_160500255
Hoi dit klinkt beetje raar maar de mannen die nu reageren weten nix, voor dit soort echte hardcore info moet je praten met of een glazenwasser ( ziet veel, dus weet veel ) of een nietfokker ( staart niet 7 uur per avond naar scherm , dus kans is groter dat hij irl ook vrouwen analiseert ! )
pi_160501198
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:18 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ohw nee dat zeker niet, ik wil zelf al een aantal jaar bewust geen relatie. Maar echt niks doen gewoon gaat ook wel vervelen.
Genoeg mensen die dat prima vinden, kijk maar bij een TU of in Japan. :+
  maandag 7 maart 2016 @ 21:27:45 #23
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_160501896
Er zijn toch ook genoeg knappe meisjes die single zijn?

En bij mij is het vooral of ik een leuk gesprek kan hebben.
pi_160502805
@gary
Oke een goed gesprek. En vind je dat je dat met veel vrouwen kan hebben of juist niet?
pi_160502871
En ja, meisjes die vrijgezel zijn, zijn er natuurlijk ook. Maar ik vind dus dat de groep leuke, vrijgezelle mannen niet heel groot is. En de groep leuke, vrijgezelle dames juist best groot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')