Echt niet?quote:Op maandag 7 maart 2016 20:02 schreef Bodybutter het volgende:
Er is bijv. een leuke sportinstructeur. Dan denk ik: jeetje die ziet een hoop leuke vrouwen op een dag. Die heeft ze vast voor het uitkiezen. Maar toch is hij vrijgezel. Dat snap ik dan niet.
quote:Op maandag 7 maart 2016 20:02 schreef Bodybutter het volgende:
Die heeft ze vast voor het uitkiezen. Maar toch is hij vrijgezel. Dat snap ik dan niet.
Echt helemaal niks?quote:Op maandag 7 maart 2016 20:09 schreef Rezania het volgende:
Net alsof je per se altijd een relatie moet hebben. Je kan ook een beetje rondneuken of gewoon niks doen.
Ja, zo raar is dat toch niet? Of moet je altijd actief opzoek zijn naar een relatie?quote:
Ohw nee dat zeker niet, ik wil zelf al een aantal jaar bewust geen relatie. Maar echt niks doen gewoon gaat ook wel vervelen.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zo raar is dat toch niet? Of moet je altijd actief opzoek zijn naar een relatie?
Minder dan sporadisch.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:20 schreef Bodybutter het volgende:
Strugglemaster: is dat bij jou vaak het geval? Dat je de klik hebt met een meisje? Ik heb namelijk dus het idee dat het voor mannen makkelijker is dan voor vrouwen. Een meisje is al snel leuk, geïnteresseerd, aardig, vrouwelijk enz enz.
Kan me hier niet helemaal in vindenquote:Op maandag 7 maart 2016 20:18 schreef Strugglemaster het volgende:
Eerst als object dat een esthetische waardering moet ondergaan. Daarna is de psyche aan de beurt voor een analyse. Maar je weet toch, dat gaat gewoon casually, beetje praten, koetjes kalfjes. En in de tussentijd moet je altijd nog een keer goed de kont en taille checken. Zij dus ook aan het praten en dan personifieert zo'n meisje of vrouw zo je wilt, en als het dan goed is, dat je zo'n gevoel krijgt, dat is de klik. BAM relatie. Zo gaat het bij mannen. Of bij mij tenminste.
Maar het meisje moet die kerel ook leuk vinden natuurlijk!quote:Op maandag 7 maart 2016 20:20 schreef Bodybutter het volgende:
Strugglemaster: is dat bij jou vaak het geval? Dat je de klik hebt met een meisje? Ik heb namelijk dus het idee dat het voor mannen makkelijker is dan voor vrouwen. Een meisje is al snel leuk, geïnteresseerd, aardig, vrouwelijk enz enz.
Het idee dat je voor een date weet of iemand je droom man of vrouw is, is wat naïefquote:Op maandag 7 maart 2016 20:18 schreef Bodybutter het volgende:
Dat iemand geen relatie wil.. ik weet nooit zo goed wat ik daarvan moet denken. Ik ben ervan overtuigd dat als iemand de man of vrouw van haar dromen ontmoet dan echt niet zegt: ja sorry ik heb besloten om even geen relatie te hebben maar om lekker rond te neuken met ja en alleman. Uiteindelijk wil iedereen een leuke relatie.
Genoeg mensen die dat prima vinden, kijk maar bij een TU of in Japan.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ohw nee dat zeker niet, ik wil zelf al een aantal jaar bewust geen relatie. Maar echt niks doen gewoon gaat ook wel vervelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |